Kan je ook andersom dubbelzinnig zijn? Zeggen dat je aan het pijpen bent en dat mensen dan denken "omg hiermee kan je ook bedoelen dat je een pijp aan het roken bent hahaha!"quote:Op zondag 14 november 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dan had ze wel gezegd dat ze iemand gepijpt had. Oh wacht, dat is niet dubbelzinnig.
Hij lijkt er wel op jaquote:
quote:
Ja je wil niet wetenquote:Op zondag 14 november 2010 21:08 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik maar denken dat mannen ranzig tegen elkaar praten. Maar vrouwen onder elkaar...
Vrouwen onder elkaar..quote:Op zondag 14 november 2010 21:08 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik maar denken dat mannen ranzig tegen elkaar praten. Maar vrouwen onder elkaar...
Ja echt. En hij is nog lillik ook!quote:Op zondag 14 november 2010 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Sjongejonge wat een waardeloze vent zeg.
DUMPEEEEEE
mocht ze willen, wat een dominante sukkel zegquote:
Wie zegt dat wij dat niet willen weten?quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
mocht ze willen, wat een dominante sukkel zeg
Ik voel hier een conflict met pompoenensoep opkomenquote:Op zondag 14 november 2010 21:08 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja echt. En hij is nog lillik ook!
Hij heeft het goed voor elkaar dat ze zo dom is om het allemaal te doen!quote:Op zondag 14 november 2010 21:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
mocht ze willen, wat een dominante sukkel zeg
Ja hij is niet lelijkquote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik voel hier een conflict met pompoenensoep opkomen
quote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef Franneh het volgende:
Ik heb laatst nog aan de tieten van mijn collega gevoeld en zij aan de mijne
Wel met kleding aan.
Hahahah.quote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef Franneh het volgende:
Wel met kleding aan.
En wat vond je directeur er van?quote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef Franneh het volgende:
Wel met kleding aan.
quote:Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef Franneh het volgende:
Wel met kleding aan.
Ik welquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ze staat zo mooi recht in haar dans
quote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef Franneh het volgende:
Ik vind die broek 10 x geiler dan die lelijke broek van hettie.
Uhm, dat is zoiets zeggen dat een strandvakantie op Bonaire beter is dan in Oostenrijkquote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef Franneh het volgende:
Ik vind die broek 10 x geiler dan die lelijke broek van hettie.
Oostenrijk -> sneeuw -> bergen ->quote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, dat is zoiets zeggen dat een strandvakantie op Bonaire beter is dan in Oostenrijk
Gaat zijn pa ook janken?quote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef Cee het volgende:
Hij is middelbare scholier???!!! Middelbare scholier is het nieuwe gay!
Er is geen strand in Oostenrijk...quote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef Franneh het volgende:
[..]
Oostenrijk -> sneeuw -> bergen ->![]()
dus nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |