quote:Op maandag 15 november 2010 19:00 schreef Jian het volgende:
Ja, ja, seury, ik had het nu net pas in de gaten
quote:Op maandag 15 november 2010 19:01 schreef anufri het volgende:
iK HEB pizza besteld, bijna 20 minuten lopen beppen met die ll
volgens mij komt ie hem zelluf brengen
hahahhaa misschien krijg je er wel 2quote:Op maandag 15 november 2010 19:01 schreef anufri het volgende:
iK HEB pizza besteld, bijna 20 minuten lopen beppen met die ll
volgens mij komt ie hem zelluf brengen
o ja Jian heeft ook een nummertje vergetenquote:Op maandag 15 november 2010 19:01 schreef hondjes het volgende:
Krijgen we nog een nummer, of gaan we een nummertje trekken.
hahahaaquote:Op maandag 15 november 2010 19:02 schreef anufri het volgende:
ik ga me effe opfrissen en nuchter worden anders laat ik hem nog binnen ook
Ik heb het topic helemaal niet aangemaaktquote:Op maandag 15 november 2010 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o ja Jian heeft ook een nummertje vergeten
o nee hahaha FANN dus, maar komt ik zag jou naam staan excuus.quote:Op maandag 15 november 2010 19:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het topic helemaal niet aangemaakt
jij niet dan??? dacht dat het nu standaard was allemaal, dat de oude layout in de prullemand lag.quote:Op maandag 15 november 2010 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie gebruiken zeker de nieuwe layout?
Dat dacht ik ook ja....quote:Op maandag 15 november 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
jij niet dan??? dacht dat het nu standaard was allemaal, dat de oude layout in de prullemand lag.
Nee joh. Dan moet je gewoon even <retrieve from recycle-bin> doen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij niet dan??? dacht dat het nu standaard was allemaal, dat de oude layout in de prullemand lag.
Valdt niet mee hoor, dat Nederlandts.quote:Op maandag 15 november 2010 19:05 schreef Noek het volgende:
Ik zadt nog op de sc te letten, tering Jan!
jij hebt ze ook niet allemaal op een rijtje he, moet je die kop van die vent zien, gewoon opgeblazen, nee is helemaal geen aardige manquote:Op maandag 15 november 2010 19:07 schreef Jian het volgende:
Wel een aardige bescheiden man trouwens, die Lucassen, niet zo'n opgeblazen schreeuwlelijk en bovendien nog heel beleefd ook
quote:Op maandag 15 november 2010 19:07 schreef Jian het volgende:
Wel een aardige bescheiden man trouwens, die Lucassen, niet zo'n opgeblazen schreeuwlelijk en bovendien nog heel beleefd ook
quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee joh. Dan moet je gewoon even <retrieve from recycle-bin> doen.
Vrezelijk!quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef beequeen het volgende:
Valdt niet mee hoor, dat Nederlandts.
Die zou ik niet graag als "baldadige" buurman hebben.quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij hebt ze ook niet allemaal op een rijtje he, moet je die kop van die vent zien, gewoon opgeblazen, nee is helemaal geen aardige man
Goed, dat doedt de deur dicht.quote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef Copycat het volgende:
Ik begreep dat Lucassen ook over iPads pist.
O wacht, dat werkt alleen op een Applequote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
<retrieve from recycle-bin> wat is dat nu weer
ben niet bang voor hem hoor, mep hem zo mijn straat uit met mijn bezemquote:Op maandag 15 november 2010 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zou ik niet graag als "baldadige" buurman hebben.
je zit me in de zeik te nemen he, snap er niks meer vanquote:Op maandag 15 november 2010 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O wacht, dat werkt alleen op een Apple
Nou, ik vond hem beleefd en een beetje beteuterd bescheiden, echt zo'n beetje een grote knuffelbeer. Typisch ruwe bolster, blanke pit.quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij hebt ze ook niet allemaal op een rijtje he, moet je die kop van die vent zien, gewoon opgeblazen, nee is helemaal geen aardige man
Het was gewoon een gezellige relatie!quote:Op maandag 15 november 2010 19:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je zit me in de zeik te nemen he,
quote:snap er niks meer van
quote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, ik vond hem beleefd en een beetje beteuterd bescheiden, echt zo'n beetje een grote knuffelbeer. Typisch ruwe bolster, blanke pit.
Ja, hij had een stropdas om en mensen met een stropdas die deugen, dat weet iedereen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:12 schreef Jian het volgende:
f
[..]
Jaaaah, jij was ook prettig verrast, geef het maar toe
kijk, dat hij zijn leuter overal instopte daar val ik niet over, maar Wilders heeft overal een grote mond over, dubbel paspoort en strafblad enzo, en wat gebeurd er, een kamerlid van zijn PVV mag gewoon zitting nemen terwijl hij ook geen schoon verleden heeft plus strafblad, klopt allemaal, en niet omdat hij van de PVV is hoor, vind dat als je kamerlid wordt en je een deel van de bevolking vertegenwoordigt je een schoon verleden moet hebben.quote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was gewoon een gezellige relatie!
En met de volgende van de opleiding ook.
Bovendien neukten daar hele kuddes onderofficieren met dames uit de opleiding, en je wilt er toch een beetje bijhoren hè. Dalijk denken ze dat je homo bent.
Dus die week zitten sloeg eigenlijk al nergens op, voor die arme leuke meneer.
Soms, soms hè, sla je helemaal geen wartaal uit, ik overweeg de volgende keer op je te stemmen, ik zeg dat ik het overweeg hè, dus niet meteen een fles ontkurkenquote:Op maandag 15 november 2010 19:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was gewoon een gezellige relatie!
En met de volgende van de opleiding ook.
Bovendien neukten daar hele kuddes onderofficieren met dames uit de opleiding, en je wilt er toch een beetje bijhoren hè. Dalijk denken ze dat je homo bent.
Dus die week zitten sloeg eigenlijk al nergens op, voor die arme leuke meneer.
Keurige Windsor, niet zo'n platte knoop en ook niet zo'n overdreven dubbele Windsor, nee, precies goed, ja die deugtquote:Op maandag 15 november 2010 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij had een stropdas om en mensen met een stropdas die deugen, dat weet iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |