quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:44 schreef PIETR het volgende:
Maar Cruijff moet dus jullie verlosser gaan worden? Paar maanden geleden zat ie er toch ook? Maar toen ie even tegengewerkt werd stapte ie weer op .. Veel geblaat, maar weinig echte oplossingen aandragen ..
wat ik schokkender vond was dat het bestuur marco niet terug floot.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:44 schreef PIETR het volgende:
Maar Cruijff moet dus jullie verlosser gaan worden? Paar maanden geleden zat ie er toch ook? Maar toen ie even tegengewerkt werd stapte ie weer op .. Veel geblaat, maar weinig echte oplossingen aandragen ..
Hmm, sterk puntquote:
Dat is het grote probleem natuurlijk. Bij veel clubs trouwens. Een lange termijnvisie is bij een topclub haast onmogelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:47 schreef rednitro het volgende:
[..]
wat ik schokkender vond was dat het bestuur marco niet terug floot.
de passant won het weer van de lange termijn visie.
Veendam zat ertussenquote:Op dinsdag 16 november 2010 00:45 schreef rednitro het volgende:
ooh jezus, ik keek net even ...
de week erop komt madrid ..
als ze niet van PSV winnen of gelijk spelen dan heb je 5 wedstrijden op rij (nederlagen) zonder overwinning
Vraag me af wat er nodig is voordat echt (alweer) de pleuris uitbreekt.
Dat zou een diepte punt zijn wat ik in 25 jaar nog nooit heb meegemaakt.
Ik gaf die reactie omdat je dat zei over cruyff terwijl hij duidelijk is weggepest door het bestuur.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hmm, sterk punt
[..]
Dat is het grote probleem natuurlijk. Bij veel clubs trouwens. Een lange termijnvisie is bij een topclub haast onmogelijk.
die oefenpot tel ik dus niet mee.quote:
Ja wat een tegenstander van niveau was dat ook poeh zeg...quote:
We hebben 3 wedstrijden geleden ook nog Heracles gehad maar ik begrijp je punt. Toch is het als je scorebordjournalistiek toepast allemaal niet zo erg. Stel je wint van PSV thuis en je speelt thuis gelijk tegen Madrid ziet het er allemaal anders uit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:53 schreef rednitro het volgende:
[..]
die oefenpot tel ik dus niet mee.
ik heb het over wedstrijden waar het er echt om gaat.
om de knikkers.
Dan ziet de wereld er heel anders uit ja. Maar vooral hoe Ajax verliest zit het hem in als Ajax strijdend, vechtend en voetballend ten onder gaat kan ik het accepteren maar dit...quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
We hebben 3 wedstrijden geleden ook nog Heracles gehad maar ik begrijp je punt. Toch is het als je scorebordjournalistiek toepast allemaal niet zo erg. Stel je wint van PSV thuis en je speelt thuis gelijk tegen Madrid ziet het er allemaal anders uit.
En zelfs die wedstrijd was eigenlijk dramatisch. 60 minuten 0-0..quote:Op dinsdag 16 november 2010 01:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat een tegenstander van niveau was dat ook poeh zeg...
Ach ja, het is ook lastig om een signaal af te geven.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:16 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
De ledenraad stopt weer lekker z'n kop in het zand en is nu "klaar" met alle kritiek
Nou, dat wordt leuk.
Kan best zijn, maar Cruijff is wel heel makkelijk op zijn teentjes getrapt. Als het kleinste dingetje hem niet aan staat stapt hij weer op.quote:Op dinsdag 16 november 2010 00:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik gaf die reactie omdat je dat zei over cruyff terwijl hij duidelijk is weggepest door het bestuur.
Wat zijn de bevoegdheden van de ledenraad überhaupt?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hopelijk gaat Keje Molenaar de ledenraad in. Al heeft hij weinig invloed daar toch heeft hij een goed voetbalverstand en ook een mooie maatschappelijke carrière.
Daar pak je het bestuur niet mee. Alleen het team.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het is ook lastig om een signaal af te geven.
Als mensen echt boos zijn dan zou er een lege ArenA moeten zijn Zaterdag. gewoon totaal geen publiek. DAT kost ze geld, dan luisteren ze wel (natuurlijk kost het ze nu geen geld, seizoenskaarten zijn al betaald) maar als er niemand meer komt kijken houdt het snel op.
Het benoemen van/instemmen met bepaalde functies. Ik geloof de voorzitter, maar ook trainers en dergelijke. Maar ik kan het mis hebben. (voorzitter sowieso)quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat zijn de bevoegdheden van de ledenraad überhaupt?
Leuk zo'n post over de verstandelijke vermogens van mensen, vol met taal- en stijlfoutenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:08 schreef stoeltafel het volgende:
Het lijkt ook dat er in de voetbal wereld alleen zwak begaafde mensen werken. Als je gisteren zag hoe slecht de voetbalclubs er voor staan tegen over de bedrijven. Misschien moet Ajax is met Ernst & Young gaan praten, daar zitten wel mensen met verstand.
Hoe zit het met de diploma's/CV van de bestuurleden ? Ook apart dat ze bij van de Boog uitkomen. Lees de quote en je wordt niet blij van zijn verleden.
Zou het alleemaal anders gaan als Ajax niet op de beurs stond ? Kan het bestuur dan eerder worden weg gestuurd?
Waarom heeft Ajax zoveel lagen voor een relatief middel groot bedrijf? Is dat normaal ? Ajax heeft altijd al de meeste mensen in dienst maar is dat 100% nodig ? Is hier mee info over bekend ? Hoeveel fulltime/parttime ?
Wie heeft er hoop over de toekomst ?
Wat nou, er is niets mis met middel groot bedrijfquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk zo'n post over de verstandelijke vermogens van mensen, vol met taal- en stijlfouten.
Kut iPad maar je begrijpt mijn punt. Ben heel benieuwd naar volgend seizoen. Dit seizoen wordt weer moeilijk of Ajax moet zaterdag winnen en dan in de flow terecht komen zoals vorig seizoen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk zo'n post over de verstandelijke vermogens van mensen, vol met taal- en stijlfouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |