quote:Op zondag 14 november 2010 17:17 schreef RitseB het volgende:
Is dat niet ergens een station in Gelderland, tussen arnhem en nijmegen?
Die lijkt er inderdaad erg op!quote:Op zondag 14 november 2010 17:17 schreef RitseB het volgende:
Is dat niet ergens een station in Gelderland, tussen arnhem en nijmegen?
Neequote:Op zondag 14 november 2010 17:26 schreef Dagonet het volgende:
Hebben ze hier MEN niet voor uitgevonden?
Welnee. Nijmegen Lent ligt hoger, Arnhem Zuid is gloednieuw en Elst heeft geen eilandperron.quote:Op zondag 14 november 2010 17:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Die lijkt er inderdaad erg op!
Wat heb ik gewonnen?quote:Op zondag 14 november 2010 19:10 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Inderdaad, daar kom ik thuis met de trein
Een taalcursus, want die zal je nodig hebbenquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:07 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Station in de OP is Akkrum
goedzoquote:
Als je gelezen had, dan had je meteen gezien dat de OP al beantwoord isquote:Op zondag 14 november 2010 20:50 schreef Farmir het volgende:
Als iedereen nu alleen maar foto's post en geen reacties meer hebben we een topic met foto's van alleen maar stations!![]()
@ TS: Dat kunnen er wel 17 zijn
D'ohquote:Op zondag 14 november 2010 22:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Als je gelezen had, dan had je meteen gezien dat de OP al beantwoord is
En dan te bedenken dat ik er 1 keer ben geweest, toen ik volslagen katje was.quote:Op maandag 15 november 2010 00:50 schreef sciter het volgende:
[..]
Jadie was da ook wel heel makkelijk
Voor de rest nog nooit in wereldstad deventer geweest?quote:Op maandag 15 november 2010 00:55 schreef fonsoy het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik er 1 keer ben geweest, toen ik volslagen katje was.
Ik woon bijna in de randstadquote:Op maandag 15 november 2010 00:56 schreef sciter het volgende:
[..]
Voor de rest nog nooit in wereldstad deventer geweest?
Ik denk meer naar het oostenquote:Op maandag 15 november 2010 00:56 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Deze ligt ergens in het zuiden denk ik. Deurne of Roermond zou dit best kunnen zijn.
En dat weet je omdat je er die ene keer bent geweestquote:Op maandag 15 november 2010 00:57 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik woon bijna in de randstad![]()
Maar je kan er heel leuk uitgaan en het centrum is erg leuk.
is dat niet geleen oost?quote:
Nog een recente foto:quote:Op maandag 15 november 2010 01:03 schreef Peter het volgende:
Deze ook bekend?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Recenter:
[ afbeelding ]
Epse?quote:Op maandag 15 november 2010 01:03 schreef Peter het volgende:
Deze ook bekend?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Recenter:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op maandag 15 november 2010 01:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat is op de weg naar het Noorder dierenpark... Emmen dus
Ik weet het! Station Wijhe!quote:Op maandag 15 november 2010 17:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Nog een recente foto:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?
Emmen.quote:
Oh, ik dacht dat ze op mijn laatste foto reageerdequote:Op maandag 15 november 2010 18:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja.
http://www.stationsweb.nl/afbeelding.asp?dir=emmen&num=28
quote:Op maandag 15 november 2010 17:52 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik weet het! Station Wijhe!Station WestervoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Welke?
Voorheen Didam.quote:Op maandag 15 november 2010 18:07 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja en dan weet je deze vast ook, ligt in de buurt.
[ afbeelding ]
Dit is Woerden.quote:Op maandag 15 november 2010 18:17 schreef sciter het volgende:
[..]
Waar haal jij al die kennis vandaan?
[ afbeelding ]
Klopt, en ik ben benieuwd of Socios die site hostquote:Op maandag 15 november 2010 18:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dit is Woerden.
Kennis: deze op actuele kennis (laatst nog iemand afgezet daar), de rest is een goed bewaard geheim.
Stationsweb.
PM hem.quote:Op maandag 15 november 2010 18:21 schreef sciter het volgende:
[..]
Klopt, en ik ben benieuwd of Socios die site host
Plus de Belgische 25kV-bovenleidingmasten.quote:Op woensdag 17 november 2010 19:16 schreef JDude het volgende:
Ik denk het wel. Veel andere viersporige nieuwbouw langs een snelweg kan ik niet verzinnen.
Holy shit, dat station past precies bij een droom die ik laatst had, echt precies zag ik het zo voor mequote:
ONEE! Nu moet ik je iets vertellen:quote:Op woensdag 17 november 2010 20:19 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Holy shit, dat station past precies bij een droom die ik laatst had, echt precies zag ik het zo voor me![]()
In die droom was ik bij dat station en er was ook een bloemenwinkel en een politiebureau in de buurt, klopt dat?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:19 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ONEE! Nu moet ik je iets vertellen:
Binnen 100 jaar, zal je overlijden!!
Het is een prima benaming voor het dorp. Het is er, je laat het niet per se weghalen. Zoiets?quote:
Bloemenwinkel wel, politiebureauquote:Op woensdag 17 november 2010 20:20 schreef Dhaha het volgende:
[..]
In die droom was ik bij dat station en er was ook een bloemenwinkel en een politiebureau in de buurt, klopt dat?
Heeft Voorhout nog politie?quote:Op woensdag 17 november 2010 20:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Bloemenwinkel wel, politiebureau.
quote:
Als jij nu even leest dan zie je dat de OP al zo'n 6x is beantwoordquote:Op donderdag 18 november 2010 13:10 schreef Dinges_of_zo_iets het volgende:
[..]
Wijchen net onder Nijmegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |