Doet ie ook op zijn Hyves (ja nou enquote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef Anonymousz het volgende:
waarom moet lorenzo steeds engels praten
Dat boeit bij live topics geen hol, als we maar kunnen typen!quote:
Neuh, dat is al opgelost.quote:
ja, dit had al meer reacties, anders moet ik weer lastig doen.quote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ja doordat jij mijn topic op slot doet
Wat ben jij een zeikerd johquote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef Franneh het volgende:
Even plassen en DE PARTYMIX IN DE FRITUUR GOOIEN MENSEN!!!!
He gatver. Oh, je bedoelt je doet beiden apart? Dan is het goed.quote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef Franneh het volgende:
Bijna Kerst, dus dan horen we het weer elk uur op de radioquote:
JAH EUJ DES EN VERREKKES GOEI IDEE VAN JOUW, IK BEGIN ME HIER TOCH EEN BIETJE HONGER VAN TE KRIEGEN ONDER DÈ DANSE KIEKEN [/Hanneke modus]quote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef Franneh het volgende:
Ik denk dat een combinatie van beiden toch niet goed zal aflopen voor Franneh eigenlijkquote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
He gatver. Oh, je bedoelt je doet beiden apart? Dan is het goed.
Konijntjes etenquote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bijna Kerst, dus dan horen we het weer elk uur op de radio
over 2 dagenquote:
Wel in december graag, januari/februari ben ik uit het land/continent/noordkant van evenaar.quote:
Wie is Hanneke?quote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
JAH EUJ DES EN VERREKKES GOEI IDEE VAN JOUW, IK BEGIN ME HIER TOCH EEN BIETJE HONGER VAN TE KRIEGEN ONDER DÈ DANSE KIEKEN [/Hanneke modus]
wat is er dan?quote:
Waar ga je heen? Ik wil ook in december al sneeuwquote:Op zondag 14 november 2010 21:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel in december graag, januari/februari ben ik uit het land/continent/noordkant van evenaar.
De ex van Peter van boer zoekt vrouw, die hoor ik heel vaak in mijn hoofdquote:
nicequote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dan laat ik m'n tattoo zetten
wat wordt het??quote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dan laat ik m'n tattoo zetten
GOOI GODNONDEJU US UN BEREKLAAUW IN DIEJE FRIETUUR VROUWKE!quote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
JAH EUJ DES EN VERREKKES GOEI IDEE VAN JOUW, IK BEGIN ME HIER TOCH EEN BIETJE HONGER VAN TE KRIEGEN ONDER DÈ DANSE KIEKEN [/Hanneke modus]
Ik dacht Hanneke Tokkiequote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
De ex van Peter van boer zoekt vrouw, die hoor ik heel vaak in mijn hoofd
ik moet lachenquote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ohh die. Die Peter woont 10min bij mn ouders vandaan, lol. Boerengat wonen ze ook.quote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik wil best mee hoor, maar ik heb nog geen enkele Harry Potter film gezienquote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef pumpkinsoup het volgende:
Oh en ik wil ook naar Harry Potter dinsdag, maar niemand wil met mij mee.
JOA UURST DIE FRIEKEDELLEquote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
[..]
GOOI GODNONDEJU US UN BEREKLAAUW IN DIEJE FRIETUUR VROUWKE!
Nieuw Zeeland/ Fiji.quote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Ik wil ook in december al sneeuw
Dan zal je er vast heel veel van begrijpenquote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik wil best mee hoor, maar ik heb nog geen enkele Harry Potter film gezien
Waarom niet?Sommige mensen drinken ook plas.quote:Op zondag 14 november 2010 21:31 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik denk dat een combinatie van beiden toch niet goed zal aflopen voor Franneh eigenlijk
ook vlakbij mijquote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ohh die. Die Peter woont 10min bij mn ouders vandaan, lol. Boerengat wonen ze ook.
Ja. Oh wacht, Cee.quote:
Mooiquote:
Ik doelde meer op de combinatie (relatief) koude vloeistof in een frituur van 180 graden doen...quote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef Franneh het volgende:
[..]
Waarom niet?Sommige mensen drinken ook plas.
Ohhh begint weer
Ohquote:Op zondag 14 november 2010 21:37 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik doelde meer op de combinatie (relatief) koude vloeistof in een frituur van 180 graden doen...
Bij mijn papa... Alsof ze nog 5 is...quote:
Onderschat me niet zoquote:Op zondag 14 november 2010 21:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Dan zal je er vast heel veel van begrijpen
dat is wel een min punt van haarquote:
Inderdaadquote:Op zondag 14 november 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij mijn papa... Alsof ze nog 5 is...
Waar was die ook alweer van? Dancing Queer?quote:
Zoiets ja.quote:Op zondag 14 november 2010 21:38 schreef -Peach het volgende:
[..]
Waar was die ook alweer van? Dancing Queer?
Haha, ik weet eerlijk gezegd ook niet meer zo goed hoe het hele verhaal zatquote:Op zondag 14 november 2010 21:38 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Onderschat me niet zoJij praat me toch wel bij in 2 uur ofzo?
Een goed beginquote:Op zondag 14 november 2010 21:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Pumpkin wat betekent die tekst van je tattoo?
ik was langs bij zijn moeder gewesst gisterenquote:
Nogal, het begon Caggie (op de trap), maar daarna was het een rommeltje.quote:Op zondag 14 november 2010 21:40 schreef Franneh het volgende:
Wat een stomme dans. Vooral het einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |