Dat is bij ons ook de insteek. Als ze maar gelukkig zijn en lekker konijn kunnen zijn. En ik moet zeggen dat ik ook wel blij ben dat ze me niet meer bijten, hahaha!quote:Op zondag 21 november 2010 14:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ik alleen door Nijn als hij daar zin in heeft. Hij geeft liever rugmassages. Kelly gaat stukje bij beetje wel beter, ze is ook erg bang geweest, vooral toen ze hier net was. Ze hoeft geen knuffelkonijn te zijn, zolang ze maar gelukkig is.
Dat heeft Kelly nooit gedaan, bijten. Ze moeten hier wel werken voor hun wortels...quote:Op zondag 21 november 2010 14:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is bij ons ook de insteek. Als ze maar gelukkig zijn en lekker konijn kunnen zijn. En ik moet zeggen dat ik ook wel blij ben dat ze me niet meer bijten, hahaha!
Boelie wel, meteen in het asiel alquote:Op zondag 21 november 2010 19:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat heeft Kelly nooit gedaan, bijten. Ze moeten hier wel werken voor hun wortels...
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 20:46 schreef douche-eendje het volgende:
Hahaha, de toon was al gezet bij de adoptie bij jou![]()
Kelly heeft het touwtje van de slinger doorgebeten, ach... ze hebben er in ieder geval erg veel plezier van gehad, ik ook met het kijken ernaar! Ik heb nog zo'n bal liggen, aangezien deze al wat knaagschade heeft, die heeft ook wortels erop
Je kunt bij de dierenwinkel een hoes kopen die je om de drinkflesjes heen kan doen zodat ze niet bevriezen.quote:Op maandag 22 november 2010 00:01 schreef Ireth het volgende:
Mensen, de temperaturen gaan zakken! Hoe doe ik dat in de winter met de waterflessen van Pluk en Pluis in mijn buitenhok? Elke dag vernieuwen zowiezo maar dat gaat geheid 's nachts bevriezen? Hok zelf is al winterproof, zit een groot zeil omheen/overheen (met belletjesfolie er onder!) wat bij de ergste kou ook aan de voorkant kan zakken, maar die flessen zijn even mijn grootste zorg. Kan er wel op gaan googlen, maar hier heb ik direct de antwoorden van de kenners, op Google is dat nog maar af te wachten. En hebben ze bij vriestemperaturen nog iets extra's nodig qua voer, of gewoon het droogvoer en het groenvoer wat ze altijd al hebben?
Die zijn in principe wel handig ja, maar dan bevriest dat ijzeren mondstukje alsnog.quote:Op maandag 22 november 2010 08:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je kunt bij de dierenwinkel een hoes kopen die je om de drinkflesjes heen kan doen zodat ze niet bevriezen.
Wat helpt is een hoog gilletje geven als hij dat doet. Dat doen konijnen ook als de pijn hebben, en dan weet ie dat je het niet leuk vind.quote:Op maandag 22 november 2010 12:59 schreef Chemiu het volgende:
Flory hapt ook af en toe. In mijn vingers en soms in mijn nek. Schrik er iedere keer zo van dat hij ook schrikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |