quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Dat doet mijn vriend met de asbakquote:Op maandag 15 november 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Toch beter dan bij een van mijn exen, die ruimde mijn koffiekopje al op als ik de koffie nog niet eens op had
Wat een wrede beul!quote:Op maandag 15 november 2010 12:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Toch beter dan bij een van mijn exen, die ruimde mijn koffiekopje al op als ik de koffie nog niet eens op had
Heb jij een vriend?quote:Op maandag 15 november 2010 12:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat doet mijn vriend met de asbakDie moet echt na elke 2 sigaretten leeggegooit worden
Oh en met papier
Folders, snap ik... sollicitatieformulieren... snap ik niet
filpse bipsquote:
erg verrassend dat het jou aantrektquote:
Oh nog steedsquote:
Het is niet voor niets mijn ex hequote:Op maandag 15 november 2010 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een wrede beul!
Hel ende verdoemenis is al dat hem rest![]()
Koffiekopje opruimen voordat de koffie OP is! Een doodzonde. Zo kun je toch nooit een volgend kopje nemen
!
Hmmm toch maar naar de meet gaan als Marijke het goed vindtquote:Op maandag 15 november 2010 12:46 schreef MPG het volgende:
Die TT![]()
Volgens mij is pgr écht een wandelende hormoonbom....
quote:Op maandag 15 november 2010 12:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmm toch maar naar de meet gaan als Marijke het goed vindt
Heel verstandigquote:Op maandag 15 november 2010 12:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is niet voor niets mijn ex he
Nee, i knowquote:Op maandag 15 november 2010 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nog steedsIk spreeek je niet zo vaak meer
Alles goed?quote:
PEZUquote:Op maandag 15 november 2010 12:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
filpse bips![]()
[..]
erg verrassend dat het jou aantrekt
Zegt er eentje wat. Op seks beluste twintiger dat je bentquote:
En dames van rond de dertig...quote:
quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor elke dag enorm geile seks natuurlijk
milfs ftwquote:
Daar is niks mis mee hoorquote:Op maandag 15 november 2010 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zegt er eentje wat. Op seks beluste twintiger dat je bent
ook goed raaawrquote:
Echt nietquote:
Ja maar, ik ben geen tiener, en ook niet rond de dertigquote:
quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet je schaamlippen laten verkleinen, denk ikquote:Op maandag 15 november 2010 12:52 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom krijg ik deze reclame te zien in het topic:
SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,-
Ik lees: Voor altijd verlost. Tijdelijk.quote:Op maandag 15 november 2010 12:52 schreef pgrferrari het volgende:
SchaamlipCorrectie TIP Grote Schaamlippen? In Één Uur Voor Altijd Verlost. Tijdelijk ¤ 900,-
Nee, jij zit er tussenin en hebt dus het beste van twee wereldenquote:Op maandag 15 november 2010 12:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja maar, ik ben geen tiener, en ook niet rond de dertig
*meldt zich! *quote:
den trein zit idd stampens vol met cougars on the prowlquote:Op maandag 15 november 2010 12:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jammer dat we niet samen in de trein kunnen zitten
Laatste dagje hoor, dat beloof ik jequote:Op maandag 15 november 2010 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daaromquote:Op maandag 15 november 2010 12:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
den trein zit idd stampens vol met cougars on the prowl
of zijn moeder minder op de pc latenquote:Op maandag 15 november 2010 12:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je moet je schaamlippen laten verkleinen, denk ik
Kom maar hier jijquote:
als dame rond de dertig..quote:
dan heet ik je morgen welkom bij de op sex beluste dertigersquote:Op maandag 15 november 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Laatste dagje hoor, dat beloof ik je
Make an educated guessquote:
prrrtt!!quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als dame rond de dertig..
( en de insinuaties die er bij horen)
Oeh, geilquote:Op maandag 15 november 2010 12:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, jij zit er tussenin en hebt dus het beste van twee werelden![]()
...
Whehequote:Op maandag 15 november 2010 12:54 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als dame rond de dertig..
( en de inseminaties die er bij horen)
Omdat je geen Abo hebt. Daarmee kan je die onzin uitgooienquote:Op maandag 15 november 2010 12:52 schreef pgrferrari het volgende:
wat een verademing is datquote:Op maandag 15 november 2010 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je geen Abo hebt. Daarmee kan je die onzin uitgooien
ongewenste inseminaties??quote:
Hier is:quote:
Waar dan?quote:Op maandag 15 november 2010 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
heyer zijn hier ook nog mensen die proberen te werken.
![]()
nah, ga maar door, dat werken wordt toch niks meer
hihi, je zei heetquote:Op maandag 15 november 2010 12:54 schreef wel.o.k het volgende:
dan heet ik je morgen welkom bij de op sex beluste dertigers![]()
Ik weet niet of ze ongewenst zijnquote:
*meldtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
E'hoven.. das wel een beetje ver hoor...quote:
inseminaties wel..quote:Op maandag 15 november 2010 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ongewenst zijn![]()
...
Ikke ikke ikkequote:Op maandag 15 november 2010 12:58 schreef PeZu het volgende:
wie wil er koffie met iets lekkers?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan wel richting 51,998089, 4,374744 komenquote:Op maandag 15 november 2010 13:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
E'hoven.. das wel een beetje ver hoor...
zullen we ook jou eten samenquote:
doe eens ff niet, ik zit te werkenquote:
Goed punt. Maar hetgeen er net aan vooraf gaat is dan wel weer gewenstquote:Op maandag 15 november 2010 13:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
inseminaties wel..
dan heb je alleen de lasten .. en niet de lusten!
kee!quote:Op maandag 15 november 2010 13:06 schreef PeZu het volgende:
ooh oeh de zon schijnt heerlijk![]()
kom suikertje we gaan blaadjes schoppen en plassen stampen, NU!!!!
Lees je ook cd'squote:Op maandag 15 november 2010 13:08 schreef Pien85 het volgende:
Does rustig posten mensenIk probeer een boek te luisteren
vrouwen kunnen toch zo goed multi taskenquote:Op maandag 15 november 2010 13:08 schreef Pien85 het volgende:
Does rustig posten mensenIk probeer een boek te luisteren
ja hoe weet je anders wat er op staatquote:
Neequote:
Ja, maar dat wil ik nu eigenlijk niet, dit is belangrijkquote:Op maandag 15 november 2010 13:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
vrouwen kunnen toch zo goed multi tasken
ik zit meer hier in de buurt..quote:Op maandag 15 november 2010 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan wel richting 51,998089, 4,374744 komen...
wokquote:
Ooow, das gewoon een klein stukkie verder.quote:Op maandag 15 november 2010 13:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik zit meer hier in de buurt..
52.0912730 , 4.3689630
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |