Doet ie ook op zijn Hyves (ja nou enquote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
waarom moet lorenzo steeds engels praten
Dat boeit bij live topics geen hol, als we maar kunnen typen!quote:
Neuh, dat is al opgelost.quote:
ja, dit had al meer reacties, anders moet ik weer lastig doen.quote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ja doordat jij mijn topic op slot doet
Wat ben jij een zeikerd johquote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef Franneh het volgende:
Even plassen en DE PARTYMIX IN DE FRITUUR GOOIEN MENSEN!!!!
He gatver. Oh, je bedoelt je doet beiden apart? Dan is het goed.quote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef Franneh het volgende:
Bijna Kerst, dus dan horen we het weer elk uur op de radioquote:
JAH EUJ DES EN VERREKKES GOEI IDEE VAN JOUW, IK BEGIN ME HIER TOCH EEN BIETJE HONGER VAN TE KRIEGEN ONDER DÈ DANSE KIEKEN [/Hanneke modus]quote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef Franneh het volgende:
Ik denk dat een combinatie van beiden toch niet goed zal aflopen voor Franneh eigenlijkquote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
He gatver. Oh, je bedoelt je doet beiden apart? Dan is het goed.
Konijntjes etenquote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bijna Kerst, dus dan horen we het weer elk uur op de radio
over 2 dagenquote:
Wel in december graag, januari/februari ben ik uit het land/continent/noordkant van evenaar.quote:
Wie is Hanneke?quote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
JAH EUJ DES EN VERREKKES GOEI IDEE VAN JOUW, IK BEGIN ME HIER TOCH EEN BIETJE HONGER VAN TE KRIEGEN ONDER DÈ DANSE KIEKEN [/Hanneke modus]
wat is er dan?quote:
Waar ga je heen? Ik wil ook in december al sneeuwquote:Op zondag 14 november 2010 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel in december graag, januari/februari ben ik uit het land/continent/noordkant van evenaar.
De ex van Peter van boer zoekt vrouw, die hoor ik heel vaak in mijn hoofdquote:
nicequote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dan laat ik m'n tattoo zetten
wat wordt het??quote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dan laat ik m'n tattoo zetten
GOOI GODNONDEJU US UN BEREKLAAUW IN DIEJE FRIETUUR VROUWKE!quote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
JAH EUJ DES EN VERREKKES GOEI IDEE VAN JOUW, IK BEGIN ME HIER TOCH EEN BIETJE HONGER VAN TE KRIEGEN ONDER DÈ DANSE KIEKEN [/Hanneke modus]
Ik dacht Hanneke Tokkiequote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
De ex van Peter van boer zoekt vrouw, die hoor ik heel vaak in mijn hoofd
ik moet lachenquote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ohh die. Die Peter woont 10min bij mn ouders vandaan, lol. Boerengat wonen ze ook.quote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik wil best mee hoor, maar ik heb nog geen enkele Harry Potter film gezienquote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh en ik wil ook naar Harry Potter dinsdag, maar niemand wil met mij mee.
JOA UURST DIE FRIEKEDELLEquote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
GOOI GODNONDEJU US UN BEREKLAAUW IN DIEJE FRIETUUR VROUWKE!
Nieuw Zeeland/ Fiji.quote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Ik wil ook in december al sneeuw
Dan zal je er vast heel veel van begrijpenquote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik wil best mee hoor, maar ik heb nog geen enkele Harry Potter film gezien
Waarom niet?Sommige mensen drinken ook plas.quote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik denk dat een combinatie van beiden toch niet goed zal aflopen voor Franneh eigenlijk
ook vlakbij mijquote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ohh die. Die Peter woont 10min bij mn ouders vandaan, lol. Boerengat wonen ze ook.
Ja. Oh wacht, Cee.quote:
Mooiquote:
Ik doelde meer op de combinatie (relatief) koude vloeistof in een frituur van 180 graden doen...quote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef Franneh het volgende:
[..]
Waarom niet?Sommige mensen drinken ook plas.
Ohhh begint weer
Ohquote:Op zondag 14 november 2010 21:37 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de combinatie (relatief) koude vloeistof in een frituur van 180 graden doen...
Bij mijn papa... Alsof ze nog 5 is...quote:
Onderschat me niet zoquote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dan zal je er vast heel veel van begrijpen
dat is wel een min punt van haarquote:
Inderdaadquote:Op zondag 14 november 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mijn papa... Alsof ze nog 5 is...
Waar was die ook alweer van? Dancing Queer?quote:
Zoiets ja.quote:Op zondag 14 november 2010 21:38 schreef -Peach het volgende:
[..]
Waar was die ook alweer van? Dancing Queer?
Haha, ik weet eerlijk gezegd ook niet meer zo goed hoe het hele verhaal zatquote:Op zondag 14 november 2010 21:38 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Onderschat me niet zoJij praat me toch wel bij in 2 uur ofzo?
Een goed beginquote:Op zondag 14 november 2010 21:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Pumpkin wat betekent die tekst van je tattoo?
ik was langs bij zijn moeder gewesst gisterenquote:
Nogal, het begon Caggie (op de trap), maar daarna was het een rommeltje.quote:Op zondag 14 november 2010 21:40 schreef Franneh het volgende:
Wat een stomme dans. Vooral het einde.
Meh het slaat op wat ik de afgelopen paar jaar heb meegemaakt. En dat het sinds dit jaar eindelijk weer een beetje goed gaatquote:
NOOOOOOOOOOOOOOquote:
]Nee joh misschien heeft er gewoon iemand gekitst op 't balkon en moet ie nu schoon geveegd worden.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:43 schreef Cee het volgende:
[..]
]Nee joh misschien heeft er gewoon iemand gekitst op 't balkon en moet ie nu schoon geveegd worden.
Sorryquote:Op zondag 14 november 2010 21:43 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Meh het slaat op wat ik de afgelopen paar jaar heb meegemaakt. En dat het sinds dit jaar eindelijk weer een beetje goed gaat.
ik moet lachenquote:Op zondag 14 november 2010 21:44 schreef Franneh het volgende:
die vleugels he ik eerder gezien. Echt dom
In de beha van boezemquote:
Dat. Ik heb geen dans gezien.quote:
Oeh, ff voelen en tevoorschijn halen!quote:
Antonie, da ken toch nie?quote:
matje matje t is toch nie te geleuve??????quote:
Knakte hij zijn knie dan?quote:Op zondag 14 november 2010 21:46 schreef Merel het volgende:
Ik bedenk me opeens dat ik Lorenzo wel eens van dichtbij heb zien freerunnen! En dat was echt bar slecht
quote:Op zondag 14 november 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Trap mar tegen diejen bal an Pieterke, 't is oe moeder nie!
ahhhhh, zielig...quote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik lach echt veel hardop vanavond
in m n eentje
Pietertje, skuppen!!quote:Op zondag 14 november 2010 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Trap mar tegen diejen bal an Pieterke, 't is oe moeder nie!
Geen idee, maar ongeveer elke truc/sprong die ze deden mislukte, was een tegenvaller. Maar net op tv was leuk!quote:
Nou en, who caresquote:Op zondag 14 november 2010 21:47 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik lach echt veel hardop vanavond
in m n eentje
zou wel leuk zijn hahahquote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
ahhhhh, zielig...
De finale gaan we in een cafe kijken met z'n allenOf bij Fran, die heeft partymix!
Op zich wel een ideequote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
ahhhhh, zielig...
De finale gaan we in een cafe kijken met z'n allenOf bij Fran, die heeft partymix!
Ik woon nog thuisquote:Op zondag 14 november 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
ahhhhh, zielig...
same herequote:Op zondag 14 november 2010 21:50 schreef -Peach het volgende:
Oh en ikwoon niet meer thuis maar ik heb geen vetpan
Dat betekent goed nieuws.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vond het zo mooi dat ik daar niet eens op lette
kijk later terug op rtl gemistquote:Op zondag 14 november 2010 21:51 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik vond het zo mooi dat ik daar niet eens op lette
quote:
Moet je ze alleen nog overtuigen dat ze SYTYCD opzetten ipv voetbalquote:Op zondag 14 november 2010 21:51 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Maar de gemiddelde kroeg heeft toch wel een tv en een frietpan
quote:
Een wit wief!quote:Op zondag 14 november 2010 21:52 schreef IbeBen het volgende:
Natascha ziet er wel een beetje uit als een spook zo(ik weet dat dat de bedoeling is, maar toch
)
Samen met Floris en dinges de beste dansers van vanavond.quote:
Lizequote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Samen met Floris en dinges de beste dansers van vanavond.
en de finale halenquote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Samen met Floris en dinges de beste dansers van vanavond.
Een witte?quote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef Cee het volgende:
Ik ga even m'n pyama aantrekken. Kan ik na de uitslagshow zo in 't bedje ploffen.
Ik kan echt niet met zoveel kleding slapenquote:Op zondag 14 november 2010 21:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Zwarte broek, blauwe longsleeve, ik combineer graag.![]()
Ja killing joke menquote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij wil Dennis eruit hebben. En Denise.
Ik ook nietquote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik kan echt niet met zoveel kleding slapen
ik ook niet. Meestal alleen een onderbroek, zomer, winter, maakt niet uit. Heb t altijd warm.quote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik trek ook maar van elk kledingstuk 1 aan hoor!quote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dan nogquote:Op zondag 14 november 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik trek ook maar van elk kledingstuk 1 aan hoor!
En het is anders stervenskoud.
Iets met dag en nacht.quote:Op zondag 14 november 2010 21:58 schreef laplonga het volgende:
Hoe heet dat nr ook weer waar Stefano en Enora op dansten?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:58 schreef laplonga het volgende:
day n nightquote:Op zondag 14 november 2010 21:58 schreef laplonga het volgende:
Heb je dan geen dik dekbed ofzo?quote:Op zondag 14 november 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik trek ook maar van elk kledingstuk 1 aan hoor!
En het is anders stervenskoud.
Lorenzo en Natascha deden het daar op.quote:
HET. Ik zie daar trouwens wel weer een love-koppel ontstaan hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lorenzo en Natascha deden het daar op.
Ja maar in de zomer moet je die ene dinges eraf doen hequote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dubbel dinges, voor alle seizoenen. Echt fucking warm, zelfs in de winter
Lorenzo wordt gewoon verliefd op elke danspartner.quote:Op zondag 14 november 2010 22:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
HET. Ik zie daar trouwens wel weer een love-koppel ontstaan hoor.
Inderdaad, zal me ook niets verbazenquote:Op zondag 14 november 2010 22:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
I know, maar zelfs dan is dat ding nog veel te warmquote:Op zondag 14 november 2010 22:01 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ja maar in de zomer moet je die ene dinges eraf doen he
Maar Lorenzo is toch 4/5 jaar jonger dan Natascha of niet?quote:Op zondag 14 november 2010 22:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
ik ook helaaasquote:
komt er nog een gast?quote:Op zondag 14 november 2010 22:01 schreef JaneDoe het volgende:
die groepschoreo doet echt niks voor me
echt pure opvulling iedere week
En dan breekt hij ipv zijn knie haar hart?quote:Op zondag 14 november 2010 22:01 schreef Franneh het volgende:
[..]
Lorenzo wordt gewoon verliefd op elke danspartner.
Ja!quote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan breekt hij ipv zijn knie haar hart?
lorenzo is 20quote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Maar Lorenzo is toch 4/5 jaar jonger dan Natascha of niet?
leeftijd speelt toch geen rol in het spel der liefde?quote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Maak toch niet uit? Age is nothing but a number.quote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef IbeBen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ok ik ga even snel hondje uitlaten. Die loopt nu te janken als een kat
Ga jij dan even de hond uitlaten?quote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef IbeBen het volgende:
Ik maak geen nieuw topic aan hoor! Ik zeg ik zeg het maar vast
ook op hettie?quote:Op zondag 14 november 2010 22:01 schreef Franneh het volgende:
[..]
Lorenzo wordt gewoon verliefd op elke danspartner.
quote:Op zondag 14 november 2010 22:02 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ok ik ga even snel hondje uitlaten. Die loopt nu te janken als een kat
Moet je tegen die pedo's zeggen...quote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
leeftijd speelt toch geen rol in het spel der liefde?
neequote:
Ik heb geen hondquote:Op zondag 14 november 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Ga jij dan even de hond uitlaten?
Ik herstel: Mits beiden boven de 18quote:
Jaquote:Op zondag 14 november 2010 22:04 schreef Franneh het volgende:
Zal ik het nieuwe topic maken
[..]
Nee al zijn liefde gaat door haar spleet
Daarom, doe jij die van pumpkin!quote:
Damn hond.quote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Pumpkin vertelde net dat haar hond heel eenkennig is, dus dat gaat niet werken, helaas.
wii is kut.quote:Op zondag 14 november 2010 22:07 schreef -Peach het volgende:
Ik wil ook wel Kinect! Lijkt me kewl. Heballeen net een Wii gekocht.
Ik heb er nu meerdere keren mee gespeeld en gezien, het is tot nu toe erg party game.quote:Op zondag 14 november 2010 22:07 schreef -Peach het volgende:
Ik wil ook wel Kinect! Lijkt me kewl. Heballeen net een Wii gekocht.
Valt wel mee. Zeker met het aankomende geweld van Nintendoquote:
Omdat ik dacht dat je vet actief moest doen.. maar je kan alles al via simpele bewegingen doen.quote:
Kun jij me niet ff een leasedate van GT5 garanderen ofzoquote:Op zondag 14 november 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt wel mee. Zeker met het aankomende geweld van Nintendo
Nah ik heb guitar hero Metallica, das cool. heheh.quote:
heb je ook die plank? voor wii fit?quote:Op zondag 14 november 2010 22:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat je vet actief moest doen.. maar je kan alles al via simpele bewegingen doen.
Mario party en Kart is wel leuk tho.
24 nov.quote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Kun jij me niet ff een leasedate van GT5 garanderen ofzo
Ja ook, daar ben je nog het meeste mee actief.quote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
heb je ook die plank? voor wii fit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |