de zombies waren in aflevering 2 daar omdat er een groep mensen in dat gebouw schuilden en ze dat dus roken. Nu waren ze even snel erheen gegaan, zombies zijn langzaam en zitten waarschijnlijk met zijn allen achter die redneck aanquote:Op zaterdag 20 november 2010 13:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, maar dit is toch vreemd? In aflevering twee kost het hen zoveel moeite om weg te komen. In aflevering drie is 't alsof ze even bij een McDrive langsgaan.
Zijn afgehakte hand lag nog op 't dak. Komt daar geen geur vanaf?quote:Op zaterdag 20 november 2010 13:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
de zombies waren in aflevering 2 daar omdat er een groep mensen in dat gebouw schuilden en ze dat dus roken. Nu waren ze even snel erheen gegaan, zombies zijn langzaam en zitten waarschijnlijk met zijn allen achter die redneck aan
Zouden die daar echt zo snel weggaan? Als dat het geval is moeten er mensen op andere plekken in de stad zijn. Zonder aantoonbare reden zouden ze namelijk rond dezelfde plek moeten blijven. Zeker aangezien er nog een mensenhand op 't dak ligt. Daarnaast, als er echt veel tijd tussen had gezeten, was Merles waarschijnlijk al door uitdroging om 't leven gekomen. Ze hadden niet eens een fles water bij zich, dus het lijkt mij dat er niet veel tijd tussen zat. Maximaal een dag of twee. In die tijd lijken die zombies mij niet zomaar verdwenen. Ik zou er in ieder geval niet op gegokt hebben, iets wat zij wel hebben gedaan.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:18 schreef BroesWillems het volgende:
Jullie hebben duidelijk niet opgelet, in de 2e aflevering werd nog duidelijk gezegd dat ze vast zaten omdat de sherrif als een cowboy de stad binnen kwam rijden op z'n paard en vervolgens ook nog gaat schieten. Bijna alle zombie's uit de stad kwamen op het geluid af en daarom zaten hun vast in het warenhuis. Ze waren niet voor niets zo boos op de sherrif, zie hielden hem zelfs onder schot.
in afl. 3 zijn de zombies weer verspreid omdat er niets meer te halen valt.
Op een gegeven moment gaan zombies echt wel ergens anders heen om eten te zoeken. Zoals de zombie die bij het kamp van de survivors terecht kwam.quote:Op maandag 22 november 2010 02:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zouden die daar echt zo snel weggaan? Als dat het geval is moeten er mensen op andere plekken in de stad zijn. Zonder aantoonbare reden zouden ze namelijk rond dezelfde plek moeten blijven. Zeker aangezien er nog een mensenhand op 't dak ligt. Daarnaast, als er echt veel tijd tussen had gezeten, was Merles waarschijnlijk al door uitdroging om 't leven gekomen. Ze hadden niet eens een fles water bij zich, dus het lijkt mij dat er niet veel tijd tussen zat. Maximaal een dag of twee. In die tijd lijken die zombies mij niet zomaar verdwenen. Ik zou er in ieder geval niet op gegokt hebben, iets wat zij wel hebben gedaan.
inderdaad, voor mijn gevoel duurde het veel langer dan drie kwartier.quote:Op maandag 22 november 2010 07:01 schreef Ugjerke het volgende:
Holy shit wat was dit een gave aflevering!
Op zich geen vreemde droom in een zombiewereld. Wel heeeeel toevallig qua timing.quote:Op maandag 22 november 2010 13:04 schreef Dulk het volgende:
vreemd trouwens dat die kerel hier dus al over gedroomd had
Ja dat dacht ik ook. Maar pas toen ik dat stukje nog een keer bekeek. "He's gonna be taking some vengeance back to camp". Wat wel opmerkelijk is dat volgens Merle zijn broer ook in dat kamp is, wie hij dus in gevaar brengt met die zombies.quote:Op maandag 22 november 2010 11:25 schreef Dulk het volgende:
[..]
inderdaad, voor mijn gevoel duurde het veel langer dan drie kwartier.
Om op het verhaal in te haken.
zou die redneck alle zombies richting het kamp hebben gelokt of zou het toeval zijn?
quote:Op maandag 22 november 2010 07:01 schreef Ugjerke het volgende:
Holy shit wat was dit een gave aflevering!
quote:Op maandag 22 november 2010 13:22 schreef Ugjerke het volgende:
Overigens waren de meesten die dood gingen (5 on-screen) wel verdiend.
Een van de vijf hebben we niet gebeten zien worden, die was al dood toen we hem zagen. Een was aan het weg rennen. Maar de andere drie waren echt van "Oh nee een zombie. Oh nee, hij gaat me bijten. Oh nee, hij bijt me bijna. Oh nee, hij bijt me. Weet je wat, ik blijf stil staan en doe absoluut niets behalve wat geluid maken".quote:
Wel redelijk extreem om het dan gelijk terecht te vinden dat ze worden verslonden door zombies, het blijven mensenquote:Op maandag 22 november 2010 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Een van de vijf hebben we niet gebeten zien worden, die was al dood toen we hem zagen. Een was aan het weg rennen. Maar de andere drie waren echt van "Oh nee een zombie. Oh nee, hij gaat me bijten. Oh nee, hij bijt me bijna. Oh nee, hij bijt me. Weet je wat, ik blijf stil staan en doe absoluut niets behalve wat geluid maken".
Dat is overigens geen klacht over de serie, zulke mensen heb je nu eenmaal.
Ik denk dat dat wel een paar dagen duurt.quote:Op maandag 22 november 2010 15:29 schreef Jovatov het volgende:
Ik wachtte wel heel erg op dat die zus weer 'wakker' werd, maar dat gebeurde (nog) niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |