Die linker?????quote:Op maandag 15 november 2010 15:37 schreef Iska het volgende:
Wat een vreselijke over-opgemaakte poppetjes zeg![]()
![]()
Behalve deze linker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Over smaak valt idd niet te twisten, maar ik vind het dus echt helemaal niksquote:Op maandag 15 november 2010 15:42 schreef jankaas020 het volgende:
* jankaas020 mompelt iets over smaak en twisten...
Klopt, maar ze heeft een bijzonder mooi gezichtquote:Op maandag 15 november 2010 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Echt 1 pak graten wat ik je brom.......
Protip: Je weet pas of het mooi is als je er 's morgens naast wakker word en mevrouw heeft geen make-up op.quote:Op maandag 15 november 2010 15:45 schreef Iska het volgende:
[..]
Klopt, maar ze heeft een bijzonder mooi gezicht
Ach, je kunt uiterlijk nog zo mooi zijn, ook zonder make-up, maar wat pas echt telt is hoe mooi iemand innerlijk is. Combi van beiden is natuurlijk helemaal je van jetjequote:Op maandag 15 november 2010 15:46 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Protip: Je weet pas of het mooi is als je er 's morgens naast wakker word en mevrouw heeft geen make-up op.
Kijk, jij snapt hetquote:Op maandag 15 november 2010 15:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, je kunt uiterlijk nog zo mooi zijn, ook zonder make-up, maar wat pas echt telt is hoe mooi iemand innerlijk is. Combi van beiden is natuurlijk helemaal je van jetje
Em ik heb dat geluk zo iemand te mogen kennen
lol, waren het van die 14 jarige crimineeltjes ofzo?quote:Op maandag 15 november 2010 15:49 schreef Maitje het volgende:
@m.k
Nee was niet nodig, ze liepen netjes mee. Ik zie er dan ook heel gevaarlijk uit
Had jij je hele stoere zonnebril op?quote:Op maandag 15 november 2010 15:49 schreef Maitje het volgende:
@m.k
Nee was niet nodig, ze liepen netjes mee. Ik zie er dan ook heel gevaarlijk uit
@ER
Arme jij...
Dan moet je sowieso niet naar Zwedenquote:Op maandag 15 november 2010 15:46 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Protip: Je weet pas of het mooi is als je er 's morgens naast wakker word en mevrouw heeft geen make-up op.
Nee, niet gezien.quote:Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef Vronsky het volgende:
Hebben jullie de "Battle: Los Angeles" trailer al gezien?
Klopt Iska, ik ga ook liever naar Griekenland of Italië ;d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |