Ja hoor. Maar meestal zit ik na 19.00 uur aan de thee. De koffie doe ik smorgens of net na het eten.quote:
geen idee dat weet ik niet meer hoorquote:Op maandag 15 november 2010 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
En sliep het lekker?, niet dat ik op rare plekken in slaap ben gevallen
Dank jequote:Op maandag 15 november 2010 19:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bazen shirt, ook nog 'ns gedragen door een baaz, het geheel is gewoon baaz
Dat was de vraag nietquote:Op maandag 15 november 2010 19:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar meestal zit ik na 19.00 uur aan de thee. De koffie doe ik smorgens of net na het eten.
Ik weet alleen(ook van foto) dat ik al eens in een krat in slaap ben gevallen(die was net zo groot als een boodschapenkrat)quote:Op maandag 15 november 2010 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geen idee dat weet ik niet meer hoor
Ff verbeterd.quote:Op maandag 15 november 2010 19:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet alleen(ook van foto) dat ik al eens in een krat in slaap ben gevallen(die was net zo groot als een boodschappenkrat)
ik boos als mijn nichtje in de buurt is?quote:Op maandag 15 november 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk is dat he?
[..]
ik vind er niets schattigs aan
Je kijkt boos
quote:Op maandag 15 november 2010 19:42 schreef Pien85 het volgende:
Wie wil dr koffie voor me zetten? Ik heb geen zin om naar boven te lopen
je kijkt iig niet echt blijquote:Op maandag 15 november 2010 19:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik boos als mijn nichtje in de buurt is?
Mooi zoquote:
quote:
Hij kijkt vooral moequote:
* MPG reserveert voor 1 persoon. Of nee, doe maar twee, dan heb ik én genoeg voer én een stoel om mijn voetjes op te leggenquote:
Je komt maar hoorquote:Op maandag 15 november 2010 19:44 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG reserveert voor 1 persoon. Of nee, doe maar twee, dan heb ik én genoeg voer én een stoel om mijn voetjes op te leggen.
pics?quote:Op maandag 15 november 2010 19:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik was moeheb btw van Muck mooie foto van ons samen gekregen op canvas
Gezellig MPG
Cute!quote:
Aansteller?quote:Op maandag 15 november 2010 19:50 schreef PeZu het volgende:
rustig, rustig?
ik ben even film kijken pats boem weer 10 topics verder
Zegt wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |