Remlof, pak 'm aan!quote:Op maandag 15 november 2010 22:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op parlement.com staat zijn studie politicologie helemaal niet vermeld. Hij wordt ook geen doctorandus genoemd, dus ik neem aan dat hij niet is afgestudeerd.
Misschien kunnen we de beste man een e-mail sturen om hem op de discrepantie te wijzen?
Nee Duyvendak moest zelfs de gevangenis inquote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV is daar zelf anders ook niet vies van. Sterker nog, in het geval van Duyvendak stonden ze erop dat hij de Tweede Kamer zou verlaten nadat bekend werd dat hij had ingebroken op het ministerie van EZ in 1985(!) waar hij overigens nooit voor veroordeeld is.
Je vergeet de grote roerganger, daar loopt ook nog een zaakje tegen..quote:Op maandag 15 november 2010 23:19 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
de top 14 bij de PVV (paste niet meer in de print screen)
Die heeft wel een eng hoofd inderdaadquote:Op maandag 15 november 2010 23:21 schreef Sloggi het volgende:
Die Fritsma heeft ook kinderen in z'n kelder zitten volgens mij.
Te vroeg om er een oordeel over te vellen...quote:Op maandag 15 november 2010 23:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Je vergeet de grote roerganger, daar loopt ook nog een zaakje tegen..
Die ook.. Maar maar 1 week na hoger beroep..quote:Op maandag 15 november 2010 23:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee Duyvendak moest zelfs de gevangenis in
Hoe zit het dan met Lucassen?
Het blijven in elk geval een stel mensen waar justitie haar handen vol aan heeft...zullen we maar zeggen..quote:Op maandag 15 november 2010 23:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Te vroeg om er een oordeel over te vellen...
En vergeet niet dat de PVV-fractie procentueel crimineler is dan Marokkaanse jongerenquote:Op maandag 15 november 2010 23:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Het blijven in elk geval een stel mensen waar justitie haar handen vol aan heeft...zullen we maar zeggen..
Ach, het is iig opspraak, een rechtszaakquote:Op maandag 15 november 2010 23:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Te vroeg om er een oordeel over te vellen...
Tegen wie heb je het eigenlijk??quote:Op maandag 15 november 2010 23:29 schreef Harlon het volgende:
Je obsessie met de PVV begint wel ernstige vormen aan te nemen. Begint een beetje treurig te worden, 't zit je echt flink dwars dat die partij zoveel steun onder de bevolking geniet he?
Ik denk tegen zichzelf...quote:Op maandag 15 november 2010 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het eigenlijk??
Bingoboek is bijna compleet!quote:Op maandag 15 november 2010 23:19 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
de top 14 bij de PVV (paste niet meer in de print screen)
Als het met dit temp doorgaat, zijn we er over een jaar achter dat het allemaal criminelen zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 23:33 schreef Jojoke het volgende:
Ook een PVV'er, dus er zijn ook nog een paar die niet gewelddadig zijn![]()
Ach, de Mos.. Die zichzelf met "Richard" aanspreekt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:26 schreef Friek_ het volgende:
Eerlijk gezegd lijkt Richard de Mos me ook wel zo'n figuur met nogal een verleden. Die beledigt zelfs al mensen in de Tweede Kamer. Ben benieuwd wat hij er zoal buiten doet of heeft gedaan.
Die had ik nog niet gezien..bedankt..quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:26 schreef Friek_ het volgende:
Eerlijk gezegd lijkt Richard de Mos me ook wel zo'n figuur met nogal een verleden. Die beledigt zelfs al mensen in de Tweede Kamer. Ben benieuwd wat hij er zoal buiten doet of heeft gedaan.
Vertel...quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien..bedankt..![]()
Volgens de tweedekamer.nl heeft dhr. De Mos geen opleiding.
De PVV-site ziet dat anders.
Tweedekamer site heeft de debatten gevolg en daarop een conclusie getrokken. Hij was volgens mij nog directeur op een basisschool ook. Daar heeft hij het gedrag ook vandaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien..bedankt..![]()
Volgens de tweedekamer.nl heeft dhr. De Mos geen opleiding.
De PVV-site ziet dat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |