doe eens niet.quote:Op maandag 15 november 2010 00:29 schreef UbaPat het volgende:
weet iemand of je ergens in nederland je tong kan laten splijten?
Geachte heer UbaPat,quote:
w.t.f.quote:Op maandag 15 november 2010 00:33 schreef kahaarin het volgende:
Lol, stom toevallig wat over gelezen: http://www.tattoo-alkmaar(...)y-modifications.html
Ziek.quote:Ook brandmerken is een nieuwe rage in de dop. Voor velen is het wel even schrikken, maar vooral ook voor de ontvanger van het brandmerk. Het doet namelijk verschrikkelijk pijn. En daar zit nu vaak de sensatie. Men kiest een vorm uit of ontwerpt die zelf, en gaat naar een shop die het ontwerp in het vlees inbrandt. Brandmerken is bij velen bekend van het markeren van dieren op ranches, of van de slaven van vroeger. Toch laat dat sommige jongeren niet weerhouden om het bij zichzelf te laten doen door een professional. En denkt u nou niet dat het, net als vroeger, beklemmend en vrijheidsbeperkend is. Wie het doet, doet het vaak juist om te laten zien dat hij vrij en anders is.
Dan ook niet komen klagen als je nergens wordt aangenomen voor een baan.quote:
Schijt je nu door een stoma dan?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:38 schreef tong80 het volgende:
Ik denk erover na.
Eerst mijn billen scheiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dit maakt mijn dag weer goedquote:Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef ManInBurka het volgende:
je tong hoort niet gespleten te zijn
je gaat je kont tog ook niet aan elkaar naaien omdat ze gespleten zijn
DENK NA VRIEND
quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 14:47 schreef ManInBurka het volgende:
je tong hoort niet gespleten te zijn
je gaat je kont tog ook niet aan elkaar naaien omdat ze gespleten zijn
DENK NA VRIEND
Zoiets KAN ook nooit goed zijn lijkt mijquote:Op zondag 28 november 2010 03:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon ziek in je hoofd
quote:
Dit.quote:Op zondag 28 november 2010 12:16 schreef 9611Niels het volgende:
Doe het TS, luister niet naar de mensen hier! DOE HET
En foto's van het resultaat.quote:
Waarom kijk ik dit.quote:
dat werk argument is echt bull, en slit hoor en zie je niet. Zelf het formaat tong[iercing wat ik heb zien ze nooit op werk, mensen letten er niet op.quote:Op zondag 28 november 2010 21:26 schreef ScreamerT7 het volgende:
WTF.. waarom zou iemand dat willen. je komt nergens meer aant werk en vrouwen vinden je waarschijnlijk een freak... niet doen dus![]()
...
Als je als buikspreker aan de gang wilt zie je het niet snel nee..quote:Op zondag 28 november 2010 21:41 schreef Conekiller het volgende:
[..]
dat werk argument is echt bull, en slit hoor en zie je niet. Zelf het formaat tong[iercing wat ik heb zien ze nooit op werk, mensen letten er niet op.
En ja met vrouwen kan het idd lastig worden, niet iedereen waardeerd het
Logica, doe het! Doe het! Denk er niet over na!quote:Op zondag 28 november 2010 19:14 schreef Conekiller het volgende:
Als je het moet vragen ben je er niet aan toe. Dit soort ingrepen vergt veel, erg veel voorbereiding en planning. Denk er erg goed over na, ook als je evt een keer zou moeten laten herstellen. Het is geen sieraad wat je eruit kan halen, het zijn dingen die je hele leven gaan beinvloeden.
Ik heb zelf een 1.1cm tongpiercing en zelfs dat heeft invloed op dingen. Ik moet speciale sieraden laten maken omdat ik anders spraakgebrek heb. Je moet 'm regelmatig uitdoen. En iets waar ik al last van heb: een partner vind het niet altijd even prettig.
Piercing kan je uithalen. Tongsplit niet.
Ik zou het zelf erg graag willen, maar ben er na 8 jaar nog steeds niet zeker over of ik het wel moet doen
Ik vind mannen met n tongpiercing altijd vrij gay overkomen.quote:Op zondag 28 november 2010 21:41 schreef Conekiller het volgende:
[..]
dat werk argument is echt bull, en slit hoor en zie je niet. Zelf het formaat tong[iercing wat ik heb zien ze nooit op werk, mensen letten er niet op.
Tja, da's jouw afwijking.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik vind mannen met n tongpiercing altijd vrij gay overkomen.
Nee hoor, wat dat betreft is een tongpiercing gewoon vergelijkbaar met 'n trampstamp.quote:
Wat een parkinson behandelaarquote:Op zondag 28 november 2010 03:53 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dan ben je toch gewoon ziek in je hoofd
Waarom zou je het wél doen?quote:Op zondag 28 november 2010 21:41 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Je ziet en hoort er niks van. Je tong bestaat uit 2 spieren die de meeste mensen zowiezo al los van elkaar kunnen bewegen. En waarom beffen niet meer? Je hebt dan 2 tongen die je kan gebruiken (A)quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:26 schreef morinii het volgende:
doen!
beffen kan je dan al zowiezo niet meer.
laatstaan normaal praten een vriendin krijgen baan sociaal alternatieven leven
en vooral zullen je ouders het tof van je vinden
dan neem je er toch lekker een pikquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:46 schreef Conekiller het volgende:
[..]
Je ziet en hoort er niks van. Je tong bestaat uit 2 spieren die de meeste mensen zowiezo al los van elkaar kunnen bewegen. En waarom beffen niet meer? Je hebt dan 2 tongen die je kan gebruiken (A)
quote:Op donderdag 9 december 2010 23:27 schreef Rodrigo_Borgia het volgende:
Hé, was leuk m'n tong laten splijten, maar dan ben je 60 en neemt nog steeds niemand je serieus... Ik loop trouwens altijd met een grote boog om dat soort mensen heen... (Als ik het zie/weet dan hé)
We kunnen alsof doen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:52 schreef Blushed het volgende:
Ik wil ooit nog zoenen met iemand met een gespleten tong.
Dan heb je, er bovenop, je gezicht en lichaam groen laten tatoeëren met een kek schubbenpatroontje en kronkel je als een slang (naakt) door de bossen. Vergelijkbaar met die tijgerman!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef johnnyboy. het volgende:
Denk na, straks ben je 40. En dan?
denk na, misschien haal je de 40 helemaal niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:56 schreef johnnyboy. het volgende:
Denk na, straks ben je 40. En dan?
Ja.quote:Op maandag 15 november 2010 00:29 schreef UbaPat het volgende:
weet iemand of je ergens in nederland je tong kan laten splijten?
¿QUE?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:29 schreef Kernkraft het volgende:
je hebt ook lui die hun eikel splitten... dat is pas ziek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |