Verhoeven.quote:Op zondag 14 november 2010 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax heeft wel een probleem, eind van het seizoen zal Suarez en ook Stekelenburg vertrekken en dan blijft er weinig over.
Ik denk dat Ajax Steek nog het meest gaat missen van allemaal. Mounir vang het wel op, bovendien is Suarez nu gewoon een blok aan je been i.p.v. een toegevoegde waarde.quote:Op zondag 14 november 2010 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax heeft wel een probleem, eind van het seizoen zal Suarez en ook Stekelenburg vertrekken en dan blijft er weinig over.
Als jij nou is gewoon een eind optyft dan zijn we in ieder geval al van een probleem af.quote:Op zondag 14 november 2010 19:18 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als jij nou is gewoon een eind optyft dan zijn we in ieder geval al van een probleem af.
Rustig aan johquote:Op zondag 14 november 2010 19:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als jij nou is gewoon een eind optyft dan zijn we in ieder geval al van een probleem af.
Lol, zei niet eens dat ze bras spelen en je bent al aangebrandquote:Op zondag 14 november 2010 19:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je bent aan het trollen, dus rot gewoon op.quote:Op zondag 14 november 2010 19:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Lol, zei niet eens dat ze bras spelen en je bent al aangebrand
Tsjah, zulke gasten heb je altijd.quote:Op zondag 14 november 2010 19:37 schreef Maanvis het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)achten-spelersbus-op
Kansloze tokkiesquote:Op zondag 14 november 2010 19:37 schreef Maanvis het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)achten-spelersbus-op
Die wedstrijd gaat nog leuk worden, ik voel het aan mijn water.quote:Op zondag 14 november 2010 19:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Kansloze tokkies![]()
Maak me wel zorgen om volgende week , als ze weer zo belabberd spelen , voorspel ik een PSV - Feijenoord uitslag![]()
Gelukkig doet Ooijer niet mee , IMHO de zwakste schakel bij Ajax
0-20 ? ;dquote:Op zondag 14 november 2010 19:48 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Die wedstrijd gaat nog leuk worden, ik voel het aan mijn water.
Ik snap niet waarom je triest probeert te doen, ''Black Cats tear Chelsea apart'''enough said.quote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Sunderland ja, zou denk ik op halve sterkte nog wel met 5-0 winnen van Ajax
is goedquote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef OreO het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je triest probeert te doen, ''Black Cats tear Chelsea apart'''enough said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |