Tja, zoals ik je al eerder heb verteld is de huidige koers niet de mijne. Laat mij de VVD leiden en je hoeft niet meer te kotsenquote:Op vrijdag 19 november 2010 08:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om voor mezelf te antwoorden: de huidige VVD is mij meer een doorn in het oog dan de VVD van een aantal jaren geleden. Zoals je zelf al zegt wordt er momenteel een bijzonder conservatieve koers gevaren en als klap op de vuurpijl gedraagt Rutte zich op sommige momenten als het schoothondje van Wilders. Dat is de reden dat ik kots op de VVD.
Een coup is ophanden?quote:Op vrijdag 19 november 2010 08:56 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tja, zoals ik je al eerder heb verteld is de huidige koers niet de mijne. Laat mij de VVD leiden en je hoeft niet meer te kotsen
Haha. Ingrijpen is in mijn optiek wel nodig beste Koosquote:
Nou dat denk ik dus nietquote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je er bij de pvv sowieso wel 20 procent erbij op kan tellen. Iig bij elke peiling waar de PVV nog niet volledig is geaccepteerd.
Dat denk ik ook. Wanneer de PVV zich kan gaan bezighouden met de Statenverkiezingen en de boodschap van het belang van een meerderheid in de Eerste Kamer over het voetlicht kan brengen dan zie ik hem winnen (sowieso is alles winst, want de PVV is thans in deze kamer niet vertegenwoordigd).quote:Op donderdag 18 november 2010 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je er bij de pvv sowieso wel 20 procent erbij op kan tellen. Iig bij elke peiling waar de PVV nog niet volledig is geaccepteerd.
Maar zoals ik zei heeft er wel een flinke correctie plaatsgevonden na de vorige verkiezingen, de PVV werd sindsdien veel hoger ingeschat dan daarvoor. Zou met deze correctie de PVV nog steeds onderschat worden?quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:00 schreef damian5700 het volgende:
De peilingen voor de PVV worden eigenlijk stelselmatig te laag geschaald. In 2006, bij de Europese verkiezingen en onlangs nog.
"Stelselmatig" is niet "twee keer"quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:00 schreef damian5700 het volgende:
De peilingen voor de PVV worden eigenlijk stelselmatig te laag geschaald. In 2006, bij de Europese verkiezingen en onlangs nog.
Jawel. Ook deze zogenaamde correctie is een repeterend verschijnsel.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar zoals ik zei heeft er wel een flinke correctie plaatsgevonden na de vorige verkiezingen, de PVV werd sindsdien veel hoger ingeschat dan daarvoor. Zou met deze correctie de PVV nog steeds onderschat worden?
Kun je niet lezen? In 2006, bij de Europese verkiezingen en onlangs nog.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:04 schreef Klaudias het volgende:
[..]
"Stelselmatig" is niet "twee keer"
Bij de Europese verkiezingen viel dat wel mee. Toen stonden ze rond de 30 en haalden ze krap 5 zetels. Dat komt wel overeen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:00 schreef damian5700 het volgende:
Wat is jouw verklaring dan voor die afwijkende uitslagen.quote:
Dit dus. En ik kon mij nog wel voorstellen dat zij de gang naar de stembus maakte tijdens de gemeenteraads- en Kamerverkiezingen. PS trekt normaliter niet bijster veel volk.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:06 schreef Hexagon het volgende:
De PVV moet het heel erg hebben van mensen die normaal bijna nooit naar de stembus gingen en doordat ze weinig betrokken zijn buiten het bereik van de peilingen blijven.
Peilingen zijn nietszeggend en Maurice de Hond en Synovate zitten er geregeld naast.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is jouw verklaring dan voor die afwijkende uitslagen.
Dat mensen bij een anoniem peilinkje van Maurice de Hond niet durven zeggen dat ze PVV stemmen?
Het matcht niet op de zetel nauwkeurig maar vaak brengen ze de trends toch wel aardig in kaart hoor. Dat D66 en VVD zouden winnen en PvdA, SP en CDA zouden verliezen was van tevoren wel voorspeld.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:12 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Peilingen zijn nietszeggend en Maurice de Hond en Synovate zitten er geregeld naast.
Jawel.quote:
dat is éénquote:In 2006, bij de Europese verkiezingen
dat is tweequote:en onlangs nog.
Nogmaals, "telkens" gebruik je niet wanneer iets 2 keer gebeurd.quote:Bovendien heb ik het over een partij die nog maar sinds kort deel uit maakt van het politieke spectrum en in deze korte geschiedenis telkens te laag is geschaald in de peilingen.
De Europese verkiezingen waren in 2009quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:17 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
dat is één
[..]
dat is twee
[..]
Nogmaals, "telkens" gebruik je niet wanneer iets 2 keer gebeurd.
De Europese verkiezingen waren in 2009, slimmerik.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:17 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Jawel.
[..]
dat is één
[..]
dat is twee
[..]
Nogmaals, "telkens" gebruik je niet wanneer iets 2 keer gebeurd.
Oh, je bedoelt de TK verkiezingen van 2006.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:19 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De Europese verkiezingen waren in 2009, slimmerik.
Drie gepeild en uiteindelijk vijf.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De Europese verkiezingen waren in 2009
Maar daar kwamen de peilingen eigenlijk gewoon uit
Oke, de Europeilingen heb ik toen niet zo gevolgdquote:Op vrijdag 19 november 2010 10:22 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Drie gepeild en uiteindelijk vijf.
Natuurlijk bedoel ik de Tweede Kamerverkiezingen. Niet de uitslag van Popstars.quote:Op vrijdag 19 november 2010 10:20 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt de TK verkiezingen van 2006.
Nou, 3x. Poeh poeh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |