SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conflict - stem op ConflictSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Five_Horizons - stem op Five_HorizonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gert - stem op Gert
HeatWave - stem op HeatWave
iBenny - stem op iBennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffer - stem op LafferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lavenderr - stem op Lavenderr
LudoSanders - stem op LudoSandersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Re - stem op ReSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.static - stem op static
sp3c - stem op sp3cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SuperwormJim - stem op SuperwormJimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Symphonic - stem op SymphonicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op, er is het een en ander fout gegaan tijdens de verkiezingen.
Het is uitdrukkelijk NIET toegestaan om een directe link te plaatsen die leidt tot een stem. Slechts een link naar dit topic is toe gestaan. Houd de verkiezing eerlijk, en link NIET direct.
[ Bericht 0% gewijzigd door fonsoy op 16-11-2010 11:20:53 ]![]()
ja,als je wat minder vaak ongesteld was zou ik op jou stemmenquote:Op maandag 15 november 2010 06:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed, ik sta er ook tussen hoor.
niet meer![]()
Ik wil bij deze graag Hansworst nomineren.Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
Wat??? Stomme kut!quote:Op maandag 15 november 2010 06:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja,als je wat minder vaak ongesteld was zou ik op jou stemmen![]()
![]()
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 00:51 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Had je maar iemand moeten nomineren.
![]()
Gestemd!______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________![]()
Spannend
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
![]()
![]()
Degene die die beschrijving heeft gemaakt mag zich melden in m'n PM voor een virtueel![]()
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]![]()
Ja wie is Gert, ik wilde voor de grap op Gert stemmenquote:Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Gert is een combi van ernie en bert.quote:Op maandag 15 november 2010 11:58 schreef Haque het volgende:
[..]
Ja wie is Gert, ik wilde voor de grap op Gert stemmen![]()
De overduidelijk beste mod hier is Ludo naiuurlijk.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Zware fraude natuurlijk. Lavenderr
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Ik sta er godverdomme niet eens tussen. Nou, dit onthoud ik hoor. Alle topics op slot en geen lieve boem-dikkie meer.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Wat ik je zeg!quote:Op maandag 15 november 2010 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik sta er godverdomme niet eens tussen. Nou, dit onthoud ik hoor. Alle topics op slot en geen lieve boem-dikkie meer. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Ga je nu strak modereren bij de slowchats in SES?quote:"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
Waar is murp?
SwJ dan maar
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga je nu strak modereren bij de slowchats in SES? | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Ik heb op SuperWormJim gestemd.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
zelfs ik weet dat nietquote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef welkominspace het volgende:
renesite,waar ben je eigenlijk mod?![]()
![]()
SWJ's Sign geeft 'm oneerlijke stemmen
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Benny natuurlijk. De rest is kut.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Symphonic, gewoon omdat het een toffe gast is."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Was je nu nog maar modquote:Op maandag 15 november 2010 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wilde op mezelf stemmen maar ik ben niet genomineerd![]()
![]()
Ik stem wel op je.quote:Op maandag 15 november 2010 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wilde op mezelf stemmen maar ik ben niet genomineerd
Oh, wacht .....
F.K.A. SuperwormJim![]()
Hee ik was voor 1 dag mod dus ik zou ook mee mogen doen
maar ze zijn bang dat ik win natuurlijkOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ludo
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Nee, ben geen fraudeur. Moet je bij De Kardinaal zijn, Die heeft me in zijn sig gezet, zonder dat ik daar van wist.quote:Op maandag 15 november 2010 17:17 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Zou kunnen
Daarom heb ik die tussenstand niet openbaar gemaakt.
Schrap me maar. Hoef er helemaal niet aan mee te doen, en zeker niet op deze manier.![]()
Je hebt PM.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ben geen fraudeur. Moet je bij De Kardinaal zijn, Die heeft me in zijn sig gezet, zonder dat ik daar van wist.
Schrap me maar. Hoef er helemaal niet aan mee te doen, en zeker niet op deze manier.![]()
Ow... dat is ook lullig en ook vast niet de bedoeling van DK geweest,quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ben geen fraudeur. Moet je bij De Kardinaal zijn, Die heeft me in zijn sig gezet, zonder dat ik daar van wist.
Schrap me maar. Hoef er helemaal niet aan mee te doen, en zeker niet op deze manier.
er kan toch een oproepje geplaatst worden dat alle ECHTE stemmers voor jou zich
even komen melden hier of een PM naar fonsoy sturen ?
Dat zijn er vast toch een heleboel
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog![]()
Ik heb alles in de PM naar Lavenderr uitgelegdquote:Op dinsdag 16 november 2010 05:37 schreef anufri het volgende:
[..]
Ow... dat is ook lullig en ook vast niet de bedoeling van DK geweest,
er kan toch een oproepje geplaatst worden dat alle ECHTE stemmers voor jou zich
even komen melden hier of een PM naar fonsoy sturen ?
Dat zijn er vast toch een heleboel
Als hij er positief tegenover staat dan is het verder prima om de "scheve" stemmers gewoon mee te laten tellen. Dit omdat het meevalt![]()
![]()
Djeejs! Er stond gewoon een linkje in (die is nu weg). Er stond duidelijk bij dat je dan op Lavenderr zou stemmen! Maar dat sommigen mensen op alles klikken wat los en vast zit kan ik ook niet helpen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Handtekening is al aangepast!______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________![]()
Hoiquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Djeejs! Er stond gewoon een linkje in (die is nu weg). Er stond duidelijk bij dat je dan op Lavenderr zou stemmen! Maar dat sommigen mensen op alles klikken wat los en vast zit kan ik ook niet helpen!![]()
Handtekening is al aangepast!
Je bedoeling was natuurlijk goed, het is lief bedoeld van jeJammer is dat het de verkiezingen te erg verstoort. Ik weet ook dat het niet duidelijk was en ik was ook niet op de hoogte hiervan. Ik heb in de OP gezet dat dit niet de bedoeling is.
Toch vind ik het leuk dat je zo meedenkt en Lavenderr een warm hart toedraagt. Je kunt natuurlijk wel naar dit topic linken![]()
![]()
Ik dacht lekker naïef dat het wel duidelijk was!quote:Op dinsdag 16 november 2010 11:25 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Hoi
Je bedoeling was natuurlijk goed, het is lief bedoeld van jeJammer is dat het de verkiezingen te erg verstoort. Ik weet ook dat het niet duidelijk was en ik was ook niet op de hoogte hiervan. Ik heb in de OP gezet dat dit niet de bedoeling is.
Toch vind ik het leuk dat je zo meedenkt en Lavenderr een warm hart toedraagt. Je kunt natuurlijk wel naar dit topic linken![]()
Ik heb nu een link naar dit topic en een niet-gelinkt stemadvies!
Dat is geen fraudequote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
![]()
dan heb ik de juiste keuze overwogenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er is geen andere keuze mogelijk.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥![]()
Wel hoor! Meer dan voldoende optiesquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Er is geen andere keuze mogelijk.![]()
![]()
Je mocht maar een modje per keer nomineren toch? anders had ik hem ook genomineerdquote:Op dinsdag 16 november 2010 18:42 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Hij was in z'n geheel niet genomineerd"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
Inderdaad. Maar elke mod die hier staat had minimaal 2 nominaties, met als topper Symphonic met vijf nominaties. Dus je had dan nog iemand moeten overtuigen om mee te nomineren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Je mocht maar een modje per keer nomineren toch? anders had ik hem ook genomineerd
Uitzondering is Conflict, die met een hele goede nominiatie deze ronde ook heeft gehaald![]()
![]()
Superquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht lekker naïef dat het wel duidelijk was!![]()
Ik heb nu een link naar dit topic en een niet-gelinkt stemadvies!
![]()
![]()
Kan ik helaas niet bekend makenquote:
Anders kan het alleen maar fout gaan, en bovendien dat houdt het ook spannend voor de volgende ronde!![]()
Buitengewoon taktischquote:Op woensdag 17 november 2010 02:16 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik twijfelde tussen Symphonic en SwJ. Ik heb op de eerste gestemd, want SwJ staat toch wel in de top 5![]()
![]()
En omdat hij gewoon lief is. En sowieso altijd een uitzonderingspositie heeft.quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:47 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Uitzondering is Conflict, die met een hele goede nominiatie deze ronde ook heeft gehaald
Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Ik mag zeker niet klagenquote:
Ik moet wel af en toe 't topic even in de aandacht houden.
[ Bericht 0% gewijzigd door fonsoy op 17-11-2010 21:04:09 ]![]()
Welkom op FOK!, het forum waar veel mods elke user proberen te regelen in de stiekeme hoop dat ze vrouwelijk zijn.quote:![]()
Ooo zit dat zo?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:17 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Welkom op FOK!, het forum waar veel mods elke user proberen te regelen in de stiekeme hoop dat ze vrouwelijk zijn.
Brinky, de nieuwe BMW![]()
Hell no. Vrouwen soppen als een mannelijke modje hen al quote. Die hoeven niets te regelen, ze krijgen het.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:17 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Welkom op FOK!, het forum waar veel mods elke user proberen te regelen in de stiekeme hoop dat ze vrouwelijk zijn.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Hell no. Vrouwen soppen als een mannelijke modje hen al quote. Die hoeven niets te regelen, ze krijgen het.![]()
![]()
Gert Happel en Dizer natuurlijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 20:22 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik mag zeker niet klagen
Ik moet wel af en toe 't topic even in de aandacht houden.ik gok dat Sym op 1 staat tot nu toe
lolwut![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik gok dat Sym op 1 staat tot nu toe
![]()
![]()
Sorry, ik wil je niet op een verkeerd spoor brengen maar ik heb niet gekekenquote:Ik wilde impliceren dat ik het niet kon zeggen
![]()
![]()
ohwquote:Op donderdag 18 november 2010 00:06 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Sorry, ik wil je niet op een verkeerd spoor brengen maar ik heb niet gekekenIk wilde impliceren dat ik het niet kon zeggen
ik denk: ik reageer hier ook eens braaf, als dank voor mijn stemmers alhier, met een enigzins ontopic post, maar dat blijkt dus alsnog een nutteloze post
lolwut![]()
Die tussenstand is toch gewoon te volgen(Conflict heeft het linkje toch gepost?)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]![]()
Daarom moet ik stiekem lachen om die posts hierboven ja.quote:Op donderdag 18 november 2010 00:16 schreef Five_Horizons het volgende:
Die tussenstand is toch gewoon te volgen(Conflict heeft het linkje toch gepost?)
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
Benny.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op woensdag 17 november 2010 23:17 schreef fonsoy het volgende:
[..]
F.K.A. SuperwormJim![]()
Check.quote:Op woensdag 17 november 2010 23:30 schreef L.no het volgende:
Hell no. Vrouwen soppen als een mannelijke modje hen al quote. Die hoeven niets te regelen, ze krijgen het..
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.![]()
Volg topic
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ik denk er nog even over na
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Goed zo Yvonne!quote:
Don't set out to raze all shrines--you'll frighten men. Enshrine mediocrity--and the shrines are razedquote:Op donderdag 18 november 2010 11:38 schreef ShaoliN het volgende:
2 stemmen op sp3c terwijl er meer dan 40x gestemd is op een aantal nietszeggende kutmods.
Grappig.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Laten we ontopic blijvenquote:Op donderdag 18 november 2010 13:36 schreef Godtje het volgende:
Is dit al banwaardig?![]()
Goed bezig Remlof. Leer je users en je mods kennen.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y![]()
Wie ben jij?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Laten we ontopic blijvenGa een sollicitatie mail sturen. forum@fok.nl
Mijn stem gaat altijd naar Re![]()
SWJ sloot mijn topic met: "rot op, kneus"....
En daarom stem ik Boem-Dikkie
Die is namelijk tof
Ik ben een eckte rapnegert![]()
Ik heb gewoon blind gestemd en het is: Static geworden.
Is trouwens een puikende mod ook nog eens.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Is inmiddels weer netjes opgelost.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:36 schreef Godtje het volgende:
Is dit al banwaardig?![]()
Goed bezig Remlof. Leer je users en je mods kennen.![]()
![]()
Nogmaals mijn excuses.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Is inmiddels weer netjes opgelost.![]()
het is idd wel wat weinig jaquote:Op donderdag 18 november 2010 11:38 schreef ShaoliN het volgende:
2 stemmen op sp3c terwijl er meer dan 40x gestemd is op een aantal nietszeggende kutmods.
Grappig.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
dan ben je zeker links!!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
AUB niet naar vragen, anders houden we het niet spannend.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:00 schreef SeaOfLove het volgende:
en Pierre, wat is de tussenstand?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: