xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDquote:
Kokosquote:Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga straks nog naar de AH, wat zal ik meenemen?
Olvaritquote:Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef DeLuna het volgende:
Omdat je er meestal niet bent.quote:
Hierquote:
Ik doe zo mijn best.quote:Op maandag 15 november 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat je er meestal niet bent.
200 pakken toiletpapier en 20 frikandellenquote:Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef DeLuna het volgende:
quote:Op maandag 15 november 2010 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier
Lieve Bart
Ik heb een aaifoonnu is deze al 4 keer in bad gevallen. En hij deed het gewoon nog steeds
Hoeveel keer kan de aaifoon onder water?
Bierquote:Op maandag 15 november 2010 20:28 schreef DeLuna het volgende:
Oke, zal ik onthouden.quote:Op maandag 15 november 2010 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
200 pakken toiletpapier en 20 frikandellen
7,3 keerquote:Op maandag 15 november 2010 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier
Lieve Bart
Ik heb een aaifoonnu is deze al 4 keer in bad gevallen. En hij deed het gewoon nog steeds
Er zit een strookje in je iPhone waardoor Apple kan zien of er water in de iPhone is gekomen. Aangezien er een rubber ding om jouw iPhone heen zit komt er waarschijnlijk minder water in. Tot je iPhone kapot gaat kan er water inkomen.quote:Op maandag 15 november 2010 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier
Lieve Bart
Veel plezier.quote:
daarna ook nog wel hoorquote:Op maandag 15 november 2010 20:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Er zit een strookje in je iPhone waardoor Apple kan zien of er water in de iPhone is gekomen. Aangezien er een rubber ding om jouw iPhone heen zit komt er waarschijnlijk minder water in. Tot je iPhone kapot gaat kan er water inkomen.
Ok. Dank uquote:Op maandag 15 november 2010 20:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Er zit een strookje in je iPhone waardoor Apple kan zien of er water in de iPhone is gekomen. Aangezien er een rubber ding om jouw iPhone heen zit komt er waarschijnlijk minder water in. Tot je iPhone kapot gaat kan er water inkomen.
Heel dat album is tof, dat heb ik niet vaak moet ik zeggen!quote:
Echt helemaal met je eens, je blijft luisteren.quote:Op maandag 15 november 2010 20:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heel dat album is tof, dat heb ik niet vaak moet ik zeggen!
Nog 14 daagjes.
GaGa in zeh r00m.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef DeLuna het volgende:
Hahaha, kassa! Sukkels ook daar.
Nu naar de AH. Byez.
AFBLIJVEN.quote:
Lekker. (L) Heb je de haren bewaard voor me?quote:
Ja speciaal voor jou wel, zal even bubbeltjesenvelop halen want breekbaar. Dan komen ze die kant opquote:Op maandag 15 november 2010 20:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker. (L) Heb je de haren bewaard voor me?
Aahquote:Op maandag 15 november 2010 20:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja speciaal voor jou wel, zal even bubbeltjesenvelop halen want breekbaar. Dan komen ze die kant op
Ga weg met je picsquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Omdat je er meestal niet bent.
Nee je bent er toch wel wat.quote:
okquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef Patje1987 het volgende:
Zal ik jullie eens door de tent heen rossen?
Stomp in kut krijgen we er voor 2.99 bij?quote:Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef Patje1987 het volgende:
Gaarne.quote:Op maandag 15 november 2010 21:03 schreef Patje1987 het volgende:
Gezelligquote:Op maandag 15 november 2010 21:04 schreef Patje1987 het volgende:
Gaan jullie in een huisje, ga ik in een tent ernaast met diegene die in elkaar gerost wil worden.
Februari dus.quote:Op maandag 15 november 2010 21:04 schreef Patje1987 het volgende:
Gaan jullie in een huisje, ga ik in een tent ernaast met diegene die in elkaar gerost wil worden.
Ik ga wel in het schuurtje.quote:Op maandag 15 november 2010 21:04 schreef Patje1987 het volgende:
quote:
Okquote:
Maar we gaan eerst nog naar de bios, zal wel een tentje regelenquote:
laggend'baggen met porsju1 kk zwimpiequote:
Oké, lekker voor de Eurocinema kamperen, mooi bootjes kijken.quote:Op maandag 15 november 2010 21:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar we gaan eerst nog naar de bios, zal wel een tentje regelen)))))
Des te meer bier voor onsquote:Op maandag 15 november 2010 21:06 schreef JJH het volgende:
In februari in een tent, succes. Ik kom je de volgende ochtend niet uitgraven.
Dat lijkt me fijnquote:Op maandag 15 november 2010 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, lekker voor de Eurocinema kamperen, mooi bootjes kijken.
quote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ik neem mijn ronddraaiende Austin Powers bed mee, tijgerprint en al.
weltrustenquote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
meh, zwabber dood
zwabber nu slapen doen![]()
Alotta Faginaquote:Op maandag 15 november 2010 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
Ik neem mijn ronddraaiende Austin Powers bed mee, tijgerprint en al.
Mijn last.fm deed het niet meer, even nieuwe aangemaakt. Naam is (L)quote:
Wat?quote:
jankmuilquote:
quote:
Waar bent gij nuquote:
quote:
Aan de telefoonquote:
Jaquote:Op maandag 15 november 2010 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat wilde ik even kwijt
En ik ben de enige die haar op de mond heeft gekust??? Toch
Zullen we wedstrijdje doen?quote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker puh iedereen [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |