quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Nee, ze zijn voor Siepquote:
zet er ook meteen de nieuwe OP erinquote:
Donequote:Op maandag 15 november 2010 17:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zet er ook meteen de nieuwe OP erin
die zijn nou hier aan het werkenquote:Op maandag 15 november 2010 17:48 schreef Barretje80 het volgende:
rustig?!?!?
Kan iemand die kaboutertjes die 's nachts je werk afmaken even hier langs sturen?? dan kan ik iig naar huis...
de topic reeks.quote:
dat kan ik begrijpenquote:Op maandag 15 november 2010 17:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, ze zijn voor SiepBovendien... ik wil geen veren, pootjes of snaveltjes in m'n eten
quote:Op maandag 15 november 2010 17:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan ik begrijpen![]()
ik weet ook niet dat jij ze onbewerkt haalt
hoiquote:Op maandag 15 november 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
Hoi
Kutnacht
En zo'n dag dat je alles laat vallen![]()
Maar poezel kwam me heel lief begroeten,hij zit nu mn haar te likken
ik zal je er weer terug inzettenquote:
Ik zou jou ook likken als ik die poes wasquote:Op maandag 15 november 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
Hoi
Kutnacht
enferquote:Op maandag 15 november 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
Hoi
Kutnacht
Jaquote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal je er weer terug inzetten
STOP eensquote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zou jou ook likken als ik die poes was![]()
Hoi Enfe![]()
dat is echtquote:
Nee, want hij hoeft ze niet zelf te vangenquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal je er weer terug inzetten
je bent al heel lang niet geweest daarom was je eruitquote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaJullie wilde gewoon van me af
Ik zal wel weer gaan dan
Meh, daar liggen mijn voetjesquote:
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 15 november 2010 17:52 schreef Enfermera het volgende:
Hoi
Kutnacht
Nooooooooooquote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zal wel weer gaan dan
Ik ben wel geweestquote:Op maandag 15 november 2010 17:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent al heel lang niet geweest daarom was je eruit
Haha.quote:Op maandag 15 november 2010 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Meh, daar liggen mijn voetjes
En op de andere mijn huiswerk
[..]
Komt wel goed schatje
* Muck pleurt Roosvicee weg en zet koffie neer
[..]
Noooooooooo
XDquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zou jou ook likken als ik die poes was![]()
Hoi Enfe![]()
gfquote:
Liefquote:Op maandag 15 november 2010 17:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Meh, daar liggen mijn voetjes
En op de andere mijn huiswerk
[..]
Komt wel goed schatje
* Muck pleurt Roosvicee weg en zet koffie neer
[..]
Noooooooooo
Sorry Enfe.quote:Op maandag 15 november 2010 17:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD![]()
![]()
![]()
[..]
Kan jij ooit een opmerking maken zonder dat ie seksueel getint is?
![]()
![]()
[..]
gf
Sinds een week leer ik voor medisch secretaressequote:Op maandag 15 november 2010 17:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha.
Wat doe je voor opleiding?
Zo ben ikquote:
dat was hetquote:Op maandag 15 november 2010 17:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik ben wel geweestIk postte alleen niet
quote:Op maandag 15 november 2010 17:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Sinds een week leer ik voor medisch secretaresse
[..]
Zo ben ik
niet zo depressief, in KSC word niet gehaatquote:Op maandag 15 november 2010 17:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zal wel weer gaan dan
Ff verbeterd.quote:Op maandag 15 november 2010 17:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
niet zo depressief, in KSC word niet gehaat
quote:
ik was je net 1 seconde voor, ik dacht, neeeeeeeeeeeeeequote:
trevquote:
heehoi!quote:
quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 18:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik besef net ineens dat ik naast een glas yogi bij mijn lunch en twee bakken koffie nog niets gedronken heb vandaag
lekker bijkomen met Fok!quote:Op maandag 15 november 2010 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
Thuis![]()
weer een MASSALE Kapsalon opik hoef niks meer te eten. Nu eerst even op bed liggen pfff
ik bedacht me door jouw post dat ik vandaag nog niks heb gegetenquote:Op maandag 15 november 2010 18:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik besef net ineens dat ik naast een glas yogi bij mijn lunch en twee bakken koffie nog niets gedronken heb vandaag
Ik dan toch al best wel veel ten overstaande van jouquote:Op maandag 15 november 2010 18:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe kan je dat vergeten? Ik zeker niet op zo'n dag als vandaag anders val ik zo omquote:Op maandag 15 november 2010 18:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik bedacht me door jouw post dat ik vandaag nog niks heb gegeten
Kapsalonquote:Op maandag 15 november 2010 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
Thuis![]()
weer een MASSALE Kapsalon opik hoef niks meer te eten. Nu eerst even op bed liggen pfff
Nee, als ik er niet aan denk, dan drink ik gewoon nietquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 18:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoe kan je nou niks eten op een dag??quote:Op maandag 15 november 2010 18:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goed zoquote:Op maandag 15 november 2010 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dan toch al best wel veel ten overstaande van jou![]()
Ik vergeet het ook weleens!quote:Hoe kan je dat vergeten? Ik zeker niet op zo'n dag als vandaag anders val ik zo om
ik eet wel vaker een dag niet, of meerquote:Op maandag 15 november 2010 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dan toch al best wel veel ten overstaande van jou![]()
[..]
Hoe kan je dat vergeten? Ik zeker niet op zo'n dag als vandaag anders val ik zo om
Gewoon een fles drinken naast je zettenquote:Op maandag 15 november 2010 18:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, als ik er niet aan denk, dan drink ik gewoon niet![]()
Raad eens hoeveel blaasontstekingen ik al gehad heb...
Dat deed ik nog wel toen ik op school zat/werkte, maar nu ben ik overal en nergens op een dag, dus heeft het geen nutquote:Op maandag 15 november 2010 18:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon een fles drinken naast je zetten
maar ik drink op het werk ook zo een 1.5 liter wegquote:
Dat kan mij niet overkomen, als ik bijna tot niks eet dan ben ik ziekquote:[..]
Ik vergeet het ook weleens!
Dan kom ik thuis en besef ik ineens dat ik heel erge honger heb. Als ik dan terug ga denken, heb ik nog niets gegeten
pastasalade!!quote:
Das minderquote:Op maandag 15 november 2010 18:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat deed ik nog wel toen ik op school zat/werkte, maar nu ben ik overal en nergens op een dag, dus heeft het geen nut
Even mijn kip en bloemkool op eten en dan lust mij nog wel watquote:
maar heb je geen ritme dan ofzo??quote:Op maandag 15 november 2010 18:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vergeet het ook weleens!
Dan kom ik thuis en besef ik ineens dat ik heel erge honger heb. Als ik dan terug ga denken, heb ik nog niets gegeten
op school eet ík sws niet, gewoon geen zin, en heb ook nooit honger, en als ik thuis ben gelijk leren of huiswerk maken, meestal ook geen honger, en in de avond ben ik wel verplicht om te eten met m'n ouders, dus tjah.quote:Op maandag 15 november 2010 18:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
maar heb je geen ritme dan ofzo??
als ik niet ga lunchen dan staan er 10 collega's naast m'n buro of er iets mis is...
Ik heb net gegetenquote:
Jawel, maar als laborant kun je niet altijd zomaar weglopen om te eten tijdens een experiment, en als je daarna nog een kantoorbaan met wisselende diensten hebt, schiet het eten er soms bij in omdat je te druk bentquote:Op maandag 15 november 2010 18:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als ik niet ga lunchen dan staan er 10 collega's naast m'n buro of er iets mis is...
quote:Op maandag 15 november 2010 18:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Wauw. Ja, een vriendin van me heeft dat ook. En idd ook al tig blaasontstekingenquote:Op maandag 15 november 2010 18:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Kapsalon
[..]
Nee, als ik er niet aan denk, dan drink ik gewoon niet![]()
Raad eens hoeveel blaasontstekingen ik al gehad heb...
[..]
ga dat eens gauw doen dan
En je interne koffiewekker danquote:Op maandag 15 november 2010 18:07 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat deed ik nog wel toen ik op school zat/werkte, maar nu ben ik overal en nergens op een dag, dus heeft het geen nut
Doet zeer en dat weet ik wel, maar tóch drink ik nietquote:Op maandag 15 november 2010 18:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wauw. Ja, een vriendin van me heeft dat ook. En idd ook al tig blaasontstekingen![]()
Die werkt perfect, dat weet je toch?quote:
neuh das alleen bij jouquote:Op maandag 15 november 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
krijg jij ook als eens een keertje 5 min later gaat de vraag of je ziek bent?
en vind je eten ook niet gewoon lekker??quote:Op maandag 15 november 2010 18:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
op school eet ík sws niet, gewoon geen zin, en heb ook nooit honger, en als ik thuis ben gelijk leren of huiswerk maken, meestal ook geen honger, en in de avond ben ik wel verplicht om te eten met m'n ouders, dus tjah.
maar meestal eet ik omdat het moet, niet omdat ik honger heb
Aardappels, sperziebonen en verse worstquote:
Therapieontrouw ftw?quote:Op maandag 15 november 2010 18:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Doet zeer en dat weet ik wel, maar tóch drink ik niet
het is wel lekker, maar ik heb er doordeweeks eigenlijk (bijna) nooit zin in!quote:Op maandag 15 november 2010 18:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en vind je eten ook niet gewoon lekker??
( ik kan niet stoppen met eten af en toe.. zo kan ik ervan genieten)
en brood meenemen dan?? als je van de ene naar de andere baan gaat?quote:Op maandag 15 november 2010 18:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten
[..]
Jawel, maar als laborant kun je niet altijd zomaar weglopen om te eten tijdens een experiment, en als je daarna nog een kantoorbaan met wisselende diensten hebt, schiet het eten er soms bij in omdat je te druk bent
hmm.. gewoon gek om voor testellen vanuit mijn optiek..quote:Op maandag 15 november 2010 18:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is wel lekker, maar ik heb er doordeweeks eigenlijk (bijna) nooit zin in!
door m'n medicijnen is m'n eetlust weg, en ik was voordat ik ze nam ook al niet zo'n grote eter, dus tja...
Goed he?quote:
Van studie naar baanquote:Op maandag 15 november 2010 18:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en brood meenemen dan?? als je van de ene naar de andere baan gaat?
en.. als laborant heb je ook officieel recht op 45 minuten pauze per dag...
quote:Op maandag 15 november 2010 18:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. gewoon gek om voor testellen vanuit mijn optiek..
maar goed.. daar komt dus het feit vandaan dat ik vetjes over hebt en dat jij ze wil hebben
hmm.. ook tijdens je studie laborant kan je eten!quote:Op maandag 15 november 2010 18:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed he?
[..]
Van studie naar baan
En ik nam ook wel brood mee, maar was dan vaak zo aan het haasten dat het gewoon niet mogelijk was om tussendoor te eten
Je bent vegetariër neem ik aan?quote:Op maandag 15 november 2010 18:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lijkt me wel ja
en trouwens, het feit dat ik vegetarisch ben, en dus waarschijnlijk ook minder vet eet, heeft óók weer invloed erop
Tja, soms komt het gewoon slecht uit en ben ik te druk om aan eten te denkenquote:Op maandag 15 november 2010 18:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. ook tijdens je studie laborant kan je eten!
( vaak genoeg een experiment laten verprutsen vanwege de lunch of ( toen nog) een sigaretten pauze...)
en.. rust nemen is ook iets wat MOET!!
kon je dat niet opmaken uit die post?quote:
mweh.. dat gaat niet altijd op.. ik ken een boom van een kerel, zoeen die je liever niet tegenkomt in een donker steegje.. en die is vegetarier.. je vraagt je echt af of er niet stiekem TOCH pokon zat in dat etenquote:Op maandag 15 november 2010 18:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
lijkt me wel ja
en trouwens, het feit dat ik vegetarisch ben, en dus waarschijnlijk ook minder vet eet, heeft óók weer invloed erop
Het is in ieder geval consequentquote:Op maandag 15 november 2010 18:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Goed he?
[..]
Van studie naar baan
En ik nam ook wel brood mee, maar was dan vaak zo aan het haasten dat het gewoon niet mogelijk was om tussendoor te eten
alleen dat je vegetarisch bentquote:Op maandag 15 november 2010 18:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kon je dat niet opmaken uit die post?
mweh.. PVV doet gewoon mee aan de politiek..quote:Op maandag 15 november 2010 18:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Het is in ieder geval consequentXD
Koooolere, dat gezeik over Lucassen... Ik snap nu écht niet meer dat mensen de PVV nog serieus kunnen nemen![]()
Was dat dan mogelijk?quote:Op maandag 15 november 2010 18:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Koooolere, dat gezeik over Lucassen... Ik snap nu écht niet meer dat mensen de PVV nog serieus kunnen nemen![]()
vegetariër - vegetarisch = hetzelfde?quote:Op maandag 15 november 2010 18:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
alleen dat je vegetarisch bent
Ja, maar jij schrijft dat je vegetarisch bent....quote:Op maandag 15 november 2010 18:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
kon je dat niet opmaken uit die post?
Hahaha, ik ben zéker consequentquote:Op maandag 15 november 2010 18:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Absoluut nietquote:Op maandag 15 november 2010 18:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
vegetariër - vegetarisch = hetzelfde?
hmm, ben ik nou zo extreem dom dat ik had nooit door heb gehad?quote:
waarom zulke lekkere dingen als Toek ontbreektquote:Op maandag 15 november 2010 18:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Aardappels, sperziebonen en verse worst
Woensdag eten we boerenkoolquote:Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
waarom zulke lekkere dingen als Toek ontbreekt
PVV = incompetente hoerenzooi
Correctquote:Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef TheFamousMan het volgende:
is het dan:
Ik ben vegetariër,
en ik eet vegetarisch?
daaaaaaaaaaaiquote:Op maandag 15 november 2010 18:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja![]()
Ik ben even koken en eten![]()
Juuuquote:Op maandag 15 november 2010 18:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja![]()
Ik ben even koken en eten![]()
bad-boyquote:
tot hoelaat?quote:Op maandag 15 november 2010 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
omdat er ook nog gewerkt moet worden
hoi!quote:Op maandag 15 november 2010 18:34 schreef Enfermera het volgende:
Oh, ik ben er weer. Was even vergeten dat boerenkool echt übersimpel is
Dus kan nog ff kletsen
tot dat het af is.. die kabouters waren al ingepkt...quote:
quote:
klinkt logischquote:Op maandag 15 november 2010 18:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tot dat het af is.. die kabouters waren al ingepkt...
Degene die je hebt weggehaald staat er weer in. Ladylike staat er daardoor nu nog maar 1 keer in!quote:
goei'n avondquote:
hoinquote:
Ben ik blij dat ik al klaar benquote:Op maandag 15 november 2010 18:34 schreef Barretje80 het volgende:
omdat er ook nog gewerkt moet worden
die stond er toch ook maar 1 keer inquote:Op maandag 15 november 2010 18:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Degene die je hebt weggehaald staat er weer in. Ladylike staat er daardoor nu nog maar 1 keer in!
als ze hier klaar zijn stuur ik ze wel doorquote:Op maandag 15 november 2010 18:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tot dat het af is.. die kabouters waren al ingepkt...
Ze stond er met 2 verschillende avatars in, tenminste, 2 die aan haar profiel gekoppeld warenquote:Op maandag 15 november 2010 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die stond er toch ook maar 1 keer in
Ik was even postpakketjes verzendklaar aan het makenquote:
tnx.. maar denk dat ik met een kwartiertje klaar ben..quote:Op maandag 15 november 2010 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als ze hier klaar zijn stuur ik ze wel door
ik kijk achterstallige sinterklaasjournaalsquote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat een pipo die Lucassen![]()
En nu opdonderen van mn beeld want ik wil sportjournaal zien
de andere is van john frusicante is niet haar profielquote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze stond er met 2 verschillende avatars in, tenminste, 2 die aan haar profiel gekoppeld waren.
dan hou ik ze wel hier kunnen ze woensdag eerst nog dweilenquote:Op maandag 15 november 2010 18:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tnx.. maar denk dat ik met een kwartiertje klaar ben..
dan laat ik morgen de stagiair de copietjes wel maken
zou lekker zijnquote:
wat gaan ze dinsdag doen dan??quote:Op maandag 15 november 2010 18:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan hou ik ze wel hier kunnen ze woensdag eerst nog dweilen
Pipo is het goeie woord iddquote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat een pipo die Lucassen![]()
En nu opdonderen van mn beeld want ik wil sportjournaal zien
wat is dat?quote:
Beiden waren een uploadicoon dat bij Ll stond, zo bleek uit de URL. Dus JF kan dat plaatje toch niet meer gebruikenquote:Op maandag 15 november 2010 18:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de andere is van john frusicante is niet haar profiel
dan hebben ze vrijquote:Op maandag 15 november 2010 18:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat gaan ze dinsdag doen dan??
was dat aartiquote:Op maandag 15 november 2010 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beiden waren een uploadicoon dat bij Ll stond, zo bleek uit de URL. Dus JF kan dat plaatje toch niet meer gebruiken.
Maar goed, JF post hier toch niet meer, en Aarti af en toe wel, dus dit leek mij dan sowieso een logischere wijziging. En verder niet iets om een topic over vol te discussiëren....
ik had het over dat hoopje met poep met dat kwabje eroverheenquote:
Dat was Aartiquote:Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was dat aarti
ik dacht skitzin
is dat een grote of een kleine kapsalon?quote:
6 decemberquote:Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik moet een afspraak maken bij de kapper!
Kapsalonquote:Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had het over dat hoopje met poep met dat kwabje eroverheen
Ik ga komend weekend maar, want mijn haar is veel te lang... ik schat een centimeter of 4 a 5 alquote:Op maandag 15 november 2010 18:50 schreef Muck het volgende:
[..]
6 december
Nou ja, dan komt de kapper naar mij toe
tsskk.. hebben ze een 40 urige werkweek ofzo??quote:
Je vindt het echt niet leuk he?quote:Op maandag 15 november 2010 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ga komend weekend maar, want mijn haar is veel te lang... ik schat een centimeter of 4 a 5 al.
gelukkig nietquote:Op maandag 15 november 2010 18:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
tsskk.. hebben ze een 40 urige werkweek ofzo??
Dit is een grotequote:Op maandag 15 november 2010 18:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is dat een grote of een kleine kapsalon?
ik vond hem al tegenvallenquote:Op maandag 15 november 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is een groteAl is er eigenlijk niet echt iets te zien waaraan je kunt zien hoe groot het is
quote:Op maandag 15 november 2010 18:48 schreef pgrferrari het volgende:
Heb je een kwakje over je uitwerpselen gedaan?
Hi hi jullie zijn lolligquote:Op maandag 15 november 2010 18:49 schreef TheFamousMan het volgende:
ik had het over dat hoopje met poep met dat kwabje eroverheen
Hier komt de monteur donderdagquote:Op maandag 15 november 2010 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
de sateliet werkt weer![]()
en we hebben weer een hoop zenders extra
quote:Op maandag 15 november 2010 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor... daarna is mijn haar weer een tijdje onderhoudsvrij namelijk.
ik moest gelukkig alleen wat andere gegevens invoeren voor mijn dreamboxquote:
ik moet mijn haren ook weer doenquote:Op maandag 15 november 2010 18:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor... daarna is mijn haar weer een tijdje onderhoudsvrij namelijk.
Dat scheelt alweer. Onze decoder is stuk, maar omdat we al zolang klant zijn, krijgen we een nieuwe met HD-weetikveelquote:Op maandag 15 november 2010 18:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moest gelukkig alleen wat andere gegevens invoeren voor mijn dreambox
quote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet mijn haren ook weer doen
maar ik heb een HD-tv jij nietquote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat scheelt alweer. Onze decoder is stuk, maar omdat we al zolang klant zijn, krijgen we een nieuwe met HD-weetikveel
tot morgen barretjequote:Op maandag 15 november 2010 19:01 schreef Barretje80 het volgende:
naar huis!!![]()
tot morgen!
( zometeen eerst trainen! )
quote:Op maandag 15 november 2010 19:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maar ik heb een HD-tv jij niet
Nee maar goed, zij heeft naakt vrouwenlijf van zichzelf. Jij mag blij zijn dat je tenminste nog een HD-tv hebtquote:Op maandag 15 november 2010 19:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maar ik heb een HD-tv jij niet
quote:Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar goed, zij heeft naakt vrouwenlijf van zichzelf. Jij mag blij zijn dat je tenminste nog een HD-tv hebt
[..]
Nee maar goed, zij heeft naakt vrouwenlijf van zichzelf. Jij mag blij zijn dat je tenminste nog een HD-tv hebt
Ik heb het alweer opquote:
Raariquote:
[..]
ik moet me eten nog gaan klaarmakenquote:
bosquote:
lovelyquote:
Dat is meestal zoquote:Op maandag 15 november 2010 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
ben ik weer
ouder kinderfoto's van me aan het bekijken, ik ben echt ziekelijk veranderd
Ik ookquote:Op maandag 15 november 2010 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
ben ik weer
maar vroeger had ik gewoon stijl haar, en nu heb afro-achtige-krullenquote:
Maar er zijn toch nog wel dingen die je nog steeds herkendquote:Op maandag 15 november 2010 19:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar vroeger had ik gewoon stijl haar, en nu heb afro-achtige-krullen
en tjah, sowieso m'n hele gezicht, maar dat is idd normaal
Ik begin er maar niet aanquote:
Dat zeggen ze dus ook van mijquote:Op maandag 15 november 2010 19:24 schreef TJDoornbos het volgende:
ik ben nog steeds lief en schattig
ook van mij, krullen hebben een bepaald schattig-heids gehalte oid...quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik reed vroegah al auto.wat een koning was jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik heb dus geen krullenquote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ook van mij, krullen hebben een bepaald schattig-heids gehalte oid...
bén je nog steeds trouwensquote:
Rustig maar, tis maar een garpjequote:
quote:Op maandag 15 november 2010 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
ben ik weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ik reed vroegah al auto.die foto hebben we allemaal welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik reed vroegah al auto.Bijna net zo rood als mijn neefjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op maandag 15 november 2010 19:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Rustig maar, tis maar een garpje
[..]
Muck loopt de keuken te checken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Weet je het zeker? ?quote:Op maandag 15 november 2010 19:24 schreef TJDoornbos het volgende:
ik ben nog steeds lief en schattig
Ik ben helemaal niet roodquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 19:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Rustig maar, tis maar een garpje
[..]
Op jonge leeftijd kende jij je plek alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een koptelefoon he?quote:Op maandag 15 november 2010 19:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Muck loopt de keuken te checken.
Van die oranje-achtige foto's hebben wij ook in de la liggen ja...quote:Op maandag 15 november 2010 19:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet rood
Ik was vroeger erg blond.
Maar dat komt door de foto, vergaan denk ik.
ikke welquote:Op maandag 15 november 2010 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op jonge leeftijd kende jij je plek al
Het is je werk hequote:Op maandag 15 november 2010 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet mijn harem ook weer doen
Scannenquote:Op maandag 15 november 2010 19:32 schreef Trevland het volgende:
Ik heb zo geen foto's van ik als uk digitaal
Lief!quote:
Hahaha, zo'n pony hadden we allemaal volgens mijquote:Op maandag 15 november 2010 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk iets stouts gedaan
Hier een wat blijer hoofd
[ afbeelding ]
Posten.quote:Op maandag 15 november 2010 19:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lief!
Ik heb laatst een aantal kleine pien foto's gescanned, zo leuk
vraag aan Muckquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk is dat he?quote:Op maandag 15 november 2010 19:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lief!
Ik heb laatst een aantal kleine pien foto's gescanned, zo leuk
quote:Op maandag 15 november 2010 19:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vraag aan Muckik vind er niets schattigs aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kijkt boos
quote:Op maandag 15 november 2010 19:35 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
vraag aan MuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die rechtse is TJ
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
bazen shirt, ook nog 'ns gedragen door een baaz, het geheel is gewoon baazquote:
Neequote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoopof bedoel je voor de kijkers links?
Ik sliep nietquote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik viel in slaap op stoelen
[ afbeelding ]
En sliep het lekker?, niet dat ik op rare plekken in slaap ben gevallenquote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
Ik viel in slaap op stoelen
[ afbeelding ]
Ja hoor. Maar meestal zit ik na 19.00 uur aan de thee. De koffie doe ik smorgens of net na het eten.quote:
geen idee dat weet ik niet meer hoorquote:Op maandag 15 november 2010 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
En sliep het lekker?, niet dat ik op rare plekken in slaap ben gevallen
Dank jequote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bazen shirt, ook nog 'ns gedragen door een baaz, het geheel is gewoon baaz
Dat was de vraag nietquote:Op maandag 15 november 2010 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar meestal zit ik na 19.00 uur aan de thee. De koffie doe ik smorgens of net na het eten.
Ik weet alleen(ook van foto) dat ik al eens in een krat in slaap ben gevallen(die was net zo groot als een boodschapenkrat)quote:Op maandag 15 november 2010 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee dat weet ik niet meer hoor
Ff verbeterd.quote:Op maandag 15 november 2010 19:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet alleen(ook van foto) dat ik al eens in een krat in slaap ben gevallen(die was net zo groot als een boodschappenkrat)
ik boos als mijn nichtje in de buurt is?quote:Op maandag 15 november 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk is dat he?
[..]
ik vind er niets schattigs aan
Je kijkt boos
quote:Op maandag 15 november 2010 19:42 schreef Pien85 het volgende:
Wie wil dr koffie voor me zetten? Ik heb geen zin om naar boven te lopen
je kijkt iig niet echt blijquote:Op maandag 15 november 2010 19:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik boos als mijn nichtje in de buurt is?
Mooi zoquote:
quote:
Hij kijkt vooral moequote:
* MPG reserveert voor 1 persoon. Of nee, doe maar twee, dan heb ik én genoeg voer én een stoel om mijn voetjes op te leggenquote:
Je komt maar hoorquote:Op maandag 15 november 2010 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG reserveert voor 1 persoon. Of nee, doe maar twee, dan heb ik én genoeg voer én een stoel om mijn voetjes op te leggen.
pics?quote:Op maandag 15 november 2010 19:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik was moeheb btw van Muck mooie foto van ons samen gekregen op canvas
Gezellig MPG
Cute!quote:
Aansteller?quote:Op maandag 15 november 2010 19:50 schreef PeZu het volgende:
rustig, rustig?
ik ben even film kijken pats boem weer 10 topics verder
Zegt wie?quote:
Nog best redelijk van kwaliteit trouwens, voor een impulsief genomen telefoon-fotoquote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cute!
Ik kan niet meer multiquoten
Kennen we hier kennelijk nietquote:Op maandag 15 november 2010 19:50 schreef PeZu het volgende:
rustig, rustig?
ik ben even film kijken pats boem weer 10 topics verder
Hey Enfequote:
Ikke welquote:Op maandag 15 november 2010 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Cute!
Ik kan niet meer multiquoten
Idd zeg... Mijn telefoon maakt echt crappy foto'squote:Op maandag 15 november 2010 19:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Nog best redelijk van kwaliteit trouwens, voor een impulsief genomen telefoon-foto
enf
Ik ook wel hoorquote:
Veel plezierquote:Op maandag 15 november 2010 19:52 schreef Muck het volgende:
Ik ga even koffie drinken met mijn oude moedertje en daarna CSI kijken![]()
Doe haar de groetjesquote:Op maandag 15 november 2010 19:52 schreef Muck het volgende:
Zeg, hou jij eens even heel gauw je fatsoen als je over mijn oom praat, jaquote:
Hey meis! Hoe ist?quote:
Trevjequote:Op maandag 15 november 2010 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kennen we hier kennelijk niet
[..]
Hey Enfe![]()
![]()
[..]
Ikke wel
Have fun!quote:Op maandag 15 november 2010 19:52 schreef Muck het volgende:
Pgquote:
Ik zie hetquote:Op maandag 15 november 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Idd zeg... Mijn telefoon maakt echt crappy foto's
[..]
Ik ook wel hoor
[..]
Veel plezier![]()
groet haar en have funquote:Op maandag 15 november 2010 19:52 schreef Muck het volgende:
Tante Frans?quote:Op maandag 15 november 2010 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, hou jij eens even heel gauw je fatsoen als je over mijn oom praat, ja
Yup en Yup en zelfs ook al lekker gedouchtquote:Op maandag 15 november 2010 19:54 schreef Enfermera het volgende:
[..]
TrevjeBen je al thuis? Al gegeten?
![]()
![]()
[..]
nee ik ben even mail kijken en pats boem 100 posts verder gelijkquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 19:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, hou jij eens even heel gauw je fatsoen als je over mijn oom praat, ja
eigenlijk heb ik dat ook, eventjes leren, en gelijk weer een pagina gepost, en dan bijna weer een vol topic!quote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik ben even mail kijken en pats boem 100 posts verder gelijk
Zoheee!quote:Op maandag 15 november 2010 19:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup en Yup en zelfs ook al lekker gedoucht
quote:Op maandag 15 november 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Goed, ik moest me inhouden![]()
Hoe gaat het met jou?
*Houdt zich inquote:Op maandag 15 november 2010 19:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zoheee!Beter. Ja, moet ik ook nog doen, ik ga zo, en dan heerlijk in bed liggen
Ik vind dit weer altijd zo heerlijk om te douchen
[..]
Lief!
Goedd, moe enzo, straks lekker douchen en dan duik ik mn bed inMet een boek ofzo.
Het weer maakt mij niet uit, vind douchen altijd welquote:Op maandag 15 november 2010 19:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zoheee!Beter. Ja, moet ik ook nog doen, ik ga zo, en dan heerlijk in bed liggen
Ik vind dit weer altijd zo heerlijk om te douchen
[..]
Lief!
Goedd, moe enzo, straks lekker douchen en dan duik ik mn bed inMet een boek ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |