Natuurlijk ken ik die.quote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Weak in the presence of beauty!!! Kent AchJa en Cobra deze nog
Ik wel
Ik ken er twee, een nieuwe en de oude (de echte!)quote:
Ik heb ondervonden dat Amsterdammers en Friezen prima met elkaar kunnen lullen! Dat wel elkaar amper kunnen verstaan nemen we op de koop toe, als er maar bier is.quote:
vertel eens, wat was het voor vent.quote:Op maandag 15 november 2010 22:17 schreef AchJa het volgende:
FF iets heel anders,
Die Lucassen van de PVV was mijn kamergenoot op de KMS.
Heldin!quote:Op maandag 15 november 2010 15:44 schreef Maitje het volgende:
Whaha leuke OP Lotuss
Net ff sensatie hier! Wwoehaha of ik nog niet genoeg gesport had, net achter stelende mensen aangerend. Gepakt uiteraard...
Als ik er nu is opslag voor krijg, maar ho maar!
Pumatje, jij had het gister over handgranaat werpen?quote:Op maandag 15 november 2010 22:41 schreef Pumatje het volgende:
[..]
vertel eens, wat was het voor vent.
Een goeie vent, en dat meen ik. Hij is oa tot het gaatje gegaan bij de gevechtscursus, hij liep met een blessure (onderweg opgelopen) en sjouwde rustig door, het ging alleen niet zo hard als die KCT'ers gewild hadden en is op een gegeven moment ook de oefening uitgehaald (vlak voor het einde) Toen kwam de commandant gevechtscursus nog ff bij ons op bezoek wat wij wilden met Lucassen. "Gehaald!" was het unanieme oordeel van onze groep.quote:
Ja, Eerste bakkie weer op. Zo voor de rest van mijn dienst ondergronds.quote:Op maandag 15 november 2010 22:47 schreef Maitje het volgende:
[..]
je bent terug..
ben je aan het werk?
quote:Op maandag 15 november 2010 22:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Weak in the presence of beauty!!! Kent AchJa en Cobra deze nog
Ik wel
Iemand moet het stokje overnemenquote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
En dan Lotusss en mij betichten van klefheid hahahaha
quote:
Dat klinkt beduidend positiever dan het beeld dat de media momenteel van hem probeert te creeeren.quote:Op maandag 15 november 2010 22:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een goeie vent, en dat meen ik. Hij is oa tot het gaatje gegaan bij de gevechtscursus, hij liep met een blessure (onderweg opgelopen) en sjouwde rustig door, het ging alleen niet zo hard als die KCT'ers gewild hadden en is op een gegeven moment ook de oefening uitgehaald (vlak voor het einde) Toen kwam de commandant gevechtscursus nog ff bij ons op bezoek wat wij wilden met Lucassen. "Gehaald!" was het unanieme oordeel van onze groep.
Nogal logisch, hij is van de PVV. De media zijn al maaaaaaanden bezig met de PVV/Wilders nonstop af te branden. Het gaat er zo'n beetje ELKE avond wel weer over op TV. Altijd zeiken en negatief zijn over de PVV en Geert Wilders. Om te kotsen.quote:Op maandag 15 november 2010 22:59 schreef hcwp het volgende:
[..]
Dat klinkt beduidend positiever dan het beeld dat de media momenteel van hem probeert te creeeren.
Laat ik voorop stellen dat het hele Ermelo proces een zg. showproces is geweest om de "goede naam" van de landmacht in ere te houden. Ik heb er persoonlijk weinig last van gehad maar de pech was dat het net op een moment gebeurde dat mijn lichtingsgenoten er aan toe waren om iets anders te doen na de startfunctie. En liet dat voor een hoop lui nou net een schoolbat zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 22:59 schreef hcwp het volgende:
Dat klinkt beduidend positiever dan het beeld dat de media momenteel van hem probeert te creeeren.
Tuurlijk...quote:Vrijdag besloot hij alsnog zijn verhaal te doen, nu hij zeker weet dat PVV-Kamerlid Eric Lucassen een van de veroordeelden was. Dat hij voorzitter is van GroenLinks in Dronten heeft daarmee niets te maken, zegt Den Boer.
bron
filmpjequote:Eén van de toen jonge kadetten die destijds in Ermelo sex had met PVV kamerlid Eric Lucassen, vertelt. We hadden, zegt zij, gewoon een relatie, en ik was het eens met alles wat er gebeurde. [...] Maar deze vrouw zegt dat zij het niet erg vond. Ze wilde ook geen aangifte doen.
ah zullen we deze discussie ook maar beginnen?quote:Op maandag 15 november 2010 23:06 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Nogal logisch, hij is van de PVV. De media zijn al maaaaaaanden bezig met de PVV/Wilders nonstop af te branden. Het gaat er zo'n beetje ELKE avond wel weer over op TV. Altijd zeiken en negatief zijn over de PVV en Geert Wilders. Om te kotsen.
Meer leesvoerquote:Justitie nam de zaak hoog op. 'Anja' legde verklaringen af over 'jegens haar gepleegde schennis, aanranding en verkrachting door verschillende personen op verschillende tijdstippen'. Drie opvarenden werden daarvan verdacht en langdurig verhoord. Ook werd uitvoerig met 'Anja' gesproken. Toen bleek het verhaal uit de duim gezogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |