Oh, ik vond het wel leuk! Niet alles natuurlijk, maar ik vond voorheen ook niet álles leukquote:Op maandag 15 november 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond echt niks aan de TV Kantine, en vorige keer vond ik dat wel heel leuk
Ja zo kan ik het ookquote:Op maandag 15 november 2010 14:25 schreef APK het volgende:
http://officespam.chattab(...)ield-card-trick.html
Ja, ik moest echt zoooooo lachen om Guus Meeuwisquote:Op maandag 15 november 2010 14:27 schreef Greys het volgende:
Ik vond Guus Meeuwis heel grappig bij de TV kantine.
En Jokertje. Joke Bruijs vond ik ook leuk gedaan. En dat was het wel
Nee toch zeker wel 2 meter volgens mij, en hij is ook een stuk buiten de oevers getreden op veel plekken.quote:Op maandag 15 november 2010 14:30 schreef Barbaaf het volgende:
Zo ontzettend hoog lijkt het dus niet, half metertje extra of zo?
Brb, meeting
Jij hebt de comments gelezenquote:
Wispelturig, soms hoog water en soms weken droog.quote:Over hoog water gesproken... hoe is het met je wasmachine?
Nee niet eensquote:
quote:Wispelturig, soms hoog water en soms weken droog.
Misschien moet ik een naam voor haar verzinnen
Die is met een literatuurstudie bezig.quote:
Ga je al zo snel op vakantie?quote:Op maandag 15 november 2010 14:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben vandaag vrij![]()
Daarna wel vier dagen werken. En de week daarna weer.
Maar dan op vakaaaanssieeeee
30 novemberquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 15 november 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
Fuck jullie met je vakanties allemaal
Ik wil ook wel met je op vakantie hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij voorkeur naar een warm en zonnig land
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 15 november 2010 14:56 schreef Greys het volgende:
Fuck jullie met je vakanties allemaal
Vakanties zijn echt zooooooo overratedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |