en die zijden gewoon "sorry zal het niet meer doen mevrouw"?quote:Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef Maitje het volgende:
@m.k
Nee, het was een grote neger en vrouwe negert :}w
Ik ben weer aan het werk
Die wil ik zienquote:Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef Vronsky het volgende:
Hebben jullie de "Battle: Los Angeles" trailer al gezien?
Klopt Iska, ik ga ook liever naar Griekenland of Italië ;d
Yanken vind ik nep.., en bij Britse is het of het ene of het andere uiterste.quote:Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef Iska het volgende:
[..]
Die wil ik zien
Maar vervelend bij Griek/It. dat ze daar weer zo over-de-top worden... Vervelende in Engeland/Schotland etc is dat ze meestal gewoon Engels (wit en dik) zijn. Amerika wordt het dan maar denk ik, als je het goed doet tenminste
Ja, ik moet wat vaker naar Leiden denk ikquote:
... of een plek waar mensen emmers kwijl over elkaar heen uitstorten...quote:Op maandag 15 november 2010 15:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zal me jeuken!!
Dit is DEF SC, geen een of ander raket wetenschappelijk forum.
Nederland houdt wat vrouwen betreft een vrij mooi gemiddelde aan. Het heeft een beetje een normaalverdeling. Of dat iets goeds is is een tweede, maar mij hoor je niet zeuren.quote:
Voel je je buitengesloten?quote:Op maandag 15 november 2010 16:41 schreef hcwp het volgende:
[..]
... of een plek waar mensen emmers kwijl over elkaar heen uitstorten...
Dat is mij gek genoeg nog nooit overkomenquote:Op maandag 15 november 2010 16:41 schreef hcwp het volgende:
[..]
... of een plek waar mensen emmers kwijl over elkaar heen uitstorten...
Lkkrquote:Op maandag 15 november 2010 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, nu echt ff de aardappels schillen voor de hutspot met braadworst en vette jus!!!!!
Als je had gezegd dat dit mannen zijn, had ik je ook geloofd.quote:Op maandag 15 november 2010 15:37 schreef Iska het volgende:
Wat een vreselijke over-opgemaakte poppetjes zeg![]()
![]()
Behalve deze linker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij gaat echt te vaak naar de gaybarquote:Op maandag 15 november 2010 16:55 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Als je had gezegd dat dit mannen zijn, had ik je ook geloofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |