Aan het begin van de zombie-apocalypse begrijp ik dat wel, maar hoe hebben ze dan in godsnaam de eerste maand of twee overleefd? Dat zou een klacht mogen zijn over de serie...quote:Op maandag 22 november 2010 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een van de vijf hebben we niet gebeten zien worden, die was al dood toen we hem zagen. Een was aan het weg rennen. Maar de andere drie waren echt van "Oh nee een zombie. Oh nee, hij gaat me bijten. Oh nee, hij bijt me bijna. Oh nee, hij bijt me. Weet je wat, ik blijf stil staan en doe absoluut niets behalve wat geluid maken".
Dat is overigens geen klacht over de serie, zulke mensen heb je nu eenmaal.
Die is nog in Texas een atoombom aan het afleveren.quote:Op maandag 22 november 2010 15:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel een paar dagen duurt.
Zullen die gast en zijn zoontje uit de eerste aflevering nog terugkomen in het verhaal?
Nee, het zijn fictieve personages.quote:Op maandag 22 november 2010 15:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wel redelijk extreem om het dan gelijk terecht te vinden dat ze worden verslonden door zombies, het blijven mensen.
Wie weet hoe jij reageert als je in shock bent.
Ik gok dat ze hun leven puur aan anderen te danken hebben.quote:Op maandag 22 november 2010 15:40 schreef Gamer_V het volgende:
Ik zou dit topic echt niet moeten lezen voordat ik de aflevering gezien heb
[..]
Aan het begin van de zombie-apocalypse begrijp ik dat wel, maar hoe hebben ze dan in godsnaam de eerste maand of twee overleefd? Dat zou een klacht mogen zijn over de serie...
Jericho referencequote:Op maandag 22 november 2010 17:08 schreef Mirel het volgende:
[..]
Die is nog in Texas een atoombom aan het afleveren.
Ben benieuwd of er nog wat meer bovennatuurlijks bijkomt.quote:Op maandag 22 november 2010 13:04 schreef Dulk het volgende:
vreemd trouwens dat die kerel hier dus al over gedroomd had
Sowieso vreemd om een Boondock Saint als redneck te zien.quote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef LastClick het volgende:
[..]
Jericho reference![]()
Was erg vette aflevering, moet wel zeggen dat er veel voorspelbare en bekende dingen inzitten.
Ziekenhuis wakker worden van 28 days later
Hand afzagen van Saw
Wond dichtbranden van Boondock Saints
Alleen als de maker van 28 Days Later een jaar in de toekomst kon kijken.quote:Op maandag 22 november 2010 18:38 schreef vault_tec het volgende:
Heeft 28 days later niet inspiratie genomen van de comic... En is the walking dead niet een verfilming van die comic?
Heb het gevoel dat ze naar dat bejaardentehuis gaan... Merles komt terug en dan zal zijn broer door hebben wat een idioot het is en hem dood maken of hem sense bij praten...
De film, 28 days, is uitgebracht in november 2002 en de comics beginnen in oktober 2003. Wil niet zeggen of het idee er reeds was.quote:Op maandag 22 november 2010 18:38 schreef vault_tec het volgende:
Heeft 28 days later niet inspiratie genomen van de comic... En is the walking dead niet een verfilming van die comic?
Heb het gevoel dat ze naar dat bejaardentehuis gaan... Merles komt terug en dan zal zijn broer door hebben wat een idioot het is en hem dood maken of hem sense bij praten...
Misschien kunnen ze een grot vinden, maar dan zit je wel weer met het probleem dat er maar 1 in- en uitgang is.quote:Op maandag 22 november 2010 19:18 schreef Mr.Silencer het volgende:
Heftige aflevering.
De plek waar ze nu zitten is gewoon te gevaarlijk.
Ik hoop het wel. Bij die profetische droom kreeg ik een Carnivàle-vibequote:Op maandag 22 november 2010 18:40 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Ben benieuwd of er nog wat meer bovennatuurlijks bijkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt mij best handig, mits je genoeg ammo hebt.quote:Op maandag 22 november 2010 19:25 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze een grot vinden, maar dan zit je wel weer met het probleem dat er maar 1 in- en uitgang is.
+1quote:Op maandag 22 november 2010 15:11 schreef Chriz2k het volgende:
Ze hadden een heel mooi beveiligingssysteem gemaakt van een lijn met blikjes eraan, hoor!
Tijd om te reloaden is ook wel handig. Maar ik wil graag wel een uitgang als er asociaal veel zombies bij de ingang staan. In een gebouw kan dat bijv. een touwladder zijn.quote:Op maandag 22 november 2010 20:18 schreef Silv het volgende:
[..]
Dat lijkt mij best handig, mits je genoeg ammo hebt.
Ik denk dat ze mentaal een beetje gebroken is.quote:Op maandag 22 november 2010 20:36 schreef Frag_adder het volgende:
Dat einde alleen... Zou je echt niet instaat te zijn weg te rennen van je geliefde als je precies weet wat er gaat gebeuren wanneer iemand gebeten is? Ik denk dat als je het 100 keer gezien hebt dat hoe moeilijk het ook is, je er toch uit de buurt blijft omdat je weet dat je er anders ook een wordt...
Tja, op zo'n moment kan ik me voorstellen dat je er ook zo lang mogelijk bij wilt blijven. Zou jij per direct een kogel door de kop jassen?quote:Op maandag 22 november 2010 20:36 schreef Frag_adder het volgende:
Dat einde alleen... Zou je echt niet instaat te zijn weg te rennen van je geliefde als je precies weet wat er gaat gebeuren wanneer iemand gebeten is? Ik denk dat als je het 100 keer gezien hebt dat hoe moeilijk het ook is, je er toch uit de buurt blijft omdat je weet dat je er anders ook een wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |