Ze wilde me eerst Kaakje noemen, maar ik ga voor het veel zoetere en slechtere Basboussaquote:Op maandag 15 november 2010 22:18 schreef danic het volgende:
Basboussa wat was jouw moeders eerste keuze?
Wordt hier toch zo nieuwsgierig van
Leuker kan ik het niet maken...quote:Op maandag 15 november 2010 22:23 schreef danic het volgende:
huh? serieus?
Erg hè, weet nu niet eens meer wanneer je een geintje maakt of serieus bent.
Maar als je serieus bent nu dan verbaas ik me echt, had bij jou een heel andere naam verwacht haha
Voel me blond
Gatverdegatverquote:Op maandag 15 november 2010 22:23 schreef Basboussa het volgende:
Over KFC gesproken, hier veel discussie over de Double Down en het ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Ik ga al kotsen als ik het zie... Wat een vette hap, en veels te veel zout natuurlijk
Morgen krijg ik cheesecake, zoals de naam al zegt: DAS HEUL GEZOND, want zuivel. Hehehehe
Graag gedaan!quote:Op maandag 15 november 2010 22:25 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Gatverdegatver
DankjeJe hebt mij even genezen van mijn hamburger verlangen.. heel even hoor
Leelaaquote:Op maandag 15 november 2010 22:25 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Leuk om zo achteraf eens te lezen wat de discussie was. Ik vind leyla ook mooier en bijzonderder. Zeg je trouwens lei of lee?
Inderdaad een bijzondere naam, en kan me voorstellen dat je daar niet zo blij mee zou zijn...quote:Op maandag 15 november 2010 22:33 schreef danic het volgende:
De keuze van mijn vader voor mij: Amarillis
Durf het bijna niet te zeggen haha. Thank God voor mijn moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
De man is Palestijns ja, maar ik heb zijn achternaam niet aangenomen....quote:Op maandag 15 november 2010 22:44 schreef Ticootje het volgende:
Basboussa, jij bent toch getrouwd met een man van Jordaanse komaf? Klinkt jouw nederlandse naam niet raar bij een exotische achternaam?
Ik heb dat af en toe al met Leyla, een buitenlandse voornaam met onze Nederlandse achternaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Leyla is toch een heel gebruikelijke naam verder? Ken veel Engelse Leilahs enzo, niets exotisch aan verder, maar verder wel een heule mooie naam? Hoor wel gekkere dingen
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
Over 1½ uur een afspraak voor een controle, en ondertussen wordt beneden eea verplaatst door N. en m'n schoonouders... en daar bemoei ik me met veel pijn en moeite (bijna) niet tegenaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef Pvoesss het volgende:
Hoe is het met jou Leandra?
Ik heb het ook ver over mijn navel DML![]()
Ik ga nu richting de VKvragen naar hun inleiding en strippen beleid.
en even kijken hoe de ligging is! tot straks!
Waarom bel je dan niet je vk?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef zfs het volgende:
Fijn een sticker DML
In mijn pauze met veel moeite toch maar weer de HA gebeld. Wegens weet ik niet meer wat deze week gesloten
HAP bellen, nu!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef zfs het volgende:
Fijn een sticker DML
In mijn pauze met veel moeite toch maar weer de HA gebeld. Wegens weet ik niet meer wat deze week gesloten
die mag geen medicijnen voorschrijven toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom bel je dan niet je vk?
Maar die kan haar mss wel een schop richting de HAP geven?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die mag geen medicijnen voorschrijven toch?
Nee maar die kan wel andere actie ondernemen. Zo heeft de mijne een brief met verzoek om medicijnen geschreven en waren zij degene die mijn urine controleerden en er ketonen in ontdekten en me doorstuurden naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die mag geen medicijnen voorschrijven toch?
Op zich snap ik het wel; als je je al rot voelt en dan nog elke keer nee hoort, dan ben je dat op een gegeven moment ook zat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar die kan haar mss wel een schop richting de HAP geven?
Mss ben ik een trut hoor, maar als het echt echt echt zo heel slecht ging dan klim je wel in een wat hogere boom toch?
Niet per se, je kan ook te brak zijn om nog hoog te kunnen klimmenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Mss ben ik een trut hoor, maar als het echt echt echt zo heel slecht ging dan klim je wel in een wat hogere boom toch?
Wees daar alsjeblieft heel eerlijk en duidelijk en vraag om een urine controle.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef zfs het volgende:
Do moet ik hoe dan ook naar de VK die 2 dagen hou ik ook nog wel vol.
Ik heb zelf het idee dat ik mij aanstel ofzo omdat ik telkens hoor dat het wel overgaat.
Het zal ook ooit wel overgaan, als je geluk hebt met 12 wk. Maar daar koop je nu toch niks voor?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:24 schreef zfs het volgende:
Do moet ik hoe dan ook naar de VK die 2 dagen hou ik ook nog wel vol.
Ik heb zelf het idee dat ik mij aanstel ofzo omdat ik telkens hoor dat het wel overgaat.
Ow, je kleine lettertjes doen op eens een lichtje bij me brandenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:31 schreef zfs het volgende:
Vriend maak zich wel veel zorgen.
Maar op dit moment is mijn moeder ook behoorlijk ziek en gaat daar ook veel energie naar toe.
Als schrok mijn vader zo wel van me. Vooral toen ik zo graag in het paleis op een koninklijke stoel wilde zitten dat ik er zelf voor over had om flauw te vallen
Ik wacht het do nog even af en anders lig ik vrijdag bij de dienstdoende arts op de stoep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |