Snap ik. Maar, echt, neem het van me aan. Al het geld van de wereld weegt niet op tegen je gezondheid.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:38 schreef zfs het volgende:
Als je de pillen op wil sturen graag dan als het geen kwaad kan
@dml heb ik mij geheel onsterfelijk gemaakt?
Op mijn werk weet niemand het nog. Ik vervang momenteel dus als ik niet kom ook geen geld
Nou het is niet alsof het enorm schadelijk spul is. Normaal krijg je het na een week zo voorgeschreven maar haar huisarts is nogal lastig. Ik heb in mijn pm gehamerd op urine controle bij haar vk donderdag met mijn eigen verhaal er bij omdat ik zelf ook uitgedroogd was ondanks die pillen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Zfs, ik vind het een heel lief aanbod van DML, maar die medicijnen zijn niet voor niets op recept verkrijgbaar. Bel alsjeblieft nog een keer of laat je vriend bellen, als je zelf niet goed kan, maar zorg dat je eerst een goed onderzoek krijgt zodat je lichamelijke conditie in kaart is gebracht en je zeker weet dat je niet uitgedroogd bent/raakt. Als je eenmaal die ingang hebt krijg je ongetwijfeld de medicijnen die je nodig hebt om fatsoenlijk te kunnen functioneren. Doen hoor!
Niet om je te bemoederen ofzo, maar meer uit eigen ervaring. Dus als je het niet wilt lezen, dan scratch itquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef zfs het volgende:
Do moet ik hoe dan ook naar de VK die 2 dagen hou ik ook nog wel vol.
Ik heb zelf het idee dat ik mij aanstel ofzo omdat ik telkens hoor dat het wel overgaat.
Gember is vrij te verkrijgen en werkt tegen misselijkheid.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:14 schreef Juud79 het volgende:
Ik vroeg me dus ook al af of er niets gewoon iets te krijgen is zonder recept, of iets natuurlijks?
Ik zou me in ieder geval niet zo gedurende twee weken laten afschepen door een huisarts of waarschijnlijk een assistente, ik zou een consult eisen, want daar heb je ook gewoon recht op.
Zo niet, dan zou ik er gaan zitten en wachten totdat ie tijd heeft...
En ik zou een andere huisarts zoeken, ik zie al dat je met een ziek kind zit, dat je wilt laten nakijken en ze zeggen, kijk t nog maar even rustig aan, kinderen zijn nu eenmaal wel eens ziek.
Nu gaat het om een vrij onschuldig iets. Maar voor je het weet gaan we antidepressiva ruilen in het hoe gaat het met ons topic, slaapmedicatie in het slaapproblemen topic en noem maar op. Het zijn medicijnen op recept, dat is gewoon niet voor niets.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zal het er verder niet meer over hebben hier. Maar aan mij is het destijds ook aangeboden door Suzanna en die bood het nu weer aan laatst waarop ik zei ook nog een doosje te hebben. Vervolgens is er vrij vaak geroepen dat zfs mijn aanbod vooral moest accepteren dus wel wat vreemd dat er nu dan opeens gezegd wordt dat hier niet te doen.
Dat weet ik wel. Het gaat mij meer om het feit dat er dan niet eerder is gezegd dat dit beter niet hier besproken kan worden. Maar goed wellicht is het eerder niet opgemerkt door een mod.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:19 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nu gaat het om een vrij onschuldig iets. Maar voor je het weet gaan we antidepressiva ruilen in het hoe gaat het met ons topic, slaapmedicatie in het slaapproblemen topic en noem maar op. Het zijn medicijnen op recept, dat is gewoon niet voor niets.
Maar het is wel goed dat nu het opgemerkt is dat er gewoon iets over gezegd wordt. Toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Het gaat mij meer om het feit dat er dan niet eerder is gezegd dat dit beter niet hier besproken kan worden. Maar goed wellicht is het eerder niet opgemerkt door een mod.
Ow ja prima hoor. Ik begrijp het standpunt en zal het niet meer ter sprake brengen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar het is wel goed dat nu het opgemerkt is dat er gewoon iets over gezegd wordt. Toch?
Mwah, ik vind het een beetje tuttut mentaliteit, het zorgt er hoogstens voor dat mensen dingen per PM gaan uitwisselen ipv zo via het forum, waardoor er helemaal geen controle meer is. Mensen hier zijn allemaal volwassen, laat ze fijn zelf beoordelen of iets wel of niet kan, denk ik dan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar het is wel goed dat nu het opgemerkt is dat er gewoon iets over gezegd wordt. Toch?
Ja, daar heb je wel een punt, daar had ik niet bij stil gestaan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:36 schreef mefke79 het volgende:
juud, je wilt niet weten wat er mis kan gaan bij bv een ziekenhuis opname als niet bekend is welke medicijnen je slikt. Dat achterhalen ze via de apotheek, daar zou nu dan niets staan. Heeft niets met betutteling te maken in mijn ogen.
Hier was strippen en dreigen met inleiden voldoendequote:Op dinsdag 16 november 2010 16:35 schreef Pvoesss het volgende:
Hij is ingedaald![]()
23nov: strippen
25nov ctg en indien het niet goed gaat met baby inleiden.
27 nov ctg en indien het niet goed gaat met de baby inleiden.
29 nov gaan we dan sowieso inleidenwant dan ben ik 42 weken
Jemig Tally, een rustige zwangerschap is jou ook niet gegund. Wat fijn dat je gelijk naar de vk kon en dat ze je gerust konden stellen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:40 schreef Tally het volgende:
Net bij de verloskundige geweest. Ik verloor bloed vanmorgen. Niet veel maar ik was er niet gerust op.
Na eerst ruzie te hebben gemaakt met de doktersassistente (voor blaasontsteking onderzoek) naar de verloskundige gebeld en ik mocht langs komen. Zonder problemen
Ze voelde, de baby groeit goed (volgens de groeicurven zei de verloskundige in opleiding)
Ze wilde alleen niet dat we gingen luisteren naar het hartje (de baby zelf dus) elke keer schopte ze tegen de microfoon waardoor je een harde klap kreeg en je je kapot schrok
De verloskundige moest lachen en zei me dat de baby lekker aan het draaien en schoppen was.
We hebben wel tussen het schoppen door naar het hartje kunnen luisteren
Ik heb dit ook niet eerder gezienquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Het gaat mij meer om het feit dat er dan niet eerder is gezegd dat dit beter niet hier besproken kan worden. Maar goed wellicht is het eerder niet opgemerkt door een mod.
met welke verloskundige?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:09 schreef Aventura het volgende:
Pvoess, hopelijk is dat draaiboek overbodig. Lijkt me echt niks om zo lang te lopen.
Vandaag een afspraak gemaakt bij de vk. Kan 1 dec. komen voor een eerste gesprek. Een week later kan de eerste echo. Ik kan niet wachten! Echo's worden op de praktijk gemaakt, speciaal op gelet mede door wat ik julkie hier daarover heb zien zeggenscheelt een hoop gereis en gedoe lijkt me
Ach, het lijkt me niet zo nodig. De eerste keer ging het ook goed, dus waarom zou het deze keer niet goed gaan? Ik kan me wel voorstellen dat ik er over een week of zeven goed doorheen zit en zo uitkijk naar de komst van de baby dat het me niet uitmaakt welke reden ze aangrijpen om vervroegd in te leiden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat vind je zelf van inleiden als de baby erg groot lijkt te worden?
Oeh, een schemaquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:35 schreef Pvoesss het volgende:
Hij is ingedaald![]()
23nov: strippen
25nov ctg en indien het niet goed gaat met baby inleiden.
27 nov ctg en indien het niet goed gaat met de baby inleiden.
29 nov gaan we dan sowieso inleidenwant dan ben ik 42 weken
Herkenbaar! Bij mij verwachten ze ook absoluut geen 6/7 ponder, nu ging ik daar ook al niet van uit ofzo gezien het gewicht van Lotte (4120). VK gaf de vorige keer al aan dat het ook niet bij mij zou passen en omdat het ook nog eens een jongen is ik daar helemaal niet meer op hoef te rekenenquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, het lijkt me niet zo nodig. De eerste keer ging het ook goed, dus waarom zou het deze keer niet goed gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |