quote:Deze mevrouw zelf is niet echt bekend, haar ex-man is bij de autosportliefhebbers wel bekend. Dit is voormalig mevrouw Ecclestone, de man die nogal een vinger in de pap te roeren heeft bij formule 1. Afijn, mevrouw heeft een jurkje aan, en heeft niet in de gaten dat deze in de auto omhoog is gekropen waardoor we een beetje meer van haar zien dan de bedoeling is (en niemand vertelde haar iets, ze schijnt zo 10 minuten te hebben rondgelopen)
quote:Op zondag 14 november 2010 12:45 schreef karoltje het volgende:
Die van Esmee Denters is niet te zien heur?
Haha... oh my God, het lijkt wel plastic. Soort van Big Barbie.quote:Op zondag 14 november 2010 14:02 schreef Kings het volgende:
Nieuw topic? Dan mag coco niet ontbreken:
[ afbeelding ]
De onderdanige is Rio Ferdinandquote:Op zondag 14 november 2010 16:25 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
2 voetballers.. maar wie het zijn .. geen idee..
Ranzigquote:Op zondag 14 november 2010 14:02 schreef Kings het volgende:
Nieuw topic? Dan mag coco niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Ik kan er niks aan doen, maar ik het altijd het idee dat ze stinkt. Zo zurig.quote:
quote:Op donderdag 18 november 2010 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik het altijd het idee dat ze stinkt. Zo zurig.
Het geurtje of mevrouw Price zelf?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mevrouw Price zelf. Ik vind haar een onwelriekende uitstraling hebben en denk geheel ongefundeerd dat ze meurt.quote:
volgens mijn stinkt ze een uur in de wind naar de parfum die ze opheeft. Heb die realityshow van Peter en haar toen gevolgd, ze spuit zich altijd helemaal vol met parfum. Ze gaf aan dat ze die zelfs bij haar flamoes spoot. Vroeg me toen nog af of dat de reden kan zijn geweest waarom haar eerste kind gebreken heeft, kan me namelijk niet voorstellen dat het heel erg gezond is.....(maar dat zal wel een rare gedachtenkronkel van mij zijnquote:Op donderdag 18 november 2010 10:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |