SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conflict - stem op ConflictSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Five_Horizons - stem op Five_HorizonsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gert - stem op Gert
HeatWave - stem op HeatWave
iBenny - stem op iBennySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffer - stem op LafferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lavenderr - stem op Lavenderr
LudoSanders - stem op LudoSandersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Re - stem op ReSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.static - stem op static
sp3c - stem op sp3cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SuperwormJim - stem op SuperwormJimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Symphonic - stem op SymphonicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let op, er is het een en ander fout gegaan tijdens de verkiezingen.
Het is uitdrukkelijk NIET toegestaan om een directe link te plaatsen die leidt tot een stem. Slechts een link naar dit topic is toe gestaan. Houd de verkiezing eerlijk, en link NIET direct.
[ Bericht 0% gewijzigd door fonsoy op 16-11-2010 11:20:53 ]![]()
ja,als je wat minder vaak ongesteld was zou ik op jou stemmenquote:Op maandag 15 november 2010 06:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed, ik sta er ook tussen hoor.
niet meer![]()
Ik wil bij deze graag Hansworst nomineren.Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?![]()
Wat??? Stomme kut!quote:Op maandag 15 november 2010 06:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja,als je wat minder vaak ongesteld was zou ik op jou stemmen![]()
![]()
F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op maandag 15 november 2010 00:51 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Had je maar iemand moeten nomineren.
![]()
Gestemd!______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
______________________________________![]()
Spannend
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
![]()
![]()
Degene die die beschrijving heeft gemaakt mag zich melden in m'n PM voor een virtueel![]()
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]![]()
Ja wie is Gert, ik wilde voor de grap op Gert stemmenquote:Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Gert is een combi van ernie en bert.quote:Op maandag 15 november 2010 11:58 schreef Haque het volgende:
[..]
Ja wie is Gert, ik wilde voor de grap op Gert stemmen![]()
De overduidelijk beste mod hier is Ludo naiuurlijk.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Zware fraude natuurlijk. Lavenderr
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Ik sta er godverdomme niet eens tussen. Nou, dit onthoud ik hoor. Alle topics op slot en geen lieve boem-dikkie meer.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Wat ik je zeg!quote:Op maandag 15 november 2010 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik sta er godverdomme niet eens tussen. Nou, dit onthoud ik hoor. Alle topics op slot en geen lieve boem-dikkie meer. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Ga je nu strak modereren bij de slowchats in SES?quote:"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky![]()
Waar is murp?
SwJ dan maar
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 15 november 2010 14:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Ga je nu strak modereren bij de slowchats in SES? | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Ik heb op SuperWormJim gestemd.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
zelfs ik weet dat nietquote:Op maandag 15 november 2010 16:56 schreef welkominspace het volgende:
renesite,waar ben je eigenlijk mod?![]()
![]()
SWJ's Sign geeft 'm oneerlijke stemmen
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Benny natuurlijk. De rest is kut.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Symphonic, gewoon omdat het een toffe gast is."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Was je nu nog maar modquote:Op maandag 15 november 2010 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wilde op mezelf stemmen maar ik ben niet genomineerd![]()
![]()
Ik stem wel op je.quote:Op maandag 15 november 2010 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wilde op mezelf stemmen maar ik ben niet genomineerd
Oh, wacht .....
F.K.A. SuperwormJim![]()
Hee ik was voor 1 dag mod dus ik zou ook mee mogen doen
maar ze zijn bang dat ik win natuurlijkOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Ludo
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Nee, ben geen fraudeur. Moet je bij De Kardinaal zijn, Die heeft me in zijn sig gezet, zonder dat ik daar van wist.quote:Op maandag 15 november 2010 17:17 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Zou kunnen
Daarom heb ik die tussenstand niet openbaar gemaakt.
Schrap me maar. Hoef er helemaal niet aan mee te doen, en zeker niet op deze manier.![]()
Je hebt PM.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ben geen fraudeur. Moet je bij De Kardinaal zijn, Die heeft me in zijn sig gezet, zonder dat ik daar van wist.
Schrap me maar. Hoef er helemaal niet aan mee te doen, en zeker niet op deze manier.![]()
Ow... dat is ook lullig en ook vast niet de bedoeling van DK geweest,quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ben geen fraudeur. Moet je bij De Kardinaal zijn, Die heeft me in zijn sig gezet, zonder dat ik daar van wist.
Schrap me maar. Hoef er helemaal niet aan mee te doen, en zeker niet op deze manier.
er kan toch een oproepje geplaatst worden dat alle ECHTE stemmers voor jou zich
even komen melden hier of een PM naar fonsoy sturen ?
Dat zijn er vast toch een heleboel
## I seek not to know the answers, but to understand the questions.##
Grasshopper Dialog![]()
Ik heb alles in de PM naar Lavenderr uitgelegdquote:Op dinsdag 16 november 2010 05:37 schreef anufri het volgende:
[..]
Ow... dat is ook lullig en ook vast niet de bedoeling van DK geweest,
er kan toch een oproepje geplaatst worden dat alle ECHTE stemmers voor jou zich
even komen melden hier of een PM naar fonsoy sturen ?
Dat zijn er vast toch een heleboel
Als hij er positief tegenover staat dan is het verder prima om de "scheve" stemmers gewoon mee te laten tellen. Dit omdat het meevalt![]()
![]()
Djeejs! Er stond gewoon een linkje in (die is nu weg). Er stond duidelijk bij dat je dan op Lavenderr zou stemmen! Maar dat sommigen mensen op alles klikken wat los en vast zit kan ik ook niet helpen!quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Handtekening is al aangepast!______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................