Nou kijk, is ongeneselijk ziek, maar verder werkt ie gewoon en ook in zijn functioneren is momenteel niets mis. Ik wil savonds ook gewoon een sigaretje kunnen roken, daarbij heb ik geen zin om dingen te moeten verzwijgen. Verder vind ik dat ouders hiermee maar moeten leren omgaan. Kom op zeg.quote:Op zondag 14 november 2010 23:36 schreef Boudibou het volgende:
Ja. Niets vertellen als je weet dat hij er zich druk om gaat maken, terwijl hij dat niet kan gebruiken.
Gewoon doen, het wordt alleen maar lastiger. Is je vader geen goede motivatie?quote:
Vraag dan niet om advies. Dat ouders het niet leuk vinden als je rookt is vrij logisch.quote:Op zondag 14 november 2010 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Verder vind ik dat ouders hiermee maar moeten leren omgaan. Kom op zeg.
ik rook er 10 per dag ongeveer. Het schijnt dat hij vroeger geen enkele moeite had om elke dag een pakje van nelle te roken. Nu is hij een anti-rokers fascist geworden. Dus gezeur en gezanik komt er sowieso al van, daarom zie ik er ook zo tegen op.quote:Op zondag 14 november 2010 23:37 schreef Confession het volgende:
Als die zelf ook rook, gewoon ook roken. als hij het toch ook doet.
Verder zeg het gewoon dat je zo affentoe rookt.
het is toch geen wereldramp je bent 18 jaar.
snap niet dat die hoofdzorgen daar van heeft als je vertelt.
Ja wat wil je nou? Wees een vent en zeg dat dan tegen je pa, of doe verstandig en stop met roken.quote:Op zondag 14 november 2010 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou kijk, is ongeneselijk ziek, maar verder werkt ie gewoon en ook in zijn functioneren is momenteel niets mis. Ik wil savonds ook gewoon een sigaretje kunnen roken, daarbij heb ik geen zin om dingen te moeten verzwijgen. Verder vind ik dat ouders hiermee maar moeten leren omgaan. Kom op zeg.
Kanker. (darm)quote:Op zondag 14 november 2010 23:38 schreef Stephan1237 het volgende:
Als die zelf rookt -> gewoon doen
Wat voor "ziekte" heeft je vader als ik vragen mag?
Door het roken ofzo?,quote:
Een buitenproportionele reactie en wekenlange gestapo verhoren.quote:Op zondag 14 november 2010 23:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja wat wil je nou? Wees een vent en zeg dat dan tegen je pa, of doe verstandig en stop met roken.
Stop dan met roken, bespaart je flink wat geld, is beter voor je gezondheid en bespaart je een zooi preken.quote:Op zondag 14 november 2010 23:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een buitenproportionele reactie en wekenlange gestapo verhoren.
Ja, eigenlijk wel ja. En ik begrijp je ook wel, maar als dat zou resulteren in eindeloos gezeik/geruzie, zou ik het niet waard vinden. Zou ik een rustiger moment kiezen als hij mentaal die dag goed zit..quote:Op zondag 14 november 2010 23:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou kijk, is ongeneselijk ziek, maar verder werkt ie gewoon en ook in zijn functioneren is momenteel niets mis. Ik wil savonds ook gewoon een sigaretje kunnen roken, daarbij heb ik geen zin om dingen te moeten verzwijgen. Verder vind ik dat ouders hiermee maar moeten leren omgaan. Kom op zeg.
Nee, volgensmij kan iedereen kanker krijgen.quote:Op zondag 14 november 2010 23:40 schreef Confession het volgende:
[..]
Door het roken ofzo?,
mwa ik weet niet ik zou gewoon roken als ik voel dat ik het wil.
ligt eraan hoe ''schuldig'' jij tegenover hem voelt.
In ieder geval zie je het zelf in.quote:Op zondag 14 november 2010 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, volgensmij kan iedereen kanker krijgen.
Maar dat ie ziek is staat hier buiten kijf wmb. De crush ligt'm in het feit dat ik opzie tegen het vertellen ervan, straks gaat ie me zakgeld inhouden ofzo![]()
En nu lijk ik wel een puberachtig kind
Ooh hij is over het algemeen wel redelijk gehumeurd, tenminste als het hem welgevallig is. Kutcijfers of slecht nieuws worden praktisch niet geaccepteerd.quote:Op zondag 14 november 2010 23:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel ja. En ik begrijp je ook wel, maar als dat zou resulteren in eindeloos gezeik/geruzie, zou ik het niet waard vinden. Zou ik een rustiger moment kiezen als hij mentaal die dag goed zit..
Gaarne een inhoudelijk reactie te geven op mijn geponeerde vraag.quote:Op zondag 14 november 2010 23:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
In ieder geval zie je het zelf in.
Volgens mij heb ik dat toch al 3x gedaan. Dat jij er niets mee doet kan ik niet helpen.quote:Op zondag 14 november 2010 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaarne een inhoudelijk reactie te geven op mijn geponeerde vraag.
mwa, hij heeft vroeger toch zelf ook gerookt. tja nu rook jij. hij kan je niks verbieden vind ik.... hij rookte ook ooit. dus zeeeeeeeer kinderachtig als hij je zakgeld inhoud.quote:Op zondag 14 november 2010 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, volgensmij kan iedereen kanker krijgen.
Maar dat ie ziek is staat hier buiten kijf wmb. De crush ligt'm in het feit dat ik opzie tegen het vertellen ervan, straks gaat ie me zakgeld inhouden ofzo![]()
En nu lijk ik wel een puberachtig kind
Nee, jij gaf een mening.quote:Op zondag 14 november 2010 23:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat toch al 3x gedaan. Dat jij er niets mee doet kan ik niet helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |