Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ze zien er gelukkig en gezond uit!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Oh oh oh wat vind ik het toch leuk dat die twee bij jou zijn gaan wonen en dat je zo vaak foto's post
Hoe die bengaal zooooo tevreden naar ons lacht! Met zo'n blik van geen enkele kat heeft het zo goed als ik hier! Super!!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef RandomMoron het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinses poes lijkt op mijn noes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef mieknok het volgende:
Hi, dit is de eerst keer dat ik foto's plaats dus ik hoop dat het goed gaat. Mijn 2 huis-tuin en keuken schatten, prinses poes (zwarte) en kaktus (schilpad)
Natuurlijk passen wij samen in een mandje![]()
[ afbeelding ]
Dromerige poes
[ afbeelding ]
Dat pootje om zijn maatje heenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dan zal ik ook maar een duit in het zakje doenHieronder onze opvangkittens. De zwarte heb ik zelf gehouden
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2011 19:18:13 ]
<3 wat ontzettend lief!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dan zal ik ook maar een duit in het zakje doenHieronder onze opvangkittens. De zwarte heb ik zelf gehouden
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Milo die helemaal blij is dat hij een kuikentje mocht:
[ afbeelding ]
Is dat een echt kuikentje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Milo die helemaal blij is dat hij een kuikentje mocht:
[ afbeelding ]
Nee, 1 setje zwart en 1 setje grijs, beetje oud wijf is het, tenminste, zo gedraagt ze zich, ze is pas 5 ofzo, heb haar uit het dierenasiel dus weet leeftijd niet helemaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Prinses poes lijkt op mijn noes!
Heeft die van jou nu ook 1 setje witte en 1 setje zwarte wenkbrauwen?
Haha, 5, jong ding! Noes wordt al 7 deze maand. Is ook uit het asiel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef mieknok het volgende:
[..]
Nee, 1 setje zwart en 1 setje grijs, beetje oud wijf is het, tenminste, zo gedraagt ze zich, ze is pas 5 ofzo, heb haar uit het dierenasiel dus weet leeftijd niet helemaalIs noes ook zo fluffy? Poes is af en toe een hele pluizige prinses haha.
Ja je kunt bij de dierenwinkel een kilo kuikentjes kopen, die zijn dan ingevroren, heel af en toe krijgen ze er eentjequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja je kunt bij de dierenwinkel een kilo kuikentjes kopen, die zijn dan ingevroren, heel af en toe krijgen ze er eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |