quote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef LieLie het volgende:
Toch naar de huisarts Sun? Even checken voor de zekerheid?
Ja, vooral ook omdat ik dit zo vaak heb, en ik de komende winter vrees.. Eens kijken of ie er wat mee kan.quote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef LieLie het volgende:
Toch naar de huisarts Sun? Even checken voor de zekerheid?
Mja, hopen dan. Ik heb ook wel enorme kwakkelwinters gehad, de laatste twee/drie jaar gaat het wel aardig goed.quote:Op maandag 15 november 2010 21:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, vooral ook omdat ik dit zo vaak heb, en ik de komende winter vrees.. Eens kijken of ie er wat mee kan.
Het kwakkelt bij mij op zich ook buiten de winters helaas, maar dit is wel de periode waarin ik ook last van depressies krijg en zo..quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, hopen dan. Ik heb ook wel enorme kwakkelwinters gehad, de laatste twee/drie jaar gaat het wel aardig goed.
Jammer, dat zoveel jonge mensen aan de anti-depri zitten 'tegenwoordig'quote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Soms verlang ik terug naar prozachoe ziek is dat?!?
He Borremansquote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef borisz het volgende:
Bij BNTM hebben ze Janice weer eens opgegraven.
ben dol blij dat ik er heel snel weer af kon hoor.. maar het gevoel alsof iemand 'de gordijnen open doet' zou ik wel weer willen ervaren..quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jammer, dat zoveel jonge mensen aan de anti-depri zitten 'tegenwoordig'
Mnou ziek, helemaal normaal niet misschienquote:Op maandag 15 november 2010 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het kwakkelt bij mij op zich ook buiten de winters helaas, maar dit is wel de periode waarin ik ook last van depressies krijg en zo..
Soms verlang ik terug naar prozachoe ziek is dat?!?
BoNderweg Taar Morgenquote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef borisz het volgende:
Bij BNTM hebben ze Janice weer eens opgegraven.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef Anthraxx het volgende:
Zo, boek twee van The Wheel of Time uit. Nu verder met boek 3, The Dragon Reborn.
Nog 12 te gaan.
Oke Ter Attentie Van 74quote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
He BorremansAls je af en toe eens wat minder afkortingen gebruikt snap ik een stuk sneller waar je het over hebt
Benelux Next Top Modelquote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
He BorremansAls je af en toe eens wat minder afkortingen gebruikt snap ik een stuk sneller waar je het over hebt
Brilletje kopen??quote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Numbness pilletjes
Dexter uitgekeken. Mwah aflevering. Weet niet of het is doordat ik nu elke week een nieuwe aflevering kijk ipv 12 op een dag
Wel weer leuke wasberen gezien en Julia Stiles lijkt op Sunnie
Wat heeft het eigenlijk voor zin om te posten onder een andere naamquote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef Aphrodyte het volgende:
Hoi Dude
Waarom doe je eigenlijk zo'n moeite om je boos over mij te maken? Als het je zo stoort, dan lees je het toch gewoon niet?
@Anthraxx: Mijn naam is geen spelfout, ik vind het gewoon leuk staan zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |