quote:Op zondag 14 november 2010 23:45 schreef Confession het volgende:
[..]
mwa, hij heeft vroeger toch zelf ook gerookt. tja nu rook jij. hij kan je niks verbieden vind ik.... hij rookte ook ooit. dus zeeeeeeeer kinderachtig als hij je zakgeld inhoud.
dan zou ik toch wel opstandig worden.
quote:Op maandag 15 november 2010 00:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt ik moet door de zure appel heen bijten! Daarbij zou ik het ook identiteits verlies vinden als ik het expliciet niet zou mogen. We leven in een vrij land dacht ik zo.
Dat inderdaad... Dat je rookt, tsja, jouw keuze, beetje domme keuze in mijn ogen, maar kinderen moeten fouten kunnen maken. Dat wil echter niet zeggen dat je dan 's avonds op de bank een sigaret kan opsteken, roken doe je maar fijn buiten.quote:Op maandag 15 november 2010 10:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, als je gehele identiteit van die sigaretten afhangt dan is het triest met je gesteld..
Anyway, ik vind je nogal lafjes overkomen. Je gebruikt het argument dat je ouders zelf hebben gerookt als rechtvaardiging. er is echter wel een verschil, in de tijd dat je ouders begonnen met roken was er nog lang niet zo veel bekend over de schadelijke gevolgen als tegenwoordig.
En als ik je moeder was zou je ook ab-so-luut niet binnen mogen roken.
Jij bent dan ook erg hopeloos.quote:Op maandag 15 november 2010 10:17 schreef Copycat het volgende:
Sinds ik ben gestopt met roken heb ik geen identiteit meer. En ik had al geen ruggengraat.
Nogal.quote:
quote:Op maandag 15 november 2010 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nogal.
Gelukkig heb ik mijn heroïne nog.
Ik zou ook niet stoppen omdat een paar mensen op een forum me dat opdragen hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 00:11 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Omdat stoppen met roken in 1 klap je probleem oplost, dus waarom zou je er niet op ingaan. Waarom stop je niet gewoon?
Och kom! Het gaat hem er helemaal niet om dat hij zo graag eerlijk wil zijn! Hij wil gewoon thuis ook kunnen roken...quote:Op maandag 15 november 2010 11:01 schreef Incantrix het volgende:
En mjah, ik vind het wazig van je moeder dat zij erop aandringt om het niet te zeggen, terwijl jij graag eerlijk wil zijn tegenover je vader.
En de reden dat hij eerlijk wil zijn is daarin relevant want?quote:Op maandag 15 november 2010 11:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
Och kom! Het gaat hem er helemaal niet om dat hij zo graag eerlijk wil zijn! Hij wil gewoon thuis ook kunnen roken...
quote:Op maandag 15 november 2010 11:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
Och kom! Het gaat hem er helemaal niet om dat hij zo graag eerlijk wil zijn! Hij wil gewoon thuis ook kunnen roken...
Wel spuiten dan, want basen geeft ook weer zo'n stank en walmquote:Op maandag 15 november 2010 10:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, dat kunt je tenminste gewoon 's avonds op de bank in de kamer gebruiken!
Omdat je - net als ik - elke zondag naar BNN kijkt en bij spuiten of slikken ziet wat de signalen zijn waar je over 100 jaar op moet letten bij je kinderen.... tochquote:Op maandag 15 november 2010 11:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel spuiten dan, want basen geeft ook weer zo'n stank en walm
En wáárom weet ik dit?![]()
![]()
Ik vind het zoals gezegd nogal lafjes om je daarachter te verschuilen.quote:Op maandag 15 november 2010 11:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En de reden dat hij eerlijk wil zijn is daarin relevant want?
Agreequote:Op maandag 15 november 2010 11:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik vind het zoals gezegd nogal lafjes om je daarachter te verschuilen.
Als hij dan toch zo stoer wil zijn om te roken, moet hij ook zo stoer durven zijn om de confrontatie met zijn pa aan te gaan. En niet onder het mom van 'ik wil zo graag eerlijk zijn'...
Ben je stoer als je rookt?quote:Op maandag 15 november 2010 11:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik vind het zoals gezegd nogal lafjes om je daarachter te verschuilen.
Als hij dan toch zo stoer wil zijn om te roken, moet hij ook zo stoer durven zijn om de confrontatie met zijn pa aan te gaan. En niet onder het mom van 'ik wil zo graag eerlijk zijn'...
Vaak begint het daar wel mee. Peer pressure, meedoen met de massa, de sigaret als stijlicoon. En dan kickt de verslaving in.quote:Op maandag 15 november 2010 12:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ben je stoer als je rookt?
Rook je om stoer te zijn? Is dat de reden?
Ja, maar het lijkt of er van wordt uit gegaan dat dat bij deze jongen zo is. Dat ie rookt om stoer te zijn.quote:Op maandag 15 november 2010 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vaak begint het daar wel mee. Peer pressure, meedoen met de massa, de sigaret als stijlicoon. En dan kickt de verslaving in.
PUB!quote:Op maandag 15 november 2010 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Is dit niet meer iets voor PUB of R&P?
Ik heb het nog niet verteld hoorquote:
quote:
Sorry, maarquote:Op maandag 15 november 2010 21:57 schreef Lokow het volgende:
je moet zo denken, hoe zou jij het vinden als je te horen krijgt van je kind.
"pa ik rook nu al 2 jaar, Hoiiu!''
Tenzij je vader geen reukvermogen (meer) heeft, heeft hij allang geroken dat je rookt. Je kleding gaat er namelijk verschrikkelijk van stinken en je adem ruikt naar dode ratten. Dus houd jezelf niet langer voor de gek.quote:Op maandag 15 november 2010 20:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet verteld hoorMaar sowieso weet mijn vader het niet, anders had ik dat allang gemerkt! Zit momenteel nog in een spagaat : wel vertellen of niet.
*zucht* ik rook enkel buiten en na het roken ga ik meestal wat drinken.quote:Op woensdag 17 november 2010 13:49 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Tenzij je vader geen reukvermogen (meer) heeft, heeft hij allang geroken dat je rookt. Je kleding gaat er namelijk verschrikkelijk van stinken en je adem ruikt naar dode ratten. Dus houd jezelf niet langer voor de gek.
*Zucht*quote:Op woensdag 17 november 2010 15:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
*zucht* ik rook enkel buiten en na het roken ga ik meestal wat drinken.
Gelul, mijn vader weet het echt niet, ik heb het ook bij mij ma nagevraagd.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*Zucht*
ook als je buiten rookt stink je als een otter.dat ruik je zelf niet natuurlijk, maar iemand die niet rookt zéker wel. en nee, deodorant of after shave, niks helpt.
en iets drinken ook niet. je blijft ruiken als een asbak.
"ma, weet pappa al dat ik rook"quote:Op woensdag 17 november 2010 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelul, mijn vader weet het echt niet, ik heb het ook bij mij ma nagevraagd.
Dat je vader het niet ruikt is wat anders natuurlijk. Maar goed, vind jij het gelul. ik vergeet ff dat ik hier in pub zit.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelul, mijn vader weet het echt niet, ik heb het ook bij mij ma nagevraagd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |