En een kettingzaag.quote:Op maandag 22 november 2010 20:44 schreef Frag_adder het volgende:
Ik weet niet, ik denk dat als je het echt al zo vaak gezien hebt dat je bij de eerste hap accepteert dat ie dood gaat en dat die andere jou ook weg wilt voor wat jij gaat doen. Sowieso geen kogel, daar heb je honkbal knuppels voor
Ik ben benieuwd wanneer er iemand met een zwaard komt, dat hoort ook gewoon bij zombies
L4D stylequote:Op maandag 22 november 2010 20:44 schreef Frag_adder het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer er iemand met een zwaard komt, dat hoort ook gewoon bij zombies
Ik zou er niet doorheen kunnen komen met mijn gebitquote:Op maandag 22 november 2010 20:47 schreef afdak het volgende:
Motorkleding zou je toch wel moeten beschermen van een menselijke beet toch?
Kwam hij eerder toch? En toen zei Grimes dat ze een paar blokken door konden zoeken.quote:Op maandag 22 november 2010 21:38 schreef vault_tec het volgende:
Ik vond het ook wel jammer dat die broer niet in opstand kwam... Zijn broer is weg... Waarom bleef hij niet in de stad om te zoeken? En zeg niet omdat het busje weg was, daar kwamen ze toen ze terug gingen pas achter.
Ik kan me zo voorstellen dat ze juist de bus gingen halen om die broer te kunnen zoeken? Maar dat had dan wel explicieter gekund. Want nu je het zo zegt, is het wat vreemd.quote:Op maandag 22 november 2010 21:38 schreef vault_tec het volgende:
Ik vond het ook wel jammer dat die broer niet in opstand kwam... Zijn broer is weg... Waarom bleef hij niet in de stad om te zoeken? En zeg niet omdat het busje weg was, daar kwamen ze toen ze terug gingen pas achter.
In de comics komt er op een gegeven moment wel iemand met een katana. Met een beetje mazzel komt die er in de serie ook bij.quote:Op maandag 22 november 2010 20:44 schreef Frag_adder het volgende:
niemand dwingt je om te kijkenquote:
Als je actie wil, moet je Rambo kijken vrind.quote:Op maandag 22 november 2010 22:40 schreef Merkie het volgende:
Matige serie eigenlijk wel. Als dit einde er niet in had gezeten had ik overwogen om te stoppen met kijken.
Hoe kom je erbij dat ik actie wilquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als je actie wil, moet je Rambo kijken vrind.
Had niet verwacht dat die jonge meid gegrepen zou worden...
Dacht dat ze een "hoofdrol" had maar de zombiewereld is hard.
Wat vond je er matig aan?quote:Op maandag 22 november 2010 22:40 schreef Merkie het volgende:
Matige serie eigenlijk wel. Als dit einde er niet in had gezeten had ik overwogen om te stoppen met kijken.
1. Slechte verhaalvertelling. Het verhaal springt van de hak op de tak en subplots worden er met de haren bijgesleept.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |