Waarom eigenlijk niet gewoon autmagisch met OP?quote:
Jep, ik zag hetquote:
Whut?quote:Op zondag 14 november 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht ook even dat het 'analitici' was, maar ik had het fout
Hoe moet dat?quote:Op zondag 14 november 2010 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet gewoon autmagisch met OP?
quote:
Dan moet je echt minder FOK!kenquote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
remlof had op de meet een t-shirt aan met TVP er op
Heb ik gisteravond gedaan....en nu die verzekeringsmeuk nog.quote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
Zo rekeningen betaald en menuutje verzonnen voor volgende week
Ik heb ook een cavello gehad om in te tennissen, toen waren die glanzende trainingspakken uitquote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Strak strak in m'n trainingspak pak![]()
Ik heb geen zin in verzekeringen, valt het op?
Toen niet...quote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
Cavello was wel echt voor de gabbers. En Australian natuurlijk
Jeetje is dat zo veel dan die nascholingen?quote:Op zondag 14 november 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ik gisteravond gedaan....en nu die verzekeringsmeuk nog.
En er liggen ook nog 3 nascholingen op me te wachten
Pak ze dan eff en tik 1 brief en dan weer FOK! en dan weer een briefquote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Strak strak in m'n trainingspak pak![]()
Ik heb geen zin in verzekeringen, valt het op?
Ik ook niet!quote:Op zondag 14 november 2010 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Dikke Nike Air Maxx eronder, halve haar eraf en hakkuuuuuh![]()
Ikke niet heur
Ik moet voor beide opleidingen een verplicht aantal accreditatiepunten per jaar behalen.quote:Op zondag 14 november 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje is dat zo veel dan die nascholingen?
Joh die verzekeringsmeuk is toch wel in een half uurtje gedaan?
Ik moet oma's puzzels nog insturen
Greys??? Weet jij een leuk sushitentje voor as vrijdag in R'dam?
Ll mag ook
Ah fijn daarom heb ik mijn opleiding maar zelf betaald scheelt gezeur als ik het niet haal.quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet voor beide opleidingen een verplicht aantal accreditatiepunten per jaar behalen.
Jeuj
was jij gabber eigenlijk?quote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
OH NOES PETAH ARE IN THE BAK VANAVOND
Heeft niets met betalen te maken, maar je bent verplicht na te scholen en je kennis up to date te houden.quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah fijn daarom heb ik mijn opleiding maar zelf betaald scheelt gezeur als ik het niet haal.
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Ik kan niet hakken![]()
Ja dat zal wel ja.quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Sumo of Sushi Qube? Beide ook gewoon in centrum maar wat kleinschaliger dan Shabu Shabu, dat zal sowieso wel afgeladen zitten op de vrijdag.
Oh, ik HEB wel hakken iddquote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar heb nu wel hakkuh aan!
Weet ikquote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeft niets met betalen te maken, maar je bent verplicht na te scholen en je kennis up to date te houden.
Gelukkig kan ik voor het apotheekgedeelte online nascholen
Wel zo prettig dat iemand met recente kennis van zaken meedenkt over mijn gezondheidsklachten en medicijnen.quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeft niets met betalen te maken, maar je bent verplicht na te scholen en je kennis up to date te houden.
Gelukkig kan ik voor het apotheekgedeelte online nascholen
Als ze géén vis eet zou ik sowieso iets anders dan sushi gaan doenquote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat zal wel ja.
Wil samen met C even rustig bijkleppen voor TCD, al weet ik niet of ze nu ook geen vis eet
Ff googln en dan haar mailen, thnx!
Joh..quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze géén vis eet zou ik sowieso iets anders dan sushi gaan doen
Greys en ik zaten naast een stel in Shabu dat wegging omdat ze alletwee geen vis lusttenquote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze géén vis eet zou ik sowieso iets anders dan sushi gaan doen
quote:Op zondag 14 november 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys en ik zaten naast een stel in Shabu dat wegging omdat ze alletwee geen vis lustten
Ik snap dat niet.quote:Op zondag 14 november 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys en ik zaten naast een stel in Shabu dat wegging omdat ze alletwee geen vis lustten
Daar! Zie! Kan prima dus.quote:
biefblokjes,zure komkommer, runderrolletjes...quote:
Ik ook.quote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
biefblokjes,zure komkommer, runderrolletjes...![]()
DAMN, ik wil weer heen
Blooooooondiequote:Op zondag 14 november 2010 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik eet eigenlijk alleen frikandellen en kroketten, want ik hou niet zo van vlees.
/barbiemodus off]
Oh my dat verzin je toch niet..quote:Op zondag 14 november 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou ze inscannen en mailen. En dan duidelijk vragen om een bevestigingsmail.quote:Op zondag 14 november 2010 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El, zou ik de brieven ook aangetekend moeten versturen?
Ooooh ja ik wil ook wel dus hoop maar dat ze het lust.quote:Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
biefblokjes,zure komkommer, runderrolletjes...![]()
DAMN, ik wil weer heen
Ja, die heb ik zelf gemaakt een keerquote:
ja je blijft maar kijken hoor, ik moet ook kijkenquote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
Goffer, Peter R weer met één zaak die hij over 3 uitzendingen uitsmeertWaar is de tijd gebleven dat het gewoon in één uitzending klaar was...
Is er ergens anders nog wat leuks?
Masterchef.quote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef Loveless85 het volgende:
Goffer, Peter R weer met één zaak die hij over 3 uitzendingen uitsmeertWaar is de tijd gebleven dat het gewoon in één uitzending klaar was...
Is er ergens anders nog wat leuks?
Tis echt een vreselijke kwalquote:
Volgens mij ben je stiekum flieft op Petah.quote:
Dat wel ja, maar soms heeft hij wel interessante uitzendingen, en hij heeft ook wel wat dingen aan het licht gebracht natuurlijk.quote:Op zondag 14 november 2010 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis echt een vreselijke kwal![]()
Ik ga denk ik maar Dexter doen
Ik heb gisteren je boek gelezenquote:Op zondag 14 november 2010 21:34 schreef Maes het volgende:
[..]
ja je blijft maar kijken hoor, ik moet ook kijken
Hier heeft vanmiddag het bezoek MIJN toastjes opgegetenquote:Op zondag 14 november 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
Heb verdeurie weer hoofdpijnwel iemand die me toastjes aanreikt
Je moet ze ook nooit allemaal op tafel zettenquote:Op zondag 14 november 2010 21:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hier heeft vanmiddag het bezoek MIJN toastjes opgegeten
quote:Op zondag 14 november 2010 21:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je moet ze ook nooit allemaal op tafel zetten
Mind the PIquote:
Ga er maar ff voor zitten danquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:44 schreef Cat22 het volgende:
Ha! De carpool cirkel is vertrokken. Ik ben off!
Robin!quote:
Van verzekeringszaken ga ik niet glijden eerlijk gezegdquote:
Jim Bakkum hier dus nee niet echtquote:
Nah, hij is wel leuk om te zien maar geen sopmateriaalquote:
Lukt het?quote:Op zondag 14 november 2010 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van verzekeringszaken ga ik niet glijden eerlijk gezegd
Nee, iddquote:Op zondag 14 november 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jim Bakkum hier dus nee niet echt
quote:
quote:
Oke doeiquote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm batterij laptop is bijna leeg en geen zin oplader te pakken, dus als ik zo ineens niks meer zeg
Ditquote:Op zondag 14 november 2010 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke doei![]()
Wens DVJ morgen maar succes
Had je mailadressen?quote:Op zondag 14 november 2010 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
[..]
![]()
Tnx toe joor bjoetifoel letter
Nee, ik verstuur het per post en dan bel ik volgende week ff of het is aangekomen.quote:
Bijverdienen voor je bruiloft?quote:Op zondag 14 november 2010 22:00 schreef Maes het volgende:
Ik heb een uitnodiging gekregen voor miljoenenjacht dus ik doe maar alvast wat onderzoek
Wat denk jequote:
quote:
Wel een PGF van makenquote:Op zondag 14 november 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Blooooooondie
[..]
Oh my dat verzin je toch niet..
[..]
Zou ze inscannen en mailen. En dan duidelijk vragen om een bevestigingsmail.
Werkt prima.
Gewoon posten en nabellen werkt ook alleen heb ik al een paar keer gehad dat het verdwaalde dus toen wel ingescand.
Volgens mij ben je publiek en kan je kandidaat worden.quote:Op zondag 14 november 2010 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
wel leuk ga je meedoen of publiek?
Zie het altijd alleen langs flitsenquote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgens mij ben je publiek en kan je kandidaat worden.
Ik moest iets activeren en dat heb ik gedaan.quote:Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zie het altijd alleen langs flitsen
Ga je het doen?
Trustequote:Op zondag 14 november 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga de computer uitdoen en na NCIS mn bed in
Slaap lekker allen![]()
Wie weetquote:Op zondag 14 november 2010 22:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Em El![]()
Waar is Greys eiks gebleven?
Of zou ze die bejaarde oude vlam weer hebben gevonden en blijkt ie nog best lekker te zijn en stinkend rijk?
Oh bah...quote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef Mercer het volgende:
Ik heb net een konijn/ haas gevonden aan de kant van de weg, lag erbij alsof hij dood was, maar iets in mij zei toch even kijken. Dus ik die auto met knipperlichten stilgezet en naar dat beest gelopen, keidrukke weg.![]()
Hij had zijn ogen dicht, maar hij zat wel rechtop en ineens ging één oog open. Dus dat beest in een tas gedaan en naar de dierenambulance/ asiel gereden. Hij had geen open wonden, maar was wel in shock, en ze wisten niet zeker of het een konijn of een haas was. Ze gaan hem afdrogen, en onder een warmtelamp leggen en dan hopen dat hij de morgen haalt, dan brengen ze hem naar een dierenarts als hij nog leeft.
Dank je, ja ik kan het niet over m'n hart krijgen om een levend beest langs de kant van de weg te liggen. Maar ja, je kan ook moeilijk bij elk dier langs de weg gaan stoppen. Maar iets in me zei, toch ff kijken. Ik hoop dat hij/zij er weer bovenop komt!quote:Op zondag 14 november 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh bah...
Goed van je dat je hem hebt weggebracht
Ga je morgen nog bellen om te horen hoe het is afgelopen?quote:Op zondag 14 november 2010 22:25 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet over m'n hart krijgen om een levend beest langs de kant van de weg te liggen. Maar ja, je kan ook moeilijk bij elk dier langs de weg gaan stoppen. Maar iets in me zei, toch ff kijken. Ik hoop dat hij/zij er weer bovenop komt!![]()
Och zielig hoor, maar goed gedaan!quote:Op zondag 14 november 2010 22:21 schreef Mercer het volgende:
Ik heb net een konijn/ haas gevonden aan de kant van de weg, lag erbij alsof hij dood was, maar iets in mij zei toch even kijken. Dus ik die auto met knipperlichten stilgezet en naar dat beest gelopen, keidrukke weg.![]()
Hij had zijn ogen dicht, maar hij zat wel rechtop en ineens ging één oog open. Dus dat beest in een tas gedaan en naar de dierenambulance/ asiel gereden. Hij had geen open wonden, maar was wel in shock, en ze wisten niet zeker of het een konijn of een haas was. Ze gaan hem afdrogen, en onder een warmtelamp leggen en dan hopen dat hij de morgen haalt, dan brengen ze hem naar een dierenarts als hij nog leeft.
Ja tuurlijk! Ik vertrouw die lui nooit helemaal namelijk.quote:Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga je morgen nog bellen om te horen hoe het is afgelopen?
Uiteraard! Als ik het begin vertel, vertel ik ook de rest!quote:
Dank je Elisa!quote:
Tot morgen met de hondjes lopenquote:
Ja, ik ook. Hij is in ieder geval zeer adorabel en overtuigd van zichzelf!quote:Op zondag 14 november 2010 21:06 schreef nokwanda het volgende:
@Strega, Het is me vaker opgevallen dat sommige katjes in een bepaalde levensfase in je leven komen en dan sterven als die fase over is. Alsof ze een soort oppas zijn voor je ziel of zo.
Hier met verschillende katten zo gegaan. (en dan zijn er ook die katten die hier zijn gekomen om zelf te helen, zoals hier Merlijn en bij jullie dan Bulletje hondje)
Ik hoop dat Midas een mooie en vrolijke en heel erg lange periode inluidt.
nieuwe poeskat?quote:Op maandag 15 november 2010 00:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Hij is in ieder geval zeer adorabel en overtuigd van zichzelf!
En vreten.......een stukje zelfgerookte zalm ging er ook zo in
Ja, goed van je. Ik hoop dat hij het red!quote:Op zondag 14 november 2010 22:50 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dank je Elisa!Tja... als kind vroeger kwam ik ook altijd al met gevonden beesten aanzetten, dat blijft er een beetje inzitten hč.
![]()
Ja, Midas.quote:
Ja, hij is echt uber cute.quote:
Best wel!quote:
Ik ook. Trust!quote:
Dank je! Ben je weer aan het werk, gij nachtbrakert?quote:
Nee, last van wat onrust ivm troubles. Maar ik ga er zo ook in hoorquote:Op maandag 15 november 2010 01:16 schreef Cat22 het volgende:
Dank je! Ben je weer aan het werk, gij nachtbrakert?
Troubles?quote:Op maandag 15 november 2010 01:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, last van wat onrust ivm troubles. Maar ik ga er zo ook in hoor
Thnx lievviequote:Op maandag 15 november 2010 01:20 schreef Cat22 het volgende:
Troubles?Kus d'rop!
![]()
Ik duik er nu toch echt in, anders ben ik morgen (over een paar uur) niks waard.![]()
Trust!
Naja, ik heb die dieren niet om ze op te sluiten ergens.quote:Op maandag 15 november 2010 08:57 schreef Cat22 het volgende:
Ik weet weer waarom mijn katten hun eigen kamer hebben. Lekker rustig slapen.![]()
Ze hebben elkaar om 's nachts te knuffen en overdag hebben ze mij en daar doen ze het prima op.
Even 's nachts in een andere kamer is toch niet opsluitenquote:Op maandag 15 november 2010 09:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, ik heb die dieren niet om ze op te sluiten ergens.
Dan neem ik wel knijnen die in een hokje zitten, das gewoon niet mijn ding.
Nou, dat snap ik best, dat je er moedeloos van bent...quote:Op maandag 15 november 2010 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben er ook echt moedeloos van, zn verjaardag slaan we ieg maar over, heel feestelijk is dat niet![]()
En ik heb mijn honden op mijn eigen manier, ik zet ze niet 's nachts ergens anders, dus het is gewoon heel lullig als dr dan eentje is die daar niet mee om kan gaan.
Maar goed, ik weet echt bijna zeker dat dr gewoon iets mis is in dat koppetje hoor, dat kan echt niet anders, dus dan moeten we maar mongooltjesmethodes gaan toepassen voor m, kijken of daar een van ons dan ieg mee geholpen is ...
Nee nee ho ho, hij leert echt wel wat.quote:Op maandag 15 november 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ja het is wel rot ja, je zou toch zeggen dat hij nu weleens IETS moet leren, maar als dat steeds uitblijft
Oh god, das leuk voor op youtube jaquote:
Hmm ja maar 2 stapjes vooruit en 1 dan weer achteruit is ook geen doen natuurlijk als hij eigenlijk de 'basics' nog steeds niet kentquote:Op maandag 15 november 2010 09:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee ho ho, hij leert echt wel wat.
Alleen op het tempo van een dooie.
Maar er is zeker weten wel vooruitgang hoor, anders had ik m echt al vermoord![]()
Alleen heeft ie wel telkens terugvallen en zo.
Zoals dat op bed zeiken ineens
Nou, ritalin lijkt me echt niet gek hoor!quote:Op maandag 15 november 2010 09:31 schreef oh-oh het volgende:
Wat voor medicijnen dan? Valium, ritalin?
Naja niet echt iets, fysiek issie gewoon wel gezond hoor.quote:Op maandag 15 november 2010 09:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, ritalin lijkt me echt niet gek hoor!
En als er altijd spanning in dat lijfje staat, zoals je laatst beschreef, dat lijkt me echt niet lekker voor m, geen idee wat daar aan gedaan kan worden met medicijnen
Hij kent ze wel, hij heeft dr lak aanquote:Op maandag 15 november 2010 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ja maar 2 stapjes vooruit en 1 dan weer achteruit is ook geen doen natuurlijk als hij eigenlijk de 'basics' nog steeds niet kent
Oh als dat echt nodig zou zijn voor hem, dan zou ik dat niet doen denk ik.quote:Op maandag 15 november 2010 09:36 schreef Loveless85 het volgende:
Maarja, dan kan je straks z'n hele leventje lang voor tientallen / honderden euro's per maand medicijnen in hem gaan staan proppen.
Nobel hoormaar is natuurlijk ook voor een hoop mensen een lastige overweging. Niet iedereen heeft dat geld of wil dat simpelweg uitgeven.
Ook dat helpt nietquote:Op maandag 15 november 2010 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet hetSjon moet gewoon es een keer goed batsen
Mentaal issie sterker dan ikquote:Op maandag 15 november 2010 09:43 schreef Loveless85 het volgende:
Dan weet ik het ook niet.
Maar verder ben ik het ook wel eens dat het sowieso (buiten de kostenoverweging om) niet echt goed is zo'n jong beest z'n levenslang aan de medicatie te zetten. Is toch een beetje tegennatuurlijk ofzo.
Maar gelukkig is dat iig niet nodig, want hij is fysiek gezond. Mentaal daarentegen
Ja datquote:Op maandag 15 november 2010 09:51 schreef oh-oh het volgende:
Nee dan krimpt ie volgens mij.
Gewoon veel aandoen en veel bewegen. Of een paar kilo afvallen
quote:Op maandag 15 november 2010 09:54 schreef Loveless85 het volgende:
Nah tis niet eens bij de middel zeg maar. Tis een beetje zoeentje met smalle pijpen, dus hij is lang zat, in de middel prima, maar ik vind die pijpen gewoon niet zoben gewoon een wijder model gewend
Ik moet 'm denk ik gewoon ff paar keer binnenshuis dragen ofzo
Dat kan ik me nog voorstellen bij die lelijkerdquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 10:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog voorstellen bij die lelijkerd
't Is toch zoquote:
quote:Op maandag 15 november 2010 10:34 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Is toch zo. Zit je je hele leven naast mooie Billy en lieve Chico, je weet niet beter dan dat chineesjes mooie elegante hondjes zijn, dan kijk je in de spiegel en zie je zo "iets".
quote:Op maandag 15 november 2010 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat moet natuurlijk heel frustrerend zijn!
De meeste mensen vinden Sjon trouwens het leukste uitzien van al mijn honden![]()
Mja , teckels en vuilnisbakkies zijn dan ook altijd erg populair![]()
Nee, hij had een muts op en een jas aan en zn haar is stom en zn shirt viesquote:Tombo, ben je dr al opgesprongen?
quote:Op maandag 15 november 2010 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Die man is aan het werk Tombotroela, gewoon gelijk mee onder de douche sleuren, heb je en geen last van zn kleren, en los je het stankprobleem ook meteen op.
Hoppa
quote:Op maandag 15 november 2010 10:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zo ben ik sowieso al niet
En hij is best mooi hoorlichte ogen ook, en best bruin dus dat ziet er leuk uit
Maar ik zou het er toch niet op kunnen geloof ik
Nee joh, dat zou ik echt nooit doen!quote:Op maandag 15 november 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon proberen, als het niks is dan is het niks
Oh dan laat je hetquote:Op maandag 15 november 2010 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou ik echt nooit doen!
Ik moet echt wel een klik hebben voordat ik met iemand het bed in duik hoor
Johquote:Op maandag 15 november 2010 10:54 schreef Goodbye het volgende:
Tombo, soms moet je niet alles zo serieus nemen, denk ik
Oh heerlijkquote:Op maandag 15 november 2010 10:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben je al van je eigen lekkage afgeholpen Tombo?![]()
En Cat, gefeliciteerd zeg!
Wat goed!!!![]()
Hier vanochtend ook vervelende poesjes; we werden uurtje of 7 wakker van een knal maar hadden beide geen zin om er uit te gaan.
Dus toen ik om 8.15 uur de keuken in wilde, bleek dat niet te lukken, aangezien Tee en El, kitties from Hell, een bloembak tegen de deur hadden gegooid.
En toen ik er uiteindelijk door was, bleek de halve keuken onder de modder te liggen.
Ik ben direct weer in bed gedoken
Ja, ik ga het maar es opruimen denk ikquote:
Oh myquote:Op maandag 15 november 2010 10:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat goed!!!![]()
Hier vanochtend ook vervelende poesjes; we werden uurtje of 7 wakker van een knal maar hadden beide geen zin om er uit te gaan.
Dus toen ik om 8.15 uur de keuken in wilde, bleek dat niet te lukken, aangezien Tee en El, kitties from Hell, een bloembak tegen de deur hadden gegooid.
En toen ik er uiteindelijk door was, bleek de halve keuken onder de modder te liggen.
quote:Op maandag 15 november 2010 10:54 schreef Goodbye het volgende:
Tombo, soms moet je niet alles zo serieus nemen, denk ik
Succesquote:Op maandag 15 november 2010 10:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ik ga het maar es opruimen denk ik
Hij probeert je aandacht te trekkenquote:Op maandag 15 november 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar ben ik goed in, dingen te serieus nemen(vraag maar aan Cat en Ll
)
Hij is nu al een kwartier bezig met het verwisselen van een lamp trouwens
OMGquote:Op maandag 15 november 2010 10:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat goed!!!![]()
Hij is niet heel zuid-Amerikaansquote:Op maandag 15 november 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij probeert je aandacht te trekken![]()
Maak es een foto van m , kunnen we m keuren voor je.
( ik val echt nooit op van die Zuid Amerikaanse types hoor)
quote:Op maandag 15 november 2010 10:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Het mooiste was nog dat ze met z'n 2en met hele grote verbaasde ogen achter het raam van de ren zaten te kijken.
En vervolgens de keuken in denderen, want vrouwtje wakker = blikvoer![]()
Dacht het niet
Snel!!! Zet dit opquote:Op maandag 15 november 2010 10:33 schreef tombolafan het volgende:
Oeh!
Er zou iemand komen om een lekkage te verhelpen hier, en meestal zijn het oude mannen die klusjes komen doen, maar SOW!
Een lekkere Braziliaan
Nee dat lag in dr kluis, maar die heeft ze opgezegd, ik gok dat t in dr nieuwe kluis ligt, maar zij gaat liever eerst in paniek dr hele huis op de kop zettenquote:Op maandag 15 november 2010 11:09 schreef Greys het volgende:
Ik heb gisteravond gesmst dat ik nog niet naar het werk kwam vandaag.
Gister overdag dacht ik dat het wel weer zou kunnen, maar het schiet nog niet erg op allemaal. Als ik nu ga, lig ik morgen weer de hele dag in bed. Het mag van mij wel over zijn, want ik word er echt lamlendig van.
En ligt het testament van je tante niet gewoon bij de notaris?
quote:Negen paarden in nood in Rijkel
BEESEL - In het buurtschap Rijkel bij Beesel (Limburg) zijn maandagochtend negen paarden in nood geraakt door het stijgende Maaswater. Volgens de brandweer staan ze op een kluitje op een ondergelopen landtong.
Ze staan daar kniehoog in het water en kunnen nergens meer heen, terwijl de Maas blijft stijgen. De hoogste stand van de Maas ter plekke wordt dinsdagochtend verwacht. De brandweer is onverrichter zake ingerukt naar de kazerne, omdat ze niets kon doen. Het is onduidelijk waarom de paarden niet eerder zijn weggehaald.
Snap ik ook niet, want paarden kunnen goed zwemmen.quote:
Dat duurde ook heel lang ja, dat was ook niet 1 2 3 geregeld, maar wat een mooie beelden waren dat zegquote:Op maandag 15 november 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
Waar was dat ook alweer, dat toen die hele stoet paarden uiteindelijk begeleid naar land zwom en dat zo'n vreselijk mooi filmpje opleverde? Een paar jaar terug? Die hadden ook een tijdje 'gevangen' op het eilandje gezeten.
Ja, daar hadden ze het ook al een paar keer met bootjes geprobeerd, maar uiteindelijk gingen ze pas mee toen een paar meisjes te paard ze gingen halenquote:Op maandag 15 november 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
Waar was dat ook alweer, dat toen die hele stoet paarden uiteindelijk begeleid naar land zwom en dat zo'n vreselijk mooi filmpje opleverde? Een paar jaar terug? Die hadden ook een tijdje 'gevangen' op het eilandje gezeten.
Ja ik vond hem net!quote:
Hihi ik had ook natte ogenquote:Op maandag 15 november 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik vond hem net!
Maar ik zie wel dat die alleen het allerlaatste kleine stukje echt hoefden te zwemmen, de rest konden ze lopen. Maar ik heb zitten snotteren toen ze uiteindelijk allemaal gingen![]()
Práchtig.
Zelfs als het nu dieper is dan in Marrum, kunnen ze te paard die andere paarden gaan lokkenquote:Op maandag 15 november 2010 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar hadden ze het ook al een paar keer met bootjes geprobeerd, maar uiteindelijk gingen ze pas mee toen een paar meisjes te paard ze gingen halen
quote:Op maandag 15 november 2010 11:37 schreef Greys het volgende:
Ing
Nog even heel in het kort ter info en ik haal het zo ook weer weg, dus niet quoten alsjeblieft, maar:
*knip maar*
weer zelfgekweekte thee gedronken?quote:Op maandag 15 november 2010 11:48 schreef Pagan het volgende:
Vannacht zo bizar gedroomd:
Midas was ontsnapt en zat in bed aan het hoofdeinde tussen ons in. Als Strega wat zei vertaalde hij het in het Frans, en mijn antwoorden vertaalde hij in het Duits. Met een heeeel hoog stemmetje, James Blunt aan de helium zeg maar.
Ik was alweer vergeten dat dus lang niet alle paarden in Marrum het toen gered hebbenquote:De paarden stonden kniehoog in het water en konden geen kant op, terwijl de Maas bleef stijgen. Dat was te diep om er bijvoorbeeld zand te storten om de paarden te verplaatsen. De brandweer is onverrichter zake ingerukt naar de kazerne, omdat ze niets kon doen. De eigenaar, boer Jos van Herten uit Wieler bij Swalmen, wilde de paarden zelf redden. Dat is uiteindelijk met behulp van een tractor gelukt.
Als de dieren niet gered waren, zou dat niet direct noodlottig zijn geweest. Volgens een woordvoerder van de dierenbescherming kunnen paarden een tot twee dagen met hun benen in het water staan. Als het langer duurt kunnen ze hoefrot krijgen.
Begin november 2006 zaten meer dan honderd paarden bij het Friese Marrum vast op een eilandje in een kwelder bij de Waddenzee. Zij raakten in de nacht van 31 oktober op 1 november ingesloten, doordat de kwelders volliepen door een storm. Zeker achttien paarden verdronken of bezweken aan de barre omstandigheden. De ruim honderd overgebleven dieren werden op 3 november gered.
Moederkoorn in mijn zelfgebakken brood.quote:Op maandag 15 november 2010 11:53 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
weer zelfgekweekte thee gedronken?
Ik had het ook geloofd als je gezegd had dat het vorig jaar was iddquote:Op maandag 15 november 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
OMG was dat 2006 van die paarden toen?
Jemig, zo lang geleden lijkt dat echt nog niet he
Hoiquote:
Vond je het een mooi boek?quote:Op maandag 15 november 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ga zo je boek op de post doen!
Ik vond het taalgebruik wat minder ik had echt heel erg het idee dat ik een vertaling zat te lezen, wat natuurlijk ook zo was.quote:
Ik heb de oplossing ook niet meegekregen so farquote:Op maandag 15 november 2010 12:13 schreef Greys het volgende:
Over boek gesproken, weet je al van wie je dat ene boek had oh-oh?
Ik heb de oplossing van dat mysterie niet meegekregen geloof ik
Hey Qut, had ik jou nog eigenlijk een magneet meegestuurd of niet?quote:Op maandag 15 november 2010 12:15 schreef Qwea het volgende:
vanaaf laatste x foto cursus. Bespreken van de foto's van vorige week o.a. Heb niet zin.
Nee, dank U, daar krijg ik altijd hoofdpijn van.quote:Op maandag 15 november 2010 12:35 schreef ElisaB het volgende:
Wil iemand migraine? Nog vers en net nieuw; gratis at te halen
Echt waar, jij lijkt mijn zus wel. Ook om de haverklap migrainequote:Op maandag 15 november 2010 12:35 schreef ElisaB het volgende:
Wil iemand migraine? Nog vers en net nieuw; gratis at te halen
quote:Op maandag 15 november 2010 12:38 schreef Pagan het volgende:
Nee, dank U, daar krijg ik altijd hoofdpijn van.
Beterschap.
Ik heb het in periodes van steeds zo'n 10 dagen achter elkaar. En dan weer weken niet (hoop ik).quote:Op maandag 15 november 2010 12:50 schreef Qwea het volgende:
Echt waar, jij lijkt mijn zus wel. Ook om de haverklap migraine![]()
Beterschap
Cat geweldig! Eerstequote:Op maandag 15 november 2010 08:47 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh.![]()
Op 4 uur slaap doe ik het toch echt niet optimaal.
Gelukkig heeft ze (voor zover bekend) geen last van aambeien.quote:
Geen bento's meer?quote:Op maandag 15 november 2010 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb zometeen fries rogge met ham en mosterd, ontbijtkoek, en een yoghurtje
Dat zat in mn bentoquote:
Ik zal es zoekenquote:Op maandag 15 november 2010 14:05 schreef Barbaaf het volgende:
Leuk! Je hebt vast ook wel ergens een foto met de gebruikelijke stand, zo is het verschil niet makkelijk te zien (voor mensen die niet dagelijks over de brug lopen)
Welke?quote:Op maandag 15 november 2010 14:09 schreef oh-oh het volgende:
Heeeeej op die van jou is het verschil niet eens zo heel groot
Past niet meer onder de brug doorquote:Op maandag 15 november 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
Heej, de Jules Verne ligt daar!(schip)
Wat doet die daar nou? Die vaart daar niet vaak volgens mij.
Daar is een of andere expo op , dat lelijke moderne ding bedoel je toch?quote:Op maandag 15 november 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
Heej, de Jules Verne ligt daar!(schip)
Wat doet die daar nou? Die vaart daar niet vaak volgens mij.
Heus wel, die kan openquote:
Jup. Partyschip met helicopterdekquote:Op maandag 15 november 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar is een of andere expo op , dat lelijke moderne ding bedoel je toch?
Ah ok, lelijk ding vond ik t maar, nog lelijker dan die Zonnebloemgevallenquote:
Van binnen is hij echt práchtig. Vind ik danquote:Op maandag 15 november 2010 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ok, lelijk ding vond ik t maar, nog lelijker dan die Zonnebloemgevallen
Nu is dr dit op:quote:Op maandag 15 november 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Van binnen is hij echt práchtig. Vind ik dan
Heel modern inderdaad, maar voor zakelijke evenementen en exposities enzo heel erg geschikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |