Idd. Ik vraag me af wat er dan wel nodig zou zijn geweest.quote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
Het is toch wel triest gesteld met de politiek in Nederland, wanneer een veroordeelde ontuchtpleger binnenboord moet worden gehouden omdat de coalitie anders zijn meerderheid kwijt is. In normale omstandigheden was deze man zonder pardon uit de fractie gezet. Beschamend.
Als PVV stemmer wanhopig een straatterrorist en ontuchtpleger verdedigen en dan anderen hypocriet noemenquote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ... Je spreekt vanuit een dubbele moraal .
Hypocriet doen over dat misbruik maar in feit boeit het je geen fuck en wil je gewoon van de PVV afkomen .
Lekker goedkoop .
Ik vind dit echt niet zwaar genoeg om het Kabinet voor te laten klappen hoor .quote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef Viajero het volgende:
[..]
Regels verbreken omdat je geil bent. Niks mis mee, aldus deze PVV stemmer. Mag een Marokkaan ook de regels verbreken en ongewild even aan de borsten van een lekkere blondine voelen? Zou iedere hetero toch wel willen doen?
doe asjeblieft niet zo ontzettend zielig zeg.quote:Op maandag 15 november 2010 18:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat hij die dames had verkracht, maar er zijn een heleboel redenen te bedenken waarom zoiets niet mag. En dat hij bewust die regels overtreedt, meerdere keren zelfs, zegt heel wat over hem als persoon.
Tussen leerling en leraar kan niet, het is een enorm risico.
1) Leerling kan je zo aanklagen.
2) Machtsverhoudingen zijn scheef.
3) Objectieve cijferbepaling kan in twijfel worden getrokken.
4) Leraar kan misbruik hebben gemaakt van zijn positie.
5) Andere leerlingen zullen zich niet meer prettig voelen in aanwezigheid van die leraar.
Etc.
Nee dat is niet in de haak . Maar nogmaals, het alternatief was nog laakbaarder geweest .quote:Op maandag 15 november 2010 18:14 schreef Viajero het volgende:
[..]
Als PVV stemmer wanhopig een straatterrorist en ontuchtpleger verdedigen en dan anderen hypocriet noemen![]()
Anyway, ik ga een biertje drinken.
Benno L, kom er maar in!quote:Op maandag 15 november 2010 18:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee dat is niet in de haak . Maar nogmaals, het alternatief was nog laakbaarder geweest .
nee maar als er ergens flink geneukt, gerookt en gezopen word dan is het wel bij defensie.quote:Op maandag 15 november 2010 18:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah, jij ziet defensie meer als een soort skiklasje met een soort geile skileraar waar alle dames op vallen...
Waarom is het het een of het ander? Misbruik door een fractielid boeit me wel, maar ik zal niet ontkennen dat ik blij ben dat het een fractielid van de PVV is, want ik zie ze inderdaad graag verdwijnen. Maar dat betekent niet dat ik het van een fractielid van een andere partij ook niet schandelijk had gevonden, in tegendeel.quote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ... Je spreekt vanuit een dubbele moraal .
Hypocriet doen over dat misbruik maar in feit boeit het je geen fuck en wil je gewoon van de PVV afkomen .
Lekker goedkoop .
?quote:
ja het is een overtreding van de regels.quote:Op maandag 15 november 2010 18:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er wetten en regels zijn die het verbieden?
'niks mis mee' is gewoon een domme uitspraak als je je daar eens in verdiept.
Wie roept er dan dat het verkrachting is?quote:Op maandag 15 november 2010 18:17 schreef jasperverkerk het volgende:
[..]
ja het is een overtreding van de regels.
maar het is geen verkrachting.
gewoon paar jonge lui die neuken.
word alleen problematisch als het een vaste relatie is en je in gevaarlijke situaties komt
Of, anders gesteld: de PNVD heeft eindelijk zijn zetel in de Tweede Kamer....quote:Op maandag 15 november 2010 18:13 schreef capricia het volgende:
Idd. Ik vraag me af wat er dan wel nodig zou zijn geweest.
Benno L kan zo de fractie in!
Hier ga ik niet eens op in.quote:Op maandag 15 november 2010 18:14 schreef jasperverkerk het volgende:
[..]
doe asjeblieft niet zo ontzettend zielig zeg.
een 23 jarige economie leraartje die vers van de uni komt en die een relatie heeft met de hottie van de klas.
ik denk eerder dat die kerel in bescherming genomen had moeten worden
de cijferbepaling was geen issue, ze ging in het examenjaar naar een andere docent.
en wij zouden dat ook wel in de gaten houden want als ze opeens 9's haalt terwijl ze normaal 6jes had dan voelen wij ons ook genaaid he
iedereen kan misbruik maken van zijn positie, dus mensen met een WO opleiding mogen geen hbo-ers en lager batsen omdat wij misbruik kunnen maken van onze positie![]()
en andere leerlingen niet prettig voelen.
heb je op een klooster gezeten of zo...
ik voelde me idd niet prettig soms als ik hem tegen kwam.
dan zag die mij keihard zuipen op zaterdag tot de laatste uurtjes en had ik maandag toets.
dan kon ik niet meer zeggen dat ik het hele weekend ziek was
Henk en Ingrid kunnen rustig gaan slapen.quote:Op maandag 15 november 2010 18:14 schreef Viajero het volgende:
[..]
Als PVV stemmer wanhopig een straatterrorist en ontuchtpleger verdedigen en dan anderen hypocriet noemen![]()
Te hard rijden is ook een overtreding van de regels . Laten we iedereen die te hard heeft gereden ook maar meteen ontslaanquote:Op maandag 15 november 2010 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie roept er dan dat het verkrachting is?
Dan zat hij nu wel vast. Daar gaat het dus ook helemaal niet om.
Het is niet enkel de overtreding van de regels, tenzij jij denkt dat die regels nergens op gebaseerd zijn.
ik stem geen pvv...quote:Op maandag 15 november 2010 18:12 schreef Viajero het volgende:
[..]
Regels verbreken omdat je geil bent. Niks mis mee, aldus deze PVV stemmer. Mag een Marokkaan ook de regels verbreken en ongewild even aan de borsten van een lekkere blondine voelen? Zou iedere hetero toch wel willen doen?
Teveel tekst voor je ?quote:Op maandag 15 november 2010 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier ga ik niet eens op in.
in den beginnen werd er geroepen dat het dan wel verkrachting was door een oude man.quote:Op maandag 15 november 2010 18:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie roept er dan dat het verkrachting is?
Dan zat hij nu wel vast. Daar gaat het dus ook helemaal niet om.
Het is niet enkel de overtreding van de regels, tenzij jij denkt dat die regels nergens op gebaseerd zijn.
Alsof ontucht het enige twijfelachtige aan die hele Lucassen is.quote:Op maandag 15 november 2010 18:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Te hard rijden is ook een overtreding van de regels . Laten we iedereen die te hard heeft gereden ook maar meteen ontslaan
Niet door mij, dus wat heb ik daar mee te maken?quote:Op maandag 15 november 2010 18:21 schreef jasperverkerk het volgende:
[..]
in den beginnen werd er geroepen dat het dan wel verkrachting was door een oude man.
Nee hoor, het gezeik is geheel terecht.quote:is dus heel veel gezeik om niks en dat is nu dus heel moeilijk toe te geven
Yup.quote:Op maandag 15 november 2010 18:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Teveel tekst domheid voor je ?
en hij verloor zijn geduld door overlast van hondenpoep...quote:Op maandag 15 november 2010 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof ontucht het enige twijfelachtige aan die hele Lucassen is.
tja, als jij niet snapt hoe menselijke interactie, aantrekkingskracht en sex werkt dan houdt het op natuurlijkquote:
Wat valt er te overdrijven aan het pissen in andermans brievenbus?quote:Op maandag 15 november 2010 18:26 schreef jasperverkerk het volgende:
[..]
en hij verloor zijn geduld door overlast van hondenpoep...
maar dat zal ook wel erg overdreven zijn...
is dat bewezen?quote:Op maandag 15 november 2010 18:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat valt er te overdrijven aan het pissen in andermans brievenbus?
Die gast heeft een zedenmisdrijf gepleegd, en is daarvoor veroordeeld.quote:Op maandag 15 november 2010 18:27 schreef jasperverkerk het volgende:
[..]
tja, als jij niet snapt hoe menselijke interactie, aantrekkingskracht en sex werkt dan houdt het op natuurlijk
een zedenmisdrijf is het dus niet he.quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Die gast heeft een zedenmisdrijf gepleegd, en is daarvoor veroordeeld.
Wat snap jij daar niet aan?
Lieve schat ga lekker koken .quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Die gast heeft een zedenmisdrijf gepleegd, en is daarvoor veroordeeld.
Wat snap jij daar niet aan?
Je kan het wel waarderen?!quote:Op maandag 15 november 2010 18:28 schreef jasperverkerk het volgende:
[..]
is dat bewezen?
en zo ja, ik kan het wel waarderen.
zelfde als een hond die constant in je voortuin schijt en de eigenaar die er niks aan doet...
nee ik kan het objectief bekijken.quote:Op maandag 15 november 2010 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan het wel waarderen?!![]()
Oke, weet ik ook weer wie ik voor me heb.
Anders lees je het ff na op wiki of zo wat een zedendelict is:quote:Op maandag 15 november 2010 18:30 schreef jasperverkerk het volgende:
[..]
een zedenmisdrijf is het dus niet he.
het is niet tegen de wil van die meiden in gebeurd.
het neuken van een 17 jarige is niet verboden.
het is alleen verboden voor militairen.
ENquote:artikel 248a: ontucht door overwicht e.d. met iemand onder de 18
En dat is nou precies waarvoor hij veroordeeld is.quote:artikel 249: ontucht met een eigen kind (zie ook incest), pupil, e.d. onder de 18; ontucht van een ambtenaar met iemand die aan zijn gezag is onderworpen, ontucht van iemand die werkt in de gezondheidszorg of maatschappelijke zorg met een patiënt of cliënt, e.d. (zie ook seksuele dienstverlening in de zorg)
Lees je eerst maar eens in over die Ermelose ontuchtzaak om te weten hoe de situatie in elkaar stak.quote:Op maandag 15 november 2010 18:36 schreef jasperverkerk het volgende:
[..]
nee ik kan het objectief bekijken.
stel dat het een 23 jarig marokkaantje was geweest die een 17 jarige in opleiding had gebatst maar met haar ook een echte serieuze relatie kreeg.
als die dan was aangebracht door andere instructeurs en oneervol werd ontslagen dan had jij en alle andere schreeuwers hier nu geroepen dat het belachelijk was.
Jij hebt je er ook niet echt in verdiept,he...quote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe zijn ze er eigenlijk achter gekomen ?
Kijkers meldden aan RTL Nieuws dat hij ook betrokken was bij de Ermelose ontuchtzaak, nav de berichtgeving rondom zijn gedrag in Haarlem.quote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe zijn ze er eigenlijk achter gekomen ?
Jij gelukkig wel . Met je stompzinnige Benno L vergelijkingen .quote:Op maandag 15 november 2010 18:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij hebt je er ook niet echt in verdiept,he...
Allright .quote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kijkers meldden aan RTL Nieuws dat hij ook betrokken was bij de Ermelose ontuchtzaak, nav de berichtgeving rondom zijn gedrag in Haarlem.
Ja, ik gelukkig wel.quote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij gelukkig wel . Met je stompzinnige Benno L vergelijkingen .
Een 17 jarige neuken vergelijken met structureel kindermisbruik .quote:Op maandag 15 november 2010 18:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, ik gelukkig wel.
Beiden zijn veroordeeld wegens ontucht en wegens zedendelicten. Mijn vraag daarbij was: waarvoor moet iemand veroordeeld worden om uit de fractie gezet te worden?
Heel terechte vraag toch?
ontucht en zedendelicten...welke zedendelicten ...quote:Op maandag 15 november 2010 18:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, ik gelukkig wel.
Beiden zijn veroordeeld wegens ontucht en wegens zedendelicten. Mijn vraag daarbij was: waarvoor moet iemand veroordeeld worden om uit de fractie gezet te worden?
Heel terechte vraag toch?
Dat is toch al zeker een week of zo bekend?quote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kijkers meldden aan RTL Nieuws dat hij ook betrokken was bij de Ermelose ontuchtzaak, nav de berichtgeving rondom zijn gedrag in Haarlem.
RTL-nieuws van 11 november.quote:Grote ontuchtzaak
Zijn veroordeling maakte deel uit van de zogenoemde Ermelose ontuchtzaak. De uitspraak van de militaire strafkamer in Arnhem is in bezit van RTL Nieuws. Lucassen ging in hoger beroep, en werd ook daar veroordeeld. Zijn stap naar de Hoge Raad werd niet-ontvankelijk verklaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |