quote:Op maandag 15 november 2010 19:00 schreef Jian het volgende:
Ja, ja, seury, ik had het nu net pas in de gaten
quote:Op maandag 15 november 2010 19:01 schreef anufri het volgende:
iK HEB pizza besteld, bijna 20 minuten lopen beppen met die ll
volgens mij komt ie hem zelluf brengen
hahahhaa misschien krijg je er wel 2quote:Op maandag 15 november 2010 19:01 schreef anufri het volgende:
iK HEB pizza besteld, bijna 20 minuten lopen beppen met die ll
volgens mij komt ie hem zelluf brengen
o ja Jian heeft ook een nummertje vergetenquote:Op maandag 15 november 2010 19:01 schreef hondjes het volgende:
Krijgen we nog een nummer, of gaan we een nummertje trekken.
hahahaaquote:Op maandag 15 november 2010 19:02 schreef anufri het volgende:
ik ga me effe opfrissen en nuchter worden anders laat ik hem nog binnen ook
Ik heb het topic helemaal niet aangemaaktquote:Op maandag 15 november 2010 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja Jian heeft ook een nummertje vergeten
o nee hahaha FANN dus, maar komt ik zag jou naam staan excuus.quote:Op maandag 15 november 2010 19:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het topic helemaal niet aangemaakt
jij niet dan??? dacht dat het nu standaard was allemaal, dat de oude layout in de prullemand lag.quote:Op maandag 15 november 2010 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie gebruiken zeker de nieuwe layout?
Dat dacht ik ook ja....quote:Op maandag 15 november 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
jij niet dan??? dacht dat het nu standaard was allemaal, dat de oude layout in de prullemand lag.
Nee joh. Dan moet je gewoon even <retrieve from recycle-bin> doen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij niet dan??? dacht dat het nu standaard was allemaal, dat de oude layout in de prullemand lag.
Valdt niet mee hoor, dat Nederlandts.quote:Op maandag 15 november 2010 19:05 schreef Noek het volgende:
Ik zadt nog op de sc te letten, tering Jan!
jij hebt ze ook niet allemaal op een rijtje he, moet je die kop van die vent zien, gewoon opgeblazen, nee is helemaal geen aardige manquote:Op maandag 15 november 2010 19:07 schreef Jian het volgende:
Wel een aardige bescheiden man trouwens, die Lucassen, niet zo'n opgeblazen schreeuwlelijk en bovendien nog heel beleefd ook
quote:Op maandag 15 november 2010 19:07 schreef Jian het volgende:
Wel een aardige bescheiden man trouwens, die Lucassen, niet zo'n opgeblazen schreeuwlelijk en bovendien nog heel beleefd ook
quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh. Dan moet je gewoon even <retrieve from recycle-bin> doen.
Vrezelijk!quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef beequeen het volgende:
Valdt niet mee hoor, dat Nederlandts.
Die zou ik niet graag als "baldadige" buurman hebben.quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij hebt ze ook niet allemaal op een rijtje he, moet je die kop van die vent zien, gewoon opgeblazen, nee is helemaal geen aardige man
Goed, dat doedt de deur dicht.quote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef Copycat het volgende:
Ik begreep dat Lucassen ook over iPads pist.
O wacht, dat werkt alleen op een Applequote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
<retrieve from recycle-bin> wat is dat nu weer
ben niet bang voor hem hoor, mep hem zo mijn straat uit met mijn bezemquote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zou ik niet graag als "baldadige" buurman hebben.
je zit me in de zeik te nemen he, snap er niks meer vanquote:Op maandag 15 november 2010 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O wacht, dat werkt alleen op een Apple
Nou, ik vond hem beleefd en een beetje beteuterd bescheiden, echt zo'n beetje een grote knuffelbeer. Typisch ruwe bolster, blanke pit.quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij hebt ze ook niet allemaal op een rijtje he, moet je die kop van die vent zien, gewoon opgeblazen, nee is helemaal geen aardige man
Het was gewoon een gezellige relatie!quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je zit me in de zeik te nemen he,
quote:snap er niks meer van
quote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik vond hem beleefd en een beetje beteuterd bescheiden, echt zo'n beetje een grote knuffelbeer. Typisch ruwe bolster, blanke pit.
Ja, hij had een stropdas om en mensen met een stropdas die deugen, dat weet iedereen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:12 schreef Jian het volgende:
f
[..]
Jaaaah, jij was ook prettig verrast, geef het maar toe
kijk, dat hij zijn leuter overal instopte daar val ik niet over, maar Wilders heeft overal een grote mond over, dubbel paspoort en strafblad enzo, en wat gebeurd er, een kamerlid van zijn PVV mag gewoon zitting nemen terwijl hij ook geen schoon verleden heeft plus strafblad, klopt allemaal, en niet omdat hij van de PVV is hoor, vind dat als je kamerlid wordt en je een deel van de bevolking vertegenwoordigt je een schoon verleden moet hebben.quote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was gewoon een gezellige relatie!
En met de volgende van de opleiding ook.
Bovendien neukten daar hele kuddes onderofficieren met dames uit de opleiding, en je wilt er toch een beetje bijhoren hè. Dalijk denken ze dat je homo bent.
Dus die week zitten sloeg eigenlijk al nergens op, voor die arme leuke meneer.
Soms, soms hè, sla je helemaal geen wartaal uit, ik overweeg de volgende keer op je te stemmen, ik zeg dat ik het overweeg hè, dus niet meteen een fles ontkurkenquote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was gewoon een gezellige relatie!
En met de volgende van de opleiding ook.
Bovendien neukten daar hele kuddes onderofficieren met dames uit de opleiding, en je wilt er toch een beetje bijhoren hè. Dalijk denken ze dat je homo bent.
Dus die week zitten sloeg eigenlijk al nergens op, voor die arme leuke meneer.
Keurige Windsor, niet zo'n platte knoop en ook niet zo'n overdreven dubbele Windsor, nee, precies goed, ja die deugtquote:Op maandag 15 november 2010 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij had een stropdas om en mensen met een stropdas die deugen, dat weet iedereen.
Goh, ik vond het juist een typisch voorbeeld van een fascistische verkrachter.quote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik vond hem beleefd en een beetje beteuterd bescheiden, echt zo'n beetje een grote knuffelbeer. Typisch ruwe bolster, blanke pit.
Neen. iPak hem er gelijk even bij.quote:Op maandag 15 november 2010 19:24 schreef Copycat het volgende:
Noek! Heb je. De Life app al? Aanrader op mooie foto's gebied. (Van Life magazine)
whut?quote:Op maandag 15 november 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
Fannetje....wat ben je toch een schatje![]()
![]()
![]()
![]()
ow... jahquote:Op maandag 15 november 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Je lieve gedicht natuurlijk. Dat was ook echt lief.
hihiquote:Op maandag 15 november 2010 19:27 schreef Jian het volgende:
Ben je instructeur bij de Landmacht, gewoon een sterke Hollandse kerel met een gezonde eetlust en dan krijg je een een hele groep van die oversekste, manipulatieve, verleidelijke jonge gleufdieren in je klas ...... en dan nog breng je gewoon de discipline op, om er maar 2 te pakken ... Ik zeg chapeau sergeant LucassenWat een held!
Misschien kan-ie over 4 jaar badmeester worden.quote:Op maandag 15 november 2010 19:27 schreef Jian het volgende:
Ben je instructeur bij de Landmacht, gewoon een sterke Hollandse kerel met een gezonde eetlust en dan krijg je een een hele groep van die oversekste, manipulatieve, verleidelijke jonge gleufdieren in je klas ...... en dan nog breng je gewoon de discipline op, om er maar 2 te pakken ... Ik zeg chapeau sergeant LucassenWat een held!
En hij bouwt wachtgeld opquote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef Toverheks het volgende:
die Lucasse verdiend 90.000 euro per jaar voor zijn niks doen, 1 keer in de week mag ie even komen stemmen en nog wat.
Twee jaar, hooguit.quote:Op maandag 15 november 2010 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kan-ie over 4 jaar badmeester worden.
echt he, en als je dat hoofd van hem eens goed bekijkt, die heeft een kwade blik in zijn ogen, een vent om NIET te vertrouwen, hoppa laat ie maar de kantine van de 2e kamer gaan aanvegen voor zijn 90.000 euroquote:
Nah...quote:Op maandag 15 november 2010 19:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je gedichtje...zit ik het hier snikkend voor te lezen....Lief gek mens![]()
![]()
ze geeft schoonheidstipsquote:Op maandag 15 november 2010 19:48 schreef Jian het volgende:
Zit ik te snuffelen op Youtube, kom ik dit tegen, kende ik nog niet, leuke reclame voor Fok![]()
Daar ben ik nog niet geweest. Ik ging via Kennedy naar Harry Potter naar Amsterdam. Alle aal door de jaren heen. Heel veel te zien nogquote:Op maandag 15 november 2010 19:32 schreef Noek het volgende:
Mooi Cc!Vietnam is afschuwelijk. Gelijk die als eerst bekeken.
Mwoah, ik geloof niet zo in Anita in ieder geval.quote:Op maandag 15 november 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze geeft schoonheidstipsen ze heeft fans die haar tips opvolgen
Jian is dit echt???? ze heeft inplaats van een lippootloodje een viltstift langs haar lippen gehaald
Ik weet niet precies wat het is, ik kwam het toevallig tegenquote:Op maandag 15 november 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze geeft schoonheidstipsen ze heeft fans die haar tips opvolgen
Jian is dit echt???? ze heeft inplaats van een lippootloodje een viltstift langs haar lippen gehaald
what....the......fuck........quote:Op maandag 15 november 2010 19:48 schreef Jian het volgende:
Zit ik te snuffelen op Youtube, kom ik dit tegen, kende ik nog niet, leuke reclame voor Fok![]()
Is dat dit, voor het klootjesvolk?quote:Op maandag 15 november 2010 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet geweest. Ik ging via Kennedy naar Harry Potter naar Amsterdam. Alle aal door de jaren heen. Heel veel te zien nog.
Jij kent het ook niet?quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
what....the......fuck........
O, is dat überhaupt nog punt van discussie dan? Het straalt er toch vanaf dat het fake is?quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mwoah, ik geloof niet zo in Anita in ieder geval.
Zijn onwijze topics over geweest, ik denk nog steeds dat het nep is.
Op een iPad iesch mooier, jwz. iProletariers doen 't met de NRC, gewoon van papier.quote:
Toverheksje vroeg of het echt was.quote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef Gert het volgende:
[..]
O, is dat überhaupt nog punt van discussie dan? Het straalt er toch vanaf dat het fake is?
Wel van gehoord, nooit filmpje gezien.quote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
Jij kent het ook niet?
Was een reeks in ONZ.
Ze heeft op you tube toch toegegeven dat het nep isquote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar heb ook niet alle delen gelezen ;')quote:Op maandag 15 november 2010 19:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze heeft op you tube toch toegegeven dat het nep is
Het voélt mooier op een iPad. Zelfs op het kleine schermpje van een iPhone is het al mooier. Al moet ik dan wel goed turen of ik naar het napalmmeisje of de marathon voor lilliputters zit te kijken.quote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op een iPad iesch mooier, jwz. iProletariers doen 't met de NRC, gewoon van papier.
Die NRC app is trouwens ook erg goed!quote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op een iPad iesch mooier, jwz. iProletariers doen 't met de NRC, gewoon van papier.
Gewoon een parodie op Samantha.quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Jian het volgende:
Ik weet niet precies wat het is, ik kwam het toevallig tegen
O ja, dieee!, natuurlijkquote:Op maandag 15 november 2010 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon een parodie op Samantha.
Tsja, die ken ik wel. Die Fok! miep niet.quote:
dacht eerst dat is een kerel, maar zit nu ff te joetoepen staat veel over FOKquote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ik had het bij ER ook niet door, pas toen ik na 10 min ging kijken of er nieuwe reacties waren zag ik dat ik het topic had gesloten.quote:Op maandag 15 november 2010 19:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je wel, dan was ik niet de enigste, zat gisteren ook braaf te wachten
tot dat ik erachter kwam dat ik een nieuwe moest openen
Ik ook niet maar ik hade het zo globaal gescand zeg maarquote:Op maandag 15 november 2010 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar heb ook niet alle delen gelezen ;')
Fok ook jullie bedankt!
Ow ja tofquote:Op maandag 15 november 2010 20:06 schreef Toverheks het volgende:
oh en straks weer het topic Amsterdammers op hun gat, is al aardig koud aan het worden, nu nog even lekker vriezenDan heeft Annie ook weer wat te gluren
ik ga dit jaar speciaal voor Annie er even zwaaienquote:Op maandag 15 november 2010 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja tof
Precies een jaar geleden sneeuwde het al.
quote:Op maandag 15 november 2010 20:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik had het bij ER ook niet door, pas toen ik na 10 min ging kijken of er nieuwe reacties waren zag ik dat ik het topic had gesloten.
Yup en hier ook;quote:Op maandag 15 november 2010 20:38 schreef Jian het volgende:
Braafheid heeft van Gaal een klap voor z'n bek gegeven in de kleedkamer hoor ik net bij VI
dan hangt hem een schorsing boven zijn hoofd denk ik?quote:Op maandag 15 november 2010 21:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en hier ook;
'Woeste Braafheid gaf Van Gaal in kleedkamer tik in zijn gezicht'
Edson Braafheid ontkent uit de selectie te zijn gezet bij Bayern München, maar er lijken toch wat problemen te zijn rondom de linksback. Voetbal International meldt dat Braafheid het aan de stok kreeg met Louis van Gaal en dat hij de oefenmeester in zijn gezicht zou hebben geslagen.
http://81.173.100.40/doc.asp?uid=128102
Ghèghèghè, arme Louis
Vanavond nog, tegen de jonkies uit Rotjeknor.quote:Op maandag 15 november 2010 20:06 schreef Toverheks het volgende:
oh en straks weer het topic Amsterdammers op hun gat
Correctie: ik lees net dat de goeierd wel degelijk twee keer een boete heeft gehad wegens zijn gedrag naar buurtbewoners.quote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef Gert het volgende:
Daarna volgden er diverse aangiftes van omwonenden. intimidatie, bedreiging. Op zich zijn aangiftes niet hetzelfde als een veroordeling. Maar toch, het geeft te denken.
wie noemt ie een gore uitvreter, zit bij Johan op visite op RTLquote:Op maandag 15 november 2010 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Hugo Borst noemt nu in Holland Sport een gore uitvreter.
Oh jaquote:Op maandag 15 november 2010 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie noemt ie een gore uitvreter, zit bij Johan op visite op RTL
is aad de mos een gore uitvreter??? echt 2 prog. over voetbal kan ik niet aan hoorquote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Aad de Mos had hij het over.
Ja, maar wel keurig op tijd betaaldquote:Op maandag 15 november 2010 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Correctie: ik lees net dat de goeierd wel degelijk twee keer een boete heeft gehad wegens zijn gedrag naar buurtbewoners.
Mja, De Mos heeft het niet zo goed gedaan bij Sparta en dat zit Hugo dwars natuurlijk.quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Aad de Mos had hij het over.
Yep. Die man heeft ooit wat succes gehad als trainer, in België geloof ik, en gaat sindsdien van afkoopsom naar afkoopsom. Paar maandjes hier, afkoopsommetje en een paar maandjes daar, clubje naar de kloten en Aadje maar cashen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is aad de mos een gore uitvreter??? echt 2 prog. over voetbal kan ik niet aan hoor
Tijdens die week in de militaire cel heeft hij naar verluidt ook niet één keer geprobeerd om te ontsnappen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar wel keurig op tijd betaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op maandag 15 november 2010 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog vier dagen verhuizen en ik ben klaar met verhuizen!![]()
En dan ga ik lekker de hele dag op de bank liggen terwijl Laysa zich in het zweet werkt!
komt allemaal goed vertrouw ik opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Komt het ook.....quote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komt allemaal goed vertrouw ik op
Dan ben je optimistischer dan de dokter zelf!quote:Op maandag 15 november 2010 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
komt allemaal goed vertrouw ik op
midden in de verhuizingquote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan ben je optimistischer dan de dokter zelf!
Maar dan weet ik tenminste daarna waar ik aan toe ben.
Dat bedoel ik, gewoon verantwoordelijkheid nemen voor je daden en niet zeiken. Een foutje maken mag toch? 't Zou me niks verbazen als er straks straten naar die man vernoemd worden.quote:Op maandag 15 november 2010 21:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Tijdens die week in de militaire cel heeft hij naar verluidt ook niet één keer geprobeerd om te ontsnappen.
als ik dichterbij had gewoond kwam ik je even knuffelen, maar ik ga vrijdag zo aan je denken dan komt alles goedquote:Op maandag 15 november 2010 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan ben je optimistischer dan de dokter zelf!
Maar dan weet ik tenminste daarna waar ik aan toe ben.
Het Eric Lucassen Plantsoenquote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, gewoon verantwoordelijkheid nemen voor je daden en niet zeiken. Een foutje maken mag toch? 't Zou me niks verbazen als er straks straten naar die man vernoemd worden.
Ik zeg nu vast dat ik het een eer zou vinden om in zo'n straat te wonen
Ja midden in...ik ga dadelijk 2 huizen verhuizen...en 1 woonklaar maken...en dat allemaal binnen 1 maandquote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef anufri het volgende:
[..]
midden in de verhuizing![]()
Wat gaan ze doen DK ?
Ga eerst de CV's van de Fok Mods maar een checkenquote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
Check hier de CV's van PVV fractieleden.
Wij maken geen wetten die jij in je portemonnee of in je vrijheid voeltquote:Op maandag 15 november 2010 21:25 schreef anufri het volgende:
[..]
Ga eerst de CV's van de Fok Mods maar een checken![]()
en vergeet je krentenbollen niet
da's op zijn zacht gezegd KLOTEN ,,,,quote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja midden in...ik ga dadelijk 2 huizen verhuizen...en 1 woonklaar maken...en dat allemaal binnen 1 maand
Je slaat weer doorquote:Op maandag 15 november 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
En wie daarvan zitten er nu nog in de Tweede Kamer?quote:Op maandag 15 november 2010 21:27 schreef hondjes het volgende:
Nog steeds geen t.v.![]()
http://www.elsevier.nl/we(...)agenr=4&showall=true
OOK EEN LEUK LIJSTJE VAN pvda-ERS........
Ik had ook al een keer een toepje voor Remmy neer gezet maarquote:Op maandag 15 november 2010 21:27 schreef hondjes het volgende:
Ik kan je niet PM-enquote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef anufri het volgende:
[..]
midden in de verhuizing![]()
Wat gaan ze doen DK ?
In hoeverre mag je iemand verantwoordelijk houden voor het feit dat iemand schuldig en tevens bestraft is voor zijn handelen? Als je één keer door rood bent gereden en je hebt de boete betaald, dan is het toch vreemd als men daardoor geen politieman/vrouw meer mag worden?quote:Op maandag 15 november 2010 21:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, gewoon verantwoordelijkheid nemen voor je daden en niet zeiken. Een foutje maken mag toch? 't Zou me niks verbazen als er straks straten naar die man vernoemd worden.
Ik zeg nu vast dat ik het een eer zou vinden om in zo'n straat te wonen
Jesssus wat een lijst, ik wist niet dat het zo erg was bij die PvdA-schooiersquote:Op maandag 15 november 2010 21:27 schreef hondjes het volgende:
tis wat heh...quote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Jesssus wat een lijst, ik wist niet dat het zo erg was bij die PvdA-schooiers
het is zoals het is....quote:Op maandag 15 november 2010 21:27 schreef anufri het volgende:
[..]
da's op zijn zacht gezegd KLOTEN ,,,,
oeps... ik wilde het zachies zeggen
ERG HE, dat dit zo maar kan in Nederland.quote:Op maandag 15 november 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Jesssus wat een lijst, ik wist niet dat het zo erg was bij die PvdA-schooiers
Dat zou wel vreemd zijn ja. Gelukkig is dat niet zo.quote:Op maandag 15 november 2010 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
In hoeverre mag je iemand verantwoordelijk houden voor het feit dat iemand schuldig en tevens bestraft is voor zijn handelen? Als je één keer door rood bent gereden en je hebt de boete betaald, dan is het toch vreemd als men daardoor geen politieman/vrouw meer mag worden?
okido !quote:
doe es een linkie ?quote:Op maandag 15 november 2010 21:33 schreef Toverheks het volgende:
ze nemen het je niet zo in dank af he Remlof daar in dat topic dat je net geopend had.
Check hier de CV's van PVV fractieleden.quote:
jah.... doeiiiiiiiiiquote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kom gaan we het ff voor Remlof opnemen daar, het gajes, het schorrie morrie in POl
heb er neer gezet.quote:Op maandag 15 november 2010 21:39 schreef anufri het volgende:
[..]
jah.... doeiiiiiiiii![]()
ik ga het niet voor die gek opnemen
Succes, hij zoekt t maar lekker uit met z'n dronken hoofd ............... hij zal toch wel dronken zijn, toch?quote:Op maandag 15 november 2010 21:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kom gaan we het ff voor Remlof opnemen daar, het gajes, het schorrie morrie in POl
altijd !quote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Succes, hij zoekt t maar lekker uit met z'n dronken hoofd ............... hij zal toch wel dronken zijn, toch?
nee jij bent lekker hahaha was ook erg on topic werd me verweten daarquote:
Laten we het hopen.quote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Succes, hij zoekt t maar lekker uit met z'n dronken hoofd ............... hij zal toch wel dronken zijn, toch?
is ook niet de moeitequote:Op maandag 15 november 2010 21:44 schreef Laysa het volgende:
Ik ga niet eens beginnen met lezen in dat topic
Juist, met het verschil dat Samantha veel leuker is dan Anita.... slechte parodie dusquote:
Ik verwacht ook niet anders als ik de TT ziequote:Op maandag 15 november 2010 21:46 schreef anufri het volgende:
[..]
is ook niet de moeite![]()
totaal doorgeslagen
hey leandra ben je daar weer, hoe voel je je, vroeg me al af waar je zatquote:Op maandag 15 november 2010 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, met het verschil dat Samantha veel leuker is dan Anita.... slechte parodie dus
nog effe en hij gaat weer op de dam slapenquote:Op maandag 15 november 2010 21:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet anders als ik de TT zie
Ha..daar ben je..alles goedquote:Op maandag 15 november 2010 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist, met het verschil dat Samantha veel leuker is dan Anita.... slechte parodie dus
Hij laat ook zijn haar weer groeienquote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef anufri het volgende:
[..]
nog effe en hij gaat weer op de dam slapen
dat zou die wel willenquote:Op maandag 15 november 2010 21:51 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hij laat ook zijn haar weer groeien
Als het van boven niet meer lukt, laat hij het gewoon van onderen groeien...quote:Op maandag 15 november 2010 21:52 schreef anufri het volgende:
[..]
dat zou die wel willen![]()
maar dat gaat denk ik niet meer lukken
mag niet meer he, dat slapen op de DAM.quote:Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef anufri het volgende:
[..]
nog effe en hij gaat weer op de dam slapen
Heb je het geprobeerd dan ?quote:Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag niet meer he, dat slapen op de DAM.ze meppen je er zo van af.
ik lach me kapot hierquote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef hondjes het volgende:
[..]
Als het van boven niet meer lukt, laat hij het gewoon van onderen groeien...
Pffff dat is nogal niet wat, en ondertussen ook nog verpleegstertje spelen met DKquote:Op maandag 15 november 2010 21:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja midden in...ik ga dadelijk 2 huizen verhuizen...en 1 woonklaar maken...en dat allemaal binnen 1 maand
nee ben je gek, mijn huis staat er tegenover, ik slaap gewoon s`nachts in mijn hemelbedquote:
@Lavenderr aangepast! Het is geen link meer die direct je stem invult (maar gewoon tekst)quote:Op maandag 15 november 2010 12:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kardinaal, haal aub je sig weg, dit is niet eerlijk, nu heeft Fann op mij gestemd terwijl ze op BrandX wilde stemmen.
Gelukkig krijg ik wel wat hulp....papa DK komt me helpen...en onze mama's staan ook klaarquote:Op maandag 15 november 2010 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pffff dat is nogal niet wat, en ondertussen ook nog verpleegstertje spelen met DK
o ja... piemel... ik heb op Lavenderr gestemd nuquote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
@Lavenderr aangepast! Het is geen link meer die direct je stem invult (maar gewoon tekst)
@Fann: Sorry met griekse ei!
quote:Op maandag 15 november 2010 22:00 schreef anufri het volgende:
[..]
o ja... piemel... ik heb op Lavenderr gestemd nu![]()
nah is ook geen ramp, maar eigenlijk moet jij effe iemand vinden die voor mij op Brandx
wil stemmen...
want ik heb hier geen vrienden meer
quote:Op maandag 15 november 2010 21:48 schreef Toverheks het volgende:[..]
hey leandra ben je daar weer, hoe voel je je, vroeg me al af waar je zat
Ja alles goed hier, we waren vrijdag naar S'veen omdat Jr. jarig was, en zaterdag op de terugweg nog eens Ikea en een tuincentrum meegepakt (dat laatste was niet handig) en al met al was het reden om ook gisteren m'n internet-activiteiten flink te beperken, heb me alleen gemeld in Z&G.quote:
Ze had m ook in Z&G gepost, het was idd een hele mooie echoquote:Op maandag 15 november 2010 21:53 schreef Toverheks het volgende:
Leandra in vorig topic heeft Juud een echo geplaatst van haar baby, zo duidelijk al.
quote:Op maandag 15 november 2010 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
[..]
Ja alles goed hier, we waren vrijdag naar S'veen omdat Jr. jarig was, en zaterdag op de terugweg nog eens Ikea en een tuincentrum meegepakt (dat laatste was niet handig) en al met al was het reden om ook gisteren m'n internet-activiteiten flink te beperken, heb me alleen gemeld in Z&G.
[..]
Ze had m ook in Z&G gepost, het was idd een hele mooie echo
Je moet ook niet overal op klikken!quote:Op maandag 15 november 2010 22:00 schreef anufri het volgende:
[..]
o ja... piemel... ik heb op Lavenderr gestemd nu![]()
nah is ook geen ramp, maar eigenlijk moet jij effe iemand vinden die voor mij op Brandx
wil stemmen...
want ik heb hier geen vrienden meer
Nee hoor, ik heb het alleen niet zo op fascisten, vooral niet als die zich bemoeien met het bestuur van mijn land.quote:Op maandag 15 november 2010 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Mario net nog gezien?quote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef Toverheks het volgende:
Barend&Barend nu met jack spijkerman en van de vaart.
slaap lekker Laysa![]()
Gelukkig maar, maar het blijft een pittige combinatie van factoren, succesquote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik wel wat hulp....papa DK komt me helpen...en onze mama's staan ook klaar
Ik heb permissie om na de kerst in te stortenquote:Op maandag 15 november 2010 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig maar, maar het blijft een pittige combinatie van factoren, succes
Ja maar jij gaat op Gert stemmenquote:
Slaapse Lay's dit wordt een zware tijd !quote:
Nog max 1½ a 2 weken waarschijnlijk, de gynaecoloog heeft al gezegd dat hij me niet voorbij de 38/39 weken wilde laten gaan...quote:Op maandag 15 november 2010 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar luister naar je lichaam he, nog maar krap een maand lekker rusten enzo hoor als het kan, je krijgt het straks druk genoeg.
ja leuk he de echo van Juud
dat zeg ik nu ook al heel de tijdquote:Op maandag 15 november 2010 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog max 1½ a 2 weken waarschijnlijk, de gynaecoloog heeft al gezegd dat hij me niet voorbij de 38/39 weken wilde laten gaan...
En ja, ik luister wel naar m'n lichaam, maar als dingen niet af zijn dan krijg ik ook niet de rust die ik nodig heb, dus soms moet je de dingen gewoon even doen als je ze kunt doen
o nu zijn wij allemaal fascisten en racisten zeker?quote:Op maandag 15 november 2010 22:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het alleen niet zo op fascisten, vooral niet als die zich bemoeien met het bestuur van mijn land.
ja maar sommige dingen kunnen ook best wachten, nee leandra even serieus je krijgt het straks druk zat geniet nog even van je rust.quote:Op maandag 15 november 2010 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog max 1½ a 2 weken waarschijnlijk, de gynaecoloog heeft al gezegd dat hij me niet voorbij de 38/39 weken wilde laten gaan...
En ja, ik luister wel naar m'n lichaam, maar als dingen niet af zijn dan krijg ik ook niet de rust die ik nodig heb, dus soms moet je de dingen gewoon even doen als je ze kunt doen
Ja, maar de lampen en het hemeltje in de babykamer kunnen dus niet wachten, en de plankdingeskubusgevallen boven de commode ook niet.... dus die hebben we gisteren opgehangen, want dat zijn van die dingen die me iedere dag energie kosten als ze niet gebeuren, terwijl we met z'n tweeën zo even een paar gaatjes boren (N. dan toevallig, ik hou de stofzuiger erbij) en de boel ophangen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar sommige dingen kunnen ook best wachten, nee leandra even serieus je krijgt het straks druk zat geniet nog even van je rust.
Lekker joh, nog even en je houdt het hummeltje in je armenquote:Op maandag 15 november 2010 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar de lampen en het hemeltje in de babykamer kunnen dus niet wachten, en de plankdingeskubusgevallen boven de commode ook niet.... dus die hebben we gisteren opgehangen, want dat zijn van die dingen die me iedere dag energie kosten als ze niet gebeuren, terwijl we met z'n tweeën zo even een paar gaatjes boren (N. dan toevallig, ik hou de stofzuiger erbij) en de boel ophangen.
Maar goed, dat hebben we gisteren gedaan, vandaag nog even wat andere gordijnhaken gekocht en de gordijnen gewassen en met de nieuwe haken opgehangen... en in een andere kamer een kast weer op z'n plek gezet (die stond ergens anders voor de badkamerverbouwing) en dat betekent dat we nu boven gewoon helemaal klaar zijn![]()
Alleen beneden nog een kast leeghalen, verplaatsen en die kast weer inruimen, en dan kan de box opgezet worden, en dan is het beneden ook klaar.
Die kast gebeurt morgen, en daar komen m'n schoonouders voor, dus dat mag N. morgen fijn met hen doen, ik bemoei me er helemaal niet mee... blijf braaf in bed liggen zodat m'n bloeddruk morgenmiddag gewoon netjes is
Oeps, ik moet er natuurlijk wel even uit om de klossen onder het bed te zetten, dat lijk me wel zo sociaal![]()
ah nee joh, ik vind het juist erg grappig, om het even welke partij trouwensquote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef anufri het volgende:
[..]
o nu zijn wij allemaal fascisten en racisten zeker?![]()
Je slaat echt door !heb je dat zelluf niet eens in de gaten ?
kelere man da's nie normaal heur
Ja, ik had zaterdag al harde buiken, maar ik geloof dat ik nu (nu de babykamer echt af is) meer kans heb dat de bevalling vanzelf begintquote:Op maandag 15 november 2010 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lekker joh, nog even en je houdt het hummeltje in je armen
klossen onder je bed kunnen ook de volgende dag he, en jij mag heus niet je bed optillen hoor, dus je gaat netjes staan kijken wanneer dat voor je gedaan wordt.quote:Op maandag 15 november 2010 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar de lampen en het hemeltje in de babykamer kunnen dus niet wachten, en de plankdingeskubusgevallen boven de commode ook niet.... dus die hebben we gisteren opgehangen, want dat zijn van die dingen die me iedere dag energie kosten als ze niet gebeuren, terwijl we met z'n tweeën zo even een paar gaatjes boren (N. dan toevallig, ik hou de stofzuiger erbij) en de boel ophangen.
Maar goed, dat hebben we gisteren gedaan, vandaag nog even wat andere gordijnhaken gekocht en de gordijnen gewassen en met de nieuwe haken opgehangen... en in een andere kamer een kast weer op z'n plek gezet (die stond ergens anders voor de badkamerverbouwing) en dat betekent dat we nu boven gewoon helemaal klaar zijn![]()
Alleen beneden nog een kast leeghalen, verplaatsen en die kast weer inruimen, en dan kan de box opgezet worden, en dan is het beneden ook klaar.
Die kast gebeurt morgen, en daar komen m'n schoonouders voor, dus dat mag N. morgen fijn met hen doen, ik bemoei me er helemaal niet mee... blijf braaf in bed liggen zodat m'n bloeddruk morgenmiddag gewoon netjes is
Oeps, ik moet er natuurlijk wel even uit om de klossen onder het bed te zetten, dat lijkt me wel zo sociaal![]()
Spannend!!quote:Op maandag 15 november 2010 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik had zaterdag al harde buiken, maar ik geloof dat ik nu (nu de babykamer echt af is) meer kans heb dat de bevalling vanzelf begint
Nee, ik vind jullie geen fascisten en/of racisten. Zelfs pvv-stemmers in het algemeen niet.quote:Op maandag 15 november 2010 22:11 schreef anufri het volgende:
[..]
o nu zijn wij allemaal fascisten en racisten zeker?![]()
Je slaat echt door !heb je dat zelluf niet eens in de gaten ?
kelere man da's nie normaal heur
Truste Heksiequote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
ik ga lekker naar bed met een goed boek, ik wens jullie nog veel plezier hier en tot morgen.
Ga je een stukje uit den Bijbel lezen heksje?quote:Op maandag 15 november 2010 22:38 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
ik ga lekker naar bed met een goed boek, ik wens jullie nog veel plezier hier en tot morgen.
Ja ik weet, ik draai nooit een witte was maar flikker altijd alles al bij elkaarquote:Op maandag 15 november 2010 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga je een stukje uit den Bijbel lezen heksje?![]()
Trusten iedereen!
En roodhuid Remmie, laat je niet gek maken! Rood, bruin, groen en zulks kan tegenwoordig (na misschien een paar keer apart wassen) prima tegelijk in de wasmachine!
Ah, thanks!!!quote:Op maandag 15 november 2010 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
@Lavenderr aangepast! Het is geen link meer die direct je stem invult (maar gewoon tekst)
@Fann: Sorry met griekse ei!
Dat zou leuk zijn heksjequote:Op maandag 15 november 2010 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga dit jaar speciaal voor Annie er even zwaaien
Dat riekt wel heel erg naar Groen Links! Ik zeg maar zo! Ik douche niet op 30 graden dus ik was ook niet op 30 gradenquote:
niet lullen jij wast helemaal niet jij hebt een werksterquote:Op dinsdag 16 november 2010 08:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat riekt wel heel erg naar Groen Links! Ik zeg maar zo! Ik douche niet op 30 graden dus ik was ook niet op 30 graden
We hadden er eentje!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet lullen jij wast helemaal niet jij hebt een werkster
o ja die was ik vergeten, maar Lasay is nu toch je werksterquote:
Nog niet! Dat is ze pas na vrijdag!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja die was ik vergeten, maar Lasay is nu toch je werkster
hoe laat moet je je melden vrijdag??quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nog niet! Dat is ze pas na vrijdag!
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:08 schreef Toverheks het volgende:
Vandaag weer verder D-K in de nieuwe woning??
Ja zo meteen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe laat moet je je melden vrijdag??
okequote:Op dinsdag 16 november 2010 09:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Ja zo meteen!![]()
Lekker de grond verven terwijl eigenlijk de muren bedoeld waren!![]()
Daarvoor kon ik do middag bellen.
Pietje, drukke dagen zeker voor je? Eind november, begin december?quote:
ssstquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje, drukke dagen zeker voor je? Eind november, begin december?
quote:Schunnig sinterklaaslied schokt ouders
NIJMEGEN - Nijmeegse ouders hebben geschokt gereageerd op het sinterklaaslied 'Zwarte P, Witte L' dat zaterdag tijdens de intocht van de Goedheiligman werd gezongen. Het suggestieve refrein van het lied is in het verkeerde keelgat geschoten, schrijft het AD.
Door de speakers schalde: 'Ik ben een Zwarte P. en heb een witte L., en als je die niet lust, je moeder lust hem wel'. Geralda Rubens van Stichting Intocht Sint Nicolaas Nijmegen meent dat die tekst helemaal niet schunnig is. ,,Welnee, dat vinden de ouders misschien, maar je denkt toch niet dat kinderen hier een probleem mee hebben. Die kunnen nog nauwelijks 'Sinterklaas kapoentje' meezingen' [..]
ik mis *even een Pvvtje doen*quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:40 schreef remlof het volgende:
balansbandje
bestuursobesitas
daggeren
dreigtweet
gedoogregering
knetterrechts
knoflookcrisis
oliewolk
schandaaltreffer
talententelevisie
Hmmm, lastig, lastig. www.woordvanhetjaar.nl
Oe pietje toch, dat is "iets met sex".quote:
Hopelijk betekent dit het einde van die ranzige aandachtshoer bij DWDD.quote:
Ja, wann eikel is dat. Bah bah!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:16 schreef Gert het volgende:
Hopelijk betekent dit het einde van die ranzige aandachtshoer bij DWDD.
Pietje noemt een user zelfs een depressieve kut. Ik moet wéér lachen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:13 schreef Gert het volgende:
Oe pietje toch, dat is "iets met sex".![]()
Niveautje swaffelen.
Aandachtshoer (zo noemt hij zichzelf ook ) of niet, maar op zich maakt hij hier natuurlijk wel een punt; "Wij hebben hier weliswaar geen bewijzen voor maar wij hebben vernomen dat ............"quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopelijk betekent dit het einde van die ranzige aandachtshoer bij DWDD.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:30 schreef Noek het volgende:
Pietje noemt een user zelfs een depressieve kut. Ik moet wéér lachen.
zegt Pietje datquote:Op dinsdag 16 november 2010 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Pietje noemt een user zelfs een depressieve kut. Ik moet wéér lachen.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:40 schreef remlof het volgende:
talententelevisie
Hmmm, lastig, lastig. www.woordvanhetjaar.nl
Ja, mooi hè. Dat is Pietje 2.0. Ik wil 'em houden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zegt Pietje datonze Pietje, de mod waar ik zelf een gedichtje voor heb gemaakt
hahahaa ja wil hem ook wel hebben hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, mooi hè. Dat is Pietje 2.0. Ik wil 'em houden.
Betekenis is hier te vinden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar het klinkt goed.
Kijkend naar de context waarin het e.e.a. gezegd is, een hele zwakke afhandeling, ma ja da's typisch Vara hèquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:58 schreef Gert het volgende:
Dahag, ga maar weer lekker bij de Ikon staan schreeuwen, of hoe dat tegenwoordig ook heet.![]()
[ afbeelding ]
eensch !quote:
Volwassen lui die nog altijd staan te springen op happy hardcorequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:01 schreef Gert het volgende:
Welke user is er een vieze smerige depressieve flots dan Pietje?
maak eens een zwaluwstaartje, pleister in hele kleine stukjes knippen, en dan cris cros over het wondje plakken, wel beetje strak dan stopt het bloeden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je een wondje hebt dat al meer dan 24 uur bloedt, kan dat kwaad?
Dat hele topic getuigd (wellicht op een uitzondering na, maar geen zin om die daar tussen te zoeken) nou niet echt van enige artistieke/muzikale intelligentiequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volwassen lui die nog altijd staan te springen op happy hardcore, het is heul niet zo leuk als Noek doet voorkomen.
Het is een beetje een raar wondje op een lastige plek. Aan m'n wijsvinger aan de binnenkant precies in het gewricht van het eerste kootje is er een stukje huid afgestroopt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maak eens een zwaluwstaartje, pleister in hele kleine stukjes knippen, en dan cris cros over het wondje plakken, wel beetje strak dan stopt het bloeden.
Oeh, nog een mannelijke user ook.... dat maakt het juist wel leukquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volwassen lui die nog altijd staan te springen op happy hardcore, het is heul niet zo leuk als Noek doet voorkomen.
omdat je die vinger steeds gebruikt blijft het natuurlijk open, ja gewoon even proberen of het lukt, en een tijdje die wijsvinger niet gebuiken. anders weet ik het ook niet, maar doe je wel zwaluwstaartje strak dan doen dat het bloeden stopt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een beetje een raar wondje op een lastige plek. Aan m'n wijsvinger aan de binnenkant precies in het gewricht van het eerste kootje is er een stukje huid afgestroopt.
Als je stiekem toch een vrouw blijkt te zijn dan kan het ook zijn dat je gewoon ongesteld bent, dat kan over het algemeen geen kwaadquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je een wondje hebt dat al meer dan 24 uur bloedt, kan dat kwaad?
Ik heb nu een grote pleister strak om m'n vinger om te voorkomen dat ik 'm buig. Nou ja, ik kijk het nog wel even aan.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
omdat je die vinger steeds gebruikt blijft het natuurlijk open, ja gewoon even proberen of het lukt, en een tijdje die wijsvinger niet gebuiken. anders weet ik het ook niet, maar doe je wel zwaluwstaartje strak dan doen dat het bloeden stopt.
Beetje aluin eropquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een beetje een raar wondje op een lastige plek. Aan m'n wijsvinger aan de binnenkant precies in het gewricht van het eerste kootje is er een stukje huid afgestroopt.
Het zou me verbazen maar als het alleen maar invloed op m'n humeur heeft kan het geen kwaad (en ben ik niet zwanger)quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je stiekem toch een vrouw blijkt te zijn dan kan het ook zijn dat je gewoon ongesteld bent, dat kan over het algemeen geen kwaad
Inderdaad. Als dat die dekselse VARA weer niet is. Ze kunnen nog wat leren van de PVV.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijkend naar de context waarin het e.e.a. gezegd is, een hele zwakke afhandeling, ma ja da's typisch Vara hè
Aluin is voor oude mannen met Parkinson na het scheren en spuitpleisters zijn voor kinderen die gewone pleisters auw vinden, toch?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Beetje aluin erop
anders afdekken met spuitpleister
Haha, lig hier niet dijenkletsend onder de tafel ofzo maar het is wél lekker kribbig.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor 90.000 euro per jaar maak ik ook m'n excuus, zelfs voor dingen die ik niet gedaan heb.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad. Als dat die dekselse VARA weer niet is. Ze kunnen nog wat leren van de PVV.
Hoewel, die Lucasse maakte tenminste nog zonder voorbehoud excuus (om z'n hachje te redden).
Ja, dus ik denk dat heb je vast wel in huisquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aluin is voor oude mannen met Parkinson na het scheren en spuitpleisters zijn voor kinderen die gewone pleisters auw vinden, toch?
Er wonen hier geen ouwe mannen of kleine kinderen in huisquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dus ik denk dat heb je vast wel in huis
Typisch links!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond spoeddebat over Lucassen.
Niet dat links er iets mee te maken heeft, maar een mogelijkheid om te schoppen moet je nooit voorbij laten gaan.
O nee hè, weer een linkse huilparadequote:Op dinsdag 16 november 2010 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vanavond spoeddebat over Lucassen.
Niet dat links er iets mee te maken heeft, maar een mogelijkheid om te schoppen moet je nooit voorbij laten gaan.
oh je was vandaag in het Buitenlandquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:05 schreef Copycat het volgende:
Gewoon heen en terug volop mistbanken. Gelukkig ben ik het autorijden niet verleerd. En was het een vruchtbare meeting, met een aantal zeer snelle deadlines. Dat wordt pezen geblezen.
Als je ze alle twee bij elkaar vindt zit je in een Kerk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er wonen hier geen ouwe mannen of kleine kinderen in huis
En nog een "stoute" PVV-er?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:06 schreef Jian het volgende:
Lucassen-gate, 12 topics wellus - nietus, hoe krijgen ze het voor elkaar![]()
Lucassen-gate [deel 12] Waar het eeuwige goedpraten doorgaat
quote:Opnieuw PVV'er in opspraak wegens strafblad
Laatst gewijzigd: 16-11-10 17:09
AMSTERDAM Er is opnieuw een Tweede Kamerlid van de PVV in opspraak. De politicus James Sharpe heeft een strafblad. Een bedrijf waarvan James Sharpe de baas was, is in 2008 in Hongarije bestraft voor het misleiden met sms-berichten van klanten.
Het bedrijf Digitania kreeg een boete van ongeveer 256.000 euro. De hoogst mogelijke straf werd opgelegd door de Hongaarse mededingingsautoriteit.
De misleiding heeft volgens de toezichthouder plaatsgevonden in de periode 2006-2007. De omroep Powned bracht de zaak dinsdagmiddag aan het rollen.
Onzin
Sharpe ontkende in een reactie dat zijn bedrijf is veroordeeld. ''Er klopt niks van. Onzin, echt onzin'', zei hij. Digitania heeft ''helemaal niks verkeerd gedaan''.
''Niks aan het handje'', voegde Sharpe eraan toe, voordat hij in de lift stapte naar de PVV-vleugel in het gebouw van de Tweede Kamer.
Wat dan, denk je dat het kabinet valt ofzo ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:16 schreef remlof het volgende:
Whehehehehe die PVV
Dit komt echt niet meer goed
Gezellig Ccquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:07 schreef Copycat het volgende:
Ja, helemaal in het verre België!
Krijg net een uitnodiging voor de dertigste verjaardag van mijn ouwe school.
Onderdeel van de feestelijkheden: een debat over 'links en rechts in de journalistiek'.
De tweede man van de PVV, Martin Bosma doet de aftrap en heeft een uitgesproken visie op de journalistiek. Dat belooft wat!
Tempting, tempting.
Toch denk ik dat ik 's avonds pas aanhaak, om te bieren.
hoop dat ze zo hard op hun bek glijden, en dat meen ik echt, het is toch een schande, zo een PVV partijtje alles mag weg ermee gewoon, ga eens regeren met een goed stelletje mensen die echt van politiek verstand hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat dan, denk je dat het kabinet valt ofzo ?
Ik ben helemaal geen fan van de PVV, maar dat mensen een strafblad hebben zegt toch niets over het feit of ze verstand hebben van politiek? Het zegt wel iets over het type mens wat ze zijn misschien.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop dat ze zo hard op hun bek glijden, en dat meen ik echt, het is toch een schande, zo een PVV partijtje alles mag weg ermee gewoon, ga eens regeren met een goed stelletje mensen die echt van politiek verstand hebben
De PVV regeert niet, dat doen de VVD en het CDA, daarnaast val ik persoonlijk echt niet van m'n stoel van een paar mensen binnen een partij met een verleden. Als je dat gaat uitgraven dan komt er bij de meeste partijen nogal wat bovendrijven, met als koploper de PvdA (zie de bekende lijsten) En dan nog, omdat een paar mensen, zwaar bezweet van genoegen in een waan van euforie in een wellus-nietus topic brullen dat nu het kabinet gaat vallen, is dat ook zo ?? Get real zegquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoop dat ze zo hard op hun bek glijden, en dat meen ik echt, het is toch een schande, zo een PVV partijtje alles mag weg ermee gewoon, ga eens regeren met een goed stelletje mensen die echt van politiek verstand hebben
Zoals de peilingen nu zijn, worden ze dik de grootste, daar zit ik persoonlijk niet op te wachten, dus ik begrijp die korte termijn euforie ook niet zo goedquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:28 schreef liesje1979 het volgende:
Voor een noob als ik, als het kabinet valt moeten we dan opnieuw stemmen?
En wie zegt dat de PVV dan niet weer net zoveel stemmen haalt als nu?
Nou precies dat denk ik ook, en iedereen helemaal blij enzo, maar straks zitten we pas echt met de rotte peren. Raar.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals de peilingen nu zijn, worden ze dik de grootste, daar zit ik persoonlijk niet op te wachten, dus ik begrijp die korte termijn euforie ook niet zo goed
Daar is minder fantasie voor nodig als voor sommige andere gelovenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mensen die geloven in peilingen! Peilingen
Nou ik denk niet dat PVV stemmers erg onder de indruk zullen zijn van de strafbladen ed die nu boven water komen. Wat boeit hun die mensen nou, ze stemmen op een partij die hun onvrede uit, dus kan mij niet voorstellen dat ze volgende verkiezingen gewoon weer lekker CDA gaan stemmen ofzoquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mensen die geloven in peilingen! Peilingen
Het is als nu vinger in de soep steken om te zien of ie warm of niet is terwijl ie eventueel pas over een paar weken misschien geserveerd wordt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar is minder fantasie voor nodig als voor sommige andere geloven
Ach het is toch te zot voor woorden dat een debat aangaande het stemgedrag van Leers in Europa opzij geschoven wordt (althans zo heb ik het begrepen) om eens lekker te gaan liggen rollebollen over het verleden van één niet zo erg belangrijke man binnen een bepaalde partijquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is als nu vinger in de soep steken om te zien of ie warm of niet is terwijl ie eventueel pas over een paar weken misschien geserveerd wordt.
Dat dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat PVV stemmers erg onder de indruk zullen zijn van de strafbladen ed die nu boven water komen. Wat boeit hun die mensen nou, ze stemmen op een partij die hun onvrede uit, dus kan mij niet voorstellen dat ze volgende verkiezingen gewoon weer lekker CDA gaan stemmen ofzo
Ik geef ze niet veel langer dan Balkenende-I in ieder geval. De PVV valt nu nog harder uit elkaar dan de LPF destijdsquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat dan, denk je dat het kabinet valt ofzo ?
Nee, die blijven gewoon weer thuis, net als ze vroeger deden, voor de LPF en PVVquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat PVV stemmers erg onder de indruk zullen zijn van de strafbladen ed die nu boven water komen. Wat boeit hun die mensen nou, ze stemmen op een partij die hun onvrede uit, dus kan mij niet voorstellen dat ze volgende verkiezingen gewoon weer lekker CDA gaan stemmen ofzo
Voorlopig zie ik er nog geen splinter vanaf schieten en als dat wel zo zou zijn, wat dan genius ? nieuwe verkiezingen ? en dan ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geef ze niet veel langer dan Balkenende-I in ieder geval. De PVV valt nu nog harder uit elkaar dan de LPF destijds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |