quote:Op zondag 14 november 2010 20:47 schreef -Peach het volgende:
Hij maakt me bang!Met zn swaffelbroek!
Soave, swaffel. Wie ziet het verschil!quote:
het is die luie choreograaf die geen verhaal wil in haar dans. Die moeten ze ontslaan. Caggie terug!quote:Op zondag 14 november 2010 20:51 schreef Migwi het volgende:
Denk dat Eldrick weer negatief commentaar krijgt.
Maar ja, die kut Modern choreo's ook altijd.
Laat ze eens lekker dansen ipv zweverig doen
en dan ga ik het nu toch vragen:"wat betekent dat?"quote:
Great minds think alikequote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
en dan ga ik het nu toch vragen:"wat betekent dat?"
Inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2010 20:51 schreef NouMooiNiet het volgende:
sorry maar bij modern krijg ik vaak een deja-vu
Great Minds Think Alikequote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
en dan ga ik het nu toch vragen:"wat betekent dat?"
quote:
50 cent-imeterquote:
Jawel.. zoals ik al zei ik ben nieuwsgierig.quote:Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Vraag je je dat bij meer mannen af?
Als je dat bij vrouwen gaat afvragen dan is er een probleem...quote:Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Vraag je je dat bij meer mannen af?
Dan kijk ikweer naar tieten.quote:Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je dat bij vrouwen gaat afvragen dan is er een probleem...
Dan moet je ff langs de opticien?quote:Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je dat bij vrouwen gaat afvragen dan is er een probleem...
nee de beste gaat eruitquote:
Groot genoeg! Sowiesoquote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef Franneh het volgende:
[..]
Eensch.
Hoe groot zal die van hem zijn.
Ja.quote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
Heeft er iemand hier ooit pompoensoep gemaakt?
nee, wel gegeten.quote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
Kan Marc Marie niet in de plaats van Marco komen?
goed plan!quote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef Pheno het volgende:
Kan Marc Marie niet in de plaats van Marco komen?
Nee, wil jij het voor ons allemaal koken?quote:Op zondag 14 november 2010 20:57 schreef pumpkinsoup het volgende:
come to mamaquote:
Ik heb het nog nooit opquote:Op zondag 14 november 2010 20:58 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nee, wil jij het voor ons allemaal koken?
Dat moet je mijn vrouw vragen, ik zal wel vragen of ze even komt antwoorden. Ik schaam me diep.quote:
preciesquote:Op zondag 14 november 2010 20:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Mja, iedereen gaat nu waarschijnlijk uit medelijden op dr stemmen
Je bent bang voor je huwelijk bedoel je?quote:Op zondag 14 november 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je mijn vrouw vragen, ik zal wel vragen of ze even komt antwoorden. Ik schaam me diep.
Je vrat de hele pan leeg in een half uur tijd.quote:Op zondag 14 november 2010 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je mijn vrouw vragen, ik zal wel vragen of ze even komt antwoorden. Ik schaam me diep.
Kurtquote:
quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Je vrat de hele pan leeg in een half uur tijd.
Door het nummer van kate nashquote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Waarom heet je dan eigenlijk pompoenensoep als je het nog nooit op hebt
quote:Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Je vrat de hele pan leeg in een half uur tijd.
ze doet een lorenzootjequote:
Achsoquote:Op zondag 14 november 2010 21:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Door het nummer van kate nash
alleen als ik een aflevering hebt gemistquote:Op zondag 14 november 2010 21:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja! Jij volgt ook internet toch?
Doe mij maar een extra portie (als vreetbeer zijnde)quote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef Franneh het volgende:
KOEKJENS EN PERNEN IK ZET ZO DE FRITUUR AAN VOOR DE PARTYMIX.
jaquote:
Jaaaaaquote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef Franneh het volgende:
Dat blijkt ja.quote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doe mij maar een extra portie (als vreetbeer zijnde)
quote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef Franneh het volgende:
Ah okee ik dacht vanuit USquote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
alleen als ik een aflevering hebt gemist
Franneh, ik kom langs, waar woont je huis?quote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef Franneh het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:03 schreef -Peach het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Dank u, mevrouw de partysnack-koningin!
quote:
je bent bij seizoen 2quote:
Mijn huis woont in Purmerend!quote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Franneh, ik kom langs, waar woont je huis?
Is dit de avond van de dubbelzinnigheden ofzoquote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
omg ik beet op een stukje mandarijn, alles spuit eruit (!) heel m'n kussen zit onder
![]()
Dan moet je aan Coach Beast denken.quote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
omg ik beet op een stukje mandarijn, alles spuit eruit (!) heel m'n kussen zit onder
![]()
Die man is schizoquote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef -Peach het volgende:
AAAhhh ik heb zon hekel aan die Whiskasreclame. Tommy kom es!!
-Tommy is lief en doet dit.
Tommy ga weg! Zit de wedstrijd te kijken! Tommmyyyyyy.![]()
![]()
En die domme Tommy trapt er elke keer weer in.
hij deed een oonaatjequote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef IbeBen het volgende:
[..]
En Floris stond erbij en keek ernaar
Haha jaquote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef IbeBen het volgende:
[..]
En Floris stond erbij en keek ernaar
gmtaquote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Is dit de avond van de dubbelzinnigheden ofzo?
Ja nou, ik wist niet hoe ik het anders moest zeggenquote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef IbeBen het volgende:
[..]
ik pak wel de treinquote:
Nee, dan had ze wel gezegd dat ze iemand gepijpt had. Oh wacht, dat is niet dubbelzinnig.quote:Op zondag 14 november 2010 21:04 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Het vocht droop uit het velletje..quote:Op zondag 14 november 2010 21:05 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja nou, ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen
Neuh.quote:
Oh ben je er alquote:Op zondag 14 november 2010 21:06 schreef IbeBen het volgende:
Zeg pompoenensoep doe die deur es open!
quote:Op zondag 14 november 2010 21:06 schreef Franneh het volgende:
[..]
Het vocht droop uit het velletje..
Kan je ook andersom dubbelzinnig zijn? Zeggen dat je aan het pijpen bent en dat mensen dan denken "omg hiermee kan je ook bedoelen dat je een pijp aan het roken bent hahaha!"quote:Op zondag 14 november 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan had ze wel gezegd dat ze iemand gepijpt had. Oh wacht, dat is niet dubbelzinnig.
Hij lijkt er wel op jaquote:
quote:
Ja je wil niet wetenquote:Op zondag 14 november 2010 21:08 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik maar denken dat mannen ranzig tegen elkaar praten. Maar vrouwen onder elkaar...
Vrouwen onder elkaar..quote:Op zondag 14 november 2010 21:08 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik maar denken dat mannen ranzig tegen elkaar praten. Maar vrouwen onder elkaar...
Ja echt. En hij is nog lillik ook!quote:Op zondag 14 november 2010 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Sjongejonge wat een waardeloze vent zeg.
DUMPEEEEEE
mocht ze willen, wat een dominante sukkel zegquote:
Wie zegt dat wij dat niet willen weten?quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
mocht ze willen, wat een dominante sukkel zeg
Ik voel hier een conflict met pompoenensoep opkomenquote:Op zondag 14 november 2010 21:08 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja echt. En hij is nog lillik ook!
Hij heeft het goed voor elkaar dat ze zo dom is om het allemaal te doen!quote:Op zondag 14 november 2010 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
mocht ze willen, wat een dominante sukkel zeg
Ja hij is niet lelijkquote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik voel hier een conflict met pompoenensoep opkomen
quote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef Franneh het volgende:
Ik heb laatst nog aan de tieten van mijn collega gevoeld en zij aan de mijne
Wel met kleding aan.
Hahahah.quote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef Franneh het volgende:
Wel met kleding aan.
En wat vond je directeur er van?quote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef Franneh het volgende:
Wel met kleding aan.
quote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef Franneh het volgende:
Wel met kleding aan.
Ik welquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ze staat zo mooi recht in haar dans
quote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef Franneh het volgende:
Ik vind die broek 10 x geiler dan die lelijke broek van hettie.
Uhm, dat is zoiets zeggen dat een strandvakantie op Bonaire beter is dan in Oostenrijkquote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef Franneh het volgende:
Ik vind die broek 10 x geiler dan die lelijke broek van hettie.
Oostenrijk -> sneeuw -> bergen ->quote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, dat is zoiets zeggen dat een strandvakantie op Bonaire beter is dan in Oostenrijk
Gaat zijn pa ook janken?quote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef Cee het volgende:
Hij is middelbare scholier???!!! Middelbare scholier is het nieuwe gay!
Er is geen strand in Oostenrijk...quote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef Franneh het volgende:
[..]
Oostenrijk -> sneeuw -> bergen ->![]()
dus nee
pics?quote:
De HOMO SC lijkt wat als het over Stefano gaat idd.quote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef Ewelina het volgende:
Fuck, zat ik gewoon in een verkeerd topic
Van mij!quote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die broer met die muts!!![]()
Die broer met die muts!!![]()
Die broer met die muts!!
quote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
wow broer jeroemn is net zo geil
en waarschijnlijk meer richting mijn leeftijd
mine mine is dat die met die mutS?quote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef JaneDoe het volgende:
wow broer jeroemn is net zo geil
en waarschijnlijk meer richting mijn leeftijd
Vrouw, kloon je nu weer op FOK! ?quote:
haha godver gelukkig geen drinken in mijn mond.quote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou tof zijn als een van z'n matties Adriaan heet.
nee dat was die zonder mutsquote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
mine mine is dat die met die mutS?
quote:
dan ga ik huilen!!quote:Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Straks gaat floris eruit, echt zo onverwachts net als chico vorige week
Dan moet je smsen hequote:Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
wat dacht je van lorenzo?quote:Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
Welnee, gewoon door je knie gaan tijdens een dans. Gegarandeerd succes de volgende editie.quote:
Wel tijdens een mooie dans dan he!quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Welnee, gewoon door je knie gaan tijdens een dans. Gegarandeerd succes de volgende editie.
ik ga mensen in elkaar slaanquote:
Wie had dat dan? Nog niets van gehoord!?quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Welnee, gewoon door je knie gaan tijdens een dans. Gegarandeerd succes de volgende editie.
Nee inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nix gemerkt van die enkel in haar solo trouwens.
Dat dacht ik vorige week ook van Chicoquote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef IbeBen het volgende:
Lorezo gaat er niet uit denk ik trouwens
van lorenzo had ik niks van gemerkt vorige weekquote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nix gemerkt van die enkel in haar solo trouwens.
Nou, dat was ...... $$%^&&$%T Shit.....quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie had dat dan? Nog niets van gehoord!?
Ja jijquote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorige week ook van Chico
Maar Lorenzo is nu de comeback kid, die gaat er niet zomaar uit.quote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorige week ook van Chico
en LorenzoOnaquote:Op zondag 14 november 2010 21:19 schreef -Peach het volgende:
Lorenzo zn stukje zal wel weer over zijn knakknie van vorig jaar gaan
Robinson ging ook al niet zo goed bij hemquote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
HAR HAR HAR dat was echt een hele slechte piraat, sorry.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX moves jeweetzquote:
Oh dat kijk ik niet.quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Robinson ging ook al niet zo goed bij hem
Das wel weer geil wou je zeggen?quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef Franneh het volgende:
hakken bij een man zijn echt zoooo anti-geil.
Oh hij gaat dr verkrachten
quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat decor? ja, goede vraag?quote:Op zondag 14 november 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
Waarom proberen ze dingen close-up in beeld te brengen?
quote:Op zondag 14 november 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Omdat de kandidaten zich de pleuris hebben gewerkt om deze dans onder de knie te krijgen, nemen we even een paar seconden lang heel flitsend een stuk decor in beeld en wat wiebelige beelden van de gezichten die amper een halve seconde stil blijven staan."quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:23 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Stefano blijf es van Franneh dr account af ja!
Ik heb zo de drang op eens pissed off te mailen naar die eikels...quote:Op zondag 14 november 2010 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
"Omdat de kandidaten zich de pleuris hebben gewerkt om deze dans onder de knie te krijgen, nemen we even een paar seconden lang heel flitsend een stuk decor in beeld en wat wiebelige beelden van de gezichten die amper een halve seconde stil blijven staan."
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |