Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Ze zien er gelukkig en gezond uit!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:55 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Oh oh oh wat vind ik het toch leuk dat die twee bij jou zijn gaan wonen en dat je zo vaak foto's post
Hoe die bengaal zooooo tevreden naar ons lacht! Met zo'n blik van geen enkele kat heeft het zo goed als ik hier! Super!!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef RandomMoron het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prinses poes lijkt op mijn noes!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef mieknok het volgende:
Hi, dit is de eerst keer dat ik foto's plaats dus ik hoop dat het goed gaat. Mijn 2 huis-tuin en keuken schatten, prinses poes (zwarte) en kaktus (schilpad)
Natuurlijk passen wij samen in een mandje![]()
[ afbeelding ]
Dromerige poes
[ afbeelding ]
Dat pootje om zijn maatje heenquote:Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dan zal ik ook maar een duit in het zakje doenHieronder onze opvangkittens. De zwarte heb ik zelf gehouden
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2011 19:18:13 ]
<3 wat ontzettend lief!!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dan zal ik ook maar een duit in het zakje doenHieronder onze opvangkittens. De zwarte heb ik zelf gehouden
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaafquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Milo die helemaal blij is dat hij een kuikentje mocht:
[ afbeelding ]
Is dat een echt kuikentje?quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Milo die helemaal blij is dat hij een kuikentje mocht:
[ afbeelding ]
Nee, 1 setje zwart en 1 setje grijs, beetje oud wijf is het, tenminste, zo gedraagt ze zich, ze is pas 5 ofzo, heb haar uit het dierenasiel dus weet leeftijd niet helemaalquote:Op donderdag 3 februari 2011 09:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Prinses poes lijkt op mijn noes!
Heeft die van jou nu ook 1 setje witte en 1 setje zwarte wenkbrauwen?
Haha, 5, jong ding! Noes wordt al 7 deze maand. Is ook uit het asiel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef mieknok het volgende:
[..]
Nee, 1 setje zwart en 1 setje grijs, beetje oud wijf is het, tenminste, zo gedraagt ze zich, ze is pas 5 ofzo, heb haar uit het dierenasiel dus weet leeftijd niet helemaalIs noes ook zo fluffy? Poes is af en toe een hele pluizige prinses haha.
Ja je kunt bij de dierenwinkel een kilo kuikentjes kopen, die zijn dan ingevroren, heel af en toe krijgen ze er eentjequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja je kunt bij de dierenwinkel een kilo kuikentjes kopen, die zijn dan ingevroren, heel af en toe krijgen ze er eentje
Zo prachtig mooi!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:39 schreef bl0emetjE het volgende:
En nog 2 van vandaag met m'n nieuwe camera <3
indi:
[ afbeelding ]
lila:
[ afbeelding ]
En voor de lief; gisteren, Indi in het raamkozijn:
[ afbeelding ]
ik heb de foto in een spoiler gezetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:13 schreef Miendientje het volgende:
Misschien de foto's maar even in een spoiler plaatsen voor de mensen die het niet willen zien. (ik vind het wel interessant)
Oooh wat zijn ze mooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef gehotseflotst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn mannetjesHeb hier ook nog een poes rondlopen, maar daar heb ik zo snel geen foto van
Ze zijn vaak heel lief, maar soms... grrrquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Leuk he pubercoontjes.
Wij hebben ook een puber en 1tje die heel goed zichzelf kan verstoppen. Vanmorgen 30min gezocht en meneer was nergens te vinden. Hij reageerde niet eens op zijn etensbakje.
Oh wauwquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef Ewelina het volgende:
Ja maar ze zijn zo leuk![]()
![]()
En als ze dan eindelijk tevoorschijn komen, dan gaan ze op hun mooist zitten en kijken je zo smekend aan dat je niet boos op ze kan worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sasha (zwartwit) en Mini (bruin/creme schildpad). Moeder & dochter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Oh wauwSchitterend? En dat zijn... (namen?
)
Ken het. Misschien had ie zo'n lekker plekje gevonden dat ie er echt niet weg wildequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Toen ik uit het z-huis terug kwam. Kwam hij de trap af gelopen. Geen idee waar hij gezeten heeft.
De andere 2 waren hem niet aan het zoeken oid dus ergens wisten we wel dat hij niet weg was maar je gaat toch twijfelen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sasha (zwartwit) en Mini (bruin/creme schildpad). Moeder & dochter.
Liefquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef gehotseflotst het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn mannetjesHeb hier ook nog een poes rondlopen, maar daar heb ik zo snel geen foto van
Dodge en Hummer mogen er ook zijn hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Stuur maar door die zilveren, strikje hoeft niet
![]()
Wat een lekker ding!
Dank je welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:36 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Dodge en Hummer mogen er ook zijn hoor![]()
Mooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
de verstopper in kwestie
En Hummer en Dodge zijn
Hahaha, die verbaasde kopquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
de verstopper in kwestie
En Hummer en Dodge zijn
Even denken... Lance (grijsje) is van juli 2009, Casper (zwartje) is van december 2009, dus reken maar uitquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Dank je wel
Hoe oud zijn ze bij jou nu?
Mooi mooi mooiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
de verstopper in kwestie
En Hummer en Dodge zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |