Niet alleen op dit forum hoor, ook op Hyves en Youtubequote:Op maandag 22 november 2010 14:14 schreef R0N1N het volgende:
Gelukkig maar.
Stel je voor dat er ECHT meer dan één Petrofiel op dit forum rond hing ...
quote:Op maandag 22 november 2010 14:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Niet alleen op dit forum hoor, ook op Hyves en Youtube.
En dankzij al die fans staat Zanger Petro nu al dagen op 2(hij moet op 1 komen) in de hitparade van TV Oranje met 'Tief Aus Meinem Herzen':
Ja, hij is erg zuinig op die ééne idioot fan die hij heeftquote:
Dat kan niet missen.quote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik heb net met God gesproken. Hij zegt dat zanger Petro een handlanger van de duivel is.
Doet JP dat ook al joh ? tsss...quote:Op maandag 22 november 2010 14:16 schreef Darkwolf het volgende:
Petrofiel... iemand die petrolium snuift.
Whehehe!!!quote:Op maandag 22 november 2010 15:00 schreef R0N1N het volgende:
Ja, hij is erg zuinig op die ééne idioot fan die hij heeft![]()
![]()
Doe mij maar gewoon een wijntjequote:Op maandag 22 november 2010 15:14 schreef R0N1N het volgende:
Als het dan toch over petro-chemie gaat, dan heb ik liever deze 'chemicals':
quote:Op maandag 22 november 2010 15:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een wijntje![]()
Oe!! Die klinkt niet verkeerdquote:Op maandag 22 november 2010 16:38 schreef R0N1N het volgende:
Ik doe ook maar ff mee met de Pedro gekte![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
Oe!! Die klinkt niet verkeerd![]()
Maar schrok wel even, dacht dat je ook om was
We'll doquote:Op maandag 22 november 2010 16:57 schreef R0N1N het volgende:
[..]
![]()
That would be the day !
Nee, maar mocht het ooit gebeuren (zo ongeveer al pasen & pinksteren op dezelfde dag vallen) ... gelieve me met een nekschot uit m'n lijden te verlossen !
Als een van de TRU-posters dat spel wint, dan is het toch gewoon voor ons allemaal! TRU is toch 1 grote familiequote:Op maandag 22 november 2010 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
*oproep**oproep*
![]()
Waar blijven de Sinterklaas-gedichten voor het mooie Monopoly-spel?
Sint zit te wachten, met smart![]()
en het moet hem van het hart
dat hij veel verwacht van de bevolking van TRU
dus kom op en doe het NU
![]()
![]()
Eerlijk zullen we alles delen,quote:Op maandag 22 november 2010 17:40 schreef _Led_ het volgende:
Laat mij nou verdikkie dat spel winnen, ik heb keihard lopen te zitten dichten d'rvoor !
Hoe lang heb jij nou met die kiespijn gelopen eer je naar de tandarts ging?quote:Op maandag 22 november 2010 14:16 schreef Darkwolf het volgende:
Petrofiel... iemand die petrolium snuift.
Je bent een schatje dat je dat zo zegt!quote:Op zondag 21 november 2010 05:40 schreef Aphrodyte het volgende:
[..]
@Bastard en Erodome: Jullie zijn welkom! Komende donderdag komen er ook 2 uit de Cul-sc dus jullie kunnen er nog wel bij
...Random!quote:Op maandag 22 november 2010 18:18 schreef Bastard het volgende:
Hoe lang heb jij nou met die kiespijn gelopen eer je naar de tandarts ging?
Ok.. ja rot is het wel zegquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:57 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...Random!
Maar goed. Wat dacht je van nog dezelfde avond naar de tandarts gegaan die ene maandag avond? Het was niet uit te houden man!
Voorheen deed het geen zeer, op een lichte zeur na welke op de donderdag daarvoor even optrede uit het niets in de avond.
Vrijdag voor de middag was deze weg en heb ik nergens meer last van gehad tot maandag avond dus. Toen sloeg opeens de hele tering zooi op tilt en ging ik helemaal kapot!
Woon al meer als een jaar in Amsterdam, maar eindelijk toch maar eens ingeschreven bij een tandarts in de buurt hier heheh.
Dus morgen ga ik naar de tandarts voor een algemene controlle en gaan ze even verder kijken betreft een vervolg behandeling voor de resterende zenuwen welke nog in de kies zitten, maar nog geen issue vormen op het moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |