quote:My driving instructor told me, NEVER brake if there's an animal in the road.
You should have seen the look on the copper's face as I knocked him off his horse.
Ah bedankt. Ik heb nog nooit een burger rechtzaal van binnen gezien. Gratis! Wow.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoef je niet te kopen hè? Een strafzitting is meestal openbaar. Kun je gewoon gaan zitten.
quote:
MIDIquote:Op dinsdag 16 november 2010 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
Midi-shop?
Hoe was het bij de notaris?
Is dat 14k4 of 28k8...quote:
Ik heb nooit 14k4 gehad. dus ik kan het je niet vertellen.quote:
Ow vandaar dat ik het niet ken... ik heb helemaal niets met dat soort apparatuur.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
MIDI
Midi Amsterdam.
Voor al uw synthesizers, controllers, DJ-apparatuur en aanverwanten...
Bij de notaris was ik binnen 5 minuten weer buiten, moest alleen een krabbel zetten en een kopie van mijn paspoort laten maken.
Nu kijken of mijn keyboard het ook echt doet na de fix...
Ik ga zaterdag protesteren op het Leidseplein tegen de BTW-verhoging.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow vandaar dat ik het niet ken... ik heb helemaal niets met dat soort apparatuur.![]()
Okay!!
Actie tegen btw-verhoging
Slaap lekker C4quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag protesteren op het Leidseplein tegen de BTW-verhoging.
Protesteren, het klinkt eigenlijk als iets uit de vorige eeuw...
Maar niks inhoudelijks? Beetje apart... ?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:10 schreef MadMaster het volgende:
Bij de notaris was ik binnen 5 minuten weer buiten, moest alleen een krabbel zetten en een kopie van mijn paspoort laten maken.
Kun je muziek ook weer VAN je iPOD ergens anders neerzetten dan?quote:Op dinsdag 16 november 2010 06:59 schreef MadMaster het volgende:
Wat een ongelofelijk k*t-programma is dat iTunes toch.
In de USA een iPod aangeschaft (ja, ik ben gezwicht vanwege de GB's daarop), via de vakantielaptop muziek er op gezet, nu de hele boel daar vandaan overgepompt naar mijn reguliere laptop (volgens instructie van Apple zelf), iTunes openen, niets in de bibliotheek...
Dat is wel vetquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:16 schreef MadMaster het volgende:
En YES!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
De bevestiging voor onze Whisky Sail volgend jaar in mei is binnen!!!! We kunnen/mogen meevaren rondom Schotland en Noord-Ierland!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, behalve dat er 'baten' zijn en geen schulden...quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar niks inhoudelijks? Beetje apart... ?
Nou ja, dan dus afwachten. In elk geval geen "slecht" nieuwsquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:38 schreef MadMaster het volgende:
Nee, behalve dat er 'baten' zijn en geen schulden...
Dat is het gekloot juist met die iPods en één van de redenen dat ik er niet aan wilde.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je muziek ook weer VAN je iPOD ergens anders neerzetten dan?
Ja, dat vind ik dus ook echt wel.quote:
Ach, het is leuk meegenomen, kan er misschien ons zeiltripje wel van betalen...quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou ja, dan dus afwachten. In elk geval geen "slecht" nieuws
Een goedkoop B-merk:quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
Red, welk merk banden hebben jullie gekocht?
Waarom hebben jullie gekozen voor een goedkoop B-merk? En hoe ben je tot de beslissing gekomen? Peace heeft wat testen bekeken en wil eigenlijk de best gesteste hebben continental 195/65 R15 91Tquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:00 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Een goedkoop B-merk:
Maloya Davos M+S keurmerk 195/60 R15 88H, 4x op stalen velgen (dus als set).
Kwestie van portemonneequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
Waarom hebben jullie gekozen voor een goedkoop B-merk? En hoe ben je tot de beslissing gekomen? Peace heeft wat testen bekeken en wil eigenlijk de best gesteste hebben continental 195/65 R15 91T
Okay, kan ik me wel iets bij voorstellen. Als het aan mij ligt, hoeven er ook geen dure banden op al valt het enigsmee via die sitequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kwestie van portemonneehet gaat mij alleen om het extra stukje zekerheid gedurende die paar maanden winters weer. Het profiel op de gewone banden was al niet super, als we terugwisselen volgend jaar moet ik in elk geval 2 banden wisselen, en dan een jaar later de andere 2. Dus het wordt allemaal wel erg duur anders (nu 4x velgen+banden, volgend jaar 2 banden en het jaar daarna weer 2 banden, los van APK/kleine beurt)
Neuh, wij rijden 4x per week op en neer naar werk (dus 60-80 km per dag), en na afgelopen winter waren we allebei van mening dat winterbanden echt noodzakelijk zijn. De keus voor een extra setje velgen was dat het slechts enkele tientjes duurder werd, en je hebt niet twee keer per jaar de kosten van het monteren; plus de slijtage op de velgen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, kan ik me wel iets bij voorstellen. Als het aan mij ligt, hoeven er ook geen dure banden op al valt het enigsmee via die sitemaar ja, ik hoef er ook niet dagelijks ruim 60 km mee te rijden. Ik vind het wel lastig om een juiste keuze te maken eigenlijk. Wij doen trouwens zonder velgen.. we hebben advies ingewonnen en laten de banden gewoon omzetten op onze huidige velgen.
Wij hebben een opgave gehad voor velgen en die begonnen bij ¤ 55,= per velg, vonden we nogal duur. De slijtage op de velgen moet miniem zijn en moet zeker geen probleem zijn als je het max. ruim 6 jaar doet. Wij verwachten niet dat wij deze auto nog 6 jaar zullen hebben... Het is natuurlijk wel zo dat na 4x monteren de kosten van die velgen er uit zijn... hmm.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:25 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, wij rijden 4x per week op en neer naar werk (dus 60-80 km per dag), en na afgelopen winter waren we allebei van mening dat winterbanden echt noodzakelijk zijn. De keus voor een extra setje velgen was dat het slechts enkele tientjes duurder werd, en je hebt niet twee keer per jaar de kosten van het monteren; plus de slijtage op de velgen.
Mjah, ik heb in februari ruim 5 mille in deze auto geinvesteerd, dus wil er wel een paar jaar mee vooruitquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben een opgave gehad voor velgen en die begonnen bij ¤ 55,= per velg, vonden we nogal duur. De slijtage op de velgen moet miniem zijn en moet zeker geen probleem zijn als je het max. ruim 6 jaar doet. Wij verwachten niet dat wij deze auto nog 6 jaar zullen hebben... Het is natuurlijk wel zo dat na 4x monteren de kosten van die velgen er uit zijn... hmm.
Ja, dat snap ik ....quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, ik heb in februari ruim 5 mille in deze auto geinvesteerd, dus wil er wel een paar jaar mee vooruitvandaar dus de investering in een extra setje velgen
Dat is het belangrijkste!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En mijn vrouw snapt het ook
Ik zal je wat zeggen: het rijdt wel heel andersquote:
Okay... alles voor de veiligheid!!quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik zal je wat zeggen: het rijdt wel heel andersveel "stroever" door de hogere rolweerstand, optrekken gaat dus langzamer maar remmen des de beter. Alsof je ankers uitgooit
Bij twijfel niet inhalenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik twijfel nog steeds over winterbanden
Die van ons zitten er sinds gisteren weer onder en hebben hun nut al een paar keer bewezen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik twijfel nog steeds over winterbanden
Als je het veilig acht...quote:
Kijk, dat is het inderdaad. Wellicht niet de hele tijd noodzakelijk, maar wel erg fijn om te hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:26 schreef MadMaster het volgende:
Die van ons zitten er sinds gisteren weer onder en hebben hun nut al een paar keer bewezen.
Ik heb 4 jaar geleden oude velgen op de sloop gehaald, daar winterbanden op laten zetten en die wisselen we dus af met de normale banden. 's Winters een paar plastic siervelgen er op en blij dat ik (niet) glij...
Ow dat is ook nog wel een optie inderdaad.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van ons zitten er sinds gisteren weer onder en hebben hun nut al een paar keer bewezen.
Ik heb 4 jaar geleden oude velgen op de sloop gehaald, daar winterbanden op laten zetten en die wisselen we dus af met de normale banden. 's Winters een paar plastic siervelgen er op en blij dat ik (niet) glij...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |