Die lui zijn echt heer en meester in het rechtlullen van deze affaire. Al die Calimero's daar.quote:Op maandag 15 november 2010 16:42 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
geenstijl![]()
Vanavond krijgen we op powned te horen nederlaag voor links
Krijgen ze serieus geld van de overheid? Hoe die subsidie ook mag heten.quote:Op maandag 15 november 2010 16:47 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Die lui zijn echt heer en meester in het rechtlullen van deze affaire. Al die Calimero's daar.
Zoals men indertijd Duyvendack zijn verleden ook vergaf... Wilders voorop...quote:Op maandag 15 november 2010 16:04 schreef Relko het volgende:
[..]
En een voorbeeld van hoe het zou moeten zijn hier in Nederland; niet kijken naar het verleden maar streven naar een goede toekomst! En ik twijfel geen moment dat we een goede toekomst zullen krijgen met deze meneer; liefde, oprechtheid en power. Dat is het motto. Dat is waar de PVV voor staat.
In de doodskist?quote:Op maandag 15 november 2010 16:52 schreef kingmob het volgende:
Dit is toch wel de definitieve nagel in de doodskist lijkt me. ToN achtige praktijken...
Welnee. De PVV achterban vindt dit prima zo. Het scheelt geen zetel in de peilingen hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 16:52 schreef kingmob het volgende:
Dit is toch wel de definitieve nagel in de doodskist lijkt me. ToN achtige praktijken...
Dit dus.quote:Op maandag 15 november 2010 16:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Welnee. De PVV achterban vindt dit prima zo. Het scheelt geen zetel in de peilingen hoor.
Maar het is wel het morele failliet van de PVV. En maar schoppen tegen plucheplakkers en regentennebtaliteit van de andere partijen. En dan dit.
Slappe zak, die Wilders...
Ach, in/aan, de strekking lijkt me duidelijk, dit is een aflopende zaakquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 15:53 schreef Relko het volgende:
Terecht; deze man heeft zich koste wat kost ingezet voor de partij en verdient het niet om wederom op zijn verleden afgerekend te worden.Verleden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heden!
Scheelt dat je zoiets als oppositie altijd tegen kunt werpen aan Der Führer.quote:Op maandag 15 november 2010 16:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Welnee. De PVV achterban vindt dit prima zo. Het scheelt geen zetel in de peilingen hoor.
Maar het is wel het morele failliet van de PVV. En maar schoppen tegen plucheplakkers en regentenmentaliteit van de andere partijen. En dan dit.
Hopelijk wel ja.quote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef Stokstaart het volgende:
Links zal vast met een offensief komen nu . Stelletje bloedhonden
Daarom haal ik ToN aan. Er is wat voor nodig, maar schijnbaar kan de achterban uiteindelijk toch haar conclusies trekken.quote:Op maandag 15 november 2010 16:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maar het is wel het morele failliet van de PVV. En maar schoppen tegen plucheplakkers en regentenmentaliteit van de andere partijen. En dan dit.
En hij is het grootste deel van zijn portefeuille kwijt .quote:Op maandag 15 november 2010 16:59 schreef Klonk het volgende:
Want hij heeft sorry gezegd, voor het eerst kan ik deze smiley zonder blikken of blozen toepassen:
![]()
![]()
![]()
![]()
En hij, niet Wilders, moet nu gaan werken aan het terugwinnen van vertrouwen.quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En hij is het grootste deel van zijn portefeuille kwijt .
maar het geeft wel te denken, je kunt je buurt afblaffen en regels overtreden binnen de landmacht en daarvoor detentie krijgen en dat alles is vergeven en vergeten met het magische woord ''sorry''quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Achhhhhhhhh...wat zielig!quote:Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef Stokstaart het volgende:
Welke? Als die er waren, waren de peilingen wel anders.quote:Op maandag 15 november 2010 17:04 schreef t-8one het volgende:
Eigenlijk moet ik wel een beetje gniffelen vanwege al die teleurgestelde PVV stemmers.
Volgens RTL nieuws net, zijn er een hoop teleurgestelde PVV-stemmers.quote:Op maandag 15 november 2010 17:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Welke? Als die er waren, waren de peilingen wel anders.
Ja ja. En gelet op de aandachtscurve van de gemiddelde PVV-er is dat vrijdag weer over.quote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Volgens RTL nieuws net, zijn er een hoop teleurgestelde PVV-stemmers.
Precies .quote:Op maandag 15 november 2010 17:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En hij, niet Wilders, moet nu gaan werken aan het terugwinnen van vertrouwen.
quote:Op maandag 15 november 2010 17:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja ja. En gelet op de aandachtscurve van de gemiddelde PVV-er is dat vrijdag weer over.
Gutver, zouden ze werkelijk zo kortzichtig zijn?quote:Op maandag 15 november 2010 17:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja ja. En gelet op de aandachtscurve van de gemiddelde PVV-er is dat vrijdag weer over.
Ik weet zeker dat oprechte linksmenschen dit besluit van Wilders zullen waarderen (want zelf doen ze niet anders)quote:Op maandag 15 november 2010 16:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hou toch op, jankmuil en verdiep je eens in de werking van politiek. Alsof er op enig niveau mogelijkheid is voor één persoon om geld te verspillen, zonder dat er 17 controle-organen bovenop zitten.quote:Op maandag 15 november 2010 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies .
Linkse aanstellers weten niet hoe snel ze weer keihard moeten gaan piepen over dit soort zaken .
Dat er tegelijkertijd in Amsterdam een PvdA wethouder gewoon een nieuwe kans krijgt op bestuurlijk niveau, terwijl hij eerder miljoenen gemeenschapsgeld verprutst heeft hoor je die lafbekken niet over .
huilliequote:Op maandag 15 november 2010 17:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies .
Linkse aanstellers weten niet hoe snel ze weer keihard moeten gaan piepen over dit soort zaken .
Dat er tegelijkertijd in Amsterdam een PvdA wethouder gewoon een nieuwe kans krijgt op bestuurlijk niveau, terwijl hij eerder miljoenen gemeenschapsgeld verprutst heeft hoor je die lafbekken niet over .
Kom eens met voorbeelden dan? Ik ken enkel TK gevallen die de partij uitgewerkt zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 17:12 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat oprechte linksmenschen dit besluit van Wilders zullen waarderen (want zelf doen ze niet anders).
Als faciliterende orgaan zijn oorprong in de PvdA kent wel degelijk he .quote:Op maandag 15 november 2010 17:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hou toch op, jankmuil en verdiep je eens in de werking van politiek. Alsof er op enig niveau mogelijkheid is voor één persoon om geld te verspillen, zonder dat er 17 controle-organen bovenop zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |