quote:Op woensdag 17 november 2010 09:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een sukkel_!
Ok, wist geen eens dat Brotherhood vrijdag al uitkwamquote:Op woensdag 17 november 2010 09:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vanavond weer Black Ops
Vrijdag Assassin's Creed ophalen
quote:Op woensdag 17 november 2010 09:54 schreef Pheno het volgende:
Vanavond gaan er twee naar het assassins creed party en volgens mij hebben we al een reviewexemplaar. Het schijnt een goed spel te zijn, dus misschien dat ik het eens ga kopen. of heel lief ubisoft aankijkennah, gaat niet werken denk ik
Ik laat iemand anders gaan, zelf moet ik te veel kloten om morgen vrij te krijgen. Alleen in noodgevallen zal ik moeilijk gaan doen, lees, als niemand wil gaanquote:
Jammer dat je dan ook geen promoexemplaar kan bemachtigen bij Ubisoft.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik laat iemand anders gaan, zelf moet ik te veel kloten om morgen vrij te krijgen. Alleen in noodgevallen zal ik moeilijk gaan doen, lees, als niemand wil gaan
Ik heb mijn vrije dagen voor volgend jaar hard nodig.
Die hebben we al. Ik heb het eerder over de game voor mezelf vragen,dat zou ik niet snel doenquote:Op woensdag 17 november 2010 09:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jammer dat je dan ook geen promoexemplaar kan bemachtigen bij Ubisoft.
Ahzo.quote:Op woensdag 17 november 2010 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die hebben we al. Ik heb het eerder over de game voor mezelf vragen,dat zou ik niet snel doen
Het spel (nou ja de vorige delen) zit zo goed in elkaarquote:Op woensdag 17 november 2010 09:54 schreef Pheno het volgende:
Vanavond gaan er twee naar het assassins creed party en volgens mij hebben we al een reviewexemplaar. Het schijnt een goed spel te zijn, dus misschien dat ik het eens ga kopen. of heel lief ubisoft aankijkennah, gaat niet werken denk ik
Ik heb alleen Assassins Creed 2, maar nog geen eens in mijn Xbox360 gestopt.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het spel (nou ja de vorige delen) zit zo goed in elkaarOok echt verslavend, je wilt blijven spelen
![]()
Waarom komen alle leuke games nou rond dezelfde tijd uit? Ik speel nu 3 games door elkaar straksFable, Black Ops en Assassin's Creed
dat moet je echt doen....quote:Op woensdag 17 november 2010 10:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb alleen Assassins Creed 2, maar nog geen eens in mijn Xbox360 gestopt.
Ja ik weet het, maar zoveel games om nog te spelenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat moet je echt doen....
Ze zeggen dat je zeker 2 gespeeld moet hebben om deel 3 te snappen
gewoon alles door elkaarquote:Op woensdag 17 november 2010 10:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar zoveel games om nog te spelen![]()
Ok, wel een headset kopen he?quote:Op woensdag 17 november 2010 10:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga heel het weekend trouwens gamen
ja die heb ik wel nodig als ik MP Black Ops ga doenquote:Op woensdag 17 november 2010 10:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, wel een headset kopen he?
Mwa, niet echt.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon alles door elkaar
Doe ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |