Oh, ik vond het wel leuk! Niet alles natuurlijk, maar ik vond voorheen ook niet álles leukquote:Op maandag 15 november 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond echt niks aan de TV Kantine, en vorige keer vond ik dat wel heel leuk
Ja zo kan ik het ookquote:Op maandag 15 november 2010 14:25 schreef APK het volgende:
http://officespam.chattab(...)ield-card-trick.html
Ja, ik moest echt zoooooo lachen om Guus Meeuwisquote:Op maandag 15 november 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
Ik vond Guus Meeuwis heel grappig bij de TV kantine.
En Jokertje. Joke Bruijs vond ik ook leuk gedaan. En dat was het wel
Nee toch zeker wel 2 meter volgens mij, en hij is ook een stuk buiten de oevers getreden op veel plekken.quote:Op maandag 15 november 2010 14:30 schreef Barbaaf het volgende:
Zo ontzettend hoog lijkt het dus niet, half metertje extra of zo?
Brb, meeting
Jij hebt de comments gelezenquote:
Wispelturig, soms hoog water en soms weken droog.quote:Over hoog water gesproken... hoe is het met je wasmachine?
Nee niet eensquote:
quote:Wispelturig, soms hoog water en soms weken droog.
Misschien moet ik een naam voor haar verzinnen
Die is met een literatuurstudie bezig.quote:
Ga je al zo snel op vakantie?quote:Op maandag 15 november 2010 14:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben vandaag vrij![]()
Daarna wel vier dagen werken. En de week daarna weer.
Maar dan op vakaaaanssieeeee
30 novemberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 15 november 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
Fuck jullie met je vakanties allemaal
Ik wil ook wel met je op vakantie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij voorkeur naar een warm en zonnig land
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 15 november 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
Fuck jullie met je vakanties allemaal
Vakanties zijn echt zooooooo overratedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Maar wel ietsiepietsie langerquote:
Dat zeggen alleen mensen die niet op vakantie gaanquote:Op maandag 15 november 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vakanties zijn echt zooooooo overrated
Preciesquote:Op maandag 15 november 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vakanties zijn echt zooooooo overrated
Nee hoor , ook toen ik wel ging vond ik dr niet zo veel aanquote:Op maandag 15 november 2010 14:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die niet op vakantie gaan
En dan nooit meer terugkomen. Screw 'em all!quote:Op maandag 15 november 2010 14:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met je op vakantie hoorBij voorkeur naar een warm en zonnig land
Nouja, als je niet meer nodig hebt is het perfect toch? Met die hondjes ga je natuurlijk sowieso niet voor langere periode ergens heen waar je ze niet mee kunt nemenquote:Op maandag 15 november 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor , ook toen ik wel ging vond ik dr niet zo veel aan![]()
En anyways, ik ga twee keer per jaar een week naar Texel met de honden, meer heb ik echt niet nodig
Nog geen dag , zonder , echt noooooo fucking way , ik zou zelfs Sjon missenquote:Op maandag 15 november 2010 15:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, als je niet meer nodig hebt is het perfect toch? Met die hondjes ga je natuurlijk sowieso niet voor langere periode ergens heen waar je ze niet mee kunt nemen
Dan moeten we wel een goede locatie uitzoeken, Egypte lijkt me dan minder geschiktquote:Op maandag 15 november 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan nooit meer terugkomen. Screw 'em all!
(Nou goed, jij mag dan terug na een weekje of twee)
Zoiets moet je ook om drie uur 's nachts posten, slimmie. Kan je het zo weer aanpassen zonder dat iemand het leestquote:Op maandag 15 november 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
Ik had er alweer spijt van dat ik het gezegd heb maar jullie waren te snel
quote:Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Kuttekop, we blijven niet editten hoor!
Sssssht, van dat soort dingen ga ik jankenquote:Op maandag 15 november 2010 15:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Om ook ff vaag te blijven; schroom niet om om hulp te vragen he?
Er zijn hier zat mensen die van alles voor je willen/kunnen betekenen
Ik ben niet afhankelijk. En elk een eigen huis na al die jaren was wat overdrevenquote:Op maandag 15 november 2010 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik moet echt eerlijk zeggen dat ik dan ook heel erg blij ben dat ik nog nooit van mn leven van iemand anders afhankelijk geweest ben en dat ik altijd mn eigen huis en zo gehad heb.
Oh myquote:Op maandag 15 november 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Serieus, mn collega van 52 is heeeeeeelemaal buiten zinnen van vreugde, want ze heeft vandaag zomaar in een spontane bui een nieuwe badmat gekocht bij de Blokker.
Een hele saaie witte.
Maar normaal koopt ze zulke dingen niet zonder met haar man te overleggen , en nu is ze helemaal happy dat ze zomaar een knoop doorgehakt heeft
Echt, ze heeft al drie keer die saaie witte mat opnieuw bekeken.quote:
Oh, vreselijk, dat soort mensen.quote:Op maandag 15 november 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Serieus, mn collega van 52 is heeeeeeelemaal buiten zinnen van vreugde, want ze heeft vandaag zomaar in een spontane bui een nieuwe badmat gekocht bij de Blokker.
Een hele saaie witte.
Maar normaal koopt ze zulke dingen niet zonder met haar man te overleggen , en nu is ze helemaal happy dat ze zomaar een knoop doorgehakt heeft
Dan onderweg naar huis helemaal zenuwachtig "wat zou echtgenoot er van zeggen? "quote:Op maandag 15 november 2010 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt, ze heeft al drie keer die saaie witte mat opnieuw bekeken.
Dat zijn dus ook die mensen die de hele godganse dag elkaar bellen op het werk, en die kids ook, zelfs die zoon die al 3 jaar op kamers is belt zn moeder rustig 4 keer per dag met de meest debiele vragenquote:Op maandag 15 november 2010 15:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, vreselijk, dat soort mensen.![]()
Ben zoooo blij dat we ieder een eigen rekening hebben.
Nou, dan wordt de nieuwe badmat wel lekker ingewijdquote:Op maandag 15 november 2010 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan onderweg naar huis helemaal zenuwachtig "wat zou echtgenoot er van zeggen? "
En dan vanavond wilde sex op de nieuwe badmat
Ahahahahahhahahaah oh echt waar?quote:Op maandag 15 november 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
Dat doet me ook denken aan die collega (?) waar Ll een keer over vertelde.
Dat hij, als hij in de lunchpauze een patatje wilde halen, dat eerst telefonisch moest overleggen.
Werkelijk...
Ze heeft al zeker 4 keer gezegd dat ie m vast niet mooi gaat vindenquote:Op maandag 15 november 2010 15:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan onderweg naar huis helemaal zenuwachtig "wat zou echtgenoot er van zeggen? "
En dan vanavond wilde sex op de nieuwe badmat
Ja, daar hedde ge nie zoveel an als hij je niet laat screamen, hequote:Op maandag 15 november 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
He calls me fifteen times a day, he likes to make sure that I'm fine
Precies. Misschien moet je dat je collega eens vragenquote:Op maandag 15 november 2010 15:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, daar hedde ge nie zoveel an als hij je niet laat screamen, he
Ja daaaaag, vijftig-plus he!quote:Op maandag 15 november 2010 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies. Misschien moet je dat je collega eens vragen
Mijn moeder werkt in de zorg en moest dus opgepiept worden als ik belde. Ik belde dus alleen als ik ziek wasquote:Op maandag 15 november 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Serieus, als ik mn moeder toch ooit op dr werk had lastiggevallen met vragen als " waar staat de chocopasta? " "als ie niet staat waar ie altijd staat dan zal ie wel op zijn" dan had ze me wat gedaan geloof ik
Mijne ook, maar tegenwoordig doet ze het andersom wel.quote:Op maandag 15 november 2010 15:25 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Serieus, als ik mn moeder toch ooit op dr werk had lastiggevallen met vragen als " waar staat de chocopasta? " "als ie niet staat waar ie altijd staat dan zal ie wel op zijn" dan had ze me wat gedaan geloof ik
Maar da's niet meer dan logischquote:Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik bel meneer I. iedere ochtend vanaf m'n werk wakker.
Sinds dat gedoe met buiten bewustzijn en huisarts en paniek enzo wil ik graag weten dat ie wakker is en geen hypo heeft.
Dat is dan wel weer ergquote:Daarbij komt ie anders geheid te laat op z'n werk
Gelukkig woon ik niet op langsfiets/wandel/rijd afstandquote:Op maandag 15 november 2010 15:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijne ook, maar tegenwoordig doet ze het andersom wel.
"Ik fietste vanmiddag langs en je auto stond er niet...en toen belde ik je zus en die nam niet op...waren jullie samen weg?"
Echt te erg gewoon
Vanochtend belde ze of ik vanmiddag tijd had om mee naar de DA te gaan met Rambo voor controle oormijt.quote:Op maandag 15 november 2010 15:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gelukkig woon ik niet op langsfiets/wandel/rijd afstand![]()
Alhoewel dit wel het dichts bij is dat ik woon sinds ik uit huis ben
Serieus, maar waarom kan ze t uberhaupt niet alleen?quote:Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vanochtend belde ze of ik vanmiddag tijd had om mee naar de DA te gaan met Rambo voor controle oormijt.
Nee, ik had geen tijd en vraag haar waarom ze niet gewoon naar het avondinloop spreekuur gaat met pa en poes.
Nou, ze gaat 's avonds altijd wandelen met een vriendin en m'n vader schijnt 's avonds ineens ook een turbulent leven te hebben.![]()
Prioriteiten ma![]()
Ze denkt echt dat ik m'n hele vrije maandag op de bank zit te wachten tot ze belt ofzo...
Pffff, ik zou alleen gaan hoor, ik ga ook alleen met mn beesten naar de DA...quote:Op maandag 15 november 2010 15:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vanochtend belde ze of ik vanmiddag tijd had om mee naar de DA te gaan met Rambo voor controle oormijt.
Nee, ik had geen tijd en vraag haar waarom ze niet gewoon naar het avondinloop spreekuur gaat met pa en poes.
Nou, ze gaat 's avonds altijd wandelen met een vriendin en m'n vader schijnt 's avonds ineens ook een turbulent leven te hebben.![]()
Prioriteiten ma![]()
Ze denkt echt dat ik m'n hele vrije maandag op de bank zit te wachten tot ze belt ofzo...
Onder de Braziliaan?quote:Op maandag 15 november 2010 15:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben in slaap gevallen op de bank
Ik ook, met allemaal tegelijkquote:Op maandag 15 november 2010 15:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pffff, ik zou alleen gaan hoor, ik ga ook alleen met mn beesten naar de DA...
Omdat ze superafhankelijk is; altijd thuisgebleven voor de kinderen en financieel ook afhankelijk van m'n vader.quote:Op maandag 15 november 2010 15:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, maar waarom kan ze t uberhaupt niet alleen?
Mijn ouders doen gelukkig alles samen, met zulke dingen hoef ik nooit te helpen.
Maar goed, ze liet mij ook rustig alleen op mn 11e naar de tandarts gaan voor het trekken van mn kiezen, en ze liet me ook op mn 12e alleen naar een nieuwe middelbare school gaan om me in te schrijven toen ik wilde wisselen, etc etc, dus ze hoeft ook niet op mij te rekenen hoor
Nee natuurlijk nietquote:
Ik met 2 tegelijk, vond ik ook al stoerquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 15:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Tombo![]()
Dat overkomt mij nou noooooit
Oh, dan is het knap dat je nee hebt gezegd iddquote:Op maandag 15 november 2010 15:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat ze superafhankelijk is; altijd thuisgebleven voor de kinderen en financieel ook afhankelijk van m'n vader.
En omdat ze eigenlijk dan gewoon wil dat ik langskom en koffie met haar ga leuten.
Ik was al trots op mezelf dat ik Nee heb gezegd.
Echt, het is een schat van een mens en een geweldige moeder, maar soms....
Ja maar dan kun je toch nog wel alleen naar de da met je katquote:Op maandag 15 november 2010 15:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat ze superafhankelijk is; altijd thuisgebleven voor de kinderen en financieel ook afhankelijk van m'n vader.
En omdat ze eigenlijk dan gewoon wil dat ik langskom en koffie met haar ga leuten.
Ik was al trots op mezelf dat ik Nee heb gezegd.
Echt, het is een schat van een mens en een geweldige moeder, maar soms....
Nee, want het reismandje past niet achter op haar fietsjequote:Op maandag 15 november 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar dan kun je toch nog wel alleen naar de da met je kat
Ohquote:Op maandag 15 november 2010 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, want het reismandje past niet achter op haar fietsje
Lulligquote:Op maandag 15 november 2010 15:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan is het knap dat je nee hebt gezegd idd
Mijn moeder zei gewoon van de week, toen mijn stiefvader ineens avonddiensten had; "dus ik ben van de week 3x met je zusje wezen eten, want ja, je zwager is weer aan het werk dus die is alleen met eten nu natuurlijk... oh, jij ook natuurlijk"
Nee, echt niet, want ze heeft z'n hondenkooiding achter op de fiets.quote:
Have fun!quote:
Pleur die kat daar in dan, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op maandag 15 november 2010 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, echt niet, want ze heeft z'n hondenkooiding achter op de fiets.
En stiekem is ze een beetje bang voor de kat
Geloof me, dan verzint ze wel weer een andere reden waarom het niet zou kunnen.quote:Op maandag 15 november 2010 15:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pleur die kat daar in dan, hoe moeilijk kan het zijn
Ja en toen ging het goedquote:Op maandag 15 november 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
Ik durfde ook niet met Boor alleen naar de dierenarts, maar goed... die filmpjes heb ik toen hier gepost, McBengaal in het reismandjeWaar hij elke keer met brute kracht weer uit brak.
Dus toen ging ik met Maes
Oh emotionele chantage is dat!quote:Op maandag 15 november 2010 15:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geloof me, dan verzint ze wel weer een andere reden waarom het niet zou kunnen.
Het ging mij erom dat zij haar avondactiviteiten niet voor 1x op kan schuiven terwijl ik 1 dag per week vrij heb en vandaag van alles moet voorbereiden e.d. en dan wel dat op zou moeten schuiven.
Want als ik dan Nee heb gezegd gaat ze direct een octaaf lager praten en zuchten enzo
De DA woont hier om de hoek, dus ik ga altijd alleen.quote:Op maandag 15 november 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
Ik durfde ook niet met Boor alleen naar de dierenarts, maar goed... die filmpjes heb ik toen hier gepost, McBengaal in het reismandjeWaar hij elke keer met brute kracht weer uit brak.
Ja, kat aan een riempje en op schootquote:
Hier ook niet, maar achteraf voel ik me dan wel weer lullig, stom he?quote:Op maandag 15 november 2010 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh emotionele chantage is dat!
Dat werkt bij ons in de familie bij niemand
quote:Op maandag 15 november 2010 15:49 schreef Maes het volgende:
Ik ben iets vergeten![]()
Mijn auto moest voor de keuring en nu krijg ik een bekeuring
Hoe heet dat ook al weer? bang voor kleine ruimtes?quote:Op maandag 15 november 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, kat aan een riempje en op schoot
Boor moet gewoon geen bakjes, die houdt niet van opsluiten
Dus werkt het wel slimmiequote:Op maandag 15 november 2010 15:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar achteraf voel ik me dan wel weer lullig, stom he?
Dat was nog erger dan dat ik jou belde toen we net 2 minuten onderweg van die asielactie waren.quote:Op maandag 15 november 2010 15:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De DA woont hier om de hoek, dus ik ga altijd alleen.
En dat filmpje kan ik me nog herrinneren ja
Ja, wel hequote:
Claustrofobie , net als ElisaBiequote:Op maandag 15 november 2010 15:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Hoe heet dat ook al weer? bang voor kleine ruimtes?
Bij de stoplichten in Zwolle had ie zichzelf destijds al uit de doos gevretenquote:Op maandag 15 november 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, kat aan een riempje en op schoot
Boor moet gewoon geen bakjes, die houdt niet van opsluiten
Hebben we er nog foto's van!!!!!???????quote:Op maandag 15 november 2010 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bij de stoplichten in Zwolle had ie zichzelf destijds al uit de doos gevreten
Ja, maar dat is andersquote:Op maandag 15 november 2010 15:47 schreef Greys het volgende:
Oh nou sinds mn zus veel kinderen heeft besta ik ook amper nog, ik vind het heeeeeeeeeerlijk!quote:Op maandag 15 november 2010 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wel heGelukkig ben ik er al een beetje aan gewend, dat ze niet meer voor elke dochter evenveel aandacht heeft op het moment
Zaterdag was mn andere zusje uit Almere hier (omdat mn moeder zondag jarig was), die zou om 19.30 op het station aankomen, mn moeder zou haar halen en ze zou nog iets eten bij mn moeder.
Dus ik zeg; zal ik anders 's avonds langskomen, ik heb zusje ook al een tijdje niet gezien, dan kunnen we een spelletje ofzo doen (zusjes en zwager zijn errug van de spelletjes), kom ik wel rond een uur of 8.
Prima! Zegt mn moeder.
Dus ik bel om 8 uur of ze uitgegeten zijn, geen gehoor, mobiel van mn moeder; geen gehoor.
Smsjes gestuurd, weer gebeld, weer gebeld, zusje gebeld... niks
Om negen uur mn andere zusje gebeld "is mama bij jullie?" Ja, die zit hier met de baby op schoot...
En het dan gewoon raar vinden dat ik dat niet leuk vind, en dat ik niet "alvast naar haar huis ga om koffie te zetten"...
Ik post het netquote:Op maandag 15 november 2010 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was nog erger dan dat ik jou belde toen we net 2 minuten onderweg van die asielactie waren.
Ing, HELPPPPPPPPPPPPPPPP, hij breekt uit de doos en we zitten op de snelwegggg!!!!
Da's echt lullig ja.quote:Op maandag 15 november 2010 15:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wel heGelukkig ben ik er al een beetje aan gewend, dat ze niet meer voor elke dochter evenveel aandacht heeft op het moment
Zaterdag was mn andere zusje uit Almere hier (omdat mn moeder zondag jarig was), die zou om 19.30 op het station aankomen, mn moeder zou haar halen en ze zou nog iets eten bij mn moeder.
Dus ik zeg; zal ik anders 's avonds langskomen, ik heb zusje ook al een tijdje niet gezien, dan kunnen we een spelletje ofzo doen (zusjes en zwager zijn errug van de spelletjes), kom ik wel rond een uur of 8.
Prima! Zegt mn moeder.
Dus ik bel om 8 uur of ze uitgegeten zijn, geen gehoor, mobiel van mn moeder; geen gehoor.
Smsjes gestuurd, weer gebeld, weer gebeld, zusje gebeld... niks
Om negen uur mn andere zusje gebeld "is mama bij jullie?" Ja, die zit hier met de baby op schoot...
En het dan gewoon raar vinden dat ik dat niet leuk vind, en dat ik niet "alvast naar haar huis ga om koffie te zetten"...
Daar heb ik ook last van... Ik ga altijd helemaal aan mezelf twijfelen als ik "nee" zeg ergens opquote:Op maandag 15 november 2010 15:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar achteraf voel ik me dan wel weer lullig, stom he?
"Eigenlijk had ik best ff mee kunnen gaan"quote:Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van... Ik ga altijd helemaal aan mezelf twijfelen als ik "nee" zeg ergens op
Nou ja, mn zusje is ook best een watje gewoonquote:Op maandag 15 november 2010 15:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's echt lullig ja.
Mijn ouders zitten ook vaker bij mijn zusje omdat de hond daar mee naar toe kan.
En stiekem vindt ze haar ook leuker, liever, vriendelijker![]()
M'n vader is heel anders gelukkig.
quote:Op maandag 15 november 2010 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
En nu ga ik wat doen, in die tijd dat ik hier zit te klagen had ik ook wel ff met ma op pad gekund, boef die ik ben![]()
![]()
Hier zat hij net los op schoot in de auto, nadat hij uit de doos brak. Hij kijkt me echt aan van 'dát flik je me dus nooit meer, hm?'quote:Op maandag 15 november 2010 15:51 schreef Maes het volgende:
[..]
Hebben we er nog foto's van!!!!!???????
Tja, ze is gewoon niks gewend, in die zin dat ze zelf ook altijd avonden werkt en nu dus alleen thuis zit als hij aan het werk isquote:Op maandag 15 november 2010 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Afschuwelijk, van die mensen die niks alleen kunnen en al zitten te jammeren als hun vriend / man dr een avondje of zo niet is.
Ik ook absoluut niet. Ze zijn oud en heel erg liefquote:Op maandag 15 november 2010 15:57 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb niks te klagen over mijn ouders merk ik al!![]()
![]()
Ik stond soms al zo verbaasd van het (af en toe) egoïstische gedrag van mijn schoonouders, maar ik besef me nu pas eigenlijk dat dat komt door het onzelfzuchtige gedrag van mijn ouders
Ah, wat een schatjequote:Op maandag 15 november 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier zat hij net los op schoot in de auto, nadat hij uit de doos brak. Hij kijkt me echt aan van 'dát flik je me dus nooit meer, hm?'
[ afbeelding ]
En de mensen onderweg maar kijken toen hij een beetje door de auto ging wandelen met zijn luipaard spots hahaha. En zo lag hij onderwegGewoon los is autorijden goed, gewoon niet in een mandje of doos. Weer wat geleerd
[ afbeelding ]
Ja, dat was bij Tommie ook idd, dat ie los/aan een riempje veel rustiger bleefquote:Op maandag 15 november 2010 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier zat hij net los op schoot in de auto, nadat hij uit de doos brak. Hij kijkt me echt aan van 'dát flik je me dus nooit meer, hm?'
[ afbeelding ]
En de mensen onderweg maar kijken toen hij een beetje door de auto ging wandelen met zijn luipaard spots hahaha. En zo lag hij onderwegGewoon los is autorijden goed, gewoon niet in een mandje of doos. Weer wat geleerd
[ afbeelding ]
Vijftig jaar!quote:Op maandag 15 november 2010 15:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ook absoluut niet. Ze zijn oud en heel erg liefen binnenkort 50 jaar getrouwd
Ja, maffe dingen zijn dat ookquote:Op maandag 15 november 2010 15:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat was bij Tommie ook idd, dat ie los/aan een riempje veel rustiger bleef
Alleen ging ie wel altijd blazen naar de ruitenwissers
Mijn zusje is ook heel zelfstandig, ze heeft meer werk om dr vent elke dag zn nest uit te schoppen dan aan dr drie kinderenquote:Op maandag 15 november 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja, ze is gewoon niks gewend, in die zin dat ze zelf ook altijd avonden werkt en nu dus alleen thuis zit als hij aan het werk is
Ik ook nietquote:Op maandag 15 november 2010 16:00 schreef Greys het volgende:
Mijn ouders 40 jaar, gister over twee weken
Ik ga het niet meer halen in elk geval![]()
Kan wel, als je over een jaar of drie trouwt en minstens 80 wordtquote:Op maandag 15 november 2010 16:00 schreef Greys het volgende:
Mijn ouders 40 jaar, gister over twee weken
Ik ga het niet meer halen in elk geval![]()
En wij dat tijdschrift maar tegen die gaten aan drukken waar die klauwen steeds doorheen kwamenquote:Op maandag 15 november 2010 16:00 schreef Maes het volgende:
Hij was echt eng met die bijtertjes die door die kartonnen doos heen haptenEn dan die klauwen
![]()
Daarna was ie zo mak als een lammetje
Arme Boor, ik had als straf echt zooooo je huis ondergepiestquote:Op maandag 15 november 2010 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En wij dat tijdschrift maar tegen die gaten aan drukken waar die klauwen steeds doorheen kwamen
Dat zat ik net te denkenquote:Op maandag 15 november 2010 16:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan wel, als je over een jaar of drie trouwt en minstens 80 wordt![]()
Optimisme FTW![]()
Trouwen is ook echt overratedquote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
Laat ik dat trouwen maar gewoon lekker helemaal laten zitten.
Moet er ook niet aan denken nu
Sowieso vind ik *10 jaar getrouwd* niet meer waard als *10 jaar samen*. Mensen die ineens zo wijs gaan doen als ze getrouwd zijnquote:Op maandag 15 november 2010 16:08 schreef Greys het volgende:
Laat ik dat trouwen maar gewoon lekker helemaal laten zitten.
Moet er ook niet aan denken nu
En toch vind ik trouwen wel iets toevoegen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sowieso vind ik *10 jaar getrouwd* niet meer waard als *10 jaar samen*. Mensen die ineens zo wijs gaan doen als ze getrouwd zijn
Ja, maar dat begrijp ik ook wel!quote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toch vind ik trouwen wel iets toevoegen.
Niet dat ik nou meer van meneer I. hou dan toen we nog "gewoon" samen woonden.
Maar het is meer de herrinnering aan een hele speciale dag....ofzo...denk ik dan...
Volgens mij was er bij ons niet echt een reden voor; hij vroeg me ineens, ik moest keihard lachen en heb toen toch maar Ja gezegdquote:Op maandag 15 november 2010 16:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dat begrijp ik ook wel!Maar er zijn ook mensen die trouwen als oplossing voor een slechte relatie zien. Of het als logisch gevolg doen, zoiets. Beetje zonde vind ik dat
![]()
Maar sowieso is zoiets ook per koppel verschillend. Ik wil ook wel trouwen later, denk ik
Ja, gaaf toch?quote:Op maandag 15 november 2010 16:15 schreef Maes het volgende:
Meneer Maes ging niet trouwen, nooit weer. Daar had ik me bij neergelegd. En nu heeft hij met gevraagd en gaan we toch trouwen...................................
Ik zou alleen trouwen voor de taart en het feest. Beide doe ik wel zonder trouwenquote:Op maandag 15 november 2010 16:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En toch vind ik trouwen wel iets toevoegen.
Niet dat ik nou meer van meneer I. hou dan toen we nog "gewoon" samen woonden.
Maar het is meer de herrinnering aan een hele speciale dag....ofzo...denk ik dan...
Ja, ik wil wel foto's zien zodra die beschikbaar zijn hoorquote:
Tuurlijk, we moeten nu eerst de stof uitzoeken.quote:Op maandag 15 november 2010 16:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel foto's zien zodra die beschikbaar zijn hoor
Ik zou echt al die keuzes niet kunnen maken hoorquote:Op maandag 15 november 2010 16:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Tuurlijk, we moeten nu eerst de stof uitzoeken.
Lila?quote:Op maandag 15 november 2010 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Over een paar jaar staan we allemaal op de bruiloft van Greysie en een of andere goddelijke filmster....in een lila bruidsmeisjesjurk.
En Greys mag in het Garrroen![]()
![]()
Geintjuuuuh hoor...
Ik riep laatst al dat ze met APK kon trouwen en dan in het groen maar toen werd ze boosquote:Op maandag 15 november 2010 16:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Over een paar jaar staan we allemaal op de bruiloft van Greysie en een of andere goddelijke filmster....in een lila bruidsmeisjesjurk.
En Greys mag in het Garrroen![]()
![]()
Geintjuuuuh hoor...
Ik zou me echt dood vervelenquote:Op maandag 15 november 2010 16:28 schreef Goodbye het volgende:
Dat lijkt me nou eerlijk waar een heerlijke vakantie, hè. Op een privé jacht lekker helemaal niets doen
Trouw jij ff lekker zelf met APK, jij wil graag trouwenquote:Op maandag 15 november 2010 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik riep laatst al dat ze met APK kon trouwen en dan in het groen maar toen werd ze boos
Met het juiste gezelschap en genoeg boeken houd ik het wel volquote:
Nee ik zou echt gek worden als ik niet van dat schip af konquote:Op maandag 15 november 2010 16:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met het juiste gezelschap en genoeg boeken houd ik het wel vol
En dan gaan wij feesten met alle filmstervriendjes van de bruid onder het genot van Sjampoepel en toastjes enzo.quote:Op maandag 15 november 2010 16:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lila?![]()
Oeh, en daarna mogen we allemaal op het enorme, luxe jacht mee op huwelijksreis. Voor een week of drieGreys zien we natuurlijk niet, want die komt niet uit de boudoirrrrrr
Kinderen wil ze...kinderenquote:Op maandag 15 november 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Trouw jij ff lekker zelf met APK, jij wil graag trouwen
Nou, af en toe aanmeren moet nog wel kunnenquote:Op maandag 15 november 2010 16:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik zou echt gek worden als ik niet van dat schip af kon
Vooruit, vooruit...quote:Op maandag 15 november 2010 16:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan gaan wij feesten met alle filmstervriendjes van de bruid onder het genot van Sjampoepel en toastjes enzo.
Daar wil ik best een avondje voor in een Lila jurkie ronddartelen heur.
Dat kan wel in Monaco heurquote:Op maandag 15 november 2010 16:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, af en toe aanmeren moet nog wel kunnen
Ik verveel me ook als ik gewoon ergens lig te lezen.quote:Op maandag 15 november 2010 16:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, af en toe aanmeren moet nog wel kunnen
Alles voor Greys he? Zo zijn wijquote:
Heuj, hij riep iets van "als Greys er niet was zou ik met Lily trouwen" (of andersomquote:Op maandag 15 november 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Trouw jij ff lekker zelf met APK, jij wil graag trouwen
Ik heb t niet voor mn vrienden irl over, dus ook niet voor Greysquote:Op maandag 15 november 2010 16:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alles voor Greys he? Zo zijn wij
We doen alles voor een feestje jou, dat weet je tochquote:Op maandag 15 november 2010 16:34 schreef Greys het volgende:
Wat fijn dat jullie me nu al uithuwelijken
Ik ben d'r wel effe klaar mee heur.
(Met alles, jeweetwel, niet met jullie)
We proberen in alles het positieve te zien...dat ga jij uiteindelijk ook wel weer zien GreysieMopquote:Op maandag 15 november 2010 16:34 schreef Greys het volgende:
Mannen zijn tot zeer hoge leeftijd "productief"quote:Op maandag 15 november 2010 16:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj, hij riep iets van "als Greys er niet was zou ik met Lily trouwen" (of andersom)
En APK is veul te oud voor mij
Jij wilt niet drie weken op een luxe jacht met ons?quote:Op maandag 15 november 2010 16:34 schreef Greys het volgende:
Maar ik hoef niet perse kinderen zonder man!quote:Op maandag 15 november 2010 16:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mannen zijn tot zeer hoge leeftijd "productief"
+1quote:Op maandag 15 november 2010 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan er gewoon niet mee omgaan en dan ga ik domme dingen roepen
WAT ZAL MENEER I DAAR WEL NIET VAN VINDEN?quote:Op maandag 15 november 2010 16:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga maar ff gehaktballen draaien...en tis nie eens woensdag
Oh jeetje ja....ik zal hem ff bellen en overleggenquote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
WAT ZAL MENEER I DAAR WEL NIET VAN VINDEN?
En dan vanavond sex op de..quote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh jeetje ja....ik zal hem ff bellen en overleggen
Laat je het wel ff weten morgen?quote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd wat de man van mijn collega van de badmat vindt straks?
Live verslag, graagquote:Op maandag 15 november 2010 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Zijn jullie ook zo benieuwd wat de man van mijn collega van de badmat vindt straks?
Gadverquote:Op maandag 15 november 2010 16:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan vanavond sex op de..
Oh,
wacht.
Ik heb geen badmat en ik moet vanavond vergaderenquote:Op maandag 15 november 2010 16:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En dan vanavond sex op de..
Oh,
wacht.
Whehehe zal ik vragen of ze t wil filmen?quote:Op maandag 15 november 2010 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat je het wel ff weten morgen?
Of bel haar vanavond even
Op de ballen natuurlijk duffequote:Op maandag 15 november 2010 16:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb geen badmat en ik moet vanavond vergaderen
Inclusief badmatscenequote:Op maandag 15 november 2010 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe zal ik vragen of ze t wil filmen?
quote:
Tuurlijk wel, maar niet als de voorwaarde is dat ik daarvoor moet trouwenquote:Op maandag 15 november 2010 16:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij wilt niet drie weken op een luxe jacht met ons?
Die roept wel meer. Net als jij. En ik.quote:Op maandag 15 november 2010 16:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heuj, hij riep iets van "als Greys er niet was zou ik met Lily trouwen" (of andersom)
Dat zeg je net iets te vaak om nog geloofwaardig te zijnquote:En APK is veul te oud voor mij
DAN HAD JE MAAR STIEKEM EEN NIEUWE BADMAT MOETEN KOPEN VANDAAGquote:
Neequote:Op maandag 15 november 2010 16:43 schreef Goodbye het volgende:
Badderze Greys, gaan wij iemand anders' bruiloft plannen.
Maaaaaaaes, bezit meneer Maes toevallig nog een jacht?
Ja, Ingquote:Op maandag 15 november 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAN HAD JE MAAR STIEKEM EEN NIEUWE BADMAT MOETEN KOPEN VANDAAG
Whut?quote:Op maandag 15 november 2010 16:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Gehaktbal in de bipsebaps, holladijeeee
Ik moest lachenquote:Op maandag 15 november 2010 16:45 schreef Maes het volgende:
Nu wordt het een beetje eng, Gehaktbal in de slipperdepip gaat nog maar in de bipsebaps?
Je moet dat boek wat ik vandaag teruggestuurd heb naar Maes van dr lenen voor in badquote:Op maandag 15 november 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Het bad schiet nog niet erg op met vol lopen
Weet ikquote:Op maandag 15 november 2010 16:41 schreef Greys het volgende:
Die roept wel meer. Net als jij. En ik.
Okee okee, ik vind m gewoon raarquote:Dat zeg je net iets te vaak om nog geloofwaardig te zijn
Want eerder zei je dat leeftijd niet zoveel uitmaakte, als de rest klopte.
Have fun!quote:Anyway, plannen jullie lekker bruiloften (niet die van mij graag, maar ik kom graag als gast) dan ga ik ff in bad.
Ik vind gehaktbal in de slipperdepip al vrij ernstig eigenlijkquote:Op maandag 15 november 2010 16:45 schreef Maes het volgende:
Nu wordt het een beetje eng, Gehaktbal in de slipperdepip gaat nog maar in de bipsebaps?
Ik liet gister nog een boek in het water vallen toen ik in slaap viel in badquote:Op maandag 15 november 2010 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet dat boek wat ik vandaag teruggestuurd heb naar Maes van dr lenen voor in bad
Dat vindt ie vast leuk om te horen straks bij het teruglezenquote:
Whihihiiiiquote:Op maandag 15 november 2010 16:47 schreef oh-oh het volgende:
Twas meer met de bibsebabs op de gehaktballen hoor, dat Ing dat nou meteen weer zo anaal opneemt
Daar ben ik ook altijd bang vanquote:Op maandag 15 november 2010 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik liet gister nog een boek in het water vallen toen ik in slaap viel in bad
Dus dan wacht ik even tot ik weer beter ben
Ik ga ervan uit dat ie mij ook raar vindt heurquote:[..]
Dat vindt ie vast leuk om te horen straks bij het teruglezen
*plons*
You daredevilquote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, de ballen liggen in de pan![]()
En dat zonder overleg
Ik ben er vanavond toch nietquote:
Oh das lafquote:
Lijfstraf krijg je vanaaf ben ik bangquote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Zoooo, de ballen liggen in de pan![]()
En dat zonder overleg
had gewoon te veel wentelteefjes gegeten!quote:Op maandag 15 november 2010 15:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben in slaap gevallen op de bank
"nee"quote:Op maandag 15 november 2010 17:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh sweet Jesus, hoe doorzichtig kun je zijn ook he.
Donderdag kreeg ik een sms van mn zusje :
"mag ik je postcode, Luna heeft iets voor je"
Dat vond ik al vrij kansloos, want hey, mn adres, dat zou ze toch wel mogen hebben toch?
Dus ik had zaterdag post van mn nichtje, twee tekeningen en een foto.
Leuk, ik bellen gisteren, zus had het te druk om met me te praten, ik kreeg gelijk de kids.
Mailt ze vandaag.
Of ik het leuk vind als de meiden nog es komen logeren
Ik heb niet eens een badmat, kun je nagaan.....quote:Op maandag 15 november 2010 16:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DAN HAD JE MAAR STIEKEM EEN NIEUWE BADMAT MOETEN KOPEN VANDAAG
Kan ik me voorstellen, succes er maar meequote:Op maandag 15 november 2010 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, ouwe topickillert![]()
![]()
Ik ga douchen en vergaderen.
Ik heb echt zoooo geen zin
Game on girlquote:Op maandag 15 november 2010 18:16 schreef Goodbye het volgende:
Ben je al thuis oh-oh? Dan kunnen we weer posten
Wil je even lachen?quote:Op maandag 15 november 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
Oef, we krijgen weer zo'n winter met weken lang sneeuw en veel vorst.
Degenen die in december op vakantie gaan hebben dat goed bekeken
Ja, ik ga uggs kopen, voor mij en voor chicopicoquote:Op maandag 15 november 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
Oef, we krijgen weer zo'n winter met weken lang sneeuw en veel vorst.
Degenen die in december op vakantie gaan hebben dat goed bekeken
Spaaaaanneeeend!!quote:Op maandag 15 november 2010 18:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Game on girl![]()
Spannend he, mijn collega zal inmiddels ook thuis zijn met dr badmat
dan hoop ik alleen civielrechtelijk, en niet meteen strafrechtelijkquote:Op maandag 15 november 2010 18:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Spaaaaanneeeend!!
Als ze morgen niet op d'r werk komt, weet je dat je je baas even moet inschakelen he
quote:
Ja, je weeeeeet het niet hè. Ze kiest zo maar ZELF een badmat uit! Alsof het niets is!quote:Op maandag 15 november 2010 18:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
dan hoop ik alleen civielrechtelijk, en niet meteen strafrechtelijk
Erg hè, die kaken komen maar nét los van elkaarquote:Op maandag 15 november 2010 18:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat schattig (en vreselijk
)
Het lijkt wel een pop, hij beweegt amper.
Jaja ik kijk ook RTL 4 hoorquote:
Neeeequote:
Maar ik niet!quote:
Tja, das spelen met je leven hequote:Op maandag 15 november 2010 18:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, je weeeeeet het niet hè. Ze kiest zo maar ZELF een badmat uit! Alsof het niets is!
Ze zijn zoooooooo lelijk maar zo lekker warm, ik ga het gewoon doenquote:Op maandag 15 november 2010 18:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neeee![]()
Misschien moet ik ook maar van die fugly uggs kan kopen dan. Vorige winter heb ik een paar platte laarzen er zo op stuk gelopen dat ik op een gegeven moment natte voeten kreeg
Ik zit er ook al over na te denkenquote:Op maandag 15 november 2010 18:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn zoooooooo lelijk maar zo lekker warm, ik ga het gewoon doen![]()
Oeh, zo bij Boulevard, de uitvaart van Nel Veerkamp, en Hannie valt bijna in het graf, das pas actie
Dat ik nog effe bij de kist mag staan, aldus Koos Albertsquote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef oh-oh het volgende:
OMG OMG die bergafenis, hoe heeeeeeeeerlijk fout is dat![]()
Jaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef ElisaB het volgende:
Ow, oh-oh, mag ik je postcode vast? Voor als ik wil komen logeren? Maak ik eerst een tekening voor je en een foto van een gehaktbal in de bipsebaps van Ingetje
Staan ja , in je stoel Koosquote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat ik nog effe bij de kist mag staan, aldus Koos Alberts
No way, ik heb geeeeeeeen tijd meer voor veeleisende logeetjes, en ik doe niet aan luiers hequote:Op maandag 15 november 2010 18:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat ik nog effe bij de kist mag staan, aldus Koos Alberts
Dan moeten we tegen die tijd weer naar DTH zeker?quote:
Dat heb ik aangezet nadat jij het over de uitvaart van Nel Veerkamp hadquote:
Rare vraag hoor misschien, maar zijn ze daar zo goed tegen bestand dan?quote:Op maandag 15 november 2010 18:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb twee collega's die elk 9 paar uggs hebben.
Allemaal echte ...
In alle kleuren.
Die met die sleehakken zijn wel cool, maar ik heb liever platte laarzen aangezien ik ze echt alleen maar met sneeuw en zulks zou gebruiken
Goed dat je het zegt, ik neem wel gewoon van die snowboots.quote:Op maandag 15 november 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Rare vraag hoor misschien, maar zijn ze daar zo goed tegen bestand dan?
Want ik hoorde van dames om me heen die Uggs hadden dat ze constant met waterafstotende spray in de weer moesten en met schoonmaak zooi voor die buitenkant van die laarzen. Dat suede achtige zat steeds vol met lelijke waterkringen. En daar zijn ze dan toch net iets te duur voor leek me.
Eerst flauwe grap vertellen, dan pas de roffelquote:
he moet dat?quote:Op maandag 15 november 2010 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst flauwe grap vertellen, dan pas de roffel
Tekenen jullie zo beroerdquote:Op maandag 15 november 2010 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
he moet dat?
vandaag had echt 90% van de eerstejaars een 5 of lager voor tekenen![]()
ik had samen met twee anderen ofzo een 6, en er was er eentje met een zeven
Klinkt alsof de leraar een slecht weekend achter de rug had.quote:Op maandag 15 november 2010 19:12 schreef DeZwabber het volgende:
he moet dat?
vandaag had echt 90% van de eerstejaars een 5 of lager voor tekenen![]()
ik had samen met twee anderen ofzo een 6, en er was er eentje met een zeven
Z'n vrouw had vast een badmat gekocht zonder met hem te overleggenquote:Op maandag 15 november 2010 19:14 schreef APK het volgende:
[..]
Klinkt alsof de leraar een slecht weekend achter de rug had.
Wat heb je eigenlijk voor verschrikkelijks uitgehaald dat je vreest dat je onder een brug moet slapen?quote:
Dat kan Muis heel goed.quote:Op maandag 15 november 2010 19:03 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst flauwe grap vertellen, dan pas de roffel
quote:Op maandag 15 november 2010 19:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Z'n vrouw had vast een badmat gekocht zonder met hem te overleggen![]()
![]()
waarschijnlijk badoem tssjjquote:Op maandag 15 november 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan Muis heel goed.
Die schrijft de roffel alleen anders
[..]
![]()
![]()
Het aangetrouwde miniatuurtje op niet mis te verstane wijze de wacht aangezegdquote:Op maandag 15 november 2010 19:14 schreef APK het volgende:
Wat heb je eigenlijk voor verschrikkelijks uitgehaald dat je vreest dat je onder een brug moet slapen?
Mooiquote:Op maandag 15 november 2010 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze mooi, dat weet je al, en daarom wil ik je inhuren voor wat tekeningen.quote:Op maandag 15 november 2010 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
meh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, dat kan gevoelig liggen ja.quote:Op maandag 15 november 2010 19:16 schreef ElisaB het volgende:
Het aangetrouwde miniatuurtje op niet mis te verstane wijze de wacht aangezegd
Ze zei héél weinig meerquote:Op maandag 15 november 2010 19:19 schreef APK het volgende:
Ah, dat kan gevoelig liggen ja.
Zij hij/zij niet "HOU JE BEK TRUT! JE BENT ME MOEDER HELEMAAL NIET!"
Soortgelijke dingen zei ik vroeger wel eens tegen mijn stiefvader
ZIJ???quote:Op maandag 15 november 2010 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Zij hij/zij niet "HOU JE BEK TRUT! JE BENT ME MOEDER HELEMAAL NIET!"
Oeh Eliesquote:
Het is trouwens vaak zo dat je stiefvader je moeder niet is, dus daar had je wel een puntquote:Op maandag 15 november 2010 19:19 schreef APK het volgende:
Zei hij/zij niet "HOU JE BEK TRUT! JE BENT ME MOEDER HELEMAAL NIET!"
En zo ongeveer de ergste op ik wordt naquote:
Nee hè, je hebt toch niet met de snijmachine lopen dreigen?quote:
'Verkeerd in goede staat' vindt ik oock heell erchquote:Op maandag 15 november 2010 19:21 schreef oh-oh het volgende:
En zo ongeveer de ergste op ik wordt na
Zo erg ben ik zelfs nietquote:Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef APK het volgende:
Nee hè, je hebt toch niet met de snijmachine lopen dreigen?
Ja maar niet zo erg als zij ipv zeiquote:Op maandag 15 november 2010 19:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
'Verkeerd in goede staat' vindt ik oock heell erch
quote:Op maandag 15 november 2010 19:21 schreef oh-oh het volgende:
En zo ongeveer de ergste op ik wordt na
Ja dag, dat duurde ang, ik kon m op mn gemakje quotenquote:
Zo ang dat het gewoon eng werdquote:Op maandag 15 november 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja dag, dat duurde ang, ik kon m op mn gemakje quoten
Of dat nu zo gezellig is op het momentquote:
En wat ze ook zegt hierboven, ik ben wel gezellig als je komt slapen hoorquote:Op maandag 15 november 2010 19:25 schreef ElisaB het volgende:
Vol, oh-oh heeft de lapo... dat gaat wat worden
Tuurlijkquote:Op maandag 15 november 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
En wat ze ook zegt hierboven, ik ben wel gezellig als je komt slapen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |