Waarom eigenlijk niet gewoon autmagisch met OP?quote:
Jep, ik zag hetquote:
Whut?quote:Op zondag 14 november 2010 21:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht ook even dat het 'analitici' was, maar ik had het fout
Hoe moet dat?quote:Op zondag 14 november 2010 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet gewoon autmagisch met OP?
quote:
Dan moet je echt minder FOK!kenquote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
remlof had op de meet een t-shirt aan met TVP er op
Heb ik gisteravond gedaan....en nu die verzekeringsmeuk nog.quote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
Zo rekeningen betaald en menuutje verzonnen voor volgende week
Ik heb ook een cavello gehad om in te tennissen, toen waren die glanzende trainingspakken uitquote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Strak strak in m'n trainingspak pak![]()
Ik heb geen zin in verzekeringen, valt het op?
Toen niet...quote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
Cavello was wel echt voor de gabbers. En Australian natuurlijk
Jeetje is dat zo veel dan die nascholingen?quote:Op zondag 14 november 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb ik gisteravond gedaan....en nu die verzekeringsmeuk nog.
En er liggen ook nog 3 nascholingen op me te wachten
Pak ze dan eff en tik 1 brief en dan weer FOK! en dan weer een briefquote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Strak strak in m'n trainingspak pak![]()
Ik heb geen zin in verzekeringen, valt het op?
Ik ook niet!quote:Op zondag 14 november 2010 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Dikke Nike Air Maxx eronder, halve haar eraf en hakkuuuuuh![]()
Ikke niet heur
Ik moet voor beide opleidingen een verplicht aantal accreditatiepunten per jaar behalen.quote:Op zondag 14 november 2010 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje is dat zo veel dan die nascholingen?
Joh die verzekeringsmeuk is toch wel in een half uurtje gedaan?
Ik moet oma's puzzels nog insturen
Greys??? Weet jij een leuk sushitentje voor as vrijdag in R'dam?
Ll mag ook
Ah fijn daarom heb ik mijn opleiding maar zelf betaald scheelt gezeur als ik het niet haal.quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet voor beide opleidingen een verplicht aantal accreditatiepunten per jaar behalen.
Jeuj
was jij gabber eigenlijk?quote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
OH NOES PETAH ARE IN THE BAK VANAVOND
Heeft niets met betalen te maken, maar je bent verplicht na te scholen en je kennis up to date te houden.quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah fijn daarom heb ik mijn opleiding maar zelf betaald scheelt gezeur als ik het niet haal.
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Ik kan niet hakken![]()
Ja dat zal wel ja.quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
Sumo of Sushi Qube? Beide ook gewoon in centrum maar wat kleinschaliger dan Shabu Shabu, dat zal sowieso wel afgeladen zitten op de vrijdag.
Oh, ik HEB wel hakken iddquote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar heb nu wel hakkuh aan!
Weet ikquote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeft niets met betalen te maken, maar je bent verplicht na te scholen en je kennis up to date te houden.
Gelukkig kan ik voor het apotheekgedeelte online nascholen
Wel zo prettig dat iemand met recente kennis van zaken meedenkt over mijn gezondheidsklachten en medicijnen.quote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeft niets met betalen te maken, maar je bent verplicht na te scholen en je kennis up to date te houden.
Gelukkig kan ik voor het apotheekgedeelte online nascholen
Als ze géén vis eet zou ik sowieso iets anders dan sushi gaan doenquote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat zal wel ja.
Wil samen met C even rustig bijkleppen voor TCD, al weet ik niet of ze nu ook geen vis eet
Ff googln en dan haar mailen, thnx!
Joh..quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ze géén vis eet zou ik sowieso iets anders dan sushi gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |