En als ze zo klein zijn kan het nog, maar al snel zijn ze groter dan het kussenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Is al een wat oudere foto. Ik moet weer eens wat foto's gaan maken. Straks komt dat er helemaal niet meer van.
Hij is nu ook een beetje boef hij ligt weer boven het hoofdkussen van vriend. Het is dat ik zijn kussen weggetrokken heb anders gaat hij er boven op liggen.
Dus dan in Lance 7 maanden en Casper 2 maanden?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:50 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Even denken... Lance (grijsje) is van juli 2010, Casper (zwartje) is van december 2010, dus reken maar uit
lolquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Dus dan in Lance 7 maanden en Casper 2 maanden?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:55 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
lolJaartalletje vergist
Tel er maar een jaar bij op
(heb 't maar snel even aangepast in m'n antwoord
)
Ik stalk je op 't MC forum, weet hetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Hummer is van juni 2009 en Dodge is van januari 2010
En hier is vooral Dodge momenteel aan het puberen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
En als ze zo klein zijn kan het nog, maar al snel zijn ze groter dan het kussen
Ziet eruit als een mooi beestje, heb je ook een foto van haar koppie?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik stalk je op 't MC forum, weet het![]()
OH! En ik heb Pepper natuurlijk nog, die is van mei 2008!
[ afbeelding ]
Met gek schoudertje van haar schouderoperatie van 7 weken geleden... groeit al mooi weg
Heeft ze ook afgebeten snorharen of is ze gewoon lief?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:01 schreef Ewelina het volgende:
Mini's pubertijd is door mams geloof ik volledig de kop ingedruktZe is heel lief en doet eigenlijk nooit iets wat niet mag
![]()
Sasha daarentegen...
Ik ga op zoek, heb ik hier vast welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ziet eruit als een mooi beestje, heb je ook een foto van haar koppie?
Oh het regent hier nu kwartjes inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:02 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ik stalk je op 't MC forum, weet het![]()
OH! En ik heb Pepper natuurlijk nog, die is van mei 2008!
[ afbeelding ]
Met gek schoudertje van haar schouderoperatie van 7 weken geleden... groeit al mooi weg
Nee, ze is heel liefquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Heeft ze ook afgebeten snorharen of is ze gewoon lief?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ziet eruit als een mooi beestje, heb je ook een foto van haar koppie?
Dankquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh het regent hier nu kwartjes inderdaad
Leuk om je hier ook te zien
Ach, dat arme kindquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, ze is heel liefHeel aanhankelijk, en ook erg op mij gericht. Echt mijn meisje
![]()
[ afbeelding ]
Maar mams heeft haar iig uitstekend opgevoed. Als ze nu nog iets doet wat niet mag stuift Sasha er meteen op af en geeft haar een paar tikken.
Aaaaaawwwwwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:07 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een hele sneue foto eigenlijk, maar wel met duidelijk haar kop erop... shirt aan vanwege rust pootje, die mocht ze niet belasten en koppige poes als ze is doet ze dat natuurlijk welHeb een pootgat van het shirt dichtgemaakt, dit was de pas-sessie
Ze is al ruim vier jaar, ik verwacht het eigenlijk niet. Ik heb haar eigenlijk niet zoveel hoeven verbieden. Hoewel de poezen wel aardig kunnen kissebissen met elkaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:08 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Ach, dat arme kindMaar je weet het he... als ze nu te strak wordt gehouden wordt ze straks alleen maar losbandiger
werkt bij kinderen ook zo...
inmiddels zijn ze nog liever gaan liggen ;quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Mooi hoor!
[..]
LiefGeweldig om te zien, als ze zo lekker samen liggen!
Hahaha, ik leef met je meequote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Zorro is ook een extreem lieve kat. Die heb ik nooit hoeven te corrigeren. Fire werd door Zorro gecorrigeerd maar Rossi daar heb ik echt mijn handen vol aan. En die dikke rooie gaat zo nu en dan gewoon mee doen en Zorro die kijkt en doet niks. Zuxht leuk hoor katten.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef Markster het volgende:
[..]
inmiddels zijn ze nog liever gaan liggen ;
[ afbeelding ]![]()
Noes isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Haha, 5, jong ding! Noes wordt al 7 deze maand. Is ook uit het asiel.
Ja, heel fluffy. Dikke bos haar en ook op sommige plekken wat langer. Ik zal zo kijken of ik een foto kan linken. Ze is ook niet heel mager, dus erg veel poes zullen we maar zeggen. Vooral tov onze andere kat. Die is mager en heeft een dun vachtje.
Hoe is prinses poes qua gedrag? Toevallig ook druk en speels?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:38 schreef Markster het volgende:
[..]
inmiddels zijn ze nog liever gaan liggen ;
[ afbeelding ]![]()
Dat tongetjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
En deze is degene die ik dus zelf heb gehouden![]()
[ afbeelding ]
Jullie zien zelf wel waarom
Oooohhwwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
En deze is degene die ik dus zelf heb gehouden![]()
[ afbeelding ]
Jullie zien zelf wel waarom
En hoort ie alles goed?quote:
Klopt, vandaar mijn vraag. Het gen dat voor pigment zorgt (en dus voor alles behalve een witte vacht) is gekoppeld aan het gen voor het gehoor, dacht ik. Dus als het pigment gen ontbreekt is de kat vaak doof.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:17 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet elke witte kat is gelukkig doof
Ik heb nu ook een hele witte tegen mij aan geplakt liggen.
Witte katten zijn zo mooi he
Goede imitatiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef Kper_Norci het volgende:
Soms denk ik wel eens was ik maar één van mijn katten, lekker luieren en achter de muisjes aanzitten
Die kan in elk geval niet op tegen de beste voetballer van Roda, Kataldinhoquote:
het is een meisje, 2 zelfsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:23 schreef RandomMoron het volgende:
een witte katmaar dan ook een echte! Of moet je hem ook af en toe ont-aarden als hij buiten is geweest?
ze horen allebei prima.quote:
Ze vonden het niet bijster interessant. Billy moest er niets van weten, rook eraan en liep weg. Minous en Sammy vonden het iets interessanter. Ze roken er aan, tikten er met hun pootjes tegen aan, likten aan de veertjes, maar opeten ho maar. Sammy nam hem eventjes in zijn bek, legt hem weer neer, tikt er weer tegen aan, weer in de bek en dan gewoon van de tafel laten vallen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:10 schreef WinnieWana het volgende:
Sammy ,Billy en Minous krijgen vanavond ook voor het eerst eendagskuikens. Benieuwd hoe ze het vinden. Ik maak wel foto's. Hoop dat ze er geen smeerzooi van maken.
Ook voor het eerst dat ik eendagskuikens koop. Ze zien er idd wel een beetje zielig uit zo, maar ja het zit ook gewoon in brokken (maar dan veel minder)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een leuk fotootje dan. Net gemaakt.Sammy aan het spelen
witteridder: Mooie witte katten
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
vooral ook knettergek <3quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:32 schreef Murmeli het volgende:
oh RM die katten van jou zijn zooooo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |