quote:Op zondag 14 november 2010 17:17 schreef RitseB het volgende:
Is dat niet ergens een station in Gelderland, tussen arnhem en nijmegen?
Die lijkt er inderdaad erg op!quote:Op zondag 14 november 2010 17:17 schreef RitseB het volgende:
Is dat niet ergens een station in Gelderland, tussen arnhem en nijmegen?
Neequote:Op zondag 14 november 2010 17:26 schreef Dagonet het volgende:
Hebben ze hier MEN niet voor uitgevonden?
Welnee. Nijmegen Lent ligt hoger, Arnhem Zuid is gloednieuw en Elst heeft geen eilandperron.quote:Op zondag 14 november 2010 17:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Die lijkt er inderdaad erg op!
Wat heb ik gewonnen?quote:Op zondag 14 november 2010 19:10 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Inderdaad, daar kom ik thuis met de trein
Een taalcursus, want die zal je nodig hebbenquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:07 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Station in de OP is Akkrum
goedzoquote:
Als je gelezen had, dan had je meteen gezien dat de OP al beantwoord isquote:Op zondag 14 november 2010 20:50 schreef Farmir het volgende:
Als iedereen nu alleen maar foto's post en geen reacties meer hebben we een topic met foto's van alleen maar stations!![]()
@ TS: Dat kunnen er wel 17 zijn
D'ohquote:Op zondag 14 november 2010 22:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Als je gelezen had, dan had je meteen gezien dat de OP al beantwoord is
En dan te bedenken dat ik er 1 keer ben geweest, toen ik volslagen katje was.quote:Op maandag 15 november 2010 00:50 schreef sciter het volgende:
[..]
Jadie was da ook wel heel makkelijk
Voor de rest nog nooit in wereldstad deventer geweest?quote:Op maandag 15 november 2010 00:55 schreef fonsoy het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik er 1 keer ben geweest, toen ik volslagen katje was.
Ik woon bijna in de randstadquote:Op maandag 15 november 2010 00:56 schreef sciter het volgende:
[..]
Voor de rest nog nooit in wereldstad deventer geweest?
Ik denk meer naar het oostenquote:Op maandag 15 november 2010 00:56 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Deze ligt ergens in het zuiden denk ik. Deurne of Roermond zou dit best kunnen zijn.
En dat weet je omdat je er die ene keer bent geweestquote:Op maandag 15 november 2010 00:57 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik woon bijna in de randstad![]()
Maar je kan er heel leuk uitgaan en het centrum is erg leuk.
is dat niet geleen oost?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |