Deel 3 gaat verder op het verhaal van 2 ja.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat moet je echt doen....
Ze zeggen dat je zeker 2 gespeeld moet hebben om deel 3 te snappen
Ik zie je rode tong!quote:
Ik heb ze alletwee gespeeldquote:Op woensdag 17 november 2010 10:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deel 3 gaat verder op het verhaal van 2 ja.
Rode rok en rood shirt liggen klaarquote:
Wat ga je doen in het rood?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rode rok en rood shirt liggen klaar
Ik ook zoietsquote:Op woensdag 17 november 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb teveel spellen, als ik ze 1 voor 1 zou uitspelen, dan ben ik over 10 jaar pas klaar
Ik heb één spel waar ik 10 jaar over heb gedaanquote:Op woensdag 17 november 2010 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb teveel spellen, als ik ze 1 voor 1 zou uitspelen, dan ben ik over 10 jaar pas klaar
Sjiek hendig!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rode rok en rood shirt liggen klaar [ afbeelding ]
Miauwquote:Op woensdag 17 november 2010 10:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb één spel waar ik 10 jaar over heb gedaan
Mario Bros?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook. Diablo II. Alle activiteiten die met deel 3 te maken hebben claim ik dan ook meteenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Voor kinect staan zwaaien met je toverstafje. Ik was niet echt overtuigd, maar dat ben ik persoonlijk nog helemaal nietvan kinectquote:Op woensdag 17 november 2010 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De eerste
Ow damn dat is waar ookHarry Potter komt ook nog uit
Wat bedoel je met toverstafje?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor kinect staan zwaaien met je toverstafje. Ik was niet echt overtuigd, maar dat ben ik persoonlijk nog helemaal nietvan kinect
De eerste op het tweede model van de eerste Playstationquote:Op woensdag 17 november 2010 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De eerste
Ow damn dat is waar ookHarry Potter komt ook nog uit
Wat er staat. Kinect neemt je acties op, dus je moet wat zwaaien. Met een toverstafje als je wil. Maar je hoeft niets in je hand te houden.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat bedoel je met toverstafje?_!
quote:Op woensdag 17 november 2010 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat bedoel je met toverstafje?_!
Mar het mag welquote:Op woensdag 17 november 2010 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat er staat. Kinect neemt je acties op, dus je moet wat zwaaien. Met een toverstafje als je wil. Maar je hoeft niets in je hand te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |