ik ook niet. Meestal alleen een onderbroek, zomer, winter, maakt niet uit. Heb t altijd warm.quote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik kan echt niet met zoveel kleding slapen
Ik trek ook maar van elk kledingstuk 1 aan hoor!quote:Op zondag 14 november 2010 21:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik kan echt niet met zoveel kleding slapen
Dan nogquote:Op zondag 14 november 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik trek ook maar van elk kledingstuk 1 aan hoor!
En het is anders stervenskoud.
Iets met dag en nacht.quote:Op zondag 14 november 2010 21:58 schreef laplonga het volgende:
Hoe heet dat nr ook weer waar Stefano en Enora op dansten?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:58 schreef laplonga het volgende:
day n nightquote:Op zondag 14 november 2010 21:58 schreef laplonga het volgende:
Heb je dan geen dik dekbed ofzo?quote:Op zondag 14 november 2010 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik trek ook maar van elk kledingstuk 1 aan hoor!
En het is anders stervenskoud.
Lorenzo en Natascha deden het daar op.quote:
HET. Ik zie daar trouwens wel weer een love-koppel ontstaan hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lorenzo en Natascha deden het daar op.
Ja maar in de zomer moet je die ene dinges eraf doen hequote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dubbel dinges, voor alle seizoenen. Echt fucking warm, zelfs in de winter
Lorenzo wordt gewoon verliefd op elke danspartner.quote:Op zondag 14 november 2010 22:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
HET. Ik zie daar trouwens wel weer een love-koppel ontstaan hoor.
Inderdaad, zal me ook niets verbazenquote:Op zondag 14 november 2010 22:01 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
HET. Ik zie daar trouwens wel weer een love-koppel ontstaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |