Nee een verklaring heb ik niet gehad. Ik heb van die dingen te horen gekregen als: Misschien een bloedvat geraakt tijdens de seks (mja dat hebben we dus net die avond niet gehad), een aambei (heb ik nooit gehad dus misschien heeft ze wel gelijk), misschien opgehaald tijdens het afvegen met een ruw papiertje... Die standaard dingen. Ze heeft alles nagekeken dus ik vertrouw er op dat het allemaal wel goed zit, alleen vind ik het idd ook een beetje eng als ik niet weet wat het wasquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Tally, hebben ze nog een verklaring kunnen bedenken voor het bloeden? Naar hoor! Gelukkig was alles goed.
Dank je!quote:Op woensdag 17 november 2010 10:31 schreef Aventura het volgende:
Gefeli Krijtlijk (beentje enge username, haha).
Wat erg dat spugen, hopelijk komt dat bij mij niet. Ze zegen dat het rond 6 weken kan beginnen, maar nog niks van dat alles.
Sterkte!
Nou ja, misschien voel je je als een lijk en/of ben je krijtwitquote:Op woensdag 17 november 2010 10:47 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Dank je!
En deze username past niet echt in OUD he?![]()
Ik heb volgens mij nog ergens een oud account in de kast liggen, eens even zoeken of dat misschien beter is.
quote:Op woensdag 17 november 2010 11:17 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb er ook op gewacht, mijn moeder was namelijk beide keren 3 maanden misselijk, dus ik dacht, die dans ontspring ik vast niet... mooi wel dus.![]()
Verder.... 12 weken vandaag!![]()
Heel blij dat die eindelijk voorbij zijn, het leek zo ver weg, maar is toch redelijk snel voorbij gegaan. Ik ben benieuwd hoe de komende weken gaan, deze tijd tot aan einde van het jaar gaat toch altijd snel voorbij voor mij gevoel. In Dec gaan we aan het kamertje beginnen, nu al veel zin in! Weet in mijn hoofd al aardig hoe het gaat worden.
Claudia, heb je een beetje geslapen?
Leandra, jij gaat het gewoon volhouden tot het eind, geweldig!
Pvoesss, fijn dat ie is ingedaald, en dat er wat data vaststaat, ik hoop dat ie zichzelf gewoon zal melden binnenkort.
Tankgirl, wat tof det het hebt gevoeld! Ik kan er niet op wachten, lijkt me zo gaaf!
Krijtlijk, welkom hier!
Ja...ik denk zelf een jongetje.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:13 schreef Jeetjejom het volgende:
Nienna 20 weken(Al een voorgevoel wat geslacht betreft?)
Als ik over de baby nadenk, dan denk ik in eerste instantie aan de meisjesnaam die we hebben en als ik in folders neus valt mijn oog als eerste op meisjesdingen. Daarom denk ik juist dat het een jongetje is, haha.quote:Op woensdag 17 november 2010 14:27 schreef Jeetjejom het volgende:
Ow dan ben ik eens benieuwd hoe goed je voorgevoel is! (bij mij allebei de keren helemaal fout hahaha)
Ja eigenlijk wel maar bij mijn vorige zwangerschap werd ik daar juist nog zieker van.quote:Op woensdag 17 november 2010 10:16 schreef trui het volgende:
krijtlijk, gefeliciteerd! en dat emesafene is toch juist eigenlijk tégen misselijkheid, dacht ik? vervelend zeg!
Zo was het bij mij ookquote:Op woensdag 17 november 2010 14:29 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Als ik over de baby nadenk, dan denk ik in eerste instantie aan de meisjesnaam die we hebben en als ik in folders neus valt mijn oog als eerste op meisjesdingen. Daarom denk ik juist dat het een jongetje is, haha.
Heb ik ook gehad, vooral sinds het afgelopen weekend, ineens weer moe en behoorlijk fel af en toe, ik wil vooral rust aan mijn hoofd. Heb het ook ineens warm ipv koud, dus er zullen wel hormonale veranderingen zijn, heb ik zo bedacht.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:33 schreef laiveneertiekje het volgende:
Juud, mooie mijlpaal! Ik hoop hem zondag te halen.
en -Nienna-, je bent op de helft!
ik begin wat zenuwachtig te worden voor mijn afspraak met de verloskundige van morgen. Ben de afgelopen dagen zo hormonaal en moe dat ik alles wat duister inzie. Hopelijk krijg ik morgen gewoon goed nieuws...
Ik maak me geen zorgen, is meer nieuwsgierigheid eigenlijkquote:Op woensdag 17 november 2010 17:18 schreef mefke79 het volgende:
The Tankgirl, geen idee of ze dan ook de nekplooi meten, ik denk het overigens niet. Die nekplooi zegt namelijk alleen wat over de kans op down in combi met de bloedtest en dan ook nog alleen tussen de 11 en 13 weken. Iedereen heeft namelijk een nekplooi, hij wordt alleen kleiner en verdwijnt op een gegeven moment. Ook kindjes met down hebben em niet meer bij de geboorte volgens mij.
Bij de SEO kijken ze wel naar bijvoorbeeld andere lichamelijke kenmerken van down. Dus het neusbotje dat anders (kan) zijn, de hartafwijkingen die samen (kunnen) hangen met down etc.
Waar wil je het eigenlijk weten?
Laiveneertiekje, ik neem aan dat de vk ook wil weten hoe het met het kindje gaat, dus ze zal zeker even luisteren. Of ze dat met een microfoon doet of met een ding waarmee ze het alleen zelf kan horen, geen idee. Maar misschien ook wel een echo, als je vk die zelf heeft.
Klopt. Bij de nekplooimeting kunnen al een gedeelte bekijken.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:30 schreef mefke79 het volgende:
Pin me er niet op vast, maar juist doordat iedereen een nekplooi heeft, kunnen ze er weinig mee zonder ook het bloedonderzoek te doen. Je kan dan geen kans geven zeg maar.
Ik ben niet meer bij de huisarts geweest maar heb het daar wel gemeld.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:25 schreef krijtlijk het volgende:
@rotsje, heb je toen nog navraag gedaan bij de huisarts, waar dat aan kon liggen dat je er juist zieker van werd?
Die twee regels staan voor mij heel tegenstrijdig.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:09 schreef rotsje het volgende:
De vk wilde me sowieso zien ivm ontstoken been. Dus we hebben heerlijk bijgepraat.
Nu hopen dat ik mijn vertrouwen terug kan winnen in haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |