Die gast heeft een zedenmisdrijf gepleegd, en is daarvoor veroordeeld.quote:Op maandag 15 november 2010 18:27 schreef jasperverkerk het volgende:
[..]
tja, als jij niet snapt hoe menselijke interactie, aantrekkingskracht en sex werkt dan houdt het op natuurlijk
een zedenmisdrijf is het dus niet he.quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Die gast heeft een zedenmisdrijf gepleegd, en is daarvoor veroordeeld.
Wat snap jij daar niet aan?
Lieve schat ga lekker koken .quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Die gast heeft een zedenmisdrijf gepleegd, en is daarvoor veroordeeld.
Wat snap jij daar niet aan?
Je kan het wel waarderen?!quote:Op maandag 15 november 2010 18:28 schreef jasperverkerk het volgende:
[..]
is dat bewezen?
en zo ja, ik kan het wel waarderen.
zelfde als een hond die constant in je voortuin schijt en de eigenaar die er niks aan doet...
nee ik kan het objectief bekijken.quote:Op maandag 15 november 2010 18:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan het wel waarderen?!![]()
Oke, weet ik ook weer wie ik voor me heb.
Anders lees je het ff na op wiki of zo wat een zedendelict is:quote:Op maandag 15 november 2010 18:30 schreef jasperverkerk het volgende:
[..]
een zedenmisdrijf is het dus niet he.
het is niet tegen de wil van die meiden in gebeurd.
het neuken van een 17 jarige is niet verboden.
het is alleen verboden voor militairen.
ENquote:artikel 248a: ontucht door overwicht e.d. met iemand onder de 18
En dat is nou precies waarvoor hij veroordeeld is.quote:artikel 249: ontucht met een eigen kind (zie ook incest), pupil, e.d. onder de 18; ontucht van een ambtenaar met iemand die aan zijn gezag is onderworpen, ontucht van iemand die werkt in de gezondheidszorg of maatschappelijke zorg met een patiënt of cliënt, e.d. (zie ook seksuele dienstverlening in de zorg)
Lees je eerst maar eens in over die Ermelose ontuchtzaak om te weten hoe de situatie in elkaar stak.quote:Op maandag 15 november 2010 18:36 schreef jasperverkerk het volgende:
[..]
nee ik kan het objectief bekijken.
stel dat het een 23 jarig marokkaantje was geweest die een 17 jarige in opleiding had gebatst maar met haar ook een echte serieuze relatie kreeg.
als die dan was aangebracht door andere instructeurs en oneervol werd ontslagen dan had jij en alle andere schreeuwers hier nu geroepen dat het belachelijk was.
Jij hebt je er ook niet echt in verdiept,he...quote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe zijn ze er eigenlijk achter gekomen ?
Kijkers meldden aan RTL Nieuws dat hij ook betrokken was bij de Ermelose ontuchtzaak, nav de berichtgeving rondom zijn gedrag in Haarlem.quote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe zijn ze er eigenlijk achter gekomen ?
Jij gelukkig wel . Met je stompzinnige Benno L vergelijkingen .quote:Op maandag 15 november 2010 18:41 schreef capricia het volgende:
[..]
Jij hebt je er ook niet echt in verdiept,he...
Allright .quote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kijkers meldden aan RTL Nieuws dat hij ook betrokken was bij de Ermelose ontuchtzaak, nav de berichtgeving rondom zijn gedrag in Haarlem.
Ja, ik gelukkig wel.quote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij gelukkig wel . Met je stompzinnige Benno L vergelijkingen .
Een 17 jarige neuken vergelijken met structureel kindermisbruik .quote:Op maandag 15 november 2010 18:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, ik gelukkig wel.
Beiden zijn veroordeeld wegens ontucht en wegens zedendelicten. Mijn vraag daarbij was: waarvoor moet iemand veroordeeld worden om uit de fractie gezet te worden?
Heel terechte vraag toch?
ontucht en zedendelicten...welke zedendelicten ...quote:Op maandag 15 november 2010 18:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, ik gelukkig wel.
Beiden zijn veroordeeld wegens ontucht en wegens zedendelicten. Mijn vraag daarbij was: waarvoor moet iemand veroordeeld worden om uit de fractie gezet te worden?
Heel terechte vraag toch?
Dat is toch al zeker een week of zo bekend?quote:Op maandag 15 november 2010 18:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kijkers meldden aan RTL Nieuws dat hij ook betrokken was bij de Ermelose ontuchtzaak, nav de berichtgeving rondom zijn gedrag in Haarlem.
RTL-nieuws van 11 november.quote:Grote ontuchtzaak
Zijn veroordeling maakte deel uit van de zogenoemde Ermelose ontuchtzaak. De uitspraak van de militaire strafkamer in Arnhem is in bezit van RTL Nieuws. Lucassen ging in hoger beroep, en werd ook daar veroordeeld. Zijn stap naar de Hoge Raad werd niet-ontvankelijk verklaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |