abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88740161
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:24 schreef Komakie het volgende:

[..]

Die Cruijff blijft leuk met zijn opmerkingen :')
Het is heel ingewikkeld, maar eigenlijk helemaal niet :? :D
Cruijff _O_ :D
★★★
pi_88741415
Weer 1

Overmars wil te allen tijde luisteren naar Ajax
Oud-international Marc Overmars vindt het een eer dat Johan Cruijff hem in zijn wekelijkse column in de Telegraaf genoemd heeft als gegadigde voor de ledenraad van Ajax.
De legendarische nummer 14 vindt dat er oud-spelers van de club in dat orgaan moeten zitten. Dat is nu nog niet het geval. Overmars zegt dat zijn voormalige club Ajax dan echter wel zelf het initiatief moet nemen om een gesprek met hem aan te gaan.

"Ik ben te allen tijde bereid te luisteren", zei de huidig technisch directeur van Go Ahead Eagles maandag. "Ik heb over een aantal zaken best een mening, zoals ik ook mijn gedachten heb over de manier waarop ik Ajax mogelijk zou kunnen helpen."

Cruijff roemde in zijn column de manier waarop Overmars van de Eagles een financieel gezonde club heeft gemaakt. Eerder zei oud-Ajacied Keje Molenaar al graag in de ledenraad te stappen.

Maar dit stomme bestuur luister volgens mij echt niet naar andere mensen.
  maandag 15 november 2010 @ 16:17:58 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88741893
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:07 schreef stoeltafel het volgende:
Maar dit stomme bestuur luister volgens mij echt niet naar andere mensen.
:Y

Wel goed dat Keije Molenaar zich kandidaat gaat stellen voor de ledenraad. Misschien geeft het anderen het laatste zetje om zich ook verkiesbaar te stellen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_88742205
Het begin is er:)
pi_88742229
Kijk eens aan, we zetten al kleine stapjes! ^O^
★★★
pi_88743221
Dus jullie vinden serieus dat jullie in een crisis zitten en dat er stappen moeten worden genomen? Hebben jullie de 2e seizoenshelft van afgelopen jaar niet meer op jullie netvlies?

Ik vind het echt te populistisch; 3 verloren wedstrijden zegt meer iets over dit moment en daar moet je geen beleid op bouwen.

:)
pi_88743362
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:51 schreef Ebbao het volgende:
Dus jullie vinden serieus dat jullie in een crisis zitten en dat er stappen moeten worden genomen? Hebben jullie de 2e seizoenshelft van afgelopen jaar niet meer op jullie netvlies?

Ik vind het echt te populistisch; 3 verloren wedstrijden zegt meer iets over dit moment en daar moet je geen beleid op bouwen.

:)
Probleem loopt jaren, al jaren geen kampioen. Geen normale jeugdopleiding, talenten krijgen bijna geen kansen. Financieėl gaat het ook niet best.
★★★
pi_88743554
het gerucht gaat dat Jol een half uur geleden door v/d Boog ontslagen is. Rijkaard is de opvolger. Bij Ajax wordt de telefoon nu niet opgenomen. je hoort een bandje....
-weg, zie banmeldtopic-
  maandag 15 november 2010 @ 17:02:07 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_88743613
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:00 schreef guapo het volgende:
het gerucht gaat dat Jol een half uur geleden door v/d Boog ontslagen is. Rijkaard is de opvolger. Bij Ajax wordt de telefoon nu niet opgenomen. je hoort een bandje....
Geloof er niet zoveel van. Zeker niet als ze Rijkaard als El salvador zien :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_88743635
quote:
:')
★★★
  maandag 15 november 2010 @ 17:08:35 #111
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_88743831
quote:
:Z
Ik ben inmiddels overleden
pi_88743843
quote:
Het gerucht gaat ook dat Messi flink in wou leveren om bij Ajax te kunnen spelen in de winter, het bestuur van Ajax ging echter niet akkoord.
pi_88744381
het gerucht gaat dat Johan jol heeft gebeld hij en zijn hele familie willen weer komen voetballen voor ajax.
ooh ja hij neemt ook 6 trainers, 4 jeugd spelers nog talent voller dan messi mee en een was mevrouw (tante beb)

Ooh ja dat van overmars, denk je dat ajax hem gaat bellen? denkt het niet en zoals hij al zegt ajax moet mij wel eerst bellen kunnen we die dus afschrijven
pi_88744718
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:22 schreef rednitro het volgende:
het gerucht gaat dat Johan jol heeft gebeld hij en zijn hele familie willen weer komen voetballen voor ajax.
ooh ja hij neemt ook 6 trainers, 4 jeugd spelers nog talent voller dan messi mee en een was mevrouw (tante beb)

Ooh ja dat van overmars, denk je dat ajax hem gaat bellen? denkt het niet en zoals hij al zegt ajax moet mij wel eerst bellen kunnen we die dus afschrijven
Zou wel handiger zijn als je even komma's gebruikt :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat leest toch echt een stuk beter ~:)

Ajax zal niemand bellen, wordt tijd dat de oud-spelers even gaan bellen. :s)
★★★
pi_88744724
quote:
AMSTERDAM - Keje Molenaar is de nieuwe trainer van Ajax. Dat zegt de oud-speler naar aanleiding van een telefoontje van Johan Cruijff.

De legendarische nummer 14 vindt dat ik de aangewezen persoon ben om de club er weer bovenop te helpen.

''Ik denk dat het zo langzamerhand tijd wordt dat ik wat bij Ajax ga doen", reageerde Molenaar maandag.

Hij zegt zich volledig te kunnen vinden in de woorden van Cruijff en is derhalve bereid zitting te nemen op de bank.

Bij Ajax was Jol aan een teleurstellend seizoen bezig. Volgens Cruijff moeten daarvoor acht oud-spelers weer ingezet worden als spelers.

Hij noemde de namen van Marco van Basten, Frank Rijkaard, Tscheu La Ling en Marc Overmars.

In de selectie zitten nu nog een hoop oude Ajax spelers.

Financieel tekort

Molenaar, voormalig advocaat, vindt dat er organisatorisch en beleidsmatig veel te veranderen valt bij Ajax.

''Ik vind het niet normaal dat je in één jaar 23 miljoen euro verlies lijdt. Bovendien kun je niet roepen dat je de jeugd wil laten doorstromen als je daarna twaalf spelers aantrekt. Het financieel tekort hangt daarmee samen."

Molenaar zal tijdens Ajax-PSV al op de bank plaats nemen.
Ik had toch Rijkaard gebeld *O*
  maandag 15 november 2010 @ 17:32:43 #116
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_88744768
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 17:31 schreef rednitro het volgende:

[..]

Ik had toch Rijkaard ge *O* beld
Haha :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_88744940
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_88744977
★★★
  maandag 15 november 2010 @ 17:39:28 #119
189963 nubreektmijnklomp
pi_88745013
Wel mooi dat molenaar, boeve en overmars bereid zijn om ajax te helpen en in de ledenraad deel te nemen MITS ze gevraagd worden. Nou zullen die eikels van het bestuur dat wel weer niet doen. Maar het is toch een mooi gebaar.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_88746722
quote:
Keje Molenaar gaat zich kandidaat stellen voor een zetel in de ledenraad van Ajax. Dat zegt de oud-speler naar aanleiding van de wekelijkse column van Johan Cruijff in de Telegraaf.

© ANPDe legendarische nummer 14 vindt dat meer oud-spelers van de club, onder wie Molenaar, moeten toetreden tot de ledenraad om de club er weer bovenop te helpen.

''Ik denk dat het zo langzamerhand tijd wordt dat ik wat bij Ajax ga doen", reageerde Molenaar maandag.

Hij zegt zich volledig te kunnen vinden in de woorden van Cruijff en is derhalve bereid zitting te nemen in de ledenraad.

Ledenraad

Bij Ajax worden op 14 december acht van de 24 zetels opnieuw verdeeld. Volgens Cruijff moeten daarvoor acht oud-spelers van de club in aanmerking komen.

Hij noemde ook de namen van Marco van Basten, Frank Rijkaard, Tscheu La Ling en Marc Overmars.

In de ledenraad zitten nu nog geen oud-voetballers van Ajax.

Financieel tekort

Molenaar, in het dagelijkse leven advocaat, vindt dat er organisatorisch en beleidsmatig veel te veranderen valt bij Ajax.

''Ik vind het niet normaal dat je in één jaar 23 miljoen euro verlies lijdt. Bovendien kun je niet roepen dat je de jeugd wil laten doorstromen als je daarna twaalf spelers aantrekt. Het financieel tekort hangt daarmee samen."

Bestuursfunctie

De oud-speler werd 2,5 jaar geleden al door de huidige voorzitter Uri Coronel gevraagd voor de functie van algemeen directeur. Hij besloot zich echter terug te trekken uit de sollicitatieprocedure.

Een eventuele zetel in de ledenraad is vooralsnog voor hem dan ook geen stap naar een bestuursfunctie. ''Ik richt me nu hierop, wat ik later doe moet de toekomst uitwijzen."

Oud-international Overmars vindt het een eer dat Cruijff hem genoemd heeft als gegadigde voor de ledenraad.

Luisteren

Overmars zegt dat zijn voormalige club Ajax dan echter wel zelf het initiatief moet nemen om een gesprek met hem aan te gaan. ''Ik ben te allen tijde bereid te luisteren", zei de huidige technisch directeur van Go Ahead Eagles maandag.

''Ik heb over een aantal zaken best een mening, zoals ik ook mijn gedachten heb over de manier waarop ik Ajax mogelijk zou kunnen helpen."

Cruijff roemde de manier waarop Overmars van de Eagles een financieel gezonde club heeft gemaakt.

Boeve

Ook Peter Boeve, voormalig linksback van de Amsterdammers, zou het mooi vinden om in de ledenraad te komen. ''Maar voor zoiets moet je wel gevraagd worden. Als dat gebeurt, sta ik zeker open voor een gesprek met Ajax."

Dat het nu zo slecht met Ajax gaat, doet hem naar eigen zeggen veel pijn. ''Als je zo lang voor een club hebt gespeeld, ga je er van houden. En houden van is in mijn ogen niet zwijgen en jaknikken, maar zaken bespreekbaar maken."

Verstand

''Het is altijd goed om kennis en kunde aan elkaar te koppelen. Keje heeft verstand van juridische zaken, ik van pr. Zo zijn we complementair aan elkaar."

De oud-international vindt, net als Cruijff, dat het al langer slecht gaat met Ajax. ''Ajax was altijd een kwestie van durven. Nu begint langzamerhand de angst te regeren", aldus Boeve.

La Ling

Ook Tscheu La Ling, nog zo'n Ajax-icoon uit de jaren tachtig, kan zich vinden in het plan van Cruijff. Hij gaf echter tegenover de Amsterdamse zender AT5 aan geen tijd te hebben.

''Maar ik snap Cruijff wel. De club wordt al jaren geleid door passanten. Daardoor dreigt Ajax nu af te glijden naar de situatie waarin Feyenoord zit", aldus La Ling.
  maandag 15 november 2010 @ 18:35:08 #121
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_88747306
Pff, als ik Ajacied was zou ik cruijff maar een blok aan het been vinden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 15 november 2010 @ 18:44:39 #122
189963 nubreektmijnklomp
pi_88747732
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:35 schreef Maanvis het volgende:
Ja, omdat jullie Feyenoorders nogal dom zijn :P

Je gaat een oude held sowieso niet snel een blok aan het been vinden. Ook al was het merendeel van de supporters het in het begin niet eens met Cruijff. Maar met de tegenvallende resultaten van de laatste tijd en het wanbeleid van het bestuur is het moeilijk om het niet met Cruijff eens te zijn.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 15 november 2010 @ 18:46:38 #123
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88747804
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:35 schreef Maanvis het volgende:
Omdat hij Ajax vooruit probeert te helpen en een betere kijk op de zaken heeft dan het bestuur wat er nu zit?
C'est la vie
  maandag 15 november 2010 @ 18:57:55 #124
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_88748311
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Omdat hij Ajax vooruit probeert te helpen en een betere kijk op de zaken heeft dan het bestuur wat er nu zit?
Omdat ie alleen maar aan de zijlijn staat te roepen en niet zelf de leiding in handen neemt. Wil hij echt iets doen, dan moet ie gewoon AD bij Ajax worden. Doet ie dat niet, dan moet ie niet wouwelen. De huidige directie bij Ajax kan in de ogen van Johan Cruijff niets goed doen. Hierdoor krijgen ze geen tijd om te werken aan de problemen binnen Ajax. Want als het aan Cruijff had gelegen hadden ze er niet meer gezeten. De oplossing zou nu zijn 'met z'n allen de schouders eronder, veel saneren, en over 3 tot 5 jaar weer een keertje kampioen worden'. Maar dankzij Cruijff's opmerkingen gaat de huidige directie dat ook niet lukken.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 15 november 2010 @ 19:04:25 #125
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_88748610
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ja, omdat jullie Feyenoorders nogal dom zijn :P
Mij een feyenoorder noemen, dat is pas dom ;).
Een gedicht over Maanvis
pi_88748657
Doen ze ook niet, kijk de spelers, de staf, de opstellingen, enz
  maandag 15 november 2010 @ 19:14:56 #127
189963 nubreektmijnklomp
pi_88749132
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:04 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Mij een feyenoorder noemen, dat is pas dom ;).
Dacht dat je die stokstaart ofzo was. Zelfde UI. Was overigens niet serieus bedoelt daar niet van :P

En dat roepen aan de zijlijn helpt wel, juist bij hem omdat het zo'n personality is. Nu worden er tenminste dingen in gang gezet van buitenaf (deels dan) zoals die oud spelers die zich ineens melden en de roep van de supporters om verandering. Zonder het gezeur van cruijff was er helemaal niks gebeurt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 15 november 2010 @ 19:15:54 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88749171
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Omdat ie alleen maar aan de zijlijn staat te roepen en niet zelf de leiding in handen neemt. Wil hij echt iets doen, dan moet ie gewoon AD bij Ajax worden. Doet ie dat niet, dan moet ie niet wouwelen. De huidige directie bij Ajax kan in de ogen van Johan Cruijff niets goed doen. Hierdoor krijgen ze geen tijd om te werken aan de problemen binnen Ajax. Want als het aan Cruijff had gelegen hadden ze er niet meer gezeten. De oplossing zou nu zijn 'met z'n allen de schouders eronder, veel saneren, en over 3 tot 5 jaar weer een keertje kampioen worden'. Maar dankzij Cruijff's opmerkingen gaat de huidige directie dat ook niet lukken.
Denk je nou echt dat de directie Cruijff AD laat worden als hij dat zou willen? En de directie mag dan wel leuk saneren en zo maar als er zo goed wordt saneerd hoe komt het dan dat het afgelopen jaar de salariskosten met 6 miljoen zijn gestegen? Omdat de directie het toe laat dat de passant Jol spelers als Atouba, Tainio, Mido en Ooijer kan halen. In plaats van te zeggen dat er op De Toekomst voldoende talent rondloopt (waar nu speel minuten van worden afgepakt ten fanveure van de eerder genoemde bankzitter) en dat er op de centen moet worden gelet. Maar ja het bestuur is o zo bang dat Jol ze dan weer gaat dreigen met een terugkeer naar Engeland. Mocht er een club komen zeg ik strik er omheen en uitzwaaien. :W
C'est la vie
pi_88749186
Hmm even volgen wat er allemaal gaat gebeuren. Wat een teringsituatie dit. :{
  maandag 15 november 2010 @ 19:26:42 #130
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_88749724
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:15 schreef heloef het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat de directie Cruijff AD laat worden als hij dat zou willen? En de directie mag dan wel leuk saneren en zo maar als er zo goed wordt saneerd hoe komt het dan dat het afgelopen jaar de salariskosten met 6 miljoen zijn gestegen? Omdat de directie het toe laat dat de passant Jol spelers als Atouba, Tainio, Mido en Ooijer kan halen. In plaats van te zeggen dat er op De Toekomst voldoende talent rondloopt (waar nu speel minuten van worden afgepakt ten fanveure van de eerder genoemde bankzitter) en dat er op de centen moet worden gelet. Maar ja het bestuur is o zo bang dat Jol ze dan weer gaat dreigen met een terugkeer naar Engeland. Mocht er een club komen zeg ik strik er omheen en uitzwaaien. :W
Op de toekomst loopt niet voldoende talent rond. De A1 en Jong Ajax staan bedroevend laag in hun competities. Als ze tegen hun leeftijdsgenootjes al niet op kunnen, wat hebben ze dan in de eredivisie te zoeken?
Een gedicht over Maanvis
  maandag 15 november 2010 @ 19:29:15 #131
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88749872
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:26 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Op de toekomst loopt niet voldoende talent rond. De A1 en Jong Ajax staan bedroevend laag in hun competities. Als ze tegen hun leeftijdsgenootjes al niet op kunnen, wat hebben ze dan in de eredivisie te zoeken?
We hebben Jozefzoon en Bonevacia toch gezien tegen Vitesse? Bonevacia is echt niet minder dan Tainio. Je maakt mij niet wijs dat daar niet nog 2 van rondlopen op de Toekomst. In ieder slecht team zal wel een goed spelertje zitten.

En wat hebben Ooijer en Atouba dan wel te zoeken in Eredivisie? Ook niks :')
C'est la vie
pi_88752367
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 19:29 schreef heloef het volgende:

[..]

We hebben Jozefzoon en Bonevacia toch gezien tegen Vitesse? Bonevacia is echt niet minder dan Tainio. Je maakt mij niet wijs dat daar niet nog 2 van rondlopen op de Toekomst. In ieder slecht team zal wel een goed spelertje zitten.

En wat hebben Ooijer en Atouba dan wel te zoeken in Eredivisie? Ook niks :')
In Jong Ajax en in de A1 lopen geen 2de Jozefzoon of Bonevacia rond. Na horen zeggen zou de B1 wel weer een goede lichting zijn.
  maandag 15 november 2010 @ 20:32:06 #133
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_88753261
De column van vandaag puilde voor de verandering eens niet uit van negativiteit, maar met een idee. ^O^
Eindelijk! Ook nog een idee wat uitvoerbaar is en niet ineens iedereen die er zit eruit werkt.
Keje Molenaar gaat zit kandidaat stellen en ik neem aan dat hij ook wel gekozen worden. Ik heb wel lichte bedenkingen bij Overmars en Boeve, die aangeven gevraagd te willen worden... Tja... zelf initiatief vind ik toch wel een groot goed in deze.
Maar... ik vind dit een positieve oproep van Cruijff die zeker op de lange termijn vruchten gaat afwerpen!
  maandag 15 november 2010 @ 20:47:18 #134
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_88753997
Urby naar Wolfsburg hoor ik bij VI :W
.
  maandag 15 november 2010 @ 20:57:55 #135
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88754523
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:47 schreef Yankee het volgende:
Urby naar Wolfsburg hoor ik bij VI :W
En we zwaaien met zijn allen Urby :W
C'est la vie
  maandag 15 november 2010 @ 20:58:56 #136
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_88754585
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 20:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Kan er inderdaad niet bepaald rouwig om zijn
.
  maandag 15 november 2010 @ 21:00:30 #137
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_88754677
quote:

[..]

Beetje lullig hé.
Hij wisselde perfecte wedstrijden af met hele slechte. Nooit echt een constant niveau, maar wel echt een kind van de club natuurlijk :)
Het ga je goed Urby, Wolfsburg is een mooie club voor hem
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
  maandag 15 november 2010 @ 21:01:34 #138
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_88754735
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Beetje lullig hé.
Hij wisselde perfecte wedstrijden af met hele slechte. Nooit echt een constant niveau, maar wel echt een kind van de club natuurlijk :)
Het ga je goed Urby, Wolfsburg is een mooie club voor hem
Zo hoort het inderdaad.
En toch... Zijn rushes mag ik graag zien.
pi_88754801
Jammer .. Gaat bij Wolfsburg uitgroeien tot een goede speler.
★★★
pi_88755211
quote:

[..]

:W
pi_88755397
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:01 schreef peaceman het volgende:

[..]

Zo hoort het inderdaad.
En toch... Zijn rushes mag ik graag zien.
ach ja, zal hem missen.
zijn slappe instelling en knullig balverlies.
maar dan eens in de 7 wedstrijden heeft ie peper in zijn hol en doet ie het lekker.
jammer dat hij je dan al punten heeft gekost.

nee :W

zo nu alleen anita, enoh, el hamdaoui, mido, ooijer, vd wiel, de zeeuw, lindgren, suljemani, suarez slijten en dan over een jaartje of 4 worden we misschien weer een keer 2e. *O*
  maandag 15 november 2010 @ 21:17:28 #142
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_88755612
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:13 schreef rednitro het volgende:

[..]

ach ja, zal hem missen.
zijn slappe instelling en knullig balverlies.
maar dan eens in de 7 wedstrijden heeft ie peper in zijn hol en doet ie het lekker.
jammer dat hij je dan al punten heeft gekost.

nee :W

zo nu alleen anita, enoh, el hamdaoui, mido, ooijer, vd wiel, de zeeuw, lindgren, suljemani, suarez slijten en dan over een jaartje of 4 worden we misschien weer een keer 2e. *O*
  maandag 15 november 2010 @ 21:19:01 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88755702
Bij VI wordt gesuggereerd dat Jol eventueel naar Newcastle kan. ;(

Je kan wel raden welke ploeg ik naast Ajax supporter. :')
C'est la vie
pi_88756031
Als je VI zo hoort dan ziet het er niet best uit. Overwintering in de CL en het kampioenschap gaat waarschijnlijk niet gebeuren. We gaan Feyenoord had achter na.
pi_88756171
Daarvoor hoef je VI toch niet te kijken. Logisch nadenken kom je al een beleid. Bekijk de aankopen, de opstelling, enz
  maandag 15 november 2010 @ 21:36:34 #146
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_88756788
Die gaydon gasten overdrijven wel, el hamdaoutje verkopen en weg problemen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_88757510
quote:
Op maandag 15 november 2010 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Die gaydon gasten overdrijven wel, el hamdaoutje verkopen en weg problemen.
Financieel wel toch? Met een beetje geluk is hij 15mil waard.
★★★
pi_88757647
Jol mag niet weg!
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_88758231
quote:
'Ajax heeft komst Hiddink nog niet opgegeven'
Maandag
, 15 November 2010 om 21:07

Van der Boog is druk met hem bezig, maar de Turkse voetbalbond ziet een vertrek van Guus Hiddink nog niet zitten. Nadat de de Turkse voetbalbond een eerste voorstel afwees, Heeft Ajax zich volgens Voetbal International opnieuw bij Hiddinks zaakwaarnemer Cees van Nieuwenhuizen gemeld. Deze heeft wel oor naar een Ajax avontuur.

Ajax is op zoek naar een vervanger voor Martin Jol en was in een eerder stadium al bij de voormalige bondscoach van Rusland uitgekomen. Hiddink kan Ajax zes miljoen euro per jaar gaan verdienen, maar liet weten geen trek te hebben in een baan Ajax. Ajax wil echter niet zomaar opgeven en heeft zich weer bij Van Nieuwenhuizen gemeld.

De belangenbehartiger van Hiddink kreeg te horen dat het jaarsalaris van zes miljoen euro nu als ondergrens geldt en dat er vanuit deze positie verder gepraat kan worden. Van Nieuwenhuizen ziet de geldtekens al in zijn ogen en zou de deal wel zien zitten. Het is echter maar de vraag wat Hiddink zelf wil: de Nederlander doet vooralsnog weinig uitspraken over zijn toekomst.
  maandag 15 november 2010 @ 22:01:40 #150
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88758504
Hiddink mag wegblijven 6 miljoen per jaar waar is in godsnaam het verstand van dit bestuur gebleven? Hebben ze dan nog steeds niet door dat we geen Real zijn. En dus qua trainers ook niet hetzelfde salaris moeten betalen?
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')