Oh, ik vond het wel leuk! Niet alles natuurlijk, maar ik vond voorheen ook niet álles leukquote:Op maandag 15 november 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond echt niks aan de TV Kantine, en vorige keer vond ik dat wel heel leuk
Ja zo kan ik het ookquote:Op maandag 15 november 2010 14:25 schreef APK het volgende:
http://officespam.chattab(...)ield-card-trick.html
Ja, ik moest echt zoooooo lachen om Guus Meeuwisquote:Op maandag 15 november 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
Ik vond Guus Meeuwis heel grappig bij de TV kantine.
En Jokertje. Joke Bruijs vond ik ook leuk gedaan. En dat was het wel
Nee toch zeker wel 2 meter volgens mij, en hij is ook een stuk buiten de oevers getreden op veel plekken.quote:Op maandag 15 november 2010 14:30 schreef Barbaaf het volgende:
Zo ontzettend hoog lijkt het dus niet, half metertje extra of zo?
Brb, meeting
Jij hebt de comments gelezenquote:
Wispelturig, soms hoog water en soms weken droog.quote:Over hoog water gesproken... hoe is het met je wasmachine?
Nee niet eensquote:
quote:Wispelturig, soms hoog water en soms weken droog.
Misschien moet ik een naam voor haar verzinnen
Die is met een literatuurstudie bezig.quote:
Ga je al zo snel op vakantie?quote:Op maandag 15 november 2010 14:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben vandaag vrij![]()
Daarna wel vier dagen werken. En de week daarna weer.
Maar dan op vakaaaanssieeeee
30 novemberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 15 november 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
Fuck jullie met je vakanties allemaal
Ik wil ook wel met je op vakantie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij voorkeur naar een warm en zonnig land
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 15 november 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
Fuck jullie met je vakanties allemaal
Vakanties zijn echt zooooooo overratedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Maar wel ietsiepietsie langerquote:
Dat zeggen alleen mensen die niet op vakantie gaanquote:Op maandag 15 november 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vakanties zijn echt zooooooo overrated
Preciesquote:Op maandag 15 november 2010 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vakanties zijn echt zooooooo overrated
Nee hoor , ook toen ik wel ging vond ik dr niet zo veel aanquote:Op maandag 15 november 2010 14:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die niet op vakantie gaan
En dan nooit meer terugkomen. Screw 'em all!quote:Op maandag 15 november 2010 14:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik wil ook wel met je op vakantie hoorBij voorkeur naar een warm en zonnig land
Nouja, als je niet meer nodig hebt is het perfect toch? Met die hondjes ga je natuurlijk sowieso niet voor langere periode ergens heen waar je ze niet mee kunt nemenquote:Op maandag 15 november 2010 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor , ook toen ik wel ging vond ik dr niet zo veel aan![]()
En anyways, ik ga twee keer per jaar een week naar Texel met de honden, meer heb ik echt niet nodig
Nog geen dag , zonder , echt noooooo fucking way , ik zou zelfs Sjon missenquote:Op maandag 15 november 2010 15:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nouja, als je niet meer nodig hebt is het perfect toch? Met die hondjes ga je natuurlijk sowieso niet voor langere periode ergens heen waar je ze niet mee kunt nemen
Dan moeten we wel een goede locatie uitzoeken, Egypte lijkt me dan minder geschiktquote:Op maandag 15 november 2010 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan nooit meer terugkomen. Screw 'em all!
(Nou goed, jij mag dan terug na een weekje of twee)
Zoiets moet je ook om drie uur 's nachts posten, slimmie. Kan je het zo weer aanpassen zonder dat iemand het leestquote:Op maandag 15 november 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
Ik had er alweer spijt van dat ik het gezegd heb maar jullie waren te snel
quote:Op maandag 15 november 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Kuttekop, we blijven niet editten hoor!
Sssssht, van dat soort dingen ga ik jankenquote:Op maandag 15 november 2010 15:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Om ook ff vaag te blijven; schroom niet om om hulp te vragen he?
Er zijn hier zat mensen die van alles voor je willen/kunnen betekenen
Ik ben niet afhankelijk. En elk een eigen huis na al die jaren was wat overdrevenquote:Op maandag 15 november 2010 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, ik moet echt eerlijk zeggen dat ik dan ook heel erg blij ben dat ik nog nooit van mn leven van iemand anders afhankelijk geweest ben en dat ik altijd mn eigen huis en zo gehad heb.
Oh myquote:Op maandag 15 november 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Serieus, mn collega van 52 is heeeeeeelemaal buiten zinnen van vreugde, want ze heeft vandaag zomaar in een spontane bui een nieuwe badmat gekocht bij de Blokker.
Een hele saaie witte.
Maar normaal koopt ze zulke dingen niet zonder met haar man te overleggen , en nu is ze helemaal happy dat ze zomaar een knoop doorgehakt heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |